PDA

Zobacz pełną wersję : [wprowadzone] Skill


drazbeczka
24-04-11, 21:50
CZy dało by rade przyśpieszyć troszkę zdobywany skil tak jak kiedyś w starej tibi że było łatwiej ? choć troszkę bo na rl skile wchodzą szybciej ;p

komoko
24-04-11, 21:51
chodzi ci typu trainery czy po prostu żeby szybciej wchodziły same z siebie?

drazbeczka
24-04-11, 21:53
same z siebie choć np jakby trainer dumy zrobili takie jak na rl np tylko zamiast 80 lvl 50 lvl nie było by źle

komoko
24-04-11, 21:55
to już lekka przesada żeby trainery były wtedy wojownicy i paladyni byliby ponad magów i każdy by nimi grał

drazbeczka
24-04-11, 21:57
train nie musi być ale żeby trochę poziom do skilowania podniesli bo wolno wchodzą

komoko
24-04-11, 21:58
i tak u paladyna wchodzi szybciej niżeli u wojownika chodzi mi o dystans i sword

Sezamek
24-04-11, 22:34
Trainy odpadają najwyżej mam taki pomysł by w swoim domku w ogródku można było wykupić traina na np pare godzin za ileś kasy... a co do tego ze szybciej bije się lvl w rl to prawda ale to przez to ze w rl jest duzo swiatów i tam ludzi tyle nie ma z czego jest więcej potworów....

Myxir
24-04-11, 22:53
Dokładnie z tymi skillami to jest masakra, mogli by powiększyć szybkość wbijania kolejnego poziomu umiejętności.

mefistomen
25-04-11, 06:33
A ja sądzę, że nie trzeba nic zmieniać. Dlaczego?
Ponieważ to nie jest tibia i nie patrzcie, że na real mieliście 80 skile to tu też musicie mieć. Na rl 118skill sworda to szpan jak ma Wojtas the Smieciarz a tu będzie szpan jak ktoś 70 wbije. Ja na tą grę patrze jak na zupełnie nową a nie jak na tibie. Nie chcę też żeby było łatwiej... Pomyślcie...szybko wbijecie duży lvl i zapewne zostaną wam tylko 3-4 rodzaje potworków do expa.. i po co tak??
Jest dobrze jak jest i proszę o nie zmienianie tego.

Evul Zombie Jesus
25-04-11, 12:51
Powiem tak, fajnie ze są te PN do ulepszania skilli, ale bez przesady skill rate jest na prawdę niski, skillując na 24 mam wrażenie jakbym ponad 40 wbijał, tak jak jeden z kolegów wyżej pisał, paladynowi skille rosną szybciej, jak magom mlvl nie wiem, ale przez taki niski skill rate kina zostaje daleko w tyle za innymi postaciami. Wiem że kina jest od dostawania w mordę, ale było by miło zadawać jakiś większy dmg.

mefistomen
25-04-11, 14:46
Heh... w tibii na rl Kina zazwyczaj ma 1 miejsce w rankingu ;p to cos znaczy ;]

Więc jeżeli skile idą wolniej to inne profy mają więcej szans.

Sago
26-04-11, 02:05
Dla mnie jest ok.
Nie jest wolno przecież.
Patrzycie na wszystko przez pryzmat rl tibi !! Odradzam tego

I żadnych trainów nie daj Boże to nie orsh

drazbeczka
26-04-11, 08:58
ta jasne tu łucznikowi mlvl i shielding wchodzi jak na rl knightowi to chyba jakaś porażka ?

Hammerheart
26-04-11, 14:34
Tu nie chodzi o pryzmat Tibii, tylko o balansacje profesji. Pozostawienie tego w obecnym stanie pozostawi knighta daleko za innymi profesjami, a przecież to ta profesja jest głównym blokerem. Blokowanie silniejszych potworów na takich umiejętnościach będzie po prostu niemożliwe. Rozumiem, są podklasy każdej profesji, lecz nie mam obecnie na tyle wiedzy aby stwierdzić, czy to w jakimś stopniu wpłynie na tzw. "buffowanie" swojej postaci zaklęciami/blessami, bo po nazwach które już poznałem ciężko jest wywnioskować co dane zaklęcia dadzą. Powinny rosnąć tak jak innym profesjom ich wiodące skille, tym bardziej, że dmg rozdawane przez potwory nie jest adekwatne do mniejszych skilli.
Pozdrawiam.

Howking
26-04-11, 14:48
Kiedy rozmawiałem z rycerzami powiedzieli, że umiejętności za wolno wchodzą, dlatego dobrym pomysłem byłoby zwiększenie tego. Wiadomo, że paladyn zawsze szybciej trenował walkę na dystans, ale chyba to, w jakim stanie są owi wojownicy jest niezbyt dobre :(

Zgadzam się z kolegą wyżej, nie będzie jakichkolwiek szans.

drazbeczka
26-04-11, 15:30
Tu nie chodzi o pryzmat Tibii, tylko o balansacje profesji. Pozostawienie tego w obecnym stanie pozostawi knighta daleko za innymi profesjami, a przecież to ta profesja jest głównym blokerem. Blokowanie silniejszych potworów na takich umiejętnościach będzie po prostu niemożliwe. Rozumiem, są podklasy każdej profesji, lecz nie mam obecnie na tyle wiedzy aby stwierdzić, czy to w jakimś stopniu wpłynie na tzw. "buffowanie" swojej postaci zaklęciami/blessami, bo po nazwach które już poznałem ciężko jest wywnioskować co dane zaklęcia dadzą. Powinny rosnąć tak jak innym profesjom ich wiodące skille, tym bardziej, że dmg rozdawane przez potwory nie jest adekwatne do mniejszych skilli.
Pozdrawiam.

Zgodzę się tym shielding leci powoli weś takim shieldingiem 30 bloknij potwora co lajtem walą 150/200/300 no poraszka bufy nic nie dają aż tak jak obiecywali ;)