PDA

Zobacz pełną wersję : Dhiren twórczości Samny.


negrula
07-04-12, 11:20
Samna przedstawia…. Dhireny.


https://forum.altaron.pl/attachment.php?attachmentid=942&stc=1&d=1333793931

Na południu Altaronu, gdzie ziemskie oko nie sięga, głęboko w gęstwinach gór i drzew, smoczy jeździec imieniem Benezjon patrolując swą przestrzeń powietrzną, zauważył prowizoryczny, ale wytrzymały drewniany most, a następnie wykute w skale schody prowadzące do wąskiego wejścia jaskini. Zaintrygowany tym nowym odkryciem, wylądował ze swym smokiem nieopodal entów, gdzie pozostawił swojego towarzysza i skierował swe kroki ku tajemniczemu przejściu. Jego pierwsze ruchy były dość niepewne i ostrożne, ale z czasem stały się coraz szybsze i śmielsze - wiedzione ciekawością mężczyzny. Kiedy stanął przed jaskinią, zawahał się na moment. Nie był pewien dokąd ten ciemny tunel prowadzący (o dziwo) w górę go zaprowadzi. Zapalił swą pochodnię i wszedł do środka…
Maszerował dość długo, przyglądając się temu co znajdowało się wokół niego. Korytarz jaskini był ciasny i wąski. W ścianach tkwiły kolorowe kamienie mieniące się w świetle ognia; gdzieniegdzie tuż przy małych źródełkach rosły kwiaty, a ze stropu wynurzały się stalaktyty.
Benezjon zauważył w końcu światło, więc porzucił swoją pochodnię i naderwaną kartkę papieru, którą miał przy sobie i ruszył ku wyjściu. Jakże wielkie było jego zdziwienie, kiedy zobaczył gdzie się znajduje. Stał niemal na szczycie jakiejś wielkiej góry skąd miał widok na całą krainę. Widział przed sobą rzeki, jeziora, gęste lasy, biegające zwierzęta, kwiaty i krzaki – a to wszystko umiejscowione było w.. górach. Jedna góra zdawał się być podstawą drugiej, a druga trzeciej. Na każdej z nich było setki drewnianych mostów i wykutych skalnych stopni. Ten szczytowy labirynt wydawał się prowadzić do nikąd. Zewsząd nachodziły go odgłosy lasu, wręcz dżungli.
Smoczy jeździec, wiedziony ciekawością, ruszył dalej..

Na tym kończy się nawiązanie do klimatu Altaronu.
Co stało się z Benezjonem? Dowiecie się nieco później. Chyba.. ;p


Kraina, do której udał się nasz bohater nazywa się Pralitem, choć przez jej mieszkańców jest nazywana Andezytem. Na zachodzie, po przebyciu ów dżungli i wysokich gór, znajduje się miasto rozłożone na 3 skalistych poziomach. Na najwyższym znajduje się tylko jedna budowla – świątynia Rugi, a na niższych strefach domy i sklepy + mały depozyt. Mieszkańcy są nazywani Dhirenami.

POZIOM 1 – świątynia Rugi.
Przed świątynią znajduje się wysoki posąg przedstawiający kobietę o 4 parach rąk, której towarzyszy tygrys i demon. Symbolizuje on dawną walkę Rugi z potworem ze wschodu (czyli z naszych Neolickich ziem :p ).
Świątynia jest całkowicie poświęcona walecznej bogini i tylko mieszkańcy Pralitu mogą ją czcić.

POZIOM 2 – sklepy z wyposażeniem i domy.
Sklepy z narzędziami i eq.

POZIOM 3 – sklepy z żywnością, miksturami, depozyt i domy.


To szybki szkic miasta, teraz mieszkańcy i potwory Pralitu.



Wędrując za dnia po Andezycie (w kierunku miasta), nie trafisz na nic silniejszego aniżeli ent czy troll górski. Po drodze możesz się natknąć na niezliczoną watahę wargów czy wilków, niedźwiedzi, goblinów, tunele z czerwiami, stonogami, szczurami, larwami i skorpionami; zza krzaków może Cię napaść grupka rozbójników i bandytów w towarzystwie łowcy, przy rzece możesz spotkać ropuchy czy żółwie, a jeśli zapuścisz się zbyt daleko na południe, to możesz natknąć się na tarantule czy wielkie pająki. Za nimi, we wgłębieniu skalnym, żyją 3 trolle – troll, troll siłacz i troll twardziel, które strzegą pewnej tajemnicy. Na północy żyją drzewce, haubaki i enty. Wszystkie te potwory znajdują się w Pralickiej dżungli tudzież na skałach pomiędzy górami.
Natomiast wszystko zmienia się gdy zaczynasz wędrować po zmroku..

Dhireni, mieszkańcy miasta, są ubrani w strój podobny do rycerza duchownego, tylko mężczyźni noszą zawsze białe futro na plecach, a kobiety mają je założone na biodrach. Nigdy nie zdradzą Ci swej tajemnicy skąd je mają, jakie są jego właściwości, ani tym bardziej Ci jej nie sprzedadzą. Kiedy zbliża się zmrok wyganiają każdego przybysza ze swoich terenów i gór, aż do dżungli. Jeśli nie będziesz skory do pomocy – zaatakują i będą gonić aż do granic ich terenów. Bardzo łatwo Dhirenów urazić, jeśli nie okażesz im należytego szacunku i jeśli okażesz się.. zbyt ciekawski. Nie tolerują zdrady.
Po zmroku ich miasto zamienia się w opustoszałe obozowisko, gdzie wszystko jest pozamykane a wrota świątyni są wręcz otwarte na oścież.
Na ich terenach zaczynają krążyć wielkie potwory. Są to właśnie… Dhireni, którzy z mocą Rugi zamieniają się w białe tygrysy.


Są to potwory nieco mniejsze od smoków; z jasnymi, błękitnymi oczami, których blask uwidacznia się po zmroku, ciemną nocą.

https://forum.altaron.pl/attachment.php?attachmentid=943&stc=1&d=1333793931

O świcie Dhireny zamieniają się powrotem w ludzi, którzy nie pamiętają co robili uprzedniej nocy. Mają tylko świadomość swojej przemiany.

https://forum.altaron.pl/attachment.php?attachmentid=944&stc=1&d=1333793931



P.S. Oczywiście to wszystko jest szkicem a loot jest przykładowy.



KONTYNUACJA: TIMEDAR (https://forum.altaron.pl/showthread.php?t=3425)

dedereq
07-04-12, 11:30
Bardzo ładnie napisane i przedstawione. Jestem za!

Brawo Samna!

Cvl122
07-04-12, 11:36
Ciekawy szkic. Mam nadzieje, że ten pomysł wejdzie życie i będzie dobrze rozwinięty.

Pozdrawiam.

speedfire1993
07-04-12, 11:37
:O! Jestem Za!
Gratuluje!

sapero345
07-04-12, 14:07
Bardzo podoba mi się to nowe stworzenie. Z miłą chęcią bym się na nie wybrał !!!
Samna jeszcze więcej takich pomysłów :D
A i jeszcze ta nowa kraina wspaniale wymyślone !!!

Lila
07-04-12, 15:45
Samna na prezydenta! :D
Pomysł na prawdę super, coś czego jeszcze nie było. Świetny górski krajobraz, pewnie jakaś nowa misja i w dodatku tygrysy na które mógłby się wybrać każdy średnio doświadczony gracz :)

negrula
07-04-12, 21:06
Tak Liluś, pomysły na zadania w związku z tym są aż 2 :p Może niedługo opiszę to, ale ogólnie.

Wolf
08-04-12, 10:53
Brawo!!!!!!!!! Ciekawy, dobrze opisany pomysł. Mam nadzieje że administracja to doceni:)

Wicked
08-04-12, 11:29
Przeczytałem, całkiem przyjemny pomysł, acz to jedynie moja skromna ocena. <signed>

(żeby nie było, że nikt z administracji nie czyta)

negrula
08-04-12, 12:47
Jaka tam skromna, ale dzięki za poświęcenie uwagi :*

Thorgerder
23-04-12, 12:02
Fajny pomysł, rozmawiasz sobie z NPC, a ten nagle zmienia się w tygrysa i atakuje. Ciekawe.

negrula
20-05-12, 01:19
tak thor, tylko że zamiana ta następuje dopiero nocą ;)

maja1414
20-05-12, 06:55
Genialny pomysł. Tylko w takim wypadku trzeba byłoby zrobić dobę przez 24h no i te Tygrysy bym im trochę więcej do hp i expa. Genialny pomysł :D

negrula
23-06-12, 08:29
Hmm.. w sumie nie trzeba zmieniać doby. Można by wprowadzić taki myk, otóż: w mieście tylko i wyłącznie tygrysy biegają po zmroku, co daje nam bardzo mało czasu na jakikolwiek exp.
Dlatego, gdzieś na skraju miasta trzeba poszukać przejścia do wielkiej jaskini, które jest widoczne tylko za dnia (podobnie jak z pewną inną misją). Gdy tam wejdziemy, staniemy w dość małym pomieszczeniu kończącym się drzwiami z klamką - otwierają się one tylko wtedy gdy zaczyna robić się ciemno na Altarońskich ziemiach. Za nimi znajdują się tunele z tygrysami, które z pomocą czarów Rugi mogą trenować także i w dzień - dzięki temu możemy expić do woli, ile chcemy i jak długo chcemy. Żeby nie było za łatwo - by móc expić w jaskini trzeba wykonać zadanie.
Co za tym idzie - tygrysów w mieście nie będzie można zabić - w końcu będą to NPC - ale oni mogą uśmiercić nas.

W skrócie:
1. NPC w mieście zmieniają się po zmroku w tygrysy, których nie można zabić.
2. By expić na tygrysach trzeba wykonać zadanie (pobierane u zdziczałego byłego dhireńczyka mieszkającego w dżungli) i po jego wykonaniu można dostać się do jaskini z ich respem. Można wejść do niej za dnia, ale przez drzwi przejść po zmroku. Po nastaniu ranka tygrysy z jaskini nie zmieniają się.

Altrel
20-11-14, 20:40
Pomysł nie jest zły, ale stopień plagiatu jaki w nim występuje jest zbyt duży. Gdyby było to nawiązanie do mitologii nie byłoby problemu, w sytuacji, gdy jest to nawiązanie do niespełna 3 letniej książki należy dokonać większej ilości modyfikacji. W książce Dhiren zamieniający się w białego tygrysa, tutaj jego imię w l.mn. wykonujący dokładnie tę samą przemianę. Koncepcja może zostać, nazwę i formę przemiany należałoby zmienić, nawet na zwykłe tygrysy.

Arkon
21-11-14, 01:00
nie żeby coś, ale w takim razie powinno się zmienić pełno rzeczy i ogólny wygląd tej krainy jakoś inaczej to przedstawić czy coś. I drugie nie żeby coś, ale nazwę chociaż można byłoby zmienić ; o

yo.

Windykator
21-11-14, 07:04
Chciałem ogromną mapę, każda nowa kraina się przyda ;->

Dather
18-08-15, 21:34
taa może za 5 lat wprowadzą

Marancza
18-08-15, 21:35
taa może za 5 lat wprowadzą

nie, nie dostaniesz złotej łopaty

Dather
18-08-15, 21:42
nie, nie dostaniesz złotej łopaty

Zawsze byłeś człowiekiem nienormalnym ale teraz to już nie ogarniam ?

JAKIEJ ŁOPATY ?

Catthon
18-08-15, 22:45
Złotej. Za wykopywanie starych jak świat tematów.

19960314
18-08-15, 23:39
Zawsze byłeś człowiekiem nienormalnym ale teraz to już nie ogarniam ?

JAKIEJ ŁOPATY ?

Kolega nowy w internecie? Czas na chrzest, zapraszam na harda.

Altrel
20-08-15, 03:31
Proszę zauważyć kiedy temat został zaakceptowany, aktualnie nie stosujemy takowego podziału, 'oczekujące na wprowadzenie' nie mają priorytetu. Staramy się realizować propozycje na bieżąco jeżeli pozwala na to klient gry oraz gdy mamy na tyle 'wolnego czasu'. 'Wolny czas' w tej sytuacji oznacza wydelegowanie dodatkowych zadań do zakresu łatek, w każdej informujemy mniej więcej co wprowadzać będzie kolejna, jest to ustalane z dość sporym wyprzedzeniem. W temacie zaznaczyłem również, że cała 'fabuła' terenu jest plagiatem stosunkowo niedawno wydanej książki i wymaga wielu zmian + czasu, by wszystko było wprowadzone tak jak należy.