PDA

Zobacz pełną wersję : [pixelart] Moje próby


Attax
29-03-12, 16:00
Będę tutaj co jakiś czas wklejał coś co stworze, prosiłbym o wyrozumienie dopiero co się uczę.

http://i39.tinypic.com/dooqp1.jpg
Strażnik Twierdzy Murk

http://i44.tinypic.com/a4uexu.jpg
Złoty Kieł
"Pewien rzemieślnik nauczył się wykonywać takie o to sztylety z kłów złotego smoka"

http://i41.tinypic.com/343kzfs.jpg
Smocza Katana

http://i39.tinypic.com/21m6hcg.jpg
Knyp

siwyus
29-03-12, 16:10
Nie jest źle, mam tylko pytanie: rysujesz to w kwadraciku 32x32 pixele ?

speedfire1993
29-03-12, 16:15
No, No. Tylko dorobic kontury ladniejsze i bedzie kozackie

Attax
29-03-12, 16:21
Nie jest źle, mam tylko pytanie: rysujesz to w kwadraciku 32x32 pixele ?

Cenna uwaga dzięki.

negrula
10-04-12, 09:23
No Attax gratuluję jak na początek. :)

Walles
15-08-13, 00:10
Rewelacja jak dla mnie :D :D :D :D :D

Attax
15-08-13, 01:15
http://vpx.pl/i/2013/08/15/piromanto_duchowny.jpg

nic nie cieniowałem itp itd. Nie umiem tego robić, chodzi o sam zamysł uzbrojonego kusznika w pelerynie, z kusza na plecach

http://vpx.pl/i/2013/08/15/vol2.jpg

tibijske + kusza z Altaronu z stroju kusznika

jak cos to wiem ze out to nie tylko 2 grafiki xd

Zenon von Wons
15-08-13, 01:22
Do idału temu troche brakuje, ale praktyka czyni mistrza!

Attax
15-08-13, 01:33
Do idału temu troche brakuje, ale praktyka czyni mistrza!

raczej cala przepasc XD no ale moze kogoś to zainspiruje nie wiem jak wam ale mi sie strasznie podobają peleryny, jak strój ma pelerynę

9891404
15-08-13, 07:06
hehehehe dobre w paint robione ?xd :p

19960314
15-08-13, 10:31
Wspaniałe grafiki, zaprawdę. Ja chce je w altaronie