PDA

Zobacz pełną wersję : Nastawienie na opowiadanie.


irwin546
18-12-11, 18:21
Są już opisy BNów i lokacji, czy jeszcze nie?

Slythia
18-12-11, 18:27
Nie rozumiem :(.

irwin546
19-12-11, 21:54
ja też nie.
Opisy postaci, przedmiotów, lokacji i wszelkiego śmiecia tego typu.

Slythia
19-12-11, 22:00
Opisy lokacji to po części artykuły, to przecież jest na stronie.

Dinoo20
19-12-11, 23:53
http://wiki.altaron.pl/index.php/Strona_g%C5%82%C3%B3wna

strona główna, ciężko poszukać?

irwin546
21-12-11, 06:05
Dino przeczytaj mój post raz jeszcze. Zastanów się czy dokładnie o to mi chodziło.
Przeczytaj go drugi raz.

Slythia
21-12-11, 09:21
Wyjaśnij więc o co chodzi, bo ja także nic z tego nie rozumiem.

Obles
21-12-11, 09:29
A mi się zdaję, że Dino odpowiedział Ci dość słusznie. Masz wiki a tam przy każdym pierdołku linijkę "Opis". Tam możesz dodawać historię i genezę nawet skórki od banana czy NPC mającego w swoim zanadrzu 3 dialogi (mimo iż takiego nie ma).
Wiki jest ciągle rozwijana i nikt nie ukrywa, że brak właśnie tam pasjonujących opisów wszystkiego.

irwin546
21-12-11, 21:01
Chodzi o fonetyczny zapis ogólnych wrażeń wynikających z oględzin czegoś w typowanej przez program do gracza informacji : ).
np.

Przed twoimi oczami piętrzy się masywny, rynsztunek rycerski. Jest próżny wewnątrz, ale poszczególne części zbroi tkwią zawieszone w powietrzu jakby opinały niewidzialną postać. Czerwone ścieżki żył przecinają spękania metalu. Żelazne rękawice trzymają w niewidzialnym uścisku potężny obosieczny topór, przypominający broń katowską. Przednią część zbroi ozdabiają liczne ryciny, z których największe wrażenie budzi jedna, przedstawiająca karmazynowego węża z rozpostartymi skrzydłami.

Cała rynsztunek rycerski wygląda na starożytny, szczególnie ostrza naramienne, wykwitająca pokaźnymi wieńcami z płyt zbroi zawieszonych na barkach niewidzialnego wojownika. Jesteś bliski złudzenia, że broń ta służy jedynie ozdobie, ale w takim osądzie powstrzymuje cię jej groźny wygląd i ciężar - to jeszcze jeden dodatkowy oręż do złowieszczego kompletu zbroi i broni. Dostrzegasz, że zbroja, jakkolwiek pełna wgnieceń i innych dowodów bitewnego stażu, nie została dotknięta przez działanie rdzy, ani upływu czasu; nie osiadł na niej nawet najmniejszy pyłek kurzu.

Slythia
21-12-11, 21:14
Jeśli chcesz to dodawaj takie opisy na wiki - ja niestety nie stworzę czegoś takiego.

irwin546
22-12-11, 11:09
Pozostaje mi najechać Trava i optymistica.

Slythia
22-12-11, 12:02
Kadra ma wystarczająco dużo zajęć i nikt z nas nie znajdzie czasu na takie opisy. Jeśli chcesz to sam je twórz i dodawaj do wiki.

irwin546
22-12-11, 18:35
Powinny być w grze.

Slythia
22-12-11, 21:38
W grze ich nie będzie - za dużo zajmowałyby miejsca na ekranie. Po prostu byłyby niewygodne. Można je umieścić na stronie, jednak obecnie nie mam chętnych do tworzenia tego typu tekstów.

irwin546
24-12-11, 13:27
W grze ich nie będzie - za dużo zajmowałyby miejsca na ekranie. Po prostu byłyby niewygodne. Można je umieścić na stronie, jednak obecnie nie mam chętnych do tworzenia tego typu tekstów.

Powinny tam [w grze] być. Story telling powinien stanowić trzon gry, a nie nieistotny dodatek.

Slythia
24-12-11, 13:28
Nie przesadzajmy. Trzeba znaleźć złoty środek pomiędzy wygodą gry a historią, ty zaś wszystko rzucasz na stronę historii... Zasłonięcie jakiegoś ekranu tekstem, w dodatku ciągle takim samym, nie będzie fajne.

Siwor
24-12-11, 15:17
Mnie również nie podoba się żeby w grze były tego typu opisy. Bo po co? I długie żmudne i po 2-3 przeczytaniach tego głowa by mnie bolała bo tak naprawdę wszystkie byłyby takie same. Masz czas na takie zabawy wejdź na wiki i rób opisy do przedmiotów ale też je skróć... Takie moje zdanie. <-- ZA DŁUGIE, ŻMUDNE, NIE PODOBA MI SIĘ.