Zobacz pełną wersję : Gra, A logika ^
Altaron, jako kraina stu jezior, tysiąca skał i miliona sqmów, daje nam możliwość ruszenia swoimi znudzonymi expieniem mózgami i pomyśleniem o najlepszej taktyce wyboru sub profesji dla naszych ledwie wybotowa....WRYĆ ...wyexpionych harów ^,^ Pytanie kieruje do najbardziej doświadczonych graczy altaronu, jakie kombinacje są najlepsze, Dla 3 podstawowych klas i dlaczego...Bardzo proszę o obszerne odpowiedzi, z informacji skorzystają potomni ;D ( Tak naprawdę chodzi o to, żebym znowu nie wybuch herbatą w monitor na widok, Czarodzieja Alchemika) Dziękuje z góry ^^ proszę o Traktowanie niektórych textów z przymrużeniem oka ;)
Oczywiście postacie można rozwijać inaczej, według własnego uznania, ale opiszę najbardziej optymalne kombinacje.
Mag: 1) Nekromanta, 2) Elementalista
Wojownik: 1) Duchowny, 2) Alchemik | Dlaczego nie nekromanta? Póki co nie otrzymał rekompensaty za zabrany czar "Repito", przez co stał się bezużyteczny.
Łucznik: 1) Elementalista, 2) Duchowny | Ew. odwrotnie.
@up dokładnie też bym tak zrobił...
Mag : Duchowny/Elementalista też jest dobrą profesją która robi za siohera:)
A co do Rycerza to wydaje mi się że już lepszą kombinacją jest Elementalista/Alchemik. Rycerz Duchowny jedyny czar jaki ma to to exori od świętości oraz hape tawis ;S , a z kolei Nekromanta ma śmieszne exori od śmierci które bije od 50 do 600... wtf? o/