PDA

Zobacz pełną wersję : Trochę Propozycji


mexiunio
17-07-19, 18:07
1. Wprowadzenie osobnego kanału na loota, jak w rl tibii

https://i.imgur.com/OI0Z6wd.png

2. Wprowadzenie browse fielda (opcja przeszukaj pole, taka jak na rl tibii) - rozwiąże to częściowo problem mobów spamujących fieldami

3. Wyłączenie mute na kanale npc

hej
sprzedam wszystkie butle tak
sprzedam wszystkie butle tak
sprzedam wszystkie butle tak
sprzedam wszystkie butle tak
sprzedam wszystkie butle tak
sprzedam wszystkie butle tak
kupię 200 mikstur maga tak
kupię 200 mikstur maga tak
kupię 200 mikstur maga tak
kupię 200 mikstur maga tak
kupię 200 mikstur maga tak
Wyciszono cię na 40 sekund.


+ zwiększenie capacity itemów, które może ci sprzedać npc do 400/sprzedawanie w plecakach/opcja trade


4. Umożliwienie ustawienia w kliencie innej opcji zbierania dropa - 1 klik z ctrlem

5. Pochowanie po respach skrzynek, w których znajdowałyby się różne przedmioty (coś jak płytowy puklerz +5 ametystów na świetlikach).

Urzekło mnie jak to jest zrobione na Ruthlessie, idziesz na jakiegoś nowego respa, to wiesz już, że znajdziesz skrzynkę z jakimiś itemami, np. otwierasz skrzynkę i znajdujesz tam ciernia albo jakąś garść kamyków czy inne creature producty, platynki.

Można pójść za ciosem i stworzyć zestaw na setny poziom, który mógłby założyć każdy i poszczególne jego elementy pochować po skrzynkach rozmieszczonych w różnych lokacjach mapy. Cechowałby się większą obroną niż dotychczas dostępne zestawy na tych poziomach, ulepszany byłby zielonymi zwojami, ale nie posiadałby wnęk i/lub też tarczy, brakiem bonusu od pełnego zestawu oraz większą wagą. Największym problemem do zaimplementowania takiego pomysłu pewnie i tak byłyby grafiki.

6. Zwiększenie dmg pocisków mroku o 10%, a pocisków śmierci o 5%. Niech nekromanci mają jakieś benefity z tego powodu, że tylko oni mogą wykorzystywać swój żywioł.

7. Dodanie czaru na tworzenie lepszych strzał/bełtów.

8. Dodanie +1% szczęścia do naszyjnika z wilczych kłów, łatwo go dostać na low lvl, a kompletnie nic nie daje, przez co nie jest podnoszony.

9. Zmniejszenie ceny sklepowych run na takie, jakby były robione na miksturach mocy.

10. Dodanie możliwości kupna w sklepie pierścionków siły, i takich, które dają +4 1h/2h/dysta czy tam mlvla, life ringów/rohów, pierścieni magicznej tarczy, błogosławionych amuletów (Bazyli?)

11. Usprawnienie skalowania się pocisków po tym ~175 mlvlu, mając 210 mlvl bije się bardzo podobnie, nawet mniej niż z niektórych czarów obszarowych.

12. Dodanie runy-bomby z ognia, po rzuceniu nią w cel wybucha w odległości 1 kratki od celu (3x3, coś jak bomba, ale bije z ognia), dmg pomiędzy pociskiem ognia a gfb, mocno ograniczony dmg w pvp, ukłon w stronę magów nieelementalistów, którzy nie mają visko, czar do kupienia u filiusa.

13. Czar skupienie zwiadowcy użyty w drużynie daje +5% kryta każdemu członkowi drużyny, użyty kilkukrotnie nie skaluje się.

14. Wprowadzenie run pól lodu.

15. Dodanie wojownikowi coś w stylu utury gran, czyli po rzuceniu leczy 50 hp co 3 sekundy przez x czasu, ukłon w stronę wojowników nieduchownych.

16. Lekki buff runy większego leczenia u zwiadowców i wojowników.

17. Zamiana czaru Dzikie Pnącza [->] (https://wiki.altaron.pl/index.php/Dzikie_Pn%C4%85cza) na wierną kopię czaru Blask Dugiona [->] (https://wiki.altaron.pl/index.php/Blask_Dugiona), tylko, że taką z żywiołu ziemi.

18. Dodanie nowego, lepszego wavewa z ziemi magowi elementaliście na wyższy poziom, mocą podobnego do czaru Święty Blask [->] (https://wiki.altaron.pl/index.php/%C5%9Awi%C4%99ty_Blask) , jednoczesne udostępnienie starego wavewa Ziemny Oddech do kupna u Filiusa [->] (https://wiki.altaron.pl/index.php/Ziemny_Oddech)

Mam na myśli coś w stylu Terra Wave z RLa https://vignette.wikia.nocookie.net/tibia/images/2/2d/Terra_Wave_animation.gif/revision/latest?cb=20171009104347&path-prefix=en

19. Wprowadzenie wszystkim duchownym czaru umożliwiającego zdjęcie podpalenia (late tawis, ale na ogień)

20. Dobrze byłoby, gdyby mikstury trwające czasowo były nie do przedłużenia, gdy ich efekty są w użyciu - tak jak z rybkami. Mam tu na myśli poty na 1h, 2h, obronę, dysta, mlvl, rekonwalescencji, antidota oraz mikstury pogromców żywiołów.

21. Mikstura trzeźwości działająca w ten sam sposób, co antidotum oraz mikstura pogromców żywiołów, czyli, że dany efekt walki nie jest do zarzucenia po wypiciu mikstury przez te kilkadziesiąt sekund. Może mikstury te, po wprowadzeniu tych zmian, odzyskałyby jakikolwiek blask?

22. Wprowadzenie białych materiałów do loota z Czarnoksiężników.

23. Wprowadzenie czerwonej informacji (taka jak o zapisie czy tam resecie serwera) o tym, że twoja niewidzialność/magiczna tarcza/skupienie/skupienie ducha słabnie, gdy się kończy (<15 sekund).

24. Zmniejszenie poziomu wymaganego na rago tote.

25. Umożliwienie bicia Trouga, Wyklętej, Ażdachy ze światła.

26. Przywrócenie czaru Rozbicie Pancerza, który osłabiałby teraz pancerz przeciwnika o 50%. [->] (https://wiki.altaron.pl/index.php/Rozbicie_Pancerza)

27. Dodanie destylatorów do większych domków.

28. Umożliwienie podróży do Raindaru i z powrotem o każdej porze, jeśli ma się wykonane te 30 eskort.

29. Zmiana zasad działania kosturów na taką, że od teraz bije 3x3 cel, skoro i tak nie są za bardzo użyteczne.

30. Naprawa błędu z procentami do punktów życia i many od setów i złotej rybki, objawiającego się tym, że logujemy się z niepełnymi punktami zdrowia/many z powodu tego, że logujemy się z maksymalnym bazowym hp, a dodatkowe % wyliczane są po zalogowaniu i nie są brane pod uwagę.

31. Czasami po zalogowaniu się występuje taki błąd, że minie kilka sekund zanim ekran przeskoczy od połączenia z serwerem do rozgrywki, wylogowując się w ten sposób na respie zaczynają nas obijać moby, których jeszcze nie widzimy. Można tutaj albo wprowadzić delay albo 5 sekund takiej jakby ochrony, która nie pozwala atakować nam mobów, ani one nas nie mogą atakować.

32. Poprawa dropa surowych stali z marmurowych golemów.

33. Dodanie do ptaszników złotej katany/żółtego klejnotu i zrównanie szans na pajęczyny na takie, jakie mają mysmenie.

34. Podbicie szansy na smocze łuski u bagiennego smoka (aktualnie zostawia mniej niż zwykły smok, a tak chyba nie powinno być).

35. Wprowadzenie do przyśpieszenia i mocnego przyśpieszenia resista na parala przez pierwsze 5-10 sekund po rzuceniu czaru.

36. Dodanie królewskich nogawic do dropu granitowego gargulca.

37. Zmniejszenie cooldownu potrójnego wzmożonego ostrzału [->] (https://wiki.altaron.pl/index.php/Potr%C3%B3jny_Wzmo%C5%BCony_Ostrza%C5%82) do 2-4 sekund.

38. Ustalenie odporności w setach: przeklętym, chaosu, demonicznym i świętym na takie w zależności od tego jaką profesją się gra.

Obecnie jest taka sytuacja, że duchowni mają po 10% odporności na klasztory, a nekromanci wręcz przeciwnie - ~10% wrażliwości na światło!

Proponuję to rozwiązać w ten sposób, by pierw sprawdzano czy ma się 2 subprofesje, jeśli tak to:
- jeśli wystąpił duchowny, dajemy 10% odporności na mrok,
- jeśli wystąpił nekromanta, dajemy 10% odporności na światło,
- jeśli nie wystąpiła żadna z powyższych subprofesji, a gracz ma już wybrane 2 (czyli opcja elementalista alchemik) dostaje dodatkowe 10% obrony przed żywiołami.

39. Zmniejszenie ceny bitewnej tarczy do 10t, podniesienie ceny złotej tarczy do 12t.

40. Dodanie do dropu żywiołaka ognia młotka absorbującego z szansą jeszcze mniejszą niż u żywiołaka energii, może ktoś w tym przypadku wybierze żywiołaki ognia pod Erazmusem zamiast żywiołaków wody na Benezjonie.

41. Dodanie możliwości sprzedaży orła do Urbana (5t), przeniesienie możliwości sprzedawania sępa z Longinusa do Urbana.

42. Dodanie możliwości sprzedaży tardisana (3t), halnego (5t) i antycznego miecza (20t) u Longinusa, dodanie możliwości sprzedaży kata (25t) i wybebszacza (10t) do Ryleha.

43. Zamiana właściwości suma i lina :uśmiech8:

44. Zwiększenie trzykrotnie szansy na zdobycie tizony ze złotych smoków i smoczego tasaka z czerwonych smoków.

45. Nie rozumiem czemu teraz niektórych żywiołaków do dziennej trzeba ubić 20, a niektórych 30, nie można byłoby wszystkiego zrównać do 20-25? (inb4 na Ankardii jest tylko 21 żywiołaków wody, do taska obecnie trzeba 20, ale takich żywiołaków ognia czy ziemi to już trzeba 30)

46. Każde wejście do strefy bezpiecznej nie wymagałoby czekania na zgubienie blokady wylogowania... Po prostu strefa bezpieczna znosiłaby ją.

Oraz kilka propozycji, które składałem już w osobnych tematach, większość z nich pozostała bez odpowiedzi.

47. Usprawnienie leczenia się alchemików czarami wspomagającymi [->] (https://forum.altaron.pl/showthread.php?t=23955)

48. Runka ściany... pnączy [->] (https://forum.altaron.pl/showthread.php?t=24020)

49. Toltras, odes i tawis dla wyspiarza [->] (https://forum.altaron.pl/showthread.php?t=23985)

50. Nierozwiązana kwestia ulepszenia złotego setu złotego i bitewnego zielonymi zwojami, wprowadzenie pomarańczowych zwojów do endgame'owych potworów nie rozwiązało tej kwestii, że użytkowników tych dwóch setów nie stać na zwoje [->] (https://forum.altaron.pl/showthread.php?t=23706)

51. Zablokowania możliwości przesuwania pojemników na ekranie [->] (https://forum.altaron.pl/showthread.php?t=23905)

52. Poprawa czaru nawrócenie [->] (https://forum.altaron.pl/showthread.php?t=23532)

53. I w sumie nie rozumiem do końca powodu odrzucenia tego tematu (karawana od minotaurów do bekalelu) [->] (https://forum.altaron.pl/showthread.php?t=23876), ewentualnie można by rozpatrzyć możliwość podróży z północnego Neolithu (NPC Leopold) z południowym (NPC Franciszek)

@edit

54. Proponuję wprowadzić do opcji hotkeya "załóż", czyli klikając w ten sposób ustawiony hotkey zakładamy np. pierścień.

55. Proponuję wprowadzić hotkey presety.

Rahilux
17-07-19, 19:50
Od siebie dodam tyle, że obowiązkowo powinno być

56.
Brak możliwości wrzucania itemów do domku z zewnątrz LUB bez posiadania zaproszenia do niego.

R.I.P Otwarte Drzwi
I wszelkie wystawy z guildhouse'ów etc.

mexiunio
18-07-19, 15:56
Bumpik,

57. Czar deszcz meteorytów [->] (https://forum.altaron.pl/showthread.php?t=23653)

58. Umożliwienie łowienia na nową przynętę - razowiec, na razowce łowi się wszystkie ryby, które łowiło się dotychczas na chleb za wyjątkiem szprotek.

59. Wyłączenie nabijania blokady wejścia do strefy npvp przez runy pól ognia, energii i ziemi.

60. Umożliwienie używania czaru Mocne Uleczenie [->] (https://wiki.altaron.pl/index.php/Mocne_Uleczenie) na członkach gildii, obecnie jest to możliwe tylko na członkach drużyny.

61. Dodanie nowego czaru magowi duchownemu - Mistrzowskie Uleczenie, za 1000 punktów many i 15 dusz uleczysz swojego kompana, o ile jest z tobą w jednej drużynie lub gildii. Cooldown 15 sekund, moc 2x bala hape tawis ([->] (https://wiki.altaron.pl/index.php/Mocne_Uleczenie)), wymagany poziom: 200, inkantacja: bala tapen tawis "imię

62. Dodanie nowego czaru magowi duchownemu - Zew Życia, za 1200 punktów many i 15 dusz uleczysz członków twojej drużyny lub gildii, jeśli są w zasięgu czaru, zasięg działania jak haper tawis ([->] (https://wiki.altaron.pl/index.php/Grupowe_Uzdrowienie)), moc 2x, cooldown 30 sekund, wymagany poziom: 250, inkantacja: taper tawis

63. Wyłączenie strefy npvp na runie wody i dwóch pięter nad nią oraz w pobliżu bossa Krwawa Hrabina (katakumby)

Medalikarz
18-07-19, 17:42
64. usunięcie cooldowno po rzuceniu graaty

65. zwiększenie bonusu z leczenia(nie manasowania) zależnego od poziomu alchemia z 10% na 20% skalującego się wraz ze skillem

66. dodanie aury podobnej do przywództwa dla rycerzy nekromantów dającej 5% wysysania dla całej drużyny(nie działa na magów), czar od 200 lvl.

Kierka250799
18-07-19, 18:42
Super, przyjęte. Rano będzie wprowadzone. Znaczy... przy update...
Tak serio to spoko jest, ale nie ze wszystkim się zgadzam. np.

6. Zwiększenie dmg pocisków mroku o 10%, a pocisków śmierci o 5%. Niech nekromanci mają jakieś benefity z tego powodu, że tylko oni mogą wykorzystywać swój żywioł.

Moim zdaniem Mag Necro i tak jest op, więc po co go buffować?

9. Zmniejszenie ceny sklepowych run na takie, jakby były robione na miksturach mocy.

Moim zdaniem nie, dlatego, że od zawsze było tak, że ktoś z noobków robił pociski czy inne runy wbijając przy tym mlvl i zarabiał na tym na starcie, bo płacił mu jakiś high lvl. Wprowadzenie tego znacznie by osłabiło ewentualnych nowych graczy, bo przy obecnym stanie majątku high lvli, nie składano by zamówień do nowych graczy.

39. Zmniejszenie ceny bitewnej tarczy do 10t, podniesienie ceny złotej tarczy do 12t.

Bitewna tarcza od zawsze była rare dla kogoś kto expił i zlocił ją z widm czy praojców. Leciała z tego co pamiętam i tak bardzo rzadko, więc nie widzę sensu by zmniejszać cenę o 12 talarów, a do złotej dodać 2 talary. F*ck logic.

60. Umożliwienie używania czaru Mocne Uleczenie [->] na członkach gildii, obecnie jest to możliwe tylko na członkach drużyny.

Nie bardzo rozumiem? Czar duchownego, większe leczenie, ma być używane Twoim zdaniem tylko na członkach gildii? Jest na członkach w party, chyba, że coś źle napisałeś lub źle zrozumiałem. Może chodzi Ci, że ma leczyć poza party nawet? Jeśli o to chodziło to zdecydowanie na nie. Od tego jest haper tawis by leczyć poza party. ;)

61. Dodanie nowego czaru magowi duchownemu - Mistrzowskie Uleczenie, za 1000 punktów many i 15 dusz uleczysz swojego kompana, o ile jest z tobą w jednej drużynie lub gildii. Cooldown 15 sekund, moc 2x bala hape tawis ([->]), wymagany poziom: 200, inkantacja: bala tapen tawis "imię

Wtedy to bosy już zupełnie będzie można ubijać w 2-3 osoby. Zdecydowanie nie.

62. Dodanie nowego czaru magowi duchownemu - Zew Życia, za 1200 punktów many i 15 dusz uleczysz członków twojej drużyny lub gildii, jeśli są w zasięgu czaru, zasięg działania jak haper tawis ([->]), moc 2x, cooldown 30 sekund, wymagany poziom: 250, inkantacja: taper tawis

Tu mam takie pół na pół uczucia, nie wiem czy nie byłoby to zbyt op, tak samo jak prop. 61.


63. Wyłączenie strefy npvp na runie wody i dwóch pięter nad nią oraz w pobliżu bossa Krwawa Hrabina (katakumby)

Uważam, że nie warto tego zmieniać. Runa wody nie jest ciężką runą, a zawsze to jakiś spot dla nisko lvlowych, więc moim zdaniem niech mają spokojne miejsce do expienia.
Tak samo katasy. To exp dla 45-60 lvli. Więc dlaczego ktoś miałby im zakłócać spokój tylko dlatego, że respi się tam średni boss?



Podsumowując fajne propozycje niektóre, ale niektóre wynikają z tego, że są to upodobania ze względu na lvl, swoje widzimisię, bo zobaczyło się to gdzieś indziej. Altaron miał być starą tibią, więc też za wiele nie można zmieniać. Rozumiem niektóre propozycje, są naprawdę spoko. Ale zmienianie niektórych stref pvp, bo są tam bossy, jest jednoznaczne z tym, że pewnie znów są podpierdzielane bossy i chcą/chcecie ubijać, bo bossy są "wasze". Tak jak to było zawsze i pewnie nic się nie zmieniło. Uważam, że niektóre respy powinny mieć tę strefę N-Pvp by miały spokój i dobrą zabawę na expie i żeby nikt z wyższych lvli nie przeszkadzał. Takie jest moje zdanie i to tylko i wyłącznie MOJA OPINIA. Zbędne napięcia pośladków, zgryzów zębami i ataki epilepsji proszę od razu kierować się z tym do lekarza.

Pozdrawiam.

Catthon
19-07-19, 09:16
Mój główny problem: brak uzasadnień. O ile intencji za niektórymi zamianami mogę się domyślać, to większość propozycji brzmi trochę jak: „69. Zmienić imię NPC Modest na NPC Damian.”
Drugi problem to trudność w procedowaniu tego, co przedstawiłeś, bo jak niby mamy na ten temat dyskutować?
Trzeci – wydaje mi się, że zgłosiliście kilkadziesiąt ważnych propozycji wcześniej. Co to jest to tutaj?
Czwarty – zapraszam więcej osób do dyskusji na ten temat, bym wiedział, że inni gracze się z nimi zgadzają – Vox Populi, wbrew pozorom ważna sprawa. Gdybyśmy wprowadzili wszystkie proponowane tylko przeze mnie rozwiązania, to Altaron byłby inną grą.


1. Sprawdzę.
2. To nielogiczne, nie da się przeglądać worka na którym jest ściana żywiołu. Od tego masz destroy fieldy.
3. Sprawdzę, ale o ile wiem – byłyby z tego powodu problemy z klientem.
4, 5, 6, 7, 9, 14, 15 16, 17, 18, 19, 22, 24, 25, 26, 32, 35, 36, 37, 39, 42, 43, 44, 48, 51, 52, 54, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 dlaczego?
8. Do rozważenia.
11. A to nie spowoduje po prostu, że mag będzie jeszcze bardziej przegięty niż jest na h lvlu?
12. Brak konkretów – jaka korzyść?
13. Będzie wprowadzone na zbliżonych zasadach.
20. Do rozważenia.
21. Nadal nikt nie będzie używał w PVE. To rzecz do używania w PVP.
23. Jak łatwej, by nie powiedzieć idiotoodpornej gdy potrzebujesz? Jestem na nie, na otc pilnowanie takiej niewidki jest już wystarczająco proste. Może niech samo się przedłuża?
27. Nie, po to są GH.
28. Do rozważenia.
29. Nie. Planujemy trochę inne zmiany w przyszłości.
30. Sprawdzę.
31. Sprawdzę. Czy ktoś jeszcze ma ten problem?
33. Na pewnych poziomach ptasznik zdecydowanie > mysmenia. Nie ma potrzeby.
34. Pewnie do zrobienia.
38. Do dyskusji
40. Zdaje się, że poprawiamy loot z ż. ognia. Młotki to zdecydowanie zbyt dobry argument.
45. A dlaczego miałoby być tyle samo?
46. Było rozważane, nie wejdzie ze względu na PVP.
47. Niezasadne.
49. Nie, nie rozwijamy Licoru.
50. Miałem już tę propozycję, odrzuciłem. Nie widzę wystarczających przesłanek.
51. Wyjaśnienie miałeś w tamtym temacie.
55. Masz hoty przypisane do postaci. Po co presety?
56. Daj spokój, zmień chatę i zamknij okno. Dlaczego ktoś nie ma wrzucić Ci zdechłego szczura do ogródka?
57. Tapen Agro Aluk już teraz – z tego co słyszę, jest zdrowo przegięty. Może podyskutujemy na ten temat, zamiast dodawać kolejny równie przegięty spell?
64. Usunięcie cooldownu na jakikolwiek spell zawsze to przegięcie. Niemniej cooldown będzie zmniejszany.

Dodatkowo – absolutnie każda z propozycji ma ułatwić grę/spowodować robienie większych hajsów/większych expów/wyłączenie czynników ryzyka/przyspieszenie biegania po mapie i tak dalej.
Do tego jakieś 50% skupia się na magu, 30% na magu 150+.

Rahilux
19-07-19, 09:58
56. Tu nie chodzi o zwykłego szczura.

Pewien gracz musiał zmieniać depozyt i zasrać cały neolith listami by wprowadzono zmiane dot. poczty.
Mam na myśli 28 butli na każdy możliwy sqm w domku, a wierz mi, da się zasrać je wszystkie bo na każdym kliencie tibii nawet jeżeli z 1 kratki nie rzucisz itemku do domku, to robiąc krok prawo/lewo (nawet gdy gubi się widok na domek) to wrzuca się item na niedostępne miejsce.

A ptaszniki nigdy >>> mysmenia.


38.

Złożyłeś pełny zestaw przeklęty. Otrzymujesz następujące premie:
Obrona pancerzem: +55
Życie: +20%
Mana: +10%
Obrona tarczą: +40 (to jest tylko gdy tarcza)
Ochrona przed świętością: -10%
Ochrona przed ogniem: +3%


Jeżeli kosztem za najlepszy set na serwerze ma być debuff na żywioł który jest przypisany klasie, bo można by tak uznać, że duchowni będą mogli katować duchownych (jakkolwiek to brzmi), to trzeba zrobić tak by nekromanta miał ochronę przed mrokiem -10%, a duchowny tak jak teraz daje normalnie set -10% przed świętością.
Nie trzeba dodawać tutaj dodatkowej redukcji (żeby nikt źle nie odebrał, to tak naprawdę nie jest ochrona 10%, tylko podatność na żywioł 10%).

Catthon
19-07-19, 10:22
33. Ptaszniki mają dużo niższy dmg. 2 mysmenie ściągają maga na poziomach do 60-70 poprzez atak z dystansu. Wtedy ptaszniki > mysmenie.
38. Wtedy jest bez sensu, by taki duchodny był podatny na dmg od światła.
56. Ile razy tak Ci się stało? Mi raz, pozbyłem się tematu i tyle.

Rahilux
19-07-19, 11:32
Ptaszniki mają podobny dmg, 50 zwiadem tam redy łapałem.

38. Nazwa PRZEKLĘTY od czegoś jest, pewnie obraca mocne strony posiadacza w jego słabość o/, i dlatego pasowałoby by nekromanta nie był wrażliwy na światło przez set, święty daje odporność na mrok, przeklęty nie zaniża odporności na mrok - duchowny ma łatwiej idąc na klasztor niż nekromanta.

56. Więcej graczy chcących jeden domek - więcej syfu, a rzecz nie jest trudna do wprowadzenia.

511500
19-07-19, 13:13
Moim zdaniem wszystko spoko fajnie gdyby coś z tych wymienionych punktów zostało wprowadzone

mexiunio
19-07-19, 13:43
3. Sprawdzę, ale o ile wiem – byłyby z tego powodu problemy z klientem.

Jak ktoś przyspami na kanale NPC to tylko na swoją własną odpowiedzialność. przecież sprzedanie 1600 butli i kupno 1600 maga w krótkim czasie nie spowoduje od razu crasha clienta? Gorzej jakby ktoś kupował masowo chleby/robaki/filety z łososia/krewetki.


11. A to nie spowoduje po prostu, że mag będzie jeszcze bardziej przegięty niż jest na h lvlu?

Nie sprawi, na hlvlu i tak wszystko bije się obszarowo, krew człowieka zalewa, kiedy uderza się z aurą i setem w potwora wrażliwego na żywioł kilka razy po 900 z dystansu. Np. takie upiorzyce bije się pojedynczo i większy dmg wchodzi jak się rzuca w nie wavewa niż jak się strzela w nie z pocisku (ale wave to waste), przez co exp/h spada. W skrócie - z pocisku bije się tyle, co obszarowo.

12. Brak konkretów – jaka korzyść?

Jaka korzyść? Np. taka, że magowie nieelementaliści będą mieli namiastkę najprzydatniejszego celu w grze, jakim jest visko pela aluk (łańcuch błyskawic), będą mogli stać i rzucać bombki, nie stojąc przy tym na wavie czy coś.

21. Nadal nikt nie będzie używał w PVE. To rzecz do używania w PVP.

A może jednak?

23. Jak łatwej, by nie powiedzieć idiotoodpornej gdy potrzebujesz? Jestem na nie, na otc pilnowanie takiej niewidki jest już wystarczająco proste. Może niech samo się przedłuża?

Zawsze może się zdarzyć przysnąć komuś na spocie, zamulić czy coś. Zwłaszcza z utamą, gdy dużo się dzieje na ekranie.

33. Na pewnych poziomach ptasznik zdecydowanie > mysmenia. Nie ma potrzeby.

A z dropem Mysmenia>Ptasznik. Z expem też. W ogóle na ptasznikach nie ma ani expa ani loota. Trochę bardzo nieużywany spot.

45. A dlaczego miałoby być tyle samo?

A dlaczego miałoby nie być?

46. Było rozważane, nie wejdzie ze względu na PVP.

I co to spowoduje w rozgrywce PVP? Że ktoś wejdzie do depo i się wyloguje? xD!

51. Wyjaśnienie miałeś w tamtym temacie.

Nie, nie miałem, zadałeś pytanie, odpowiedziałem ci, i... W zasadzie, to tyle.

55. Masz hoty przypisane do postaci. Po co presety?

Czasem jednak się zmienia spota i z wodników się idzie na legionistów, z legionistów na bossa, a z bossa na bagienne i wszędzie trzeba inaczej hoty poustawiać.

56. Daj spokój, zmień chatę i zamknij okno. Dlaczego ktoś nie ma wrzucić Ci zdechłego szczura do ogródka?

https://prnt.sc/oh9v89

:thinkin

57. Tapen Agro Aluk już teraz – z tego co słyszę, jest zdrowo przegięty. Może podyskutujemy na ten temat, zamiast dodawać kolejny równie przegięty spell?

Użyteczny =/= przegięty

Wyjaśnienia:

4. Umożliwienie ustawienia w kliencie innej opcji zbierania dropa - 1 klik z ctrlem

Przyjemniej się zbiera ctrl + 1 klik niż szybko klika 2-3x w krótkim odstępie czasu.


5. Pochowanie po respach skrzynek, w których znajdowałyby się różne przedmioty (coś jak płytowy puklerz +5 ametystów na świetlikach).


Smaczek er pe gie

6. Zwiększenie dmg pocisków mroku o 10%, a pocisków śmierci o 5%. Niech nekromanci mają jakieś benefity z tego powodu, że tylko oni mogą wykorzystywać swój żywioł.

Nekromanta nie powinien bić ze swojego żywiołu więcej niż jakiś losowy mag z żywiołowych pocisków?

7. Dodanie czaru na tworzenie lepszych strzał/bełtów.

Kończą ci się strzał/bełty na respie? Spoko, zrób je sam! Pod warunkiem, że masz przy sobie orła, czaplę albo zwykły łuk, bo inaczej nie będą pasować.

9. Zmniejszenie ceny sklepowych run na takie, jakby były robione na miksturach mocy.

A widziałeś, żeby ktokolwiek kupował runy w sklepie? W ogóle dorzuciłbym łączenie run u jakiegoś NPC za opłatą.

15. Dodanie wojownikowi coś w stylu utury gran, czyli po rzuceniu leczy 50 hp co 3 sekundy przez x czasu, ukłon w stronę wojowników nieduchownych.

Aktualnie wojownik nekromanta po ubitej klacie musi stać i 10 sekund leczyć się tawisem, bo jak się wyleczy, jeśli nie ma z czego wysysać. Na dodatek będzie to buff dla wojowników ele-alchów, którzy nie mają leczenia.

16. Lekki buff runy większego leczenia u zwiadowców i wojowników.

Jest useless, leczy za mało, by była opłacalna u kogoś innego niż maga, podobnie jest zresztą z ihem.

17. Zamiana czaru Dzikie Pnącza [->] na wierną kopię czaru Blask Dugiona [->], tylko, że taką z żywiołu ziemi.

Chyba już założyłem z 3 tematy o tym czarze, który bierze z 800 many i nic nie bije.

18. Dodanie nowego, lepszego wavewa z ziemi magowi elementaliście na wyższy poziom, mocą podobnego do czaru Święty Blask [->] , jednoczesne udostępnienie starego wavewa Ziemny Oddech do kupna u Filiusa [->]

Nie ma żadnego spella z ziemi u maga elementalisty, który byłby opłacalny.

22. Wprowadzenie białych materiałów do loota z Czarnoksiężników.

Potrzebuję 100 białych materiałów do zbrojeń? Spoko, pójdę 300 lvlem na strzygi.

24. Zmniejszenie poziomu wymaganego na rago tote.

Trochę bardzo żmudna jest gra wojownikiem, zwłaszcza, gdy bije się 1 cel.


25. Umożliwienie bicia Trouga, Wyklętej, Ażdachy ze światła.

Nieumarłe potwory, bossy nieumarłych potworów, są wrażliwe na światło? A Troug to w ogóle koz4k, boss Kościejów, a można go bić z mroku.

26. Przywrócenie czaru Rozbicie Pancerza, który osłabiałby teraz pancerz przeciwnika o 50%. [->]

Knajty mało biją w pvp teraz. A jak się doklei do maga 260 wojownik dualista to mag może zablokować hotkey z chlebem i iść zrobić sobie herbatę.

32. Poprawa dropa surowych stali z marmurowych golemów.

Potrzebuję surowych stali? Spoko, idę na marmurowe golemy, szkoda tylko, że wbijając tam 1kk expa nie spadła ani jedna.

35. Wprowadzenie do przyśpieszenia i mocnego przyśpieszenia resista na parala przez pierwsze 5-10 sekund po rzuceniu czaru.

Kiedyś można było zdjąć parala, kulturalnie, tawisem czy inną exurką, a teraz? Biegnę od hydr do profanów, rzucam hape odesa z 15 razy, bo hydry spamią mi paralem.

36. Dodanie królewskich nogawic do dropu granitowego gargulca.

Nikt tam nie chodzi, bo nie ma tam expa ani profitu.


37. Zmniejszenie cooldownu potrójnego wzmożonego ostrzału [->] do 2-4 sekund.

9 sekund to za dużo, zwiad nic z tym spellem nie zrobi sensownego. A tak przy 4 sekundach można byłoby na zmianę spamować duży i mały ostrzał.

39. Zmniejszenie ceny bitewnej tarczy do 10t, podniesienie ceny złotej tarczy do 12t.

Bitewna tarcza:
- 90 lvl,
- dużo łatwiejsza do zdobycia od złotej.

42. Dodanie możliwości sprzedaży tardisana (3t), halnego (5t) i antycznego miecza (20t) u Longinusa, dodanie możliwości sprzedaży kata (25t) i wybebszacza (10t) do Ryleha.

Okej, czyli dalej te przedmioty będą mniej warte niż losowy smoczy tasak ze skrzynki czy inny kruk, którego można sprzedać do NPC.

43. Zamiana właściwości suma i lina.

Wyłów sumy a liny na expa (powiedzmy z 20)

44. Zwiększenie trzykrotnie szansy na zdobycie tizony ze złotych smoków i smoczego tasaka z czerwonych smoków.

Nic tam nie leci, komuś się udało to zdropić na tej edycji w ogóle?

48. Runka ściany... pnączy [->]

Chcecie zablokować możliwość używania bombek na bossach, mwalle słabo dadzą sobie radę, krzak powinien się spisać dobrze, a przynajmniej lepiej niż mwall.

52. Poprawa czaru nawrócenie [->] (https://forum.altaron.pl/showthread.php?t=23532)

Wyjaśnienie masz w temacie z propozycją

54. Proponuję wprowadzić do opcji hotkeya "załóż", czyli klikając w ten sposób ustawiony hotkey zakładamy np. pierścień.

A dlaczego nie?

58. Umożliwienie łowienia na nową przynętę - razowiec, na razowce łowi się wszystkie ryby, które łowiło się dotychczas na chleb za wyjątkiem szprotek.

Sprawa tego, że łowiąc na chleb znaczna większość zdobyczy to szprotki, z którymi nic się nie zrobi.

59. Wyłączenie nabijania blokady wejścia do strefy npvp przez runy pól ognia, energii i ziemi.

Jakoś z bombami paraliżującymi takiego problemu nie ma. Jeśli nie rzucam takiej bomby bezpośrednio w gracza, to jaki jest sens tego, że ma ona nie działać?

60. Umożliwienie używania czaru Mocne Uleczenie [->] na członkach gildii, obecnie jest to możliwe tylko na członkach drużyny.

Caina można używać jakoś na kimś, kto nie jest w drużynie, ale jest w gildii, dlaczego mogłoby nie być tak samo z bala hape tawisem?

61. Dodanie nowego czaru magowi duchownemu - Mistrzowskie Uleczenie, za 1000 punktów many i 15 dusz uleczysz swojego kompana, o ile jest z tobą w jednej drużynie lub gildii. Cooldown 15 sekund, moc 2x bala hape tawis ([->]), wymagany poziom: 200, inkantacja: bala tapen tawis "imię

Duszy u maga duchownego są useless, a spell z takim cooldownem, który ratowałby w grubszych sytuacjach nie byłby raczej broken? Zwłaszcza, że w grudniowej aktualizacji 2017 mają wejść nowsze, mocniejsze moby (i dobrze!).

62. Jak wyżej.

63. Wyłączenie strefy npvp na runie wody i dwóch pięter nad nią oraz w pobliżu bossa Krwawa Hrabina (katakumby)

Reszta średnich bossów jakoś jest normalnie w strefach pvp.

38. Wtedy jest bez sensu, by taki duchodny był podatny na dmg od światła.

Inb4 z zestawem chaosu i demonicznym jest taka sama sytuacja, czytaj nekromanci na klasztorze są w dupie, bo dostają więcej. Jedynie złoty daje odporność na światło i to chyba jest 1%.

/\/\/\//\/\/\/\/\//\/\//\//\/\/\//\/\/\//\/\/\/\/\//\/\/\

Dodatkowo – absolutnie każda z propozycji ma ułatwić grę/spowodować robienie większych hajsów/większych expów/wyłączenie czynników ryzyka/przyspieszenie biegania po mapie i tak dalej.

Nieprawda.

Do tego jakieś 50% skupia się na magu, 30% na magu 150+.

Jakby każdy wyszedł z inicjatywami dodaniem jakichś możliwości swojej profesji, to grałoby się znacznie lepiej. A tak ktoś coś wymyśli, to: Nie! Nie zgadza się to z wizją gry! czy coś. Odczułeś kiedyś to, że gra się kończy na 150 poziomie? Pewnie nie, bo nawet do takiego nie doszedłeś. W ogóle co to ma być 150 poziom, przecież w Tibii 5.0, na której ma się opierać altaron nawet takich poziomów nie było, racja.

@edit W ogóle widząc coś takiego

40. Zdaje się, że poprawiamy loot z ż. ognia. Młotki to zdecydowanie zbyt dobry argument.
57. Tapen Agro Aluk już teraz – z tego co słyszę, jest zdrowo przegięty. Może podyskutujemy na ten temat, zamiast dodawać kolejny równie przegięty spell?

To już widzę aktualizację ze zmianami takimi jak:
- dodanie 20 md sakwy do żywiołaka ognia
- nerf tapena o połowę
- nerf nut o połowę
- nerf visko o połowę
- nerf deper tewo olta/efo owly o połowę
- nerf haper tewo olty/efo owli o połowę
- usunięcie tapen tawisa magowi duchownemu

Wtedy faktycznie, będzie igła balansik, bo mag nie będzie miał już dobrych spelli

Catthon
19-07-19, 15:30
Jak ktoś przyspami na kanale NPC to tylko na swoją własną odpowiedzialność. przecież sprzedanie 1600 butli i kupno 1600 maga w krótkim czasie nie spowoduje od razu crasha clienta? Gorzej jakby ktoś kupował masowo chleby/robaki/filety z łososia/krewetki.

Za pręgim - spam na kanale NPC może powodować obciążenie serwera. Ale można to jakoś rozgraniczyć.

Nie sprawi, na hlvlu i tak wszystko bije się obszarowo, krew człowieka zalewa, kiedy uderza się z aurą i setem w potwora wrażliwego na żywioł kilka razy po 900 z dystansu. Np. takie upiorzyce bije się pojedynczo i większy dmg wchodzi jak się rzuca w nie wavewa niż jak się strzela w nie z pocisku (ale wave to waste), przez co exp/h spada. W skrócie - z pocisku bije się tyle, co obszarowo.

ale przy tym pocisk jest wielokrotnie tańszy. Czyli tam, gdzie teraz wastujesz z wave będziesz mógł zarabiać na pociskach przy lepszym DPS?


12. Brak konkretów – jaka korzyść?
Jaka korzyść? Np. taka, że magowie nieelementaliści będą mieli namiastkę najprzydatniejszego celu w grze, jakim jest visko pela aluk (łańcuch błyskawic), będą mogli stać i rzucać bombki, nie stojąc przy tym na wavie czy coś.

Visko pela aluk to instant. Ty proponujesz runę obszarową o ataku niższym niż gfb. To jak?


21. Nadal nikt nie będzie używał w PVE. To rzecz do używania w PVP.
A może jednak?

A może jednak nie?

23. Jak łatwej, by nie powiedzieć idiotoodpornej gdy potrzebujesz? Jestem na nie, na otc pilnowanie takiej niewidki jest już wystarczająco proste. Może niech samo się przedłuża?
Zawsze może się zdarzyć przysnąć komuś na spocie, zamulić czy coś. Zwłaszcza z utamą, gdy dużo się dzieje na ekranie.

No to niech ginie, właśnie od tego jest ta gra :zaskoczony:


33. Na pewnych poziomach ptasznik zdecydowanie > mysmenia. Nie ma potrzeby.
A z dropem Mysmenia>Ptasznik. Z expem też. W ogóle na ptasznikach nie ma ani expa ani loota. Trochę bardzo nieużywany spot.

Resp będzie poprawiony. Ptasznik to mob na niższe poziomy. Idź 40 poziomem na ptaszniki a idź 40-50 poziomem na mysmenie.


45. A dlaczego miałoby być tyle samo?
A dlaczego miałoby nie być?


Bo nie jest.

"46. Było rozważane, nie wejdzie ze względu na PVP.
I co to spowoduje w rozgrywce PVP? Że ktoś wejdzie do depo i się wyloguje? xD!"
I przeloguje instant na inną postać wylogowaną w jakimś ważnym miejscu. Np. atakuję kogoś na noobcharze, on wbiega do dp, przelogowuje, mam pozamiatane. A tak obaj czekamy aż spadnie "walka".

51. Wyjaśnienie miałeś w tamtym temacie.
Nie, nie miałem, zadałeś pytanie, odpowiedziałem ci, i... W zasadzie, to tyle.

Mój błąd, otworzyłem nie ten temat. To jest pewnie do zrobienia.


55. Masz hoty przypisane do postaci. Po co presety?
Czasem jednak się zmienia spota i z wodników się idzie na legionistów, z legionistów na bossa, a z bossa na bagienne i wszędzie trzeba inaczej hoty poustawiać.

No cóż, kiedyś to proponowałem Pręgiemu, ale zobaczymy.


57. Tapen Agro Aluk już teraz – z tego co słyszę, jest zdrowo przegięty. Może podyskutujemy na ten temat, zamiast dodawać kolejny równie przegięty spell?
Użyteczny =/= przegięty

Fajnie by było mieć więcej wypowiedzi w tym temacie od innych graczy.
Przyznasz jednak - z tym cooldownem i liczbą many ten dmg jest trochę przegięty. To, że ogranicza się do jednego żywiołu, nieznacznie go balansuje.


4. Umożliwienie ustawienia w kliencie innej opcji zbierania dropa - 1 klik z ctrlem
Przyjemniej się zbiera ctrl + 1 klik niż szybko klika 2-3x w krótkim odstępie czasu.

Nie sądzę by przeszło. Ctrl + 1 klik to dwa kliki, plus dodatkowa robota w kliencie dla mizernego efektu.


5. Pochowanie po respach skrzynek, w których znajdowałyby się różne przedmioty (coś jak płytowy puklerz +5 ametystów na świetlikach).
Smaczek er pe gie

Ta propozycja była już wiele razy, odpadła z tych samych powodów co addony do outfitów.


6. Zwiększenie dmg pocisków mroku o 10%, a pocisków śmierci o 5%. Niech nekromanci mają jakieś benefity z tego powodu, że tylko oni mogą wykorzystywać swój żywioł.
Nekromanta nie powinien bić ze swojego żywiołu więcej niż jakiś losowy mag z żywiołowych pocisków?

Na jakiej podstawie?


7. Dodanie czaru na tworzenie lepszych strzał/bełtów.
Kończą ci się strzał/bełty na respie? Spoko, zrób je sam! Pod warunkiem, że masz przy sobie orła, czaplę albo zwykły łuk, bo inaczej nie będą pasować.
Kto robi bełty na respie? Jeżeli to faktycznie przydatne - można pomyśleć. Jeżeli to kosmetyka, to odpada. Ten spell przydawał się podczas treningu m lvla, gdy i tak nie masz nic lepszego do roboty i nie masz kasy na polowania.

Cytat:
15. Dodanie wojownikowi coś w stylu utury gran, czyli po rzuceniu leczy 50 hp co 3 sekundy przez x czasu, ukłon w stronę wojowników nieduchownych.
Aktualnie wojownik nekromanta po ubitej klacie musi stać i 10 sekund leczyć się tawisem, bo jak się wyleczy, jeśli nie ma z czego wysysać. Na dodatek będzie to buff dla wojowników ele-alchów, którzy nie mają leczenia.

Nadal będzie wtedy stał i czekał. A duchowny będzie miał jeszcze łatwiej.


16. Lekki buff runy większego leczenia u zwiadowców i wojowników.
Jest useless, leczy za mało, by była opłacalna u kogoś innego niż maga, podobnie jest zresztą z ihem.

Potrzebne więcej wypowiedzi w temacie.


17. Zamiana czaru Dzikie Pnącza [->] na wierną kopię czaru Blask Dugiona [->], tylko, że taką z żywiołu ziemi.
Chyba już założyłem z 3 tematy o tym czarze, który bierze z 800 many i nic nie bije.
Do sprawdzenia.

18. Dodanie nowego, lepszego wavewa z ziemi magowi elementaliście na wyższy poziom, mocą podobnego do czaru Święty Blask [->] , jednoczesne udostępnienie starego wavewa Ziemny Oddech do kupna u Filiusa [->]
Nie ma żadnego spella z ziemi u maga elementalisty, który byłby opłacalny.

A jak poprawimy dzikie pnącza?
Po co dodawać dwa kolejne wave'y z ziemi?


22. Wprowadzenie białych materiałów do loota z Czarnoksiężników.
Potrzebuję 100 białych materiałów do zbrojeń? Spoko, pójdę 300 lvlem na strzygi.

Kup materiały. To arguent w stylu: potrzebuję talarów ale mam poziom tylko na czerwie? Dodajcie talary do czerwi. Jak wygląda loot z czarnoksiężników teraz? Względem expa?


24. Zmniejszenie poziomu wymaganego na rago tote.
Trochę bardzo żmudna jest gra wojownikiem, zwłaszcza, gdy bije się 1 cel.

Będą jakieś nieznaczne zmiany, może poprawią sytuację. Dodatkowo - przydałoby się więcej wypowiedzi. Ja nie zauważam problemu.

25. Umożliwienie bicia Trouga, Wyklętej, Ażdachy ze światła.
Nieumarłe potwory, bossy nieumarłych potworów, są wrażliwe na światło? A Troug to w ogóle koz4k, boss Kościejów, a można go bić z mroku.


Czyli kosmetyka. Dodatkowo nie napisałeś by wstawić ochronę trougowi przed mrokiem - tylko dodać podatność na światło.

26. Przywrócenie czaru Rozbicie Pancerza, który osłabiałby teraz pancerz przeciwnika o 50%. [->]
Knajty mało biją w pvp teraz. A jak się doklei do maga 260 wojownik dualista to mag może zablokować hotkey z chlebem i iść zrobić sobie herbatę.

Ciekawe, więcej wypowiedzi?


32. Poprawa dropa surowych stali z marmurowych golemów.
Potrzebuję surowych stali? Spoko, idę na marmurowe golemy, szkoda tylko, że wbijając tam 1kk expa nie spadła ani jedna.
Sprawdzę.

35. Wprowadzenie do przyśpieszenia i mocnego przyśpieszenia resista na parala przez pierwsze 5-10 sekund po rzuceniu czaru.
Kiedyś można było zdjąć parala, kulturalnie, tawisem czy inną exurką, a teraz? Biegnę od hydr do profanów, rzucam hape odesa z 15 razy, bo hydry spamią mi paralem.
Przegięte w PVP.

36. Dodanie królewskich nogawic do dropu granitowego gargulca.
Nikt tam nie chodzi, bo nie ma tam expa ani profitu.
Do rozważenia.


37. Zmniejszenie cooldownu potrójnego wzmożonego ostrzału [->] do 2-4 sekund.
9 sekund to za dużo, zwiad nic z tym spellem nie zrobi sensownego. A tak przy 4 sekundach można byłoby na zmianę spamować duży i mały ostrzał.

Zwiadowca nie jest profesją obszarową.

39. Zmniejszenie ceny bitewnej tarczy do 10t, podniesienie ceny złotej tarczy do 12t.
Bitewna tarcza:
- 90 lvl,
- dużo łatwiejsza do zdobycia od złotej.
Do rozważenia. Najlepiej jeśli będą inne głosy.


42. Dodanie możliwości sprzedaży tardisana (3t), halnego (5t) i antycznego miecza (20t) u Longinusa, dodanie możliwości sprzedaży kata (25t) i wybebszacza (10t) do Ryleha.
Okej, czyli dalej te przedmioty będą mniej warte niż losowy smoczy tasak ze skrzynki czy inny kruk, którego można sprzedać do NPC.

Wystarczy wyjaśnienie. Problem w tym, że jednocześnie narzekacie na za dużą ilość gotówki na serwerze, chcecie więcej gotówki na serwerze i oprotestowujecie sposoby na zmniejszenie gotówki na serwerze.

43. Zamiana właściwości suma i lina.
Wyłów sumy a liny na expa (powiedzmy z 20)

Nie zajmuję się wyławianiem sumów. Jak prosisz o zmiany, uzasadniaj je od początku do końca w sposób klarowny.

44. Zwiększenie trzykrotnie szansy na zdobycie tizony ze złotych smoków i smoczego tasaka z czerwonych smoków.
Nic tam nie leci, komuś się udało to zdropić na tej edycji w ogóle?
no to nie jest pytanie do mnie.

48. Runka ściany... pnączy [->]
Chcecie zablokować możliwość używania bombek na bossach, mwalle słabo dadzą sobie radę, krzak powinien się spisać dobrze, a przynajmniej lepiej niż mwall.
Czyli podtrzyma możliwość bicia bossa bez wysiłku, tylko tym razem nawet bez blokera?

52. Poprawa czaru nawrócenie [->]
Wyjaśnienie masz w temacie z propozycją
Pewnie do rozważenia.


54. Proponuję wprowadzić do opcji hotkeya "załóż", czyli klikając w ten sposób ustawiony hotkey zakładamy np. pierścień.
A dlaczego nie?
Bo przeciągnij i upuść jest już dość proste? A zmienianie ssów obecnie wymaga przynajmniej minimalnego skilla.

58. Umożliwienie łowienia na nową przynętę - razowiec, na razowce łowi się wszystkie ryby, które łowiło się dotychczas na chleb za wyjątkiem szprotek.
Sprawa tego, że łowiąc na chleb znaczna większość zdobyczy to szprotki, z którymi nic się nie zrobi.

Czyli po prostu ułatwienie by łowiło się tylko i wyłącznie wartościowe ryby.


59. Wyłączenie nabijania blokady wejścia do strefy npvp przez runy pól ognia, energii i ziemi.
Jakoś z bombami paraliżującymi takiego problemu nie ma. Jeśli nie rzucam takiej bomby bezpośrednio w gracza, to jaki jest sens tego, że ma ona nie działać?
Paral nie powoduje spadku życia gracza, bomby tak. Na dodatek powodują "trzymanie pz".

60. Umożliwienie używania czaru Mocne Uleczenie [->] na członkach gildii, obecnie jest to możliwe tylko na członkach drużyny.
Caina można używać jakoś na kimś, kto nie jest w drużynie, ale jest w gildii, dlaczego mogłoby nie być tak samo z bala hape tawisem?
A dlaczego nie można założyć party?


61. Dodanie nowego czaru magowi duchownemu - Mistrzowskie Uleczenie, za 1000 punktów many i 15 dusz uleczysz swojego kompana, o ile jest z tobą w jednej drużynie lub gildii. Cooldown 15 sekund, moc 2x bala hape tawis ([->]), wymagany poziom: 200, inkantacja: bala tapen tawis "imię
Duszy u maga duchownego są useless, a spell z takim cooldownem, który ratowałby w grubszych sytuacjach nie byłby raczej broken? Zwłaszcza, że w grudniowej aktualizacji 2017 mają wejść nowsze, mocniejsze moby (i dobrze!).
Do rozważenia, jak będzie przestrzeń na rozwój systemu spelli.

63. Wyłączenie strefy npvp na runie wody i dwóch pięter nad nią oraz w pobliżu bossa Krwawa Hrabina (katakumby)
Reszta średnich bossów jakoś jest normalnie w strefach pvp.
A te nie są - co z tego?

Dodatkowo – absolutnie każda z propozycji ma ułatwić grę/spowodować robienie większych hajsów/większych expów/wyłączenie czynników ryzyka/przyspieszenie biegania po mapie i tak dalej.
Nieprawda.
Poniosło mnie - większość.


Do tego jakieś 50% skupia się na magu, 30% na magu 150+.
Jakby każdy wyszedł z inicjatywami dodaniem jakichś możliwości swojej profesji, to grałoby się znacznie lepiej. A tak ktoś coś wymyśli, to: Nie! Nie zgadza się to z wizją gry! czy coś. Odczułeś kiedyś to, że gra się kończy na 150 poziomie? Pewnie nie, bo nawet do takiego nie doszedłeś. W ogóle co to ma być 150 poziom, przecież w Tibii 5.0, na której ma się opierać altaron nawet takich poziomów nie było, racja.
Tak, wiem, kończy się na 150 poziomie. No może 200. Wprowadźmy opcję łowienia razowcami, to na pewno pomoże.



A ja widzę to tak - wprowadzamy 30 zmian ułatwiających rozgrywkę, bo są "kluczowe", ustalone pomiędzy graczami - nieważne. Wprowadzamy jedno utrudnienie czy ograniczenie - lament.

mexiunio
19-07-19, 22:07
11) ale przy tym pocisk jest wielokrotnie tańszy. Czyli tam, gdzie teraz wastujesz z wave będziesz mógł zarabiać na pociskach przy lepszym DPS?


Może i masz rację, ale to nie zmienia sytuacji, że w pojedyncze moby bije się tak samo jak obszarowo.


12) Visko pela aluk to instant. Ty proponujesz runę obszarową o ataku niższym niż gfb. To jak?

Silniejszą niż gfb.


46) I przeloguje instant na inną postać wylogowaną w jakimś ważnym miejscu. Np. atakuję kogoś na noobcharze, on wbiega do dp, przelogowuje, mam pozamiatane. A tak obaj czekamy aż spadnie "walka".


To jak ktoś się czai na kogoś, by przelogować na inną postać to robi to z innego konta albo nie nabija sobie niepotrzebnie blokady wylogowania.

21) A może jednak nie?

Uważam, że na moby takie jak Tyrany, Kapłanki, Wybawców czy Kapłanów - i owszem.

6) Na jakiej podstawie?

Na takiej, na jakiej z założenia elementalista miał być najlepszy w biciu obszarowym.

7) Kto robi bełty na respie? Jeżeli to faktycznie przydatne - można pomyśleć. Jeżeli to kosmetyka, to odpada. Ten spell przydawał się podczas treningu m lvla, gdy i tak nie masz nic lepszego do roboty i nie masz kasy na polowania.

Tylko alchemicy.

Nadal będzie wtedy stał i czekał. A duchowny będzie miał jeszcze łatwiej.


Ale krócej. Do tego można dodać, że hape tawis przerywa działanie czaru, bum, balans.


17) A jak poprawimy dzikie pnącza?
Po co dodawać dwa kolejne wave'y z ziemi?

No to może wtedy. Tylko też trzeba mieć na uwadze, że tym spellem nie zaznaczysz całej klaty, chyba, że stoisz z nią.

22) Kup materiały. To arguent w stylu: potrzebuję talarów ale mam poziom tylko na czerwie? Dodajcie talary do czerwi. Jak wygląda loot z czarnoksiężników teraz? Względem expa?

Wcale nie, a sprawa z czarnoksiężnikami wygląda tak, że zamykają się przy 1.2kk Neolith, na Ankardii nie da się biegać tak dobrze jak w Neolicie, a profit to jest się coś koło lekkiego plusa.

35) Przegięte w PVP.

Zawsze można to tam wyłączyć, miałem na myśli głównie zmianę w PVE.

37) Zwiadowca nie jest profesją obszarową.

I to jest powód, dla którego nie jest brana na teamhunty, może oprócz gargów, które się bije pojedynczo, zmniejszenie cooldownu jednego spella może coś w tej kwestii skieruje chociaż trochę w lepsze kolory.

Inb4
https://i.imgur.com/PTuTaCb.png

(Zamknięte w cholerę po pierwszym przejściu)

42) Wystarczy wyjaśnienie. Problem w tym, że jednocześnie narzekacie na za dużą ilość gotówki na serwerze, chcecie więcej gotówki na serwerze i oprotestowujecie sposoby na zmniejszenie gotówki na serwerze.

Efekt uboczny codziennych bossów ÂŻ\_(ツ)_/ÂŻ

43) Nie zajmuję się wyławianiem sumów. Jak prosisz o zmiany, uzasadniaj je od początku do końca w sposób klarowny.

Trochę ciężko wyłowić liny w porównaniu do pstrągów, plus pstrągi nie są potrzebne do misji dziennej, a linów często trzeba oddać 10 (jak ktoś się pokusi o złotą rybkę), kiedyś przełowiłem cały dzień na rybach, żeby mieć co rzucać na dziennych, to na 2 plecaki chlebów większość to były szprotki i płocie, a linów mi nie starczyło (skończyły się przy 220 dniu od 0), oddając rybki na dwóch postaciach z npvp (z 200 do 271 dnia). IMO linów powinno się wyławiać więcej, kosztem płoci, szprotek i leszczy (które są useless, przydają się w pojedynczych sztukach na low lvl, kiedy brakuje ci many do przyzwania summona).

48) Czyli podtrzyma możliwość bicia bossa bez wysiłku, tylko tym razem nawet bez blokera?

Tak, zwłaszcza, że większość silnych bossów bije aoe w target, a niektóre z nich da się porobić już na mwallach.

54) Bo przeciągnij i upuść jest już dość proste? A zmienianie ssów obecnie wymaga przynajmniej minimalnego skilla.

Miałem tutaj na myśli, że muszę grzebać w plecakach, żeby wyjąć life ringa, jakiś amulet na ogień czy coś, nie pomyślałem o przekładaniu apo.

61) i 62) Do rozważenia, jak będzie przestrzeń na rozwój systemu spelli.

I dobrze, cieszę się.

Tak, wiem, kończy się na 150 poziomie. No może 200. Wprowadźmy opcję łowienia razowcami, to na pewno pomoże.

Co ma jedno do drugiego? Stwierdzenie kompletnie nie na miejscu.

A ja widzę to tak - wprowadzamy 30 zmian ułatwiających rozgrywkę, bo są "kluczowe", ustalone pomiędzy graczami - nieważne. Wprowadzamy jedno utrudnienie czy ograniczenie - lament.

Prawda, dlatego trzeba mieć to na uwadze.


A co z tym:


10. Dodanie możliwości kupna w sklepie pierścionków siły, i takich, które dają +4 1h/2h/dysta czy tam mlvla, life ringów/rohów, pierścieni magicznej tarczy, błogosławionych amuletów (Bazyli?)

I z tym?

41. Dodanie możliwości sprzedaży orła do Urbana (5t), przeniesienie możliwości sprzedawania sępa z Longinusa do Urbana.

Kierka250799
20-07-19, 22:08
57. Tapen Agro Aluk już teraz – z tego co słyszę, jest zdrowo przegięty. Może podyskutujemy na ten temat, zamiast dodawać kolejny równie przegięty spell?
Użyteczny =/= przegięty
----------
Fajnie by było mieć więcej wypowiedzi w tym temacie od innych graczy.
Przyznasz jednak - z tym cooldownem i liczbą many ten dmg jest trochę przegięty. To, że ogranicza się do jednego żywiołu, nieznacznie go balansuje

Moim zdaniem tapen jest spoko i inne żywioły również byłyby spoko opcją, z racji tego, że cooldown nie jest jakiś mega niski, zwłaszcza, że rzucając jakieś czary czy bijąc z runek i tak masz CD zanim go rzucisz, w dodatku zjada trochę many. Nie jest przesadzony, ten spell to jeden z nielicznych, który może polepszyć exp.

Cytat:
26. Przywrócenie czaru Rozbicie Pancerza, który osłabiałby teraz pancerz przeciwnika o 50%. [->]
Knajty mało biją w pvp teraz. A jak się doklei do maga 260 wojownik dualista to mag może zablokować hotkey z chlebem i iść zrobić sobie herbatę.
------------------
Ciekawe, więcej wypowiedzi?

Nie prawda. W dodatku co? Teraz knight ma solo składać maga ze względu na co? Na lvl? Na to, że jest 2h? A mag dalej ma być papierem i dosyć, że dostaje w ciry od mobów to jeszcze od ludzi. No bajka.

Cytat:
39. Zmniejszenie ceny bitewnej tarczy do 10t, podniesienie ceny złotej tarczy do 12t.
Bitewna tarcza:
- 90 lvl,
- dużo łatwiejsza do zdobycia od złotej.
-----------------
Do rozważenia. Najlepiej jeśli będą inne głosy.

Bitewna tarcza jest od 90 lvl, a złota od 100. Knightowi jest ona potrzebna, zwłaszcza jak ktoś gra 1h, więc wartość tego przedmiotu jest konieczna. Złota tarcza magowi, jest potrzebna i nie jest potrzebna, takie pół na pół, dlatego, że ma wybór. Rózga 1h lub 2h. Jedynie co można by zrobić z tym faktem i jest to sensowne to zwiększyć wartość złotej tarczy. Mówisz, że łatwo zdobyć bitewną tarcze niż złotą.
Bitewna leci z praojców(dostępnych od 100lvl, chyba, że idziesz na ariona, gdzie jest ich parę na respie i po wybiciu czekasz 5-6 min XD,z widm(leci jak krew z nosa, w nocy chyba w dodatku). Złota leci z demonów i bagiennych. Można dodać ew. złotą tarczę do innych mobów lub zwiększyć jej cenę, lub to i to.

12)
Cytat:
Visko pela aluk to instant. Ty proponujesz runę obszarową o ataku niższym niż gfb. To jak?
-----------
Silniejszą niż gfb.

Jeśli ma być silniejsza niż Gfb to niech będzie zastrzeżona tylko dla danej profesji i subprofesji, bo wtedy gfb wyjdą z obiegu czy coś.

48)
Cytat:
Czyli podtrzyma możliwość bicia bossa bez wysiłku, tylko tym razem nawet bez blokera?
Tak, zwłaszcza, że większość silnych bossów bije aoe w target, a niektóre z nich da się porobić już na mwallach.

Tak, pewnie. Zróbcie jeszcze, że bossa można przyzwać komendą albo wysyłane są powiadomienia na discorda lub maila, że jest boss. XD Dosyć, że na tych lvlach bossy są ubijane i tak przez h-lvli i nikomu innemu nie wolno, z pewnością dalej to obowiązuje z tego co mnie słuchy dochodzą, to jeszcze chcecie bić sobie bossy bez blokera. To wtedy na cholerę profesja knajta? Do noszenia potów na respa czy blokowanie gargów, bagiennych i boruty czy tam czarnego smoka? XD

42)
Cytat:
Wystarczy wyjaśnienie. Problem w tym, że jednocześnie narzekacie na za dużą ilość gotówki na serwerze, chcecie więcej gotówki na serwerze i oprotestowujecie sposoby na zmniejszenie gotówki na serwerze.
--------------
Efekt uboczny codziennych bossów ÂŻ\_(ツ)_/ÂŻ

To może czas najwyższy dać pobić innym ludziom żeby się rozwijali lub zabierać ich na bossy? :D

mexiunio
20-07-19, 22:32
Bitewna tarcza jest od 90 lvl, a złota od 100. Knightowi jest ona potrzebna, zwłaszcza jak ktoś gra 1h, więc wartość tego przedmiotu jest konieczna. Złota tarcza magowi, jest potrzebna i nie jest potrzebna, takie pół na pół, dlatego, że ma wybór. Rózga 1h lub 2h. Jedynie co można by zrobić z tym faktem i jest to sensowne to zwiększyć wartość złotej tarczy. Mówisz, że łatwo zdobyć bitewną tarcze niż złotą.
Bitewna leci z praojców(dostępnych od 100lvl, chyba, że idziesz na ariona, gdzie jest ich parę na respie i po wybiciu czekasz 5-6 min XD,z widm(leci jak krew z nosa, w nocy chyba w dodatku). Złota leci z demonów i bagiennych. Można dodać ew. złotą tarczę do innych mobów lub zwiększyć jej cenę, lub to i to.

Na praojcach jest świetny exp na 2-3 osoby na takim mid lvl, widać też, że nie grałeś dawno, bo obecnie kostury są bardzo useless, a mag nie jest już wcale papierem (głównym tego czynnikiem jest tarcza).

To może czas najwyższy dać pobić innym ludziom żeby się rozwijali lub zabierać ich na bossy? :D

Jak tu nawet nie ma komu tego tardisana czy halnego oddać, bo jest mało graczy, a jeszcze sugerujesz nam, że powinniśmy zejść z tego monopolu na bossy, jeszcze przez długi czas nie xD

wilddd
20-07-19, 23:06
4. zbieranie dropa - 1 klik z ctrlem
Z radością przyjąłbym dodatkową opcję na zbieranie loota. Najbardziej oczywiście brakuje mi zbierania przedmiotów PPM, który był dostępny przez krótki czas.
Podwójnym kliknięciem często przedmiotu nie przenosi do plecaka, wystarczy nawet minimalnie poruszyć myszą pomiędzy klikami. Tak samo bardzo często nie przenosi przedmiotu w sytuacji gdy klikamy 2 razy na przedmiot i natychmiast odchodzimy od truchła (Wyświetla się komunikat "Niestety niemożliwe", czyli klient wie, że chcieliśmy przenieść przemiot do naszego plecaka i odeszliśmy dopiero po wykonaniu double klika, a nie pomiędzy kliknięciami.)

12. Dodanie runy-bomby z ognia
Skoro to ma być dla "magów nieelementalistów" to lepiej poprawić bomby w PVM, niż wprowadzać coś tak podobnego w działaniu.

16. Lekki buff runy większego leczenia u zwiadowców i wojowników
UH na rycerzu i zwiadzie jest bezużyteczny, bo leczy mniej niż ich czar na leczenie + mikstura wyzdrowienia, a powoduje cooldown na czar na leczenie na kolejne 2s, z kolei na magu (szczególnie nekro, który nie ma tapen tawisa) jest bardzo silny, więc jeśli zbuffowanie go na rycerzu i zwiadzie nie sprawi, że będzie jeszcze silniejszy na magu to jestem za.

somewhat related - próba zabicia high lvl maga nekro, który w teorii powinien mieć wysoki dps a nie heal:
EeLYRgZPFNI
Normalnie można w takiej sytuacji kogoś w miarę szybko zwastować: skończą mu się poty -> nie będzie miał się jak leczyć, ale postackowane runy ważą tak mało, że "zabawa" może trwać kilka godzin ;I


24. Zmniejszenie poziomu wymaganego na rago tote
Przykład kiedy byłoby pomocne - wojownik nekromanta dostaje czar Niewidzialność na 35 poziomie, ale przez używanie tego czaru potwory do niego nie podchodzą, więc używanie odes rago nie ma większego sensu, tak samo jak bicie potwora z samego autoataku. Czar rago tote dostaje dopiero na 55 poziomie. Oczywiście przy użyciu tego czaru na niewidce potwór też może odejść, ale przynajmniej jeden z dwóch ciosów na pewno trafi.

26. Przywrócenie czaru Rozbicie Pancerza, który osłabiałby teraz pancerz przeciwnika o 50%
Jestem za - aktualnie rycerze w pvp na wyższych poziomach, gdzie każdy ma już sensowny set mają stanowczo za mały dmg. Z kolei na średnich poziomach (przed 100lvl, gdy przeciwnicy jeszcze nie noszą setu bitewnego/złotego), rycerz 2h robi dmg dużo większy niż mag (doświadczenia z sezonowego - https://forum.altaron.pl/showthread.php?t=22623, nw czy coś było z tym zmieniane), więc czar taki jaki jest wzmocniłby tylko rycerza jeszcze bardziej na średnich poziomach. Dlatego wg mnie czar bardzo potrzebny, ale wymaga lekkiego reworku - zmiana wymagań na poziom 100+, no i 50% to jednak za dużo, jakieś 25% miałoby większy sens - ten czar nie ma szybkiej kontry, jak twój pancerz zostanie zepsuty, to już taki zostanie, bo w pvp nie będziesz miał czasu na klepanie arma ;D

35. Wprowadzenie do przyśpieszenia i mocnego przyśpieszenia resista na parala przez pierwsze 5-10 sekund po rzuceniu czaru.
Stanowczo nie - popsuje pvp, np. hoxe cain hatas stanie się useless, bo każdy będzie miał resista przez ciągłe spamowanie odesa. Z kolei w pvm łatwiej chyba zmniejszyć szansę na rzucenie paraliżu przez najbardziej spamujące paralem potwory typu hydra, niż tak kombinować.

38. Ustalenie odporności w setach: przeklętym, chaosu, demonicznym i świętym na takie w zależności od tego jaką profesją się gra.
Za, myślę że Kyogre i Rahilux wystarczająco nakreślili sytuację.

39. Zmniejszenie ceny bitewnej tarczy do 10t
Zmniejszenie ceny - za. Nawet po zmianie +50%hp, na którą tak bardzo swego czasu narzekano, hajs w Altaronie bardzo łatwo zarobić. Na przykład od razu po wyjściu z Licoru można pójść zbierać piórka, opchnąć i potem nie patrzeć na loota z potworów przez kilkadziesiąt poziomów. Psuje to frajdę ze zdobywania łupów na niskich poziomach, bo masz świadomość, że zamiast otwierać truchła potworów, możesz pójść na piórka/miody/nietoperze i wyjdziesz na tym nawet lepiej czasowo.
Popieram każdą zmianę na zmniejszenie dochodów graczy.

61-62. Jestem za wprowadzaniem nowych czarów na high lvle, zawsze to odświeża grę i zachęca graczy do powrotu i przetestowania nowości. Ponadto czar na jakiś 250 poziom to też dodatkowa motywacja to gry dłużej niż ten 150-200lvl. Tylko, że po prostu lepsze leczenie to zbyt nudny pomysł, już prędzej dałbym ten deszcz meteorytów, a wtedy dodał na stronie głównej jakąś wywaloną w kosmos animację z jego wykorzystaniem. Takie rzeczy nakręcają do gry ;P
Nawiązując do punktu wyżej 11. skoro poprawienie pocisków sprawi, że będą silniejsze a tak samo tanie, to może dodać silniejsze wersje pocisków, które tworzyć i używać mogą tylko high lvl (z grafiką nie ma większego problemu - wystarczy dodać jakiś efekt błyszczenia jak np. na błogosławionym rylcu Selba xD)
Dodanie możliwości wykorzystania zebranych dusz przez wszystkie profesje to dobry pomysł - z tego co wiem brakuje tego nie tylko u magów duchownych, ale też u wszystkich zwiadowców.
Tapen agro aluk/visko pela aluk - można zwiększyć koszt many, bo na to mało kto zwraca uwagę, a jeśli zostanie zmieniony dmg/cooldown to płacz magów ele będzie częstszy i głośniejszy niż pytanie "kiedy update?".

Reszta ani mnie ziębi, ani grzeje albo jestem przeciwko, bo jeszcze bardziej ułatwia już wystarczająco prostą grę.

Kierka250799
21-07-19, 00:44
Na praojcach jest świetny exp na 2-3 osoby na takim mid lvl, widać też, że nie grałeś dawno, bo obecnie kostury są bardzo useless, a mag nie jest już wcale papierem (głównym tego czynnikiem jest tarcza).

Halo, ale rozmawiamy o expie na praojcach czy o cenie bitewnej tarczy i złotej tarczy? I o tym gdzie, co i jak częściej zdobyć? Chyba się zgubiłeś w swej intencji dotyczącej tego podpunktu. Jeżeli mowa tu o cenie wyłącznie dwóch itemów i patrząc o ekwipunek to myślę, że mój argument jest odpowiednio wystarczający by bitewna tarcza kosztowała tyle ile kosztuje. Złotą tarcze można zwiększyć do tej samej ceny lub podobnej. Mówicie, że w altaronie łatwo zarobić, więc wpadnijmy na pomysł! OBNIŻMY O 50% CENE BITEWNEJ TARCZY BO LECI CZĘŚCIEJ! To z praojców obniżmy ceny wszystkich przedmiotów. Zboostujmy ceny itemów, które lecą rzadko i dalej będzie ch.. z grzybnią.
Narzekają na zarobek ludzie, którzy ciągle licytują itemy z bossów lub mają 300 lvl. No to logiczne, że na tych lvl'ach jest w cholerę hajsu, więc nie wiem o czym mowa. Dajcie sobie większe ceny za przedmioty to szybciej Wam zejdzie hajs. XD

Jak tu nawet nie ma komu tego tardisana czy halnego oddać, bo jest mało graczy, a jeszcze sugerujesz nam, że powinniśmy zejść z tego monopolu na bossy, jeszcze przez długi czas nie xD

Nie wiem co jest głupsze. Tworzenie przez Ciebie problemów, że jest za dużo hajsu, zniżanie cen itemów, a potem pisanie, że nie ma ludzi, nie ma komu oddawać, a bossy i tak bijemy "MY!". Pies ogrodnika, sam nie weźmie, komuś nie da.




Jeżeli będą propozycję tylko po to by ułatwić sobie grę lub propozycję od osób tylko, które grają, bo oni mają swoje wymysły lub zobaczyli to na innym OTS czy RL, to będzie kpina większa niż jest. Każdy niech szepnie jakieś słówko co by tam sobie zmienił i lecimy. :v

Rahilux
21-07-19, 09:14
Z ekipą na bossy jest różnie, do niedawna każdy kto chciał ten szedł, było picco bello, kto potrzebował ten kupował itemy do setów/bronie etc.
Ale jak jest jedna ekipa która sobie je bije i ktoś wychodzi nagle sobie naprzód i myśli co ja będę czekał, później ludzie poświęcają czas żeby szukać jednego bossa (30min~) którego nie ma, to szukają winnych, a jak ich znajdą - cyk, ukrócenie o głowę.


Tu już nawet nie ma miejsca na bitke o to, dopóki nie zmieni się coś w sezonowym - np. przeniesienie tego wszystkiego na jeden serwer.

Teraz jest taka sytuacja, że jak jest słaby boss - no to miej shared z tym zjebem Kyogre bo inaczej nie pójdziesz (208 lvl teraz?), bo bez shareda bossy kurwa nic nie zostawiają po sobie xD.
Masz te 70% na skrzynke, w sharedzie - spadnie na 100%, bez niego, już chujnia.

Przykład - ostatnie dwie Lilith, z jednej obie skrzynki z drugiej 0.
Był też nawet Czarny Smok z którego nic nie spadło a do podziału były srebrniki na łeb, bo poszliśmy w sharedzie 4? osobowym + parę osób do dmgu.

Cena za przedmiot jest taka jakie jest zapotrzebowanie na niego,
nie ma graczy - nie ma cen, chodź Yavandiril ponarzekaj z nami na ceny za item, zacznij grać, skupować itemy to trochę podrożeją.

Protip na zmniejszenie talarów na rynku - Jubiler który ma młotek abso za 20t szt. w ofercie (oczywiście do kupna), a teraz zmniejszyć szanse z garga o połowę by nie wynosić tam plecaka, dla mnie to dobre rozwiązanie.

Rozumiem czemu Kyogre wnosi o dodanie jakiegoś itemu do useless mobka, by był trochę mniej, nie jak karmelia z bólem dopisuje jeszcze propozycje na król legi ze szlamka, z tym, że bez gruntownego reworku mapy niektórych miejsc to nikt na tego moba nie pójdzie, i może kiedyś z niego coś spadnie.




Polecam inne moby, np. olbrzymy.

Do szlamków dodajcie jeszcze królewskie nogawice, nadal nie są zbyt opłacalne i nikt tam nie chodzi.


Marmurowych golemów masz cały bezużyteczny spot z których trzeba zwiększyć szanse na drop itemku który miał zachęcić do chodzenia na nie, a nie leci w ogóle.




Wtedy zwiadek zapakuje sobie cały udźwig manasami i będzie robić strzały/bełty na bieżąco na respie. Po co się męczyć i biegać do npc po strzały, jeśli można je zrobić samemu. Jeśli to wejdzie to chyba się załamę. Już bardziej chyba nie da się uprościć gry zwiadowcą.



To zrób zwiadowce, wbij nim 100lvl etc. i pobaw się w expienie bez tarczy.
Jak się nie jest alchemikiem to się nie ma tego przywileju do robienia amunicji po 250szt. i oszcędzania na tym capa, a spell który by zrobił tych bełtów powiedzmy 15-20 z cooldownem po 3sekundy byłby przydatny na wypadek zapomnienia o oszczędzaniu amunicji.



Jak chcesz osłabić pancerz przeciwnika to go po prostu bij, wtedy ekwipunek się zużywa i chroni mniej. Rycerze mało biją w pvp to prawda, a po wprowadzeniu tego czaru dodatkowo rycerz będzie więcej obrywać od przeciwnika, który tego czaru użyje. Osobiście jestem przeciw.


Dlatego pasowałoby zrobić jakieś ograniczenie lvlowe jak w przypadku shareda - by żaden 300 lvl nie wchodził 100 na respa i rzucał debuffa.
Ale by ten 300 poziom mógł już jakiemuś 220 to zrobić.
I nie 50% a 25 najlepiej, i działa to na zasadzie DAARFY, nie, że niszczysz od buta wszystkie elementy ekwipunku, tylko nakładasz debuffa który obniża pancerz o 25%, tak jak daarfa zwiększa pancerz o 50%.

I powiedzmy, że ten spell będzie już na nieco wyższy lvl gdy tak naprawdę woj już nic nie robi w pvp - 200+
(pamiętajmy o ograniczeniu lvlowym co do używania na innych osobach - JAK SHARED).



Od tego jest właśnie mag, żeby leczyć. No ale po co komu mag, jeśli będzie można uleczyć równie dobrze wojownikiem lub zwiadowcą? Nawet jeśli miałby to być lekki buff, ja jestem przeciw. To wszystko zmierza w złym kierunku. Teraz podnieśmy trochę, potem trochę więcej.. Niedługo dojdzie do tego, że rycerz i zwiadowca będą leczyć z run niewiele mniej niż mag.



Z tym, że oni już się więcej leczą...
Np. mój knight - hape tawis za 400-500+ bez miks potęgi/sandacza/aury, + potka wyzdrowienia ekspercka za 500-700, i lecze się po 1k na turę.
Zwiadowca? tylko w przypadku duchownego z tapenem za 1000+ i potką.
Buff w założeniu ma sprawić by ludzie mieli wybór - uh czy hape tawis i potki, na swoim przykładzie zanotowałem w uj. razy sytuacje przed dedem, gdzie uh jedynie pogorszył sprawe bo nie mogłem nic robić tylko go spamić, bo nakłada cooldown z dupy a heal z niego jest większy od hape tawisa ledwo o 100 xD.
Tu chyba tylko można pochwalić Makona który wolał dedać z 4k użyć uhów niż wziąć 100miks wyzdrowienia (które nie ważą jakoś dużo, a wolał uhy bo lżejsze) i leczyć się więcej i nie padać.

Obecnie rynek zbytu na uhy = mag nekro.

Kierka250799
21-07-19, 10:52
Wiesz co Gerwi? Wbiłbym z chęcią na serwer, zaczął grać, ale powiedz mi co to jest za sens grania, skoro od buta miałbym hunta za dawne czasy? Bo "biłem bossy bez kogoś". Mimo, iż informacja o nich była zawsze.

Rahilux
21-07-19, 11:15
Chuj wi, według karmelii to ja jestem sprytny, mimo, że 3/4 rzeczy które wymieniła to nie ma żadnego zastosowania.
Już widzę jak zwiadek na respie będzie siedział zamknięty w paru sqmach i robił arrowy by dłużej siedzieć - nawet nie uzgodniliśmy cooldownów/ceny spella/kosztu many etc.

Uha nigdy nie będę już brał bo dla mnie nie ma sensu, wole mieć potki wyzdrowienia i rzucać spelle dodatkowe - bo na full spamie na hp moge się - manasować, rzucać odesy, finto, odes rago wszyystko, uh zabiera mi manasa, a mana się kończy dosyć szybko.

"Ograniczenie lvlowe tu nie pomoże. Nadal wojownik będzie kupką w pvp, bo będzie mocniej obrywał, jeśli załapie się na "shared" z wami. Może jego obrażenia będą większe, ale wszystko się wyrówna, bo sam będzie otrzymywał większe obrażenia i w zasadzie nic się nie zmieni."

nie ogarniam tego w ogóle, ale karmelia expert altaroński pewnie ma racje.


To karmi, wyjdź na tego mobka i ZARÓB na nim kokosze, nie biłaś go nigdy to chyba nie znasz % dropów, spędziłem na marmurowych trochę czasu i jedyne co wyniosłem to chat z kyogrem w którym narzekam na zmiane, że nic nie wyniosłem ._.

Równie dobrze możemy powiedzieć o całym klasztorze nekro jako najbardziej profitowym respie :O
Błogosławiona klinga za którą ludzie dadzą więcej jak za raskolnik bo jest rare.
MMM żółte materiały pewnie sporo ich leci,
świętych hełmów to chyba bp zdropie,
a czosnkowe amulety? ple ca kami.
Żeby nie było to wytłumaczę tu coś, chodzi o % szans na dany item jak i resp potwora, nie znajdziesz całego respa dedykowanego pod granitowe gargulce, ani dobrego respa marmurowych bo ten na bramie kobarta to kpina nie resp, niby dla low lvli a dowalone tyle drabinek między górkami, że tym 40lvlem chodzisz jak 5lvl wyspiarz.
Ogólnie oba moby do poprawy.


Sami nie informujemy o bossach od momentu jak ludzie nas dymają xD!
Wcześniej to ktoś sprawdził - ogarniamy ekipke i bijemy, jak komuś się nie chciało to było pewne, że zrobimy eskapade na bossa o 21 a nawet dwa bossy, że się ludzie wyrwali z tego schematu - nie nasza wina, sam nie chodziłem na większość tych śmiesznych bossów bo mi się nie chciało lub powodowałem, że bijemy go wieczorem jako tanker by więcej osób wbiło.

A o mój sprytny udźwig się nie martw, 4mbp pot + 200 wyzdro i jeszcze dropa zbieram o/



Sorry za słony/wrogi post, ale karmelia, nie znasz realiów tego serwera bijąc do 80lvla szlamki i słuchając się ludzi którzy zamiast huncić jak Ty te szlamki, to biją mysmenie.

btw.
Robimy to od graczy - dla graczy, żeby ktoś w 2019 jeszcze czerpał frajde z altarona...
Jak ludzie bili po 3k z sd na npvp i robili 5kk na piaskowych to nikt się nie czepiał.

Kierka, ale od kogo ten hunt xD.
Fafka już odpuścił większości, teraz to tylko za głupie zachowanie co najwyżej.
Ew. robisz inną postać bo i tak na cpvp nie masz takowej (chyba).

A przeniesienie postaci z spvp co nam zmieni? Może dwóch graczy dodatkowych w online, dla mnie git.
Tylko trzeba by to zrobić z jakimś savem tydzień/dwa przed zakończeniem serwera gdy to ludzie jeszcze nie wyrzucali itemów na dach.

Kierka250799
21-07-19, 15:05
Kierka, ale od kogo ten hunt xD.
Fafka już odpuścił większości, teraz to tylko za głupie zachowanie co najwyżej.
Ew. robisz inną postać bo i tak na cpvp nie masz takowej (chyba).

Tu nie chodzi tylko o Fafke. Fafka z tych wszystkich ludzi, z którymi grałem i miałem spine był najbardziej normalny i można było się z Nim zawsze dogadać. Bardziej tu chodzi o kondzia, legendarnego knajta Ugiego, chociaż ten klocek i tak by mógł ponosić mi poty, ale chodzi o to, że teraz oni mają lvl, więc mogą więcej. Wrócić dla mnie to nie problem, ale czemu mam się kryć z tym pod innym nickiem albo coś? :D

5310053
21-07-19, 15:33
jak się jest fałszywą kurw* kierka to i na nowej postaci hunta dostaniesz, nie ma co sie kryć

Kierka250799
21-07-19, 15:45
Fałszywą kurw*? Widzę, że ładnie w domu masz tam :D
Też miałeś ból dupy o to, że ubijałem bossy z Unim i Bajamorem. Bo koniecznie Wy musieliście bić też, bo inaczej swędziało. Tobie konkretnie powiedziałem, że Cię nie lubię i za Tobą nie przepadam, bo od zawsze byłeś Panem Złotówą.

Ale co Ty możesz wiedzieć, słyszałeś piąte przez dziesiąte i dalej jesteś idiotą, więc na tym poziomie co sobą reprezentujesz możesz porozmawiać z Ugim, możecie podać sobie ręce i pokołysać sobie razem kuleczki jeżeli takie posiadacie.

Ps. wracając do tej fałszywości, sam do mnie pierdo*iłeś na konrada, czarnego i fafke, a potem wielki kumpel ich, więc utkaj rurkę i mam nadzieję, że głos Ci zmężniał bo niewiele różniłeś się od bosika, tyle, że on miał 13-14 lat :D

mexiunio
21-07-19, 17:38
Nie ma co sluchac Gerwiego w temacie bo to manipulant mega ^^ podobnie propozycje kyo ktory nawet zmienil posac glowna b nie skojarzc go xD.. dochodziliscie do topki jakis rok prawie i gra sie dla was skonczyla, teraz placzecie, ale przed wami bylo sporo osob co odeszly dlatego ^^ wbraliscie profesje korymi najszybciej sie konczy altaron, a teraz z nudow obrazacie resze graczy swoimi propozcjami mowiac o dobrze altaronu, ale sry dla mnie zawsze byleś i bedziesz niedojrzały ^^ z wazelinka wchoziles jak miałeś lov lvl topce, później etap popisu, a teraz w 3 osoby +200 lvl wbiegacie na 140.. takie wasze dobro one handy... ale fakty mówią drugie.

ps

przy okazji znowu manipulujesz faktami, ale kazdy kto gra w ta gre pluje na wasze pomysly, ale cykaja sie waszych smiesznych rajdow i akusowania w depo ^^ pozdrawiam

Ale ty jesteś dzbanem


Proszę się wypowiadać w tym temacie, nie stwarzając przy tym zbytniego offtopu


@Kierka A graj sobie, Konrad dał exita, wątpię, że Ugiemu będzie się chciało za tobą biegać.

Medalikarz
21-07-19, 17:42
Stary jak bys sam sie do tego stosowal gdy ja prosilem w moich tematach... to bym to uszanował.

bufowanie magow, albo rycerzy duch ele mija sie z sensem, juz teraz odstaja od reszty.
Tak samo pomysl z rozbiciem pancerza, jedyny sens to rozbicie tarczy która jest niezbalansowana.

Przyganiał dzban dzbanowi B)

Wiekszosc propozycji jest beznadziejna i jeszcze bardziej popsuje balans.

Rahilux
21-07-19, 18:32
Manipulacja - lubisz to słowo, wykorzystałeś w moim kierunku uber razy, weź przytocz jakieś przykłady bo jak o to prosiłem to no - meh.

No i kiedy ja topce się podlizywałem? Zawsze na forum było mnie pełno, na czacie również, nie było konsekwencji żadnych bo nie robiłem z tego problemów.
Zrobiłem Duch Ele woja już na starcie edycji ze względu na to, że miałem plan na expienie go pod stare haper rago, char ten jest starszy od chara Papaja prawdopodobnie.

Ryc nekro ele odstaje od reszty, nekro alch również bo comum po przerwie jak wrócił to na próbę poszliśmy na wodniki by zobaczyć jak to stoi - o dziwo, robi to lepiej niż ja i szybciej ubija, ale nadal dmg duala trochę za słaby - w sensie kryty, bo ich nie ma, można by usunąć je dualowi i różnicy by nie było bo przelicznik jest naprawdę słaby, i powinien być buff o te 300-400dmg do kryta.

Kyogre nigdy nie miał maga na głównej wyświetlanej a mimo to dawał screeny w hertagońskiej z głównej o/
Wcześniej miał swojego zwiadowce alchemika.

W ogóle, raz ja + suchy wpadliśmy po Ciebie, kyogre się wkurwił bo to było w połowie th, i dobił Cie razem z nami tam na przeszłości.
To był jeden, a to co było 2? 3 dni temu, to ja i Suchy czyli DWIE osoby nie 3 osoby 200+ po 140lvle.

Każdy jest jebanym nohandem na tej tibii, szczególnie Ty, bo mogłeś przeżyć uciec i spierdolić 5x tym knightem z healem większym od mojego tylko nie masz na hotkeyu czaru "kostelnaar", a co mam na myśli każdy nohandem?
Bo tu jest press f1 ftw.


Ktoś napisał wcześniej ładnie - trzeba tutaj jeszcze dodatkowo nekromantów paru i można robić zmiany, a to są zmiany już zrobione przez Kyogra bo wie jakie wejdą w łatce - takie są realia, macie buffy na nekro cieszcie się, szczególnie Ty rudy, chociaż na ten moment już nie krótko.
Nohands for the win!

Ja to przyjme wszyyystko, byle somsiad złodziej nie dostał

Medalikarz
21-07-19, 18:51
Zgłaszam obraze ^^ prosze o reakcje administracji

3 nadużywanie wulgaryzmów, obrażanie innych graczy,

licze ze administracja nie bedzie pozwalac na takie uplycenie poziomu dyskusji w grze i na forum. Pozdrawiam.

Rahilux
21-07-19, 19:01
Zgłaszam obraze ^^ prosze o reakcje administracji

3 nadużywanie wulgaryzmów, obrażanie innych graczy,

licze ze administracja nie bedzie pozwalac na takie uplycenie poziomu dyskusji w grze i na forum. Pozdrawiam.

Również mam nadzieję, że bezpodstawne nazywanie kogoś manipulatorem zostanie ukrócone, a nocne harce na krewetkach - permanentnie
Bo to nie był audiobook i klikanie jak głupi od 2h, tylko makro o/.

Pozdrawiam,
Gerwaldt.



@Down;
2x byłem z Tobą na discordzie - raz jak się wyzywałeś z Lovelasikiem, drugi raz na plugastwie nie dawno.
A za to kłamstwo - jak ostatnio miałeś wolne i nikt Cie nie chciał bić, huncik.
Niezły road 170->195, szkoda, że spam się w fajnym temacie zrobił.

Rahilux
21-07-19, 19:08
Karmelia, mam nadzieję, że Twój kolega pokazał poziom.
A to co dałeś loga na myskach - ja i Suchy biegliśmy we dwóch xD.

Btw. podaj przykłady, a na serwie nie pograsz od dziś o/
2 osoby ubite - cały serwer zniknął, to pewnie sprawka tych pekerów.

Rahilux
21-07-19, 19:39
edit: @up xD


Chryste...
Argumenty są napisane w kilku tematach na temat respów, a gdy trzeba było to napisałem i to również.
Z tym, że chcesz kulturalnej rozmowy a odpisujesz do Kyogre w ten sposób:

"Do szlamków dodajcie jeszcze królewskie nogawice, nadal nie są zbyt opłacalne i nikt tam nie chodzi."

No i ciekawe kto współdzieli te postacie, Ty wiesz, ja nie wiem.

To są propozycje złożone z wielu narzekań ludzi od 2k18, na uhy narzekało sporo osób, m.in. schwarz, osoby widzące jak bito Konrada w trapie (filmik który przytoczył wild).

No ja w talary mam wywalone, mam ich mało, w porównaniu do osób które biją bossy razem ze mną, mam chyba najmniej, w pewnym momencie Polak Wojak miał ich więcej od mnie - ale wszystko zbiera się do tego "TALARA" który dla mnie i kyogra jest najważniejszy.

Do łowienia? nie - do krewetek, i to jest pewne xD.
Tylko za łatwo się z tego wymigać bo wystarczy powiedzieć, że ogląda się serial, pamięć mięśniowa itd.
Dlatego też sam nie robię zręki, wbiłem tyle co mi było potrzebne głównie skórowaniem i dualem, potem essa.

Zresztą nie przepycham tych propozycji na siłę, tylko tłumaczę co jest nie tak, ale nie - bo ja robię pod siebie hrurr durr.

mexiunio
21-07-19, 19:40
Obaj jesteście siebie warci. Niestety Gerwalt Ty też nie jesteś "czysty". Bany nie biorą się znikąd. Zarzucacie Rudemu, że używał bota do łowienia, a sami nie jesteście lepsi współdzieląc postaci lub grając na 2 jednocześnie i robiąc Catthona w uja. Ja o tym wiem i wy też. Kombinujecie, żeby mieć lepiej, przyklaskujesz Kyogre'owi, najwyraźniej macie jakiś interes w tym, żeby te propozycje zostały wprowadzone. Za mało macie już talarów i itemów z bossów? Wasze postaci są za słabe? Nawet nie potrafisz podać kontrargumentów, zaczynasz mnie ośmieszać.

Nie siedziałaś nigdy z nami na discordzie, Gerwalt wrócił po roku z rozdanymi pnami, ja wydałem PNy na 30 mlvlu, bo stwierdziłem, że to i tak mi nie zrobi różnicy w endgame, a ty próbujesz nam wmówić, że bociliśmy i jesteśmy siebie warci, bo "tak ci się wydaje". xD

Nudzi mi się trochę już granie, bo zrobiłem wszystko co tutaj mogłem (no prawie, jeszcze bramka 380, ubicie Vaenosira i zbrojenia - Joachim :uśmiech2:), więc proponuję coś, żeby stworzyć jakąś szansę na coś, czego się nie opłacało robić/poprawić coś, co denerwuje/odświeżyć trochę czary, ale nie, kombinuję, żeby mieć lepiej! xD

Akurat z 2 seciki chaosu bym jeszcze przygarnął, Gerwalt chętnie by złożył drugiego przeklętego seta, ale (sic!), nie ma na to talarów xD!

Czy ja wiem, czy są słabe? Kto tak napisał? Ja tylko pisałem, że jakby się wypowiadali grający wszystkimi klasami, to łatwiej byłoby osiągnąć ten mityczny b a l a n s.

Elo benc, ty i rudy jesteście siebie warci, tylko nas obrażacie, próbujecie zaśmiecić bezpodstawnie dział zgłoszenia i próbujecie się bronić tylko atakiem na inne osoby, które mogą wyciągnąć z tego jakąś egzekucję, bo są wyżej niż wy, bo grali, powtarzam, g r a l i k i e d y n i k t i n n y n i e g r a ł. A teraz płacz, że hurr durr, topka, durr, chcą zmian, jak to tak, durr. Przecież mają już wysokie poziomy i pełne skarbce talarów, hurr!

I temat zszedł na offtop, super.

@edit

Tyle ze ja nie boce ^^ a oni wspoldziela.

Tak, zwłaszcza, że mieszkamy po różnych 2 stronach Polski (ja nad morzem, Grunwald przy górach), więc współdzielenie jakimś cudem pozostało niezauważone przez ponad rok, co nie?


@Down

Kiedyś siedziałam. Ugi Gago Libula, mówi Ci to coś? Teraz możecie zaprzeczać, ja wiem swoje i wiem co słyszałam.

Co mam ja czy Grunwald do Ugiego, który (sic!) ma bana za bota. xD!
Może to, że możemy odpalić sobie shared na jednym serwerze, na którym gramy? :thonking

Astero
21-07-19, 19:52
Ugi pokombinował i zostal zbanowany na 30 dni jakby ktoś nie wiedział ;D

Każde działanie ma swoje konsekwencje prędzej czy później ;)

Kierka250799
21-07-19, 20:14
O kurczę. Mimo, iż nie przepadam za Ugim, to jednak +1. Miło zobaczyć coś mądrego od 2 stron.

combo30
22-07-19, 06:26
Jak na to wszystko patrzę wszystkich jest mi żal (za wyjątkiem paru osób) sprzeczacie się o coś o co nie ma sensu a temat miał być poświęcony zmianom w grze a nie jakimiś osobistym waśniom osobiście mam w dupie(sory za wulgaryzm) co jest między Rudą a Gerwaltem ale to nie jest temat na na takie rzeczy do ku*wy nędzy idźcie na discorda albo zróbcie ustawke albo nie wiem co i wróccie jak się dogadacie(chociaż pewnie nigdy to się nie stanie) dodam tyle "coś się kończy coś zaczyna)
Ps. Dodanie wojowi ele czaru podobnego jak hape tawis może troszkę słabszego od ducha bo w końcu moc żywiołów nie służy tylko do niszczenia.
Argument poty wyzdrowienia są drogie na low lvl a czar się przyda zawsze(oczywiście jeśli wogóle zostanie dodany)
Ps2. Szkoda że altaronie zatracił swojego ducha sprzed kilku lat ale cóż każde co piękne kiedyś się kończy, gracze zrobilisie toksyczni(niektórzy) przez co jest mi ich żal (kurwa ludzie to tylko gra była nie ma co z tego mieć ból dupy)(sory znowu za przeklęśtwo ale jestem tylko człowiekiem i nic na to nie poradze)