PDA

Zobacz pełną wersję : Możliwość wyłączenia zadawania obrażeń graczom.


Waka
13-05-19, 16:59
Generalnie system o którym mówię jest już od 2013 na real tibi (link do niego na dole).

System ma się mianowicie. Gracz ma możliwość wyboru czy chce zadawać obrażenia członkom party lub po prostu innym graczom poprzez wybranie trybu. Możemy tutaj użyć już istniejącego mechanizmu altaronu czyli trybu bezpiecznego jeżeli gracz jest w trybie bezpiecznym to nie zadaje innym graczom obrażeń WOGÓLE, a nie tylko że nie może ich zaznaczyć. Jak używa avy czy wave to nie zdaje innym obrażeń. System ten nie na żadnych wad dalej można skillować w party itd wystarczy tylko wyłączyć tryb bezpieczny.
Pvp wygląda tak samo system w nim nic nie zmienia.

Teraz pytanie w takim razie po co on jest chodzi tutaj o to aby bijąc bosy czy expiąc nie zadaje się obrażeń blokerowi/drużynie co pozwala po prostu przyjemnie grać i nie wbijać skulla na bossie jak ktoś nie jest w pt. (facepalm)

Jeżeli ktoś się boi co by to zmieniło w pvp to powiem, że całe nic system jest tak jak już mówiłem od 6 lat na real i nie ma z nim żadnych problemów. Na realu jest też możliwość włączenia/wyłączenia możliwości przechodzenia przez siebie, ale to już temat do dyskusji osobiście mi się podoba, ale można to przedyskutować w innym temacie.

Tu link do posta o systemie na rl:
https://www.tibia.com/news/?subtopic=newsarchive&id=2405

krok
13-05-19, 17:35
jestem na tak znacznie by to umiliło rozgrywkę
Teraz tylko liczyć na odpowiedz Catthona max do miesiąca :D

Rahilux
13-05-19, 19:29
Według mnie fajny pomysł, nie będzie potrzeby ograniczania się do visko na respie,
a może nawet darmozwiady będą używały rix tris?
Duży + ode mnie.

hejhop
13-05-19, 22:50
Czy Real tibia jest celem do ktorego zmierzać ma ten projekt?

Czy naprawdę chcecie osiągać kolejne rekordy expa na godzinę, że musicie "ograniczać" się visko, który jest i tak kosmicznie za dobry?

Czy wierzycie, że cokolwiek innego, niż grudniowy apdejt coś zmieni na lepsze?

Wszyscy aktywni gracze są w ekstremalnie lejt endgejmie. Każdy resp był już zamknięty. Każdy przeszedł ta gre kilka razy, kilkoma postaciami.

Proponowana zmiana w moim subiektywnym odczuciu jest zła, ponieważ jest ona jedna z gwoździ do trumny, w której pochowano "stara dobra tibie", do której w pewnym stopniu altaron miał nawiązywać. Nie będę przywoływał zwrotów takich jak klimat gry czy urok rozgrywki, powiem jednak, że altaron miał być trudny, a exp na godzinę nie po to był obniżamy, żeby teraz go podkręcać.

mexiunio
13-05-19, 23:15
Czy Real tibia jest celem do ktorego zmierzać ma ten projekt?

"stara dobra tibie", do której w pewnym stopniu altaron miał nawiązywać.


<znakznak>

Astero
14-05-19, 23:13
Konrad ten pomysł jeśli by wszedł jest dyskutowany drugi pomysł aby zapobiec "Kosmicznym expą " , a jedna jakoś zwiększyć dynamiczność rozgrywki aby nie bić po 1 potworze lecz po kilka/kilkanaście chcce do na dniach wrzucić na forum .

Jestem całkowicie za propozycją z tematu .

Nina No pvp nigdy juz nie wróci temat jest zamknięty. Aktualnie gramy na serwerze no pvp bo tutaj pk nabijamy głównie na bossach przypadkiem na sobie

Myfos
08-10-22, 21:34
W sumie tak bardziej jest realistycznie, że rzucasz obszarowy czar i każdy obrywa.