PDA

Zobacz pełną wersję : Nowe Runy/Czary Oraz Pomysły na wydanie talarów


Astero
06-04-19, 02:50
Mag .

Nowe runy od 100 Poziomu

Wszystkie z dopiskiem np. (potęzny pocisk Lodu, Potężna runa Pocisku Śmierci , Potężna runa większego leczenia Itp. ) Tak uh też ma leczyć tak plusik

Runy przestają bić targetowo , a biją Jak Plusik +


Dodanie czarów na "pela aluk " "Hape pela aluk" itp.

od 75poziomu , 50many + zasięg na cały ekran / dmg taki sam jak pocisk bądź lekko lepszy

Zwiadowca

Stworzenie czaru "Rykoszet" , "Perfekcyjny Rykoszet" :

zasada działania jak Visko Pela aluk tyle , że zamiast prądu leci Bełt / strzała

Pasywna umiejętność Zwiadowcy w party . Szybkość + 20 oraz Opcjonalnie regeneracja 1% many/hp członków w party co 30 sekund bądź 1 minute wychodziło by , że na godzinę hunta mag z 5k many odzyska 6000/3000 many

Warunkiem jest oczywiście shared


Wojownik

"Poprawienie Czaru Rago Tote , aby drugi hit miał zasięg 2SQM , gdy biegniemy za kimś na fallow drugi hit bardzo często nie zostaje zadany "

Czytałem temat, ze to ze względu na "Pvp" ale nie oszukujmy się na serwerze CPVP takiego czegoś nie ma

"Hape rago tote" dwa wyjścia rago tote silniejsze o 25% bądź Dodanie osobnego czaru na potrójne uderzenie zwiększenie kosztu many do 120

"Hape odes rago" Brak zmian w dmg / zasięgu takie samo jak odes rago lecz możliwość combowania z Hape rago tote oraz rago tote po za party w odpowiedniej kolejności czyli HRT > HOR

Oba Czary dostępne dopiero po osiągnieciu 150 poziomu / 150 siły oraz 150 1h/2h


Za dużo talarów
Zwykla loteria W każdy weekend odbywania się losowanie Np 10Pn Minimalny poziom to np 50/100

Możliwe jest zakupienie jednego biletu w cene 2k x twój lvl ( Na moim lvl 2k x 240 = 48 talarów ) Bilet można kupić na 1 postać na całym koncie

Możliwość tworzenia Kamieni Bonusu( zasięg , kryt , prędkośc ataku , Bonus atak) Wkładając do kostki 3 kamienie Wysokiej / Sredniej jakości + 100 talarów mamy 50% szansy na otrzymanie Kamienia dającego losowy z powyższych bonusów bądź poprawienie 1 z bonusów w aktualnej broni



Skąd i Dlaczego

Mag

Urozmaicenie Pvp po 100poziomie na nadchodząca edycje serwera sezonowego

Pela aluki przydają się tylko we wczesnej fazie gry i potem są bez użyteczne zastępują je głównie pociski przy większym dmg "Hape pela aluka" Będzie można wybrać między szybszym expieniem / bądź dłuższym expieniem waga poty/runy .

Zwiadowca

"Po co brać zwiadowce jeśli ma tylko zbierać lota"

Oprócz zbierania lota zwiadowca daje nam pasywny skill zmniejszający lekko waste

Czar rykoszet i jego silniejsza wersja , która dodałbym możliwość używania tylko w party daje możliwość atakowania kilku potworów 1 strzałem .


Wojownik


"Odes rago " , a "rago tote " Ostatni buff odes rago spowodował iż rago tote bije mniej , a według mnie bicie obszarowo więcej niż bicie singel target jest raczej nie zamierzonym efektem tej poprawy .

Możliwość kombowania uważam , za lekki buff wojownika , który aktualnie odstaje w grze Solo od reszty profesji .


Talary
Powoli w grze zaczyna brakować rzeczy na które gracze mogli wy wydać zarobione talary uważam stąd owe dwa pomysły mogły by zmniejszyć w jakimś stopniu aktualnie posiadane talary graczy

Rahilux
06-04-19, 08:15
O luju xD.

Astero
06-04-19, 13:44
Skilowanie nudzi mnie to i dziwne pomysły idą na rejon :D jak to suchy powiedział po co piszesz i tak nie wprowadza ,A jak wprowadza to za x lat

Catthon
10-04-19, 09:56
Serio uważasz, że podniesienie DPS każdej profesji to dobry pomysł w świetle tego, że tobie "na żadnym respie resp nie wyrabia"?

Waka
10-04-19, 14:59
Serio uważasz, że podniesienie DPS każdej profesji to dobry pomysł w świetle tego, że tobie "na żadnym respie resp nie wyrabia"?


To może by zrobić jakiś resp/lokacje na highlevel, aby gra poszła do przodu a nie stała w miejscu od 3 lat.

Mmorpg musi się rozwijać czyli wraz z czasem liczby rosną.Rośnie lvl i dmg więc potrzebne są lepsze itemy/czary/potwory/questy/mechaniki. Tak ma KAŻDA gra mmorpg na rynku(WOW,Tibia,BDO,TESO,FF15). Ale wiadomo tutaj lepiej mieć śmieszne podejście babrania się w tym co jest, czyli w całym niczym zamiast zwiększyć kontent w grze. Serio złota logika mamy za mało kontentu na high level zwiększmy hp mobów o 50% i obniżmy dmg graczy, bo nie umiemy zrobić kontentu i altaron ma być trudny. xDD

No ale przecież jak cos dodamy to ORSHABALL OTS i najlepiej to jak by ludzie max 1kk robili bili po 150 dmg max chodzi na hydry w 5 a jak wbija 200 level to alt+f4 dali, bo koniec gry, bo wiadomo tibia 7.6 najlepsza i kiedyś to było o i prawię zapomiałem przecież to wszystko, bo altaron ma być trudny. O i mi się jeszcze przypomniało jedno ulubione słowo musi być BALANS przecie.

Astero
11-04-19, 09:05
... wypowiedź się do całości nie do tego co Cię gryzie catthon

ciaparek
11-04-19, 09:58
Farial pięknie podsumowałeś to co się tutaj dzieje a w zasadzie po za kosmetycznymi zmianami nic się nie dzieje tak wiem wiem magiczny grudniowy update który miał być w 2017r jeszcze nie zatrybił a był już na finiszu :D
Niema kim robić nie ma komu robić (za darmo w dzisiejszych czasach to nawet żona nie daje).
Goście łączyli serwy że będzie grać masa ludzi i w ogóle pro elo, czas zweryfikował kto miał rację :D

Rahilux
11-04-19, 10:15
Farial pięknie podsumowałeś to co się tutaj dzieje a w zasadzie po za kosmetycznymi zmianami nic się nie dzieje tak wiem wiem magiczny grudniowy update który miał być w 2017r jeszcze nie zatrybił a był już na finiszu :D
Niema kim robić nie ma komu robić (za darmo w dzisiejszych czasach to nawet żona nie daje).
Goście łączyli serwy że będzie grać masa ludzi i w ogóle pro elo, czas zweryfikował kto miał rację :D

Nadal w normalnych porach gra 2x więcej osób niż na npvp :D ( i mówie to ja - osoba która wymieniła wszystkie swoje itemy [włącznie z jedynymi itemami eventowymi na serwerze] za itemy na npvp - bo sam chciałem tam grać, bo to był super easy serwerek gdzie nigdzie nie ma ryzyka dednięcia).


Runy 100+ :

No to normalne explo które można porównać do bomb - tylko, że jak tu ruszyć bomby by nie stały się op.

Co do tych aluków :

To brzmi jak wzmocnienie elementalisty - bo który nekro alch będzie używał tych spelli.
A jak wiemy ostatnio za dużo się tego dało tej profesji.
A plecak postackowanych run nic nie waży.

Co do zwiada :
po co nowe spelle - które zwiększą obrażenia,
czy jakieś % regeneracyjne - to jest useless.

Nadal będzie brany ten zwiad, który najszybciej dropa zbiera, nie będzie nikt patrzył na żaden spell do regenu.
Tu trzeba oddać tylko cain teram w pt : powiedzmy 10% na 200lvlu, 5% na 50 i essa.

Co do knighta :

Z tym rago tote bym się zgodził - często jest tak, że używam i tylko 1 hit wchodzi no szkoda, lepiej używać przez to odes rago które ma dużo większe bazowe obrażenia.

Wzmocnione odes rago/rago tote - wersje tych czarów są według mnie niepotrzebne.


A te zmiany w pvp po 100 poziomie - no to masz bardziej wytrzymałego maga który może dawać parale/hape eamo aluki.

Prawdziwego pvp przed 100 poziomem tak czy inaczej nie ma, bo wcześniej to inny mag wyjaśni drugiego na nuty (no xD, podchodzisz zużywasz 600many a gość traci x- czasu) lub samym tapenem - te spelle są na początku op bo ludzie mają bardzo niskie ilości hp, słabe eq i to wystarcza by 1 mag w chwile rozbił drugiego.


Gdzie chcesz zmniejszać lekko waste - jak wszędzie jest profit + zwiadowca ma praktycznie 4x mniejsze waste od wszystkich osób w pt xD.


A co do dmg single target/aoe to woj poniekąd jest stworzony do bicia głównie aoe, zresztą dlatego też ma wcześniej udostępnione odes rago od rago tote, nie ma potrzeby zrównywania tego, no chyba, że nerfiąc odes rago i buffując rago tote.

hejhop
12-04-19, 13:16
Serio uważasz, że podniesienie DPS każdej profesji to dobry pomysł w świetle tego, że tobie "na żadnym respie resp nie wyrabia"?

W punkt.
Pomysły super, tylko bez nowego kontentu bez sensu, bo nie po to obnizali exp na ha, żeby go teraz zwiększać. Skoro na tym co jest teraz wszystkie respy są zamknięte a "nie oszukuje się pvp nie ma".

paaaprikos96
13-04-19, 19:57
"potęzny pocisk Lodu, Potężna runa Pocisku Śmierci "
* potężny gej *

wojtek12345
13-04-19, 20:57
na pewno to wejdzie pozdrawiam hahahah xDD marnujcie czas dalej :)

Grael
13-04-19, 21:48
A może niech Administracja się wypowie?
Spoko pomysły ogólnie, bo wiadomo i to jest logiczne, że im wiecęj takich rzeczy typu nowe runy, czary czy tez potwory to gra momentalnie ma ogromnego plusa za urozmaicenie. (Tak, to prowadzi do zwiększenia ilości graczy :D )
Czytając forum i wypowiedzi niektórych graczy mam wrażenie, że oni nie chcą aby do Altaronu przybywali nowi gracze. Śmieszą mnie komentarze takich typowych "dziadów" starych wyjadaczy, co by to tylko zostawili tak jak jest i niech ta gra sobie gnije, po co dawać coś nowego i urozmaicać grę skoro można robić ciągle to samo w tym samym gronie i żeby tylko im pasowało. Pięknie kolega tam podsumował "babranie się w tym co jest, czyli całym niczym"
-Weźmy pod uwagę te bonusy drużynowe, dodać 10+ rodzajów bonusów (każda profesja daje inny w pt) (takie grupowe zjedzenie rybki na skilla xd) ( oo i tu kolejny pomysł, przed expieniem w pt trzeba rozłożyć, rozpalić ognisko i wrzucić do niego rybę np suma co da nam na 30 min ten bonus na hp wszystkim graczom co przez 2 minuty byli w pobliżu ogniska) (nie ma tego w innych grach mmorpg a wydaje się spoko pomysłem i byłoby mniej bezmózgiego expa a bardziej klimatycznie)
-Albo na przykład dodać latanie na smokach (nie chodzi o te minisekundowe przeloty, tylko podróże które trwaja xd)
-Nowe lokacje i sposoby dotarcia do nich np za pomocą łódek (np max w 4 osoby), statków
-Mnóstwo nowych potworów i np na respie jednych pojawia sie ich taki ala bosik co daje lepszy loot ale jest trudniejszy do pokonania
-Dodanie wierzchowców (ale to już by chyba za bardzo Tibie by przypominało a tego {osobiście} chciałbym uniknąć)
-No właśnie te runy, nowe zbroje, ryby, składniki, bronie albo nawet mikstury obszarowe/miotane
-Częste ataki Abitańczyków na miasta i np każda gildia lub klan dawałyby misje dostarczane poczta lub ogłaszane na klanowych czatach (w zależności od lvla lub miejscu w rankingu klanów) w którą część najazdu ma się udać i np jakich obiektów ma bronic. (słabszy klan np musi bronic npc w miescie i leczyć ich (bo pojawia im sie pasek hp itd.)
bo nie ukrywajmy, widząc opisy tych klanów śmieje się przez łzy "wspólne expy i wojny/hunty".
Na przykład właśnie podczas najazdów, rola tych klanów zmieniłaby się i każdy klan miałby obowiązek bronic np jakiejś lokacji typu "mury miasta" części miasta lub dostać się do tuneli którymi Abitańce się dostali na nasze tereny (trochę masło maślane xD)
-rozwinąć misje u Grabarza lub je zrekonstruować.

Sami widzicie, ze np dodanie nowych respowisk lub ajtemów daje nam możliwość dodania npceków, questów zadań, tasków, dziennych misji.

TAK, NUDZIŁO MI SIE I SIE ROZPISAŁEM (ALE WBREW POZOROM, WYMYŚLANIE TEGO CO NAPISAĆ ZAJĘŁO BARDZO MAŁO CZASU)
ZDAJE SOBIE SPRAWĘ Z TEGO, ŻE ŁATWO SIĘ PISZE A TRUDNIEJ ZROBIĆ ALE WIDZIAŁEM NA FORUM PROPOZYCJE POMOCY OD GRACZY WIĘC IZI.
ALTARON OD SAMEGO POCZĄTKU MA TO COŚ, TEN KLIMAT I MIMO TEGO ŻE ERA TAKICH GIER PRZEMIJA TO WŁAŚNIE POPRZEZ UROZMAICENIE I DODAWANIE NOWYCH POMYSŁÓW MOŻNA SPRAWIĆ, ŻE TA GRA NIE UMRZE.
(wiem że CAPSLOCK był włączony)
A z tej racji, że nie umiem w forum itp to pisze to tutaj, soraski twórco tego posta xD

Z całego serducha popieram te pomysły Astero, jestem jak najbardziej za i wielki wał w pupę ludziom co od razu mówią "NIE"
Od czegoś jest "test server" (znawcą nie jestem ale wydaje mi się, że od testów :D"
Więc wszystko jest możliwe, NIE DAJMY UMRZEĆ TEJ GRZE, ENTER.