PDA

Zobacz pełną wersję : Kukły treningowe


Ememems
28-03-19, 10:25
Do usunięcia.

mexiunio
28-03-19, 12:57
W tej grze po coś są blokady skilli i PNy

21031947
29-03-19, 14:54
Jeżeli weszły by kukły to fajnie by było mieć także jakieś pole do popisu czyli brak blokady.

wilddd
30-03-19, 23:00
Pierwotnie byłem przeciwko tej propozycji, bo "training monks = orsh ots"...

Jednakże patrząc na inne otsy, trzeba przyznać, że podobne mechanizmy treningu znacznie poprawiają ich liczniki osób online.
Po zaznaczeniu kukły można dać exita z gry i postać dalej skilluje aż do zapisu. Gdy gracz wyjdzie z gry używając exita, jego postać powinna na liście vip zmienić kolor na np. pomarańczowy, gdy gracz wejdzie - znowu na zielony. W ten sposób można uniknąć sytuacji, w których nie wiadomo czy dana osoba jest w grze i właśnie leci nas zabić, czy po prostu wyszła z gry. Jeśli ktoś dał exit, to jego postać nie wyloguje się tak jak zwykle po 30 minutach, nie będzie go obowiązywać te 30 minut, postać będzie skillować aż do zapisu.
Jak dla mnie spoko pomysł, ale ustawianie postaci na cały dzień na takim treningu byłoby jednak OP, więc przyrost umiejętności przy użyciu kukieł treningowych powinien być ograniczony do np. 50%.

Altaron bez takich opcji treningu w porównaniu z innymi serwerami wypada gorzej niż powinien.

Btw ten zbyt krótki opis na stronie https://poland.otservlist.org/ots/1603320/description z krzakami zamiast polskich znaków wygląda beznadziejnie ;_;

https://i.imgur.com/mLB2gi1.png

Rahilux
30-03-19, 23:24
Yup zgadzam się z tym.

Bo i tak woj musi dobić 30lvl na obóz szkoleniowy, a jest to postać najbardziej czasożerna + w obecnym układzie robi najmniejsze k/h względem innych profesji.

Jak najbardziej na tak, i to bez żadnych -50% :p.
Woj na 1 skill poświęca ponad 5h od 100+, czemu robić z tego 10h xD.

19Fafarafa06
31-03-19, 00:05
Pierwotnie byłem przeciwko tej propozycji, bo "training monks = orsh ots"...

Jednakże patrząc na inne otsy, trzeba przyznać, że podobne mechanizmy treningu znacznie poprawiają ich liczniki osób online.

Jak dla mnie spoko pomysł, ale ustawianie postaci na cały dzień na takim treningu byłoby jednak OP, więc przyrost umiejętności przy użyciu kukieł treningowych powinien być ograniczony do np. 50%.

Altaron bez takich opcji treningu w porównaniu z innymi serwerami wypada gorzej niż powinien.

Btw ten zbyt krótki opis na stronie https://poland.otservlist.org/ots/1603320/description z krzakami zamiast polskich znaków wygląda beznadziejnie ;_;

https://i.imgur.com/mLB2gi1.png

Status 6h skilowania, bez statusu 3h

hejhop
31-03-19, 19:12
To już lepiej byłoby całkiem skillowania wywalić... już widzę ten milion bugów i sposobów na nadużywanie tego systemu, które są nie do przewidzenia. Skillowanie jest nudne? To macie pny. Ryc najmniej kanaha robi?Gdzieś był taki symboliczny schemat expow na ha w zależności od profesji na różnych etapach gry. Całkowicie niepotrzebne ułatwienie.

Catthon
31-03-19, 22:31
Moim osobistym zdaniem trochę szkoda dwóch rzeczy:
1. Altaronu, który był daleki od "nowej tibii" i jakiś kretyńskich trainerów i treningu AFK
2. Relacji między graczami, którzy skillują razem.

Rahilux
01-04-19, 16:05
Po wprowadzeniu propozycji nadal gracze będą mieli możliwość skillowania razem w party. Właściwie nic się w tej kwestii nie zmieni poza tym, że przy braku osoby chętnej do skillowania, gracze będą mogli skillować w obozie.

Zresztą na kukłach tak średnio troche ze skillowaniem obrony tarczą więc wiadomo, że nadal player+player lub ent + szczury będą lepszym wyborem.

Drain
01-04-19, 17:17
Mnie się tam podoba pomysł.
Warto zrobić dzienne ograniczenia czasowe tak jak zasugerował fafka.
Dodałbym jakąś blokadę max skilla jaki mozna osiągnać skillując w taki sposób
Przykładowo wojownik:
105 siły,100 1/2h,100 obrony tarczą,130 zręki.
Mozna tez dodac skillowanie ponad te blokady ale wiązałoby się to z opłatami,etapami wykonania zbrojeń,przyniesieniem itemów na potrzeby armii itp..

Medalikarz
01-04-19, 18:27
To nie kukły sa problemem w altaronie, tez ze skillowaniem ludzie daja sobie rade. Problemem jest brak różnorodności, eventów czy zmian. Wszystko jest zrobione i już bez pewnych mechanizmow o których się nie chce rozpisywać. Osobiście jestem przeciwnikiem kukieł treningowych, to jeden z powodow dla ktorych omijalem pewne otsy.

Astero
06-04-19, 17:49
Jestem również za wprowadzeniem kukielek treningowych pod warunkiem , że będą ograniczone czasowo i będą posiadały limit skilowania + wymagały odpowiedniego przygotowania aby można było trenować

Wiked[KaZ]
09-04-19, 10:52
Jestem również za wprowadzeniem kukielek treningowych pod warunkiem , że będą ograniczone czasowo i będą posiadały limit skilowania + wymagały odpowiedniego przygotowania aby można było trenować

+1

Myślę że pierwszym wymaganiem były SS.
Jako drugi odpowiedni poziom.
Trzeci punkt limit tygodniowy czasu ile dana postać może być na kukiełce.
Czwarty Ptk, limit postaci na jednym acc do DWÓCH na kukłach ( nawet jeśli dwie postacie to limit tygodniowy schodzi 2x szybciej)
Piąty PTK odpowidni balans skillowania

hejhop
09-04-19, 11:01
Zróbmy jeszcze sumony od 200 dla każdej profesji i expowiska z ilością potworów większą niż liczba jego kratek. A potem odoowiedzmy sobie na pytanie gdzie zaprowadzilo to Real tibie i czy naprawdę bez tego altaron nie ma sensu.

Wiked[KaZ]
09-04-19, 14:16
https://i.imgur.com/Qgh8NDr.png

W Tibii serwerów jest kilkanaście, na każdym ktoś gra, na niektórych ta liczba dochodzi do 200 lub więcej. Natomiast w Altaronie nie wygląda to tak dobrze mimo, że serwer jest tylko 1. Gdzie zaprowadziły Tibię te zmiany? Nadal działa, ma się nawet nieźle, powiedziałabym nawet, że lepiej niż Altaron. To teraz Ty odpowiedz sobie na pytanie gdzie to kurczowe trzymanie się starych systemów zaprowadziło Altaron i czy naprawdę jest to takie korzystne i dobrze wpływa na grę.


Konrdzie Altaron ma jeden bardzo duży ogranicznik,
JĘZYK POLSKI


Blokuje to możliwość grania innym, osobą niż polaką :zdziwiony::zdziwiony::zdziwiony:

Rahilux
09-04-19, 15:38
Nie żeby coś, ale rynkiem teraz nie steruje tibia tylko gierki Battleroyale, jakieś esportowe strzelanki czy inne fify.

Dodawanie tego typu zawartości wpłynie tylko i wyłącznie na +, nigdy na -.

Ciekawy jestem ile by miała rl tibia graczy gdyby nic nie dodawano.
Rpg grajki mówiące o czasach świetności 7.4-8.0 nie potrafią grać dłużej niż miesiąc na niektórych nowych serwerach - a ich powody są proste - nic nie jest dodawane.
To działa na niekorzyść, a cipsoft sobie póki co ładnie radzi.

Catthon
10-04-19, 09:53
Wg mnie takie systemy treningowe są... trochę żałosne. Pamiętam gdy sam śmigałem po różnych otsach i rozwalało mnie, że można na taskerze postawić postać na prawie 24h i będzie sobie sama skillowała. Masa oszustów offline trenujących swoją postać, tylko prąd zżerają.

Stąd ten pomysł mi osobiście konkretnie się nie podoba. Jestem za tym, by postać była tyle warta, ile czasu ktoś poświęca na jej rozwijanie, a nie ile czasu ktoś ma włączonego kompa czy odpaloną postać w salkach treningowych.

Dodatkowo, czy byłoby to fair obecnie, kiedy ludzie mają porozdawane PN?

Jest jednak do rozważenia w przyszłości, gdy pojawiłaby się przestrzeń na jego wprowadzenie.