PDA

Zobacz pełną wersję : Zmiany w potworach


wilddd
26-01-19, 09:37
Non stop na discordzie i w grze słychać narzekanie graczy np. na Chillerry i Ymirsony. W tym temacie wylewajcie swoje żale odnośnie respów (ofc z uzasadnieniem).
Skoro administracja nie gra w swoją grę to musi mieć feedback od graczy. Na dniach i tak musi być łatka z poprawą dmg broni od żywiołów dla nie-elementalistów oraz pewnie drop bossów też będzie zmieniany, więc przy okazji można dokonać paru prostych do wprowadzenia zmian w potworach.

Przeklejam z innego tematu propozycje Rahiluxa zmian w respach. Oczywiście nie ze wszystkimi trzeba się zgadzać (sam co do niektórych mam wątpliwości), ale potrzebna jest jakaś baza no i po to jest forum, żeby dyskutować.

Niektóre typu ent/demon to są w ogóle do reworku ale nie na podstawie samego moba tylko na podstawie respa, demony i diabliki to powinny być w ogóle osobno, enty/drzewce powiększone respy, co z tego, że dostaniesz z enta sakwe za 200+ skoro masz ich 7 na respie który zamkniesz 20lvl postacią range albo 30knightem.

Wodniki/szkwały - przyśpieszyć czas respawnu może o 15sekund.
Chilherry/Ymirsony - no z nich nic nie leci poza sakiewką/szafirem albo błękitnym klejnotem.
Profany - przynajmniej według mnie to trzeba zwiększyć czas respawnu oraz expa o jakieś 15%. Gdyby ludzie chcieli lub wiedzieli chociaż to zamiast na nie to powinny iść właśnie na hrimtury.
Upiory/Widma - zmniejszyć ssanie many.
Górskie - dodać egzekutor z powrotem do dropu.
Rekinołaki - można zagęścić poszczególne komnaty z nimi, zwiększyć czas na respawn o dosłownie chwilkę.
Lodowe Wiwki - Usunąć slowa albo uciekanie.
Ptaszniki - zagęścić, zmniejszyć hp na którym uciekają.
Góra mnichów - usunąć uciekanie popom.
Umarły mnich - zbyt często używają swojego ataku ze światła, ogromny dmg robią w ten sposób oraz mają cholernie dużą ilość hp a drop z nich jest nikły.


Warto zwrócić uwagę na założenia:
Co do tego, że praojciec jest przykładem jedynego dobrego moba, jest to błąd w rozumowaniu. Selbo stworzył tę edycję Altaronu w odpowiedzi na prośby graczy z konkretnym założeniem - będzie trudniej o hajs i exp. W tym przypadku jeżeli wszystkie respy są beznadziejne (trudno i hajs i exp), a praojciec dobry (łatwo o hajs i exp), to praojce są błędem, a nie pozostałe respy.
[...] podział - miejsca do expa, miejsca do zarabiania - był zamierzony.

Więc propozycje w stylu "yyy... dodajcie do gargantuanów więcej czarnych pereł, bo yyy... chcę żeby wypadało ich więcej" raczej są bez sensu (chyba, że dobry mem ;)

Raczej coś takiego:
"Ymirsona trzeba dopasować w ten sposób - albo zwiększyć znacznie exp (daje mniej niż legionista), albo zmniejszyć hp oraz dmg.
Chilherra - daje exp podobny do hrimtura a jest dużo trudniejsza do ubicia, leczy się, wysysa mane, bije na odległość. => zwiększyć exp"
(Ymirsony/Chillherry w tym momencie są spotem, na którym nie ma ani expa ani zarobku - jedyne co jest to szansa podobna do wygrania w totka na święte buty i trochę większa? na demo legi)

mexiunio
26-01-19, 10:44
C Z E R W O N E S M O K I

No i ofc:

https://cdn.discordapp.com/attachments/352416067580329984/535979910771245066/IMG_20190119_013235.jpg

Tak będzie, nie zmyślam

Stillerek
26-01-19, 10:44
Trolle twardziele ... Na 40 lv są zbyt op a na 60 lv resp nie wyrabia :) tu wg mnie jest coś nie halo.

Kierka250799
26-01-19, 11:41
Nie będę się wypowiadał zbytnio, bo na chwilę obecną nie gram i czekam na sezonowy, ale z tego co pamiętam i mi wiadomo, rekiny dalej się nie wyrespiają na low lvl.
Jeśli chodzi o TH, sakiewki pewnie nadal marne, więc albo zwiększyć ich ilość lub sakiewki, bo odkąd pamiętam to tam żeby wyjść w TH na + to musi zlecieć odkażacz albo dwa.

Górskie, z tego co widziałem, też żadnych poprawek co do nich nie ma. Więc loot i sakiewki marne.

Abitańskie Mistrze Wojny, z nich loot jest tak nikły, że jak biegałem na s-pvp, to wypadało z nich raz na 2-3 kółka i to był mosiężny hełm w postaci 3 sztuk :D To co dopiero na c-pvp :>

Profany - Dobrze Rahilux napisał, że zwiększyć czas respawnu i exp o 15%.

Chillery/Ymirsony - od dłuższego czasu poruszałem ten temat przy testowaniu, że to parodia. Nic z nich nie leci, a żeby spadło cokolwiek to musisz być w max ekipie i mieć bonus i to dopiero za 3+- kółkiem leciało coś typu ten Pogromca czy co to tam spadało.
Chillera, za dużo hp i ucieka chyba(?) i ogromny wave, więc albo zmienić jej dmg i dodać expa albo uciąć hp i dodać większą szanse na dropa + może jakiś nowy item w dropie.

Lodowe Wiwki - Zgadzam się z propozycją o tym, że uciekają - nie powinny. No i nic w nich nie leci tak naprawdę, wychodzi się chyba z tego co pamiętam z dawnych doświadczeń mniej więcej na 0, a exp można wykręcić nawet przyzwoity.

Upiory/Widma - Jak dla mnie mocno ssają tą manę. Widma, to tam jeszcze ciul, bo jak nawet manę Ci wciągnie to nie jest wstanie Cię zabić zabierając HP, ale taki Upiór to już dentka murowana, dla maga ofc.

mexiunio
26-01-19, 12:30
Abitańskie Mistrze Wojny, z nich loot jest tak nikły, że jak biegałem na s-pvp, to wypadało z nich raz na 2-3 kółka i to był mosiężny hełm w postaci 3 sztuk :D To co dopiero na c-pvp :>

Ja akurat na mistrze wojny nie narzekałem, jakimś tam +/- 150 magiem brałem 800 potów many i szedłem na godzinę na duży obóz. Było ponad 600k/h, a na waste nie narzekałem. Około 2 talary do przodu było średnio (nigdy waste nie miałem), a zbierałem tylko dropa z mistrzów + urbana i poty do zbrojeń.

Godzina i ponad 100 szmaragdów, jakiś egzekutor, tutaj jakaś mosiężna tarcza z miecznika, tutaj jakieś 2 królewskie hełmy.

Ogólnie z samej sakwy (z mistrzów!) byłem prawie na zero (coś koło 25k vs 28k władu)

Kierka250799
26-01-19, 14:29
Ja akurat na mistrze wojny nie narzekałem, jakimś tam +/- 150 magiem brałem 800 potów many i szedłem na godzinę na duży obóz. Było ponad 600k/h, a na waste nie narzekałem. Około 2 talary do przodu było średnio (nigdy waste nie miałem), a zbierałem tylko dropa z mistrzów + urbana i poty do zbrojeń.

Godzina i ponad 100 szmaragdów, jakiś egzekutor, tutaj jakaś mosiężna tarcza z miecznika, tutaj jakieś 2 królewskie hełmy.

Ogólnie z samej sakwy (z mistrzów!) byłem prawie na zero (coś koło 25k vs 28k władu)

Jeżeli mowa tu o cpvp to chyba miałeś niezłego farta często.

makmej
26-01-19, 16:14
Przede wszystkim to kiedy zostaną powiększone respy, żeby w jakiś opłacalny sposób można było robić team hunty? Mowa np o Upiorach które nie wyrabiają jeżeli pójdzie się w 2 osoby, mowa tu o profanach. Zróbcie w końcu z Altaronu grę gdzie można w logiczny sposób pójść na hunta w pare osób, bo póki co to istnieją 3-4 respy end gamowe. A przecież można powiększyć inne respy i stworzyć z nich fajne miejscówki.

sokoskiii
26-01-19, 17:38
Przede wszystkim to kiedy zostaną powiększone respy, żeby w jakiś opłacalny sposób można było robić team hunty? Mowa np o Upiorach które nie wyrabiają jeżeli pójdzie się w 2 osoby, mowa tu o profanach. Zróbcie w końcu z Altaronu grę gdzie można w logiczny sposób pójść na hunta w pare osób, bo póki co to istnieją 3-4 respy end gamowe. A przecież można powiększyć inne respy i stworzyć z nich fajne miejscówki.

No ale po co xDDD przecierz wejdzie nowa mapa nowe respy na których nie bedzie mozna zrobić normalnego kólka albo resp nie bedzie wyrabiał a jak cos napiszesz ze hujnia exp bez kółka/ albo ze ci resp nie wyrabia bo poszedles na th w 3 osoby(juz nie mówie o tym jak fafka sie wkurwia zamykając połowe respów solo) to Ci odpisza ze nie na kazdym respie mozna robić fajne kólka albo wogole nie odpiszą.

Rahilux
26-01-19, 18:00
@Sokoskiii ;
Napiszę to poważnie, nie będę Ciebie obrażać.

Po to jest ten temat by to zmienić, by każdy kto ma jakieś pomysły mógł je napisać.
Dla administracji będzie się liczył nasz feedback i to co napiszemy, a nie jak w temacie o spvp głupie wytykanie.
Więc zachowaj swoje spostrzeżenia dla siebie, bo nie są nam kurwa potrzebne.


Patrząc na to co kiedyś napisałem to -
Usunąłbym całkowicie wzmiankę o rekinołakach, sam mob jest świetny, resp również ale niech będzie on taki tylko do konkretnego levela, jest fajny dla 60-100lvli, nie musi być taki dla 150.

Górskie trolle - nie ma potrzeby nic zmieniać, jedyne co to zagęścić resp obok raindaru.

Byłem na upiorach solo kilka razy, duo z siocherem i tak jak wcześniej -
moja mana była gwałcona, ilość hp upiora (podczas bicia go solo) jest ogromna, no ale cóż, to chyba moja wina bo woj 1h i bije 300-400.
Ale nawet jeśli nie ubijam ich jakoś drastycznie wielu, to na 3 kółka jedyne co potrafiłem wynieść to sakwa 40k golda i biały materiał z ducha.
Zwiększyłbym tam drop z upiorów, nie widm, widma są świetnymi mobami tylko gwałcą manę xD.

Dopiszę na szybko, zredukowałbym wartość dodatkowej mocy którą mają w nocy upiory, naprawdę, 3 potrafią mnie tak ścisnąć, że spam wszystkiego co leczy i próba ucieczki zostają mi jeśli chce nadal coś tam robić czy zbierać dusze.

Upiorzyca - zmniejszyłbym moc jej potrójnego SD.
Ogólnie to na tego moba potrzebujemy czosnkowy amulet bo bez niego ssie po 700hp i się leczy szybciej jak bagienna hydra biega.
Samo jej sd to ponad 1500dmg które bije jak nuty 3x3 po 3 hity 500+,
dochodzi wspomiany wave z wysysania za ponad 600 oraz wave z mroku który też coś bije, chyba ponad 300, nie przyglądałem się wartości dmg tego wave bo staram się ją trapować i bić na skos.
Ofc. oprócz tego przyzywa wiecznego pokutnika.
Niestety nie mam dostępu do klasztoru nekromantów więc nic nie napiszę, ale może Venan, Adaś? Ktokolwiek kto tam expił by się wypowiedział, nawet na spvp, byli tam chyba zwiadowcy którzy bili z puginałów na krzakach, przydałaby się opinia na ten temat.
Ogólnie to z tego co pamiętam co było na teście to wybawca bił po 500 z łapy, 1k+ aoe i chyba miał wave równie silnego co aoe.

Pozostał jeszcze taki jeden fajny resp na niskim poziomie:
Orkowie nad konkwistadorami, idzie go strasznie szybko zamknąć, hajs który na nim robimy ledwo wystarcza by pokryć za potiony, a exp jest przeciętny, dużo lepszym zamiennikiem są właśnie trolle.
Zwiększyłbym drop z takich orków zabójców i przyśpieszył ogólnie resp mobów które tam występują, i tak są już problematyczni orkowi dowódcy którzy znikają i mają spore obrażenia, ale naprawdę, to co napisałem wystarczy :d.

Ktoś coś?

makmej
26-01-19, 18:01
Hmm, pewnie masz racje, no ale mam nadzieje że Cathon jako nowy admin zrobi pokłon w stronę graczy i w końcu coś zaczną działać. Duży obóz abi i podziemia pod nimi... Naprawdę można tam zrobić jakiś kozak expik z mistrzami. W tej chwili nie opłaca się schodzić na poziom -2, bo zanim wyjdziesz stamtąd to mija doba w Altaronie. Serio są fajne respiki w Altaronie ale prawie wszystkie potrzebują odświeżenia :|

mexiunio
26-01-19, 18:08
W s00mie to przypomniałem też sobie o dicerosach bojowych, doszedłem do ściany mając 550k/h na liczniku. Wróciłem się na powierzchnie, spadło do 450k/h, robię kółko po powierzchni, wracam i... nic tam nie było

Jakby w tych podziemiach dało radę robić kółka albo żeby było z drugiej strony wyjście na powierzchnie to byłaby igiełka

No i jak to w altaronie zawsze bywa, resp nie wyrabia

wojtek12345
26-01-19, 22:09
Non stop na discordzie i w grze słychać narzekanie graczy np. na Chillerry i Ymirsony. W tym temacie wylewajcie swoje żale odnośnie respów (ofc z uzasadnieniem).
Skoro administracja nie gra w swoją grę to musi mieć feedback od graczy. Na dniach i tak musi być łatka z poprawą dmg broni od żywiołów dla nie-elementalistów oraz pewnie drop bossów też będzie zmieniany, więc przy okazji można dokonać paru prostych do wprowadzenia zmian.

Przeklejam z innego tematu propozycje Rahiluxa zmian w respach. Oczywiście nie ze wszystkimi trzeba się zgadzać (sam co do niektórych mam wątpliwości), ale potrzebna jest jakaś baza no i po to jest forum, żeby dyskutować.


Warto zwrócić uwagą na założenia:



Więc propozycje w stylu "yyy... dodajcie do gargantuanów więcej czarnych pereł, bo yyy... chcę żeby wypadało ich więcej" raczej są bez sensu (chyba, że dobry mem ;)

Raczej coś takiego:
"Ymirsona trzeba dopasować w ten sposób - albo zwiększyć znacznie exp (daje mniej niż legionista), albo zmniejszyć hp oraz dmg.
Chilherra - daje exp podobny do hrimtura a jest dużo trudniejsza do ubicia, leczy się, wysysa mane, bije na odległość. => zwiększyć exp"
(Ymirsony/Chillherry w tym momencie są spotem, na którym nie ma ani expa ani zarobku - jedyne co jest to szansa podobna do wygrania w totka na święte buty i trochę większa? na demo legi)


Ja tam na Ymirsonach na 110 z magiem duchem krecilem 1kk/h i profit ciagle wiec o czym pierdolisz ze nic tam nie leci i slaby exp

wilddd
26-01-19, 22:19
Ja tam na Ymirsonach na 110 z magiem duchem krecilem 1kk/h i profit ciagle wiec o czym pierdolisz ze nic tam nie leci i slaby exp

Na Ymirsonach/Chillherrach czy na samych Hrimturach - to lekka różnica ;]
Czytaj, myśl, potem pisz
(Hrimtury są git)

mexiunio
26-01-19, 22:37
Ja tam na Ymirsonach na 110 z magiem duchem krecilem 1kk/h i profit ciagle wiec o czym pierdolisz ze nic tam nie leci i slaby exp

Pomyliłeś typie Hrimtury z Ymirsonami i Chilherrami xD

To, że ubijałeś jedną chilcherrę, nie oznacza, że kręciłeś tam 1kk

Medalikarz
27-01-19, 03:01
Czego wy nie rozumiecie xD? Sa spoty do expienia i spoty do locenia, oraz kilka spotow dla osob z 2ma lewymi łapami...

wilddd
27-01-19, 06:34
Czego wy nie rozumiecie xD? Sa spoty do expienia i spoty do locenia, oraz kilka spotow dla osob z 2ma lewymi łapami...
No i właśnie po to powstał ten temat, żeby liczbę spotów "z dwoma lewymi łapami" zminimalizować do 0. Wg założeń administracji spoty, na których jest jednocześnie łatwo o exp i profit są błędem gry - zatem analogicznie respy, na których nie ma expa ani profitu też nimi są. W tym temacie możesz je zakomunikować, ale to chyba za trudne dla osoby, która oskarża wszystkich dookoła o trollowanie, a sama jest największym trollem ;U

Medalikarz
27-01-19, 08:14
Wodniki/szkwały - przyśpieszyć czas respawnu może o 15sekund.
Chilherry/Ymirsony - no z nich nic nie leci poza sakiewką/szafirem albo błękitnym klejnotem. chodzisz po swiete butki wiec musi byc ciezko
Profany - przynajmniej według mnie to trzeba zwiększyć czas respawnu oraz expa o jakieś 15%. Gdyby ludzie chcieli lub wiedzieli chociaż to zamiast na nie to powinny iść właśnie na hrimtury.
Upiory/Widma - zmniejszyć ssanie many. brazowy aulet plus robisz na dystas
Górskie - dodać egzekutor z powrotem do dropu. tylko sakiewka wg. mnie podnieść
Rekinołaki - można zagęścić poszczególne komnaty z nimi, zwiększyć czas na respawn o dosłownie chwilkę. zamiast zwiekszac respawn to dodatkowe zejscia by opcjonalnie komu nie wyrabia to by mial extra spawny
Lodowe Wiwki - Usunąć slowa albo uciekanie. tiaa spot gdzie ludzie na niskim lvl chodza bo uwazaja za oplacalny chcesz jeszcze ulatwic pod knightow, uzyj odes i nie placz
Ptaszniki - zagęścić, zmniejszyć hp na którym uciekają. slyszales o szarych pajaczkach zwanych mysmeniami? spot jest ok pod zwiada i maga
Góra mnichów - usunąć uciekanie popom. wszystkiemu bys uciekanie usunal co? typical knight logic. Dla mnie to za mały ten resp jest, wiecej opatow i popow lub extra pieterko
Umarły mnich - zbyt często używają swojego ataku ze światła, ogromny dmg robią w ten sposób oraz mają cholernie dużą ilość hp a drop z nich jest nikły. Bo to melepeto spocik pod nekrusa, a ty placzku pewnie jedyny zywiol gdzie tarcza nie dziala i odpornosci i nie mozesz pojac

Tyle o tym temacie.

Rahilux
27-01-19, 08:44
Nie idzie zacytować cytatu xD.
https://i.imgur.com/vg2SYKH.png


No, i to mi się podoba ;)

Szczególnie Ruda który obraził się na 3/4 altaronu po wczorajszym.

Nigdy nie byłeś na Chilherrach/Ymirsonach ale no, idę po święte buty 0-1wn które dużo łatwiej zdropić z bossa, dlatego tam nie powinno być w ogóle expa przy HLVLOWYCH postaciach, ani w ogóle dropa przy HLVLOWYCH postaciach.
Dużo łatwiej iść na gargi/bagienne/praojce i zarabiać na buty 2wn.

Tym swoim nekro alchemikiem chyba nigdy nie byłeś na upiorach/widmach bo byś najzwyczajniej w świecie padł, ale zdanie swoje masz - brązowy amulet.
https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_2MhyOGmy00UCxLLoA6s1kEzKbzbrY78U,w400.jpg
W zasadzie, nie wiem jak by tu rozpisać te moby, więc napiszę to tak -
potrafiłem nie uleczyć się 4 tury z rzędu ani zadać żadnych obrażeń za pomocą odes rago ponieważ dostawałem takie ssanie many, że klata praojców stanowiła mniejsze zagrożenie, może być?
Górśkie/Rekinołaki - jak wcześniej napisałem, nie trzeba nic zmieniać.

Lodowe wiwki - nom, spędź chociaż 3 refille na lodowych wiwernach i porównaj to do:
-kościanych smoków
-górskich trolli
-wężów wodnych
-rekinołaków
Jestem w 100% pewien, że za każdym razem powiesz, że każdy z ww. respów jest lepszy, w większości przypadków inna profesja niż knight powie to samo.

Ptaszniki - dlatego zwiadowcy oraz magowie też katują mysmenie. spot jest ok pod wojownika, maga i zwiada.
W ogóle - mysmenia mniej bije, zostawia lepszy drop a skalowanie hp/exp - ilość mobów na mysek vs ptaszników na respie - jest dużo lepsze.
Myska>>>>>Ptasznik

Góra mnichów - dlatego mnich i opat nie uciekają, ale pop już tak.

Chociaż w sumie, może jestem typical knightem który pierwszy raz gra nim akurat na cpvp, mimo tego, że na koncie posiada wszystkie profesje, oraz grał nimi na poprzednich edycjach.




Umarły mnich - trzymajcie mnie, nagraj jak tam biegasz swoim nekrusem na którego tak narzekałeś do pewnego momentu, chociaż nigdy nie pokazywałeś swoich obrażeń na forum publicznym.
Weźmiesz 3-4 mnichy i jestem 100% pewny, że następne co zrobisz to wydasz 15 talarów na blessy.
Spot pod nekrusa xD.
Nieumarły mob który bije więcej od kościanego smoka jest spotem pod nekromantę...

W ogóle - jestem ciekawy skąd masz tak szeroką wiedzę na temat respów, skoro jeszcze 30lvli temu narzekałeś na to, że myski to jedyny dobry spot na altaronie.
Tak jak wyżej napisano, lubisz obrażać ludzi i nazywać ich trollami, mimo tego, że sam jesteś dużo większym szkodnikiem od osób które oczerniasz.
Wiem, że to nie jest temat od takich rzeczy ale jednak w momencie gdy ktoś mnie obraża wole nie pozostać obojętny.

kodeksy prawne, cywilne, mma itd
pozdro dla kumatych

@ Ruda ;

luzik arbuzik, ja się nie odzywałem w czasie waszej "dyskusji", imho
w momencie kiedy trollujesz nawet w poważnym temacie, nie proś o to by ktokolwiek szanował Twoje zdanie.
Bo tak jak wiedza o altaronie to Twoja sprawa, tak pisanie o dualu, że jest chujowy mimo tego, że milion razy pisano byś wkleił swój dmg - nigdy tego nie zrobiłeś.
gg wp.

Medalikarz
27-01-19, 08:57
Tak jak wyżej napisano, lubisz obrażać ludzi i nazywać ich trollami, mimo tego, że sam jesteś dużo większym szkodnikiem od osób które oczerniasz.
rozpedz sie i glowka w sciane bo nic Ci nie pomoze. Czy polowa grajacych ma jakiś problem z myśleniem? Czy wy serio jakieś udary mieliście? Wchodzę na discord i mowie że chce wyjaśnić sprawe, to jakiś podpity polmozg do mnei z wyskakuje z mordka i obraza to sobie na to nie pozwole, to tak pierwsze, po drugie jak mi grozi i cwaniakuje bo przezywa gre to sugeruje by sie opamietal, po trzecie jak siedzisz i sluchasz co mowie, a wyciagasz wnioski z argumentow podpitego kolegi ktory zaprzecza fakta to maz problem z rozomowaniem i wlasna opinia, po 4te szerzysz propagande, a po piate odczep sie ;) skad mam wiedze i opinie o altaronku to moja sprawa, a podobnie jak polowa tych co wielce sie obrazam wg. was to wina tego ze macie problem z rozroznieniem odmiennego zdania i tego ze bronei swojej opini ^^ i
KIEDY IDE NA DISCOR WYJASNIC COS I LICZE NA NORMALNA DYSKUSJE

RYSUNEK POGLADOWYhttp://1.bp.blogspot.com/_Q1MUy1zQ_wA/TFAUrahZ_oI/AAAAAAAAAuk/gYd2cqnYetY/s1600/wm134_zule.jpg

Shrime
28-01-19, 10:37
Ptaszniki są absolutnie useless. Wolno się tam biega,a sam resp nie wyrabia przy 350? k/h.
Chodziłem tam zwiadem - profit tylko jak sypały samorodki (ze złotych szkieletów XD) które możesz opchnąć graczom, kościstą zbroje wydropiłem może raz czy dwa(a ile nogawic z mysek...).
Magiem skoczyć tam na odpowiednim lvlu(50-60) to samobójstwo, bo jak dostaniesz 3 splunięcia to umrzesz, a miejsc gdzie wychodzą 3 na raz jest kilka.

Więcej expa(i hajsu) zrobi się każdą profą/subką na Mysmeniach,Zamku czy nawet Trolach niż na tych Ptasznikach.
I nawet nie warto wrócić tam większym poziomem, bo wtedy jest tylko gorzej w porównaniu do innych respów.

Catthon
28-01-19, 10:57
Hej,

Żeby nie było - śledzę temat, postaram się przygotować z niego paczkę zmian. Nie będą to zmiany samych respów, ponieważ to wymaga więcej roboty, a tej roboty jest wystarczająco dużo. Raczej niewielkie, strategiczne zmiany w potworkach.

Zwróćcie jednak uwagę na to, jakie sami macie sprzeczności w opiniach:

- Shrime i Rahilux piszą, że ptaszniki są do kitu - dla mnie był to ulubiony resp maga na 50-70 lvl, mysmenia ma maga na strzał i go dogania, ptasznik to pestka i może walczyć z summonami. jest to po prostu mobek na niższy poziom niż mysmenia.
- ktoś pisze, że Mistrzowie są bez sensu - kiedy przecież nie występują solo, a magowie czasami nie zbierają tam nawet sakiewek
- Rahilux pisze o bezsensownych upiorach, ciężko mi to zweryfikować, ale choćby kasa z nich się nie zmieniła, więc z lootem naprawdę nie powinno być problemu

Niemniej - poczytam wszystko, zrobię selekcję, zbiorę do kupy i poczynimy zmiany.

Jakieś inne propozycje dot. mobków? Może coś na niższy lvl?

Alchem
28-01-19, 12:02
Zwiększyc droprate niebieskich pocek z duchów jeśli chodzi o low level mobki :)
+Wystarczy zwiekszyc tempo respienia sie wszystkich mobkow załózmy o 10-15% , tyle roboty Catthon.
Tyle ode mnie.

Flax
28-01-19, 12:53
Dodanie sakiewek do krawników 1-25 mdz jest jeden fajny resp z nimi co ma potencjał dodanie słabej sakiewki go odświeży.

Zwiększenie expa z ork , ork wojownik , ork włócznik , ork szaman , dezerter, bandyta, przemytnik, Minotaur, minotaur wojownik,minotaur kusznik, minotaur mag o 15-20 pkt
z nimi są fajne respy no ale mało opłacalne, może poza minotaurami

Astero
28-01-19, 14:12
1.Żywiołaki wody/energi/ognia dodać im sakiewki
poprawil bym żywiołaką drop ametystów , ognia rubinów , a wody szafiry

2.Oficery/generałowie zmiejszyć im dmg wojownik 2h/mag/zwiadowca maja problem z zejściem na nie , a 1h wojownik bierze po 8 i robi taniec z gwiazdami na 30 poziomie

3.Abitański miecznik/wojownik zwiększenie sakiewki / lekki nerf dmg

4.mistrz wojny/ceremoni poprawa sakiewki + do ceremoni dodał bym coś do dropa mają duży dmg , a praktycznie nic nie dają

5.Młode smoki zielony/czerwony dać możliwość wycicania z nich łusek 20% przy 100 zrece i 40% przy 200 aby za ałtwo setów nie robic

6.Starszy czerwony / zielony - zwiększenie sakiewki oraz do starszego czerwonego dodał bym bitewny pancerz

7.Czerwony smok zmiejszenie dmg zdecydowanie / poprawienie expa poprawa sakiewki , dodanie mhm królewskiego pancerza ?

8.Lodowe wywerny boost sakiewki i zmiejszenie hp na którym uciekają

9.Ork wszystkie są do poprawy taka prawda jeden z miej użytecznych spotów nisko poziomych 0

10.nekromanci zapomniany spocik może lekki boost expa ?

11.Hydry zmiejszenie dmg hydrą 60 mag pada na wave lekki boost sakiewki wtedy mamy spocik dla 60-90 lvl


12.Profany poprawić częstotliwość wypadania sakiewki i lekki nerf na hp . każdy mag elementalista powyżej 120 lvl daje radem tam robić 1,2kk/h expa i spot umiera zmiejszenie hp im ułatwi hunt na niskim lvl , a nie pozwoli wyższym lvl zajmować spota lov lvl .



13.Wampiry powrót do dropa skrzydeł do 7 z jednego , poprawienie sakiewki aby miała miejszy rozrzut

14.Złote szkielety poprawienie dropa czerwonych róż z 0-2 na 0-4 i lekki boost czestoliwosci wypadania oraz sakiewki pada według wiki od 22 do 220 poprawiłbym aby spadały 75-220 (respią się na ankardi wraz z wampirami 30-45 lvl wojownik / zwiadowca/mag sa wstanie tam nieźle posiedzieć )

15. Ptaszniki poprawienie złotych szkieletów da im całkiem niezła poprawie ale dodałbym ich kilka na respie oraz poprawił sakiewkę i oraz drop pajęczyn

16.Minotaury chciałbym aby przewoźnik(FRANCISZEK) zwracał nam uwagę i prosił nas o pomoc z minotaurami , a potem orkami dodałbym lekki boost sakiewki z minotaurów ale i tak zarabia sie tam na skórach


Wychodząc z górnej części miasta w bramie postawił bym np "Ferdek" przykład , który prosi nas o pomoc z Trollami , odnosząć się do trolli przy zejściach na twardziele komunikat aby wyskakiwał " Czujesz niebezpieczeństwo " .


Spot na mały lvl jest za silny , a na większym w ogóle nie wyrabia
poprawił bym im respawn i zwiększył ilość zwykłych troli

Wiem , że często spadaja itemy ale lov lvl nie mają questa .

hejhop
28-01-19, 14:55
Ej ale nie ulatwiajcie wszystkiego. Ptaszniki były zaj*ebiste, sam tam latałem 70 po transferze i takie profity robiłem że przed setnym lvlem miałem perły do seta od krotkowidza.
Hydry mi fajnie biją teraz, tylko te grosze expa całkowicie mnie zniechęcają.
Zywiolaki już są za opłacalne i nie widzą niewidzialnych, po co jeszcze bardziej je uoplacalniac?
Mistrzowie ceremonii przydałby się lepszy loot, jest ich mało i bardzo wkur*iaja.
Lodowym zabralbym upitke lub jak wyżej.
Jak wampy będą znowu zostawiać plecak skrzydeł za refil to naprawdę poprawi gospodarkę... napewno nie wracać do 7skrzydel z wampa.alo że ryc duchowny w tarczy jest nieśmiertelny to jeszcze będzie rzucał plecakami skrzydeł. Nie jest źle jak jest.
Profany są ok, zmniejszyć exp przyspieszyć resp
Wyższe stopniem krasnale są ok, albo niech low lvle robią th albo je ropuja, niech gracze kombinują, a nie chodzą jak boty.

Ogólnie przyspieszyć resp. Odrobinę, powiedzmy 3-5%. I sprawdzić jak będzie. Potem z kolejną latka albo zwiększyć bardziej albo zostawić, usunąć. Nie wlatywac odrazu w 20% większego respa bo zaraz się okaże że th I5O lvli nie nadąża zabijać profanow

makmej
28-01-19, 14:58
@Ugi Gago Libula - można powiedzieć że tak jak opisałeś to tak powinni zrobić :) + dodatkowo zwiększenie respa wszystkich potworów o te 20% (90% respów nie wyrabia :<)

Astero
28-01-19, 15:28
konrad ty , a lov lvl , ..... przypomne twoje padanie na wave :D

Drain
28-01-19, 16:09
Dodanie kompozytowych łuków od żywiołów do żywiołaków/nieumarłych stworów/popów z jakimś małym-średnim drop rate i zmiana cen skupu takowych łuków do 2k za sztukę.
Korwin skupuje dziwne symbole po 2k za sztukę

Olbrzymy- zwiększenie dropu surowej stali
Umarły Mnich-zmniejszenie dmg ze światła
Strażnik Krypty-dodanie twardych kości i brązowych amuletów do dropu
Sekta Fardosa-Dodanie dziwnego symbolu do dropu
Lodowa wiwerna-Dodanie niebieskiej szmatki do dropu
Czerwony Smok+Starszy Czerwony Smok-zmniejszenie dmg z melee o jakieś 10-15%
Górski Troll-Przywrócenie dropu egzekutorów z drop rate 1item/180 zabić?
Zabójczyni-zwiększyc drop czerwonych róż do 2-5szt
Hydra-podniesienie expa o jakies 150pkt
Profan-zmniejszenie hp o 1k zmniejszenie lvl potwora
Praojciec -Usunięcie Konaru mocy,zielonego klejnotu z dropu
Wodniki/Szkwały-Przyspieszenie respawnu/obnizenie dmg z wave szkwała/max 2 wodniki na wejściu
Demon-Usunąć przyzywanie impów.żyw ognia uodpornić na wysysanie życia.
Złoty Smok-zwiększenie szansy na tizonę/dodanie młotka abso do dropu
Ork Dowódca-dodanie mikstury wyzdrowienia do dropu,podniesienie średniej wartości sakiewki o 50mdz?
Ork zabójca- dodanie mikstury uzdrowiciela do dropu,podniesnie sakiewki o 50 mdz
Bagienna Hydra-zamiana bit tarczy na św hełm
Chillherra-dodanie kruka,bit butów do dropu
Ymirson-dodanie złotych nogawic do loota/zwój błogo opancerzenia najwyższej klasy.
Starszy smok-dodanie bit pancerza do dropu

Catthon
28-01-19, 16:28
Generalnie do propozycji przydałyby się argumenty, to jest z jakiego powodu w potworze miałaby nastąpić dana zmiana. Patrz wypowiedź Karmelii, patrz przykład z pierwszej strony:

"Chilherra - daje exp podobny do hrimtura a jest dużo trudniejsza do ubicia, leczy się, wysysa mane, bije na odległość. => zwiększyć exp"

Nazwa potwora > stan faktyczny > problem > rozwiązanie

I niech te powody będą dobre. Orki jestem w stanie zrozumieć, ale nekromanci? minotaury? oficery? abitańczycy?

Jednym zdaniem - prośba o rozsądne podejście do tematu i przedstawianie argumentacji do propozycji.

Stillerek
28-01-19, 22:40
Wodniki i szkwały - przyspieszenie respawnu dlaczego ? Ponieważ nie wyrabia :) bardzo fajny resp pod team hunta ale niestety dwie osoby 150+ go zamykają :( albo przyspieszyć (łatwe) albo dorobić piętro ? (Trudne)

Rahilux
28-01-19, 22:55
Wodniki i szkwały - przyspieszenie respawnu dlaczego ? Ponieważ nie wyrabia :) bardzo fajny resp pod team hunta ale niestety dwie osoby 150+ go zamykają :( albo przyspieszyć (łatwe) albo dorobić piętro ? (Trudne)

HMMM

Tylko osoby godne mogą otworzyć te drzwi.
Czy jakoś tak to było, może tam dodać drugą część :D

Ogólnie co do postu Valdrina, większość rzeczy jest bardzo dobrze napisana.

Tylko jeśli weszła by zmiana z bitewną tarczą => święty hełm w bagiennej hydrze to trzeba obniżyć % szans na drop by nie było wylewu hełmów.

A kompozytowe łuki powinny lecieć jak lecą, rozumiem rare i, że większość osób będzie używać zwykłego, ale powinny być jakieś itemy kolekcjonerskie typu łuk mroku/"ognia"/ czy światła.

Drain
29-01-19, 10:50
Co do łuków to wolałbym żeby były dostępne dla nisko poziomowych graczy i wpływały jakoś na rozgrywkę a niżeli mają leżeć w domku jako ozdoba.

sokoskiii
29-01-19, 14:30
Co do łuków to wolałbym żeby były dostępne dla nisko poziomowych graczy i wpływały jakoś na rozrywkę a niżeli mają leżeć w domku jako ozdoba.

Jak przed startem poprzedniego sezonu o tym pisałem to odpisali ze mają plany co do tych łuków... ale wprowadzą je za 10 lat.

wilddd
29-01-19, 16:31
(Przybywam z końca tego posta - życzę cierpliwości w czasie lektury ^^)
Moja nieskromna opinia na temat propozycji już wymienionych.
Chyba najważniejsze z tego wszystkiego:

Ogólnie przyspieszyć resp. Odrobinę, powiedzmy 3-5%. I sprawdzić jak będzie. Potem z kolejną latka albo zwiększyć bardziej albo zostawić, usunąć.

Popieram, wszyscy narzekają, że nawet late/end game spoty łatwo zamknąć - chyba warto coś z tym zrobić ^^


Umarły mnich - zbyt często używają swojego ataku ze światła, ogromny dmg robią w ten sposób oraz mają cholernie dużą ilość hp a drop z nich jest nikły.

Zdecydowanie zbyt często i za mocno biją targetem ze światła - zmniejszyć ten dmg.

Odnośnie Ptaszników to ich problemem jest to, że są porównywane do Mysmenii (w końcu pająki lul), przez co wydają się gorszym spotem niż są w rzeczywistości (to Mysmenie są przesadzone, ale o takich rzeczach się nie mówi, bo ludzie się boją nerfów xD). Ptaszniki są dostępne od dużo niższego lvl dla zwiada i maga, bo są mega wolne. Ogólnie to tak jak było proponowane - można dodać więcej złotych szkieletów na respie = troszkę większy profit i więcej będzie się dało wykręcić bez zamykania spota.

Ptasznik Potwór ten posiada poziom pomiędzy 76 a 114.
Mysmenia Potwór ten posiada poziom pomiędzy 72 a 108.
(hmm... coś nie halo z info na stronie, nie żeby ktoś na to patrzył ;V)

Minotaurów nie ma potrzeby poprawiać - dają dobry exp na low lvl, a profit dzięki skórowaniu sporawy.

Abitańców nie ma potrzeby poprawiać - można powiedzieć wręcz, że są aż za dobre (świadczą o tym często powtarzane "jedyny dobry spot dla maga" albo "abitańce do końca otsa" xD)


1.Żywiołaki wody/energi/ognia dodać im sakiewki
poprawil bym żywiołakom drop ametystów , ognia rubinów , a wody szafiry

Żywiołaków wody nie ma potrzeby poprawiać - dają najlepszy exp/h do 50-60 lvl dla nekromantów (lub innych profesji z pierścieniami niewidzialności), mają jeszcze do tego dawać hajsu więcej?
Żywiołakom energii nie ma potrzeby poprawiać loota - z nich jest zawsze duży profit (ofc na niewidce), zaibatsu 6k, młotek kilka-kilkanaście talarów. Co najwyżej można połączyć 2 oddzielne wejścia na nie (jedno z drzewców, drugie z dicerosów), żeby nie trzeba było wracać po wybitym respie - ale to pewnie nie przejdzie, bo administracja ma jakieś irracjonalne podejście do możliwości robienia kółek ;/ (patrz: diabliki, czerwone smoki)
Żywiołakom ognia można coś dodać, ale sakiewka to słaby pomysł (spaliłaby się xD) najprościej zwiększyć drop rubinów. Żywiołakom Energii można zmniejszyć drop diamentów a zwiększyć ametystów.


5.Młode smoki zielony/czerwony dać możliwość wycinania z nich łusek.

Popieram - smocze sety robią tylko hlvle, którzy mają za dużo hajsu i chcą mieć "rar" w domku...


7.Czerwony smok zmiejszenie dmg zdecydowanie / poprawienie expa poprawa sakiewki , dodanie mhm królewskiego pancerza ?

Popieram, chociaż czerwone smoki (na ankardii) i tak nie mają większego sensu, a powodem jak każdy dobrze wie brak możliwości robienia kółka


10.nekromanci zapomniany spocik może lekki boost expa ?

Nekromantów nie ma potrzeby poprawiać - dobry spot (wcale nie "zapomniany" - może po prostu dawno nie grałeś zwiadowcą/magiem duchownym).

Jak przed startem poprzedniego sezonu o tym pisałem to odpisali ze mają plany co do kompozytowych łuków żywiołów...
Też to pamiętam ;_;
Polecam lekturę:
https://forum.altaron.pl/showthread.php?p=160869#post160869
https://forum.altaron.pl/showthread.php?p=167692#post167692
Przed startem nowego sezonowego przydało by się dodać te kompozytowe łuki żywiołów do normalnych stworów i odpowiednio zmniejszyć ich cenę w sklepie (jeszcze nie teraz, bo się ludzie z cpvp popłaczą, że ich rary straciły na "rzadkości" lulz).

Z propozycji Valdrina praktycznie wszystko popieram, ale fajnie by było jakby pouzasadniał, bo jak większość wie o co chodzi, to administracja może myśleć, że są to zwykłe życzenia, żeby było łatwiej. Ja już mam dość pisania, ale podkreśliłbym jeszcze:

Praojciec - Usunięcie Konaru mocy,zielonego klejnotu z dropu

Ktoś proponuje w końcu nerf - brawo za odwagę ;]
Praojce potrzebują zmiany, ale nie powrotu do 18k hp tylko właśnie lepiej delikatnie zmniejszyć im loota - skoro zwiadowca nekromanta (Fanatyk Informatyk aka Benek) jeszcze nie tak dawno robił tam "grube profity" solo z puginałów, gdzie wszędzie indziej jest waste, to coś jest na rzeczy...

Bagienna Hydra-zamiana bit tarczy na św hełm

Święty Hełm do Bagiennych Hyder zamiast Bitewnej Tarczy - popieram z całego serca. Serwer cpvp stoi już rok, a czy ktokolwiek na poważnie bił Wybawców i do tego wyloocił Święty Hełm? O wiele prościej zdobyć 2wnękowy z bossów, a Bitewna Tarcza nadal będzie wcześniej dostępna z Widm i Praojców.

A i jeszcze przekleję z innego tematu:

Dodać czerwony zwój (Błogosławiony Zwój Opancerzenia Najwyższej Klasy) do:
Piromanty dorafsa
Tyrana
Proroka oraz wybawcy

Może zachęciłoby to ludzi na th na piromantach - ktokolwiek poszedł tam kiedyś z blokerem? xD (ofc nie licząc wypraw na Amoka)
tak samo zachęciłoby to do th głębiej na klasztorach no i tak jak ktoś pisał można dodać do Ymirsona (ofc z odpowiednio zmniejszoną szansą).


Ale tego wyszło o.O ktokolwiek dotrwał do końca?

hejhop
29-01-19, 17:22
Kyogre, ja dotrwalem.

Bas
29-01-19, 17:46
Wodniki i szkwały - przyspieszenie respawnu dlaczego ? Ponieważ nie wyrabia :) bardzo fajny resp pod team hunta ale niestety dwie osoby 150+ go zamykają :( albo przyspieszyć (łatwe) albo dorobić piętro ? (Trudne)


Wystarczy włączyć szybszy respown i po problemie.

Alchem
02-02-19, 11:19
Może zaczne od warlocków:
Exp cos około 850-900k
Niby sakiewka leci z prawie kazdego ale i tak waste straszne (lekko bym zwiekszył dropa itemków[nawet badziewia typu narecza magii lub legi maga [jedynie co sie tam dobrze zbiera to poty na questa])

Gargantuany:
Exp na 5 osób jakies [1,2 do 1,3kk]
Exp niby fajny , ale zamyka sie respa (chyba ze bije sie z pocisków)
Proponowałbym lekkie przyspieszenie respa hmm jakies 10% [pojedyńcze gargi sie nie respia]

Czerwone smoki:
Bija za duzo 2 na 230 levelu sa w stanie zjechac mnie do red hp :D
+ Drop z nich marny
-Zmniejszenie dmg z ognia

Szkwały + wodniki:
Exp Dobry+cos tam leci
Ale jak w wiekszosci problemem jest tempo respawnu [bijac po 3-4 wodniki zamyka sie respa po 1 kolku]
Proponuje zwiększenie respawnu,tez o pare % ,aby jakos sie to respiło

Chillhery i Ymirsony [hrimturów nie licze bo z tego sie sie orienuje jest tam dobrze na początkowych respach]
-Problem: ekipa 4x 200 level robi tam max 950k (za duzo hp wzlędem ich ilosci hp + leczenia [ze znaczacym waste , święte buty widziałem tylko na wiki w dropie a nigdy nie w truchle :D]
Proponuje lekkie zageszczenie respa+lekki boost dropa

Praojce arion
-Problem: Zamykanie respa [jest on zbyt mały]
-Propozycja [drastyczne zwiekszenie respawnu lub jak dodanie kolejnego poziomu z nimi na tej lokacji]

Lodowe wiwerny:
Exp w miarę fajny ,zarobek znikomy
Problem: uciekanie ,upijanie + paraliż
-Rozwiązanie Zmniejszenie czestotliwosci rzucania paralizu + lekki boost dropa

Zwoje błogo czerwone:
-Problem lecą one tylko z gargów [w znikomych ilosciach na 5-6 refili po ok 2h polecialy nam 3 zwoje]
-Proponuje Dodanie ich do innych mobków [Piromanta ,Ymirson,Bagienna hydra]

Walancik
02-02-19, 11:39
Ja mam pytanie odnośnie huntów, dlaczego chcecie z każdego expa zrobić zajebisty exp+ żeby waste nie bylo?
Altaron to nie gra w której macie wbić 1k lvl.
Nie mam na myśli każdej poprawki tutaj wspomnianej.

Alchem
02-02-19, 12:55
Mysle ze niektóre grajki z sezonowego nie powinny sie wypowiadac :)

sokoskiii
02-02-19, 13:20
^^^Ty to lepiej nie myśl grajku z cpvp.
Huj ze temat założył grajek z sezonowego..

Olbrzymy itp. resp tak mi sie wydaje praktycznie nie uczęszczany. DOsyć mocno biją a lot strasznie marny.

Rahilux
02-02-19, 13:47
^^^Ty to lepiej nie myśl grajku z cpvp.
Huj ze temat założył grajek z sezonowego..

Olbrzymy itp. resp tak mi sie wydaje praktycznie nie uczęszczany. DOsyć mocno biją a lot strasznie marny.

https://forum.altaron.pl/showthread.php?t=23745

Grajku nie wiem skąd.

5310053
02-02-19, 14:13
Mysle ze grajki z sezonowego nie powinny sie wypowiadac :)

chyba takie typy co cale zycie na non spedzily
w ogole propozycje "zwiekszenia tempa respawnu" sa takie kurwa nielogiczne, ze to szok
respy byly robione tak, zeby osiagac tam okreslony max exp/h i tyle, jak ci nie wystarcza to zmien respa, tak cala ta stara tibia dzialala

wilddd
02-02-19, 14:42
w ogole propozycje "zwiekszenia tempa respawnu" sa takie kurwa nielogiczne, ze to szok
respy byly robione tak, zeby osiagac tam okreslony max exp/h i tyle, jak ci nie wystarcza to zmien respa, tak cala ta stara tibia dzialala

Dobrze prawisz, aczkolwiek na jakie respy mają zmieniać ekipy 5-6 osobowe, skoro zamykają praktycznie wszystkie spoty w grze nawet w mniejszą liczbę osób?
Altaron miał w założeniu stawiać nacisk na grę drużynową, a skoro nie ma wyrabiających spotów do expienia w dużej hlvl drużynie to chyba lekka sprzeczność.
Należy odrobinę przyspieszyć tempo respawnu najlepszym mobom.

5310053
02-02-19, 14:59
Albo chodzic w druzynach max 4 osobowych, jak na real tibii obecnie. Co to za zwyczaj jest ze wszedzie trzeba chodzic w 10 osob a potem sie dziwic ze resp nie wyrabia

krok
02-02-19, 16:38
Ha nie zmieniamy nic Altaron ma być trudny !
A tak na serio:
Rekinołaki marna sakiewka ;v odkażacz albo waste ;p
Lodowe Wiwerny usunięcie upitki i uciekania na low hp
Górskie Trolle dodanie egzekutora albo zaibatsu ;v

Windykator
02-02-19, 21:18
weźcie pod lupe propozycje Thaiksa i dodajcie przed startem sPVP.

Kierka250799
02-02-19, 22:21
Rekiny i Górskie zawsze stanowiły ten problem. Item drogi albo waste, chyba, że miałeś farta. To było odkąd pamiętam. A exp dosyć przyjemny jeden i drugi z tego co pamiętam jak grałem nawet najtem czy nawet magiem na spvp.

I w sumie ktoś wyżej pisal, chyba Huntz, o respie praojców. Powiększyć lub dodac piętro lub tam gdzie są poniżej jakieś drzewce, enty, dodać po prostu praojce. To był chyba Las Praojców o ile się nie mylę.

A co do nacisku na grę drużynową, może będą takie respy gdzie na Kogarze gdzie nie będzie wyexpialo nawet w 5-6 osób ;)

sokoskiii
02-02-19, 23:28
https://forum.altaron.pl/showthread.php?t=23745

Grajku nie wiem skąd.

A co ma piernik do wiatraka? Co mnie obchodzi że Konrad nie może już robić na praojcach 2kk/h?

Rahilux
02-02-19, 23:33
A co ma piernik do wiatraka? Co mnie obchodzi że Konrad nie może już robić na praojcach 2kk/h?

Może gdybyś poczytał, widział co było na discordzie to zrozumiałbyś o co chodzi.

Osoby z cpvp niemniej interesują się "balansem" jak Wy ;)

mexiunio
03-02-19, 15:54
Byliśmy na tym MAGICZNYM TEAMHUNCIE NA KLASZTORZE WIĘKSZĄ EKIPĄ i tak:
- exp 900-1kk/h,
- sakwa 20t vs overall waste 40t,
- nie starczyło nawet suppli żeby dokończyć kółko,
- upiorzyce są ajajajajaj,
- tyrani są spoko, ale spadła jedna sakwa na wypad (xD!), jednak mają trochę za dużo hp w stosunku do expa, obniżyłbym im hp o 25% albo zwiększył expa,
- o upiorzycach się nie będę wypowiadał... no powiem tylko, że jest ich za dużo.

Już lepiej iść taką ekipą na samych legionistów i potem na praojce i potem znowu na legionistów. Będzie więcej expa i profiddddd

Catthon
03-02-19, 22:34
Sprawdziłem sobie tyrany - 76 sakw ze 100 tyranów.
Zabiliście 1 czy 2?

mexiunio
04-02-19, 00:21
Sprawdziłem sobie tyrany - 76 sakw ze 100 tyranów.
Zabiliście 1 czy 2?

20 :uśmiech9:

Czyli po prostu pech

hejhop
04-02-19, 00:29
konrad ty , a lov lvl , ..... przypomne twoje padanie na wave :D

No tak, dlatego siochem szedłem w utamce i był git.

Astero
04-02-19, 01:47
Tyran.gif Tyran
od 29600 do 44400 PŻ
od 14400 do 21600 PD

Gargantuan
od 32000 do 48000 PŻ
od 20000 do 30000 PD

Upiorzyca
od 22400 do 33600 PŻ
od 10400 do 15600 PD

Punkty życia zapewnia są bez +50% .

wilddd
04-02-19, 06:53
Tyran
od 29600 do 44400 PŻ
od 14400 do 21600 PD
Gargantuan
od 32000 do 48000 PŻ
od 20000 do 30000 PD
Upiorzyca
od 22400 do 33600 PŻ
od 10400 do 15600 PD
Punkty życia zapewnia są bez +50%.
W tym przypadku nie trafiłeś - punkty życia tych potworów są po zmianach hp +50% (na altarońskim wiki możesz łatwo sprawdzić w zakładce "Historia i autorzy", kto i kiedy jakie zmiany przeprowadzał), jednakże była jeszcze dodatkowa zmiana 19.10.2018, która obniżyła niektórym najsilniejszym potworom hp:
Czarnoksiężnik - 7.5k -> 6.5k
Mag Dorafsa - 8k -> 6.5k
Starszy Czerwony Smok - 11k -> 10k
Piaskowa Hydra 12k -> 11k
Hrmitur - 12k -> 11k
Wodnik - 12k -> 11k
Czempion Dorafsa - 14k -> 12.5k
Chillherra - 15k -> 13k
Praojciec - 18k -> 15k
Szkwal - 18k -> 16.5k
Oświecony Dorafsa - 18k -> 15k
Ymirson - 24k -> 20k
Kaplanka Dorafsa - 27k -> 24k
Piromanta Dorafsa - 37k -> 33k
Gargantuan - 45k -> 40k
Do niedawna (02.02.2019 - 3 i pół miesiąca) ta zmiana nie była na wiki uwzględniona, teraz jednak już mam nadzieję, że hp potworów jest aktualne.
Wiki jest tworzone przez graczy dla graczy, więc jeśli jakieś informacje są nieaktualne/niepoprawne to nasze prawo i obowiązek, żeby to poprawić. Zapraszam do edycji, każda para rąk się przyda (założenie konta to pół minuty i można od razu edytować).
Nie wiem czy ktokolwiek tu zagląda -> https://altaron.pl/monsters, ale tutaj wartości są po zmianie na +50%hp, bez uwzględnienia wyżej wymienionego obniżenia hp niektórym najsilniejszym potworom (tego sam nie wyedytuję).

Odnośnie Tyranów to powtórzę to samo co napisałem na discordzie - nie wiem z jakiego powodu, ale nie zostali objęci zmniejszeniem hp (tak samo Upiorzyce, Wybawcy i Prorocy). Wg mnie jest to do poprawy - te kilka tysięcy hp w dół, bynajmniej nie zrobią z klasztoru banału (stwory nadal będą bić tak samo mocno), a może poprawią odrobinę exp/h i zmniejszą waste.

mexiunio
06-02-19, 12:28
W sumie tak sobie teraz myślę, to górskie trolle zostawiają w znikomych ilościach hartowane stale. Na godzinnego refilla mam średnio 1-2 stale, czyli mniej niż z przemytników, jest sens to w ogóle podnosić?

Quary na Ankardii są świetne, ale zamknąłem to na 350k/h

Proponuję przyśpieszyć spawnpoint dwukrotnie oraz dodać obok runy wody teleport w to miejsce (co umożliwi robienia kółka, bo tak cofać się za bardzo nie ma sensu).

https://i.imgur.com/0Hzwkui.png
I cyk kolejny spocik warty uwagi

Medalikarz
06-02-19, 13:32
Zamiast teleportu proponuje by na końcu była jeszcze jaskinia z dodatkowym respowiskiem, umożliwiajaca odnowienie się tych stworów z góry. Mogła by być z mixem kilku innych stworzeń.

mexiunio
06-02-19, 14:16
Zamiast teleportu proponuje by na końcu była jeszcze jaskinia z dodatkowym respowiskiem, umożliwiajaca odnowienie się tych stworów z góry. Mogła by być z mixem kilku innych stworzeń.

Dorobienie mapy to dużo czasu, taki teleport i przyspieszenie respa na pewno mniej

Medalikarz
06-02-19, 16:15
Lecz psuje klimat miejsca, oraz jest pójściem na łatwizne.. lepiej zrobić coś porzadnie bo półśrodki lub tymczasowe rozwiazanie może pozostać na stałe.. a glupio jak by wszedzie pojawily sie teleporty dla ulatwienia, popstuje to klimat tej gry.