PDA

Zobacz pełną wersję : Zmiana ataku puginałów


wilddd
27-11-18, 18:11
Zauważyłem, że dzisiaj do najnowszego postu z aktualności (z dnia 23.11) na stronie głównej altaron.pl został dodany fragment:
"w związku z wprowadzeniem tego czaru konieczne było obniżenie DMG puginałów z 70 do 65."
Rozumiem zmianę - dmg w ludzi był przesadzony.
Jednakże skoro zostało zrobione coś takiego to moim zdaniem należy zrekompensować ten nerf. Dlaczego?
Otóż na cpvp i tak nikt nie lata z puginałami na hunty, bo za drogo wychodzą, a przyrost dmg w porównaniu do jakiegoś orła z bonusami nie jest warty uber waste.
Z kolei mag nekro robi sobie SD (ofc niektórzy też kupują) i często widać ich na gargantuanach, bagiennych itp. z SD bijących.
Puginały mają sens na community aktualnie tylko do pvp, bo dają krótki paral, no i można nałożyć tarczę.
Gdyby puginały + manasy wychodziły z waste nie kilkakrotnie większym niż kusza z bełtami, to byłyby chętniej używane zarówno do team huntów jak i do solo expienia.

Jakieś luźne propozycje (może bezsensowne, liczę na konstruktywną krytykę):

1. Zmniejszenie zużycia many przez czar Kaleczące Sztylety (yase unar)
aktualnie zabiera on 230 many, więc trzeba non stop spamować miksturami maga.
Wystarczyło zmniejszyby zmienić do jakiejś wartości <150 i już by się może dało latać na mocy (= mieć mniejszy waste)

2. Zmiana ceny puginałów

3. Zmiana przepisu na tworzenie puginałów (kto normalny będzie zbierał po 1 sztylecie...)

4. Zmniejszenie łamliwości puginałów - można dodatkowo uzależnić od zręczności (pomysł Ugi Gago Libula)

Zapraszam do dodawania swoich propozycji, albo do popierania/sprzeciwiania się w stosunku do już złożonych.

Astero
27-11-18, 18:42
Wszystkie zmiany spowowdują to iż nekro będzie miał op broń bez wymagań ? Co nikomu się nie spodoba

19:22 Widzisz puginał (Atak: 70, Zasięg: 5).
Z tego przedmiotu prawidłowo korzystać może zwiadowca nekromanta o poziomie 55+, zręczności 70+.
Waży 1.50 uncji.
Rzucanie tym wymaga już pewnych umiejętności.


Jeśli , któraś ze zmian miała by wejść puginały 100 lvl minimum + zreka myśle że przynajmniej 120/130

Dlaczego tak uważam ? jeśli zboostujemy puginały to 55 lvl z bronią 65 powinna taką chyba mieć nawet jeśli się kończy może robic cuda na potworach

Owszem uważam , że zręcznośc powinna wpływać na łamliwość broni rzucanych albo bronie rzucane powinny wypadać pod potwora(stara tibijka speary) z x % szansy , że poprostu się zniszcza podczas rzutu

eremce
27-11-18, 20:41
A sprawdziliście w ogóle dlaczego puginały na sezonowym biły tak mocno?

Jeżeli już o puginały chodzi, to podrzucam moją starą propozycję.

Proponuję aby Yase unar był tak samo zrobiony jak Hape Odes Kpiro. Chodzi mi o to, że jak bełt nie wyleci to nie zabiera many i bełta. Aktualnie działa to tak, że nie ważne czy rzucimy jednym puginałem czy dwoma to i tak zabierze nam 230 many i "2" puginały. Uważam, że każdy hit z yase unar powinien być rozliczany osobno czyli "1" puginał i 115 many. Piszę celowo w cudzysłowach bo nie zawsze niszczą się puginały. Poprawi to dodatkowo opłacalność i długość polowań na puginalach.

Zbieranie puginałów? Możemy wrócić też do fishingu i wyrzucić PNY.

3373722
27-11-18, 20:50
Astero mimo to, że puginały są na 55lvl to spell jest na 100lvl a bez tego to lepiej używać kuszę :P

Catthon
27-11-18, 21:39
A sprawdziliście w ogóle dlaczego puginały na sezonowym biły tak mocno?

Jeżeli już o puginały chodzi, to podrzucam moją starą propozycję.



Zbieranie puginałów? Możemy wrócić też do fishingu i wyrzucić PNY.

Co do Twojej starej propozycji - na ten moment nie da się tego zrobić z tym czarem.

wilddd
28-11-18, 12:00
Wszystkie zmiany spowodują to iż nekro będzie miał op broń bez wymagań? Co nikomu się nie spodoba

Oczywiste jest że wszystkie te zmiany na raz wprowadzone zbytnio zbuffowałyby puginały. Dlatego spośród propozycji należy wybrać najodpowiedniejszą.
Moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem byłoby zmniejszenie łamliwości puginałów i uzależnienie jej od zręczności. (to co sam zaproponowałeś)
Zmiana kosztu many czaru Kaleczące Sztylety z 230 do chociaż 200 many też by pomogła.

saju125
28-11-18, 14:09
orzeł z bonusem? dobry żart :D

wilddd
05-01-19, 16:20
BUMP
Chciałbym uzyskać odpowiedź ze strony administracji, a przy okazji może zebrać więcej głosów w ankiecie.

W skrócie:
Zmniejszono atak puginałów (były zbyt dobre w PvP), ale to oczywiście wpłynęło też na PvM. Dlatego warto w ramach rekompensaty zmniejszyć koszt korzystania z nich (w postach wyżej propozycje zmian).


Otóż na cpvp i tak nikt nie lata z puginałami na hunty, bo za drogo wychodzą, a przyrost dmg w porównaniu do jakiegoś kruka/orła z bonusami nie jest warty uber waste.
Z kolei mag nekro robi sobie SD (ofc niektórzy też kupują) i często widać ich na gargantuanach, bagiennych itp. z SD bijących.
Puginały mają sens na community aktualnie tylko do pvp, bo dają krótki paral, no i można nałożyć tarczę (to, że pvp tam nie istnieje to inna sprawa).
Gdyby puginały + manasy wychodziły z waste nie kilkakrotnie większym niż kusza z bełtami, to byłyby chętniej używane zarówno do team huntów jak i do solo expienia.

przerobiony cytat z samego siebie, nieźle nie?

Kierka250799
05-01-19, 21:23
Rogue to jednak dobrze czasami myśli. :D

3373722
08-01-19, 09:23
DMG Puginałów ssał nawet w pvp po 200+lvlu. Do expa nie opłacają się kompletnie.
Ogólnie to polecam to wyrzucić i będzie spokój.

Catthon
08-01-19, 09:34
Czy zmiana ataku puginałów wpłynęła na ich atak w PvM?
Zmiana ataku puginałów wynikała z:
a) zbyt dużego ataku z puginałów w pvp
b) wprowadzenia czaru "skupienie", który zwiększył średni dmg zwiadowcy w PvE ze względu na częściej zadawane obrażenia krytyczne.

Możliwe, że zmiana ataku puginałów rzeczywiście wpłynęła na PvE, ale tylko poprzez zmniejszenie dysproporcji pomiędzy puginałami a normalnymi bełtami.

Patrzenie na PVP z perspektywy 200+ lvla nie jest najbardziej trafne, ponieważ zawsze w PVP brało udział najwięcej lvli 100-150. Właściwie dlaczego "ssał" po 200 lvlu? Bo nie był w stanie zabić 100 lvla solo? Jak wygląda w porównaniu z SD w przeliczeniu na atak na turę?

Czy zwiadowca nekromanta jest teraz poszkodowaną profesją?

Co do propozycji Eremce - nie da się obecnie łatwo zrobić tak, by puginał nie zabierał many gdy nie doleci.
Propozycje Wild ad. 1 i 2 możemy wziąć pod rozwagę (w przyszłości, przy okazji jakiejś bliższej aktualizacji).
Ad. 3 - trudne do zbalansowania, 1 i 2 są łatwiejsze i odwracalne.
Ad. 4 - uzależnianie zarobku i wydajności od takiego skilla to dobry grunt dla oszustów

Pozdrawiam,
Catthon

hejhop
08-01-19, 14:23
"Zwiadowca poszkodowany", hah, dobre sobie!

wilddd
08-01-19, 15:05
1. Wypowiedź Konrada:https://i.imgur.com/8NTsX7c.png
2. Wchodzi nowy system pancerza - Konrad zadowolony, bo nadal może chodzić na hydry brać full klatę.
3. Konrad chodzi na Praojce solo i robi 2kk/h z profitem.
4. Konrad zaczyna chodzić na piaskowe i brać po 3 na klatę i z nut.
5. Lekki nerf "ograniczenie redukcji zestawu chaosu (wraz z tarczą) oraz demonicznej tarczy o 10-15%;"
Reakcja Konrada:
https://i.imgur.com/QzgbURo.jpg
(mimo że nadal może kosić praojce, ponadto pz nieusunięty - random exority/milerusy/magiki/exoreniusy nie zagrażają)
6. Rozkręca na temat redukcji gównoburzę na discordzie i forum
7. Zwiad dostaje nerfa do puginałów, które na 200+lvl jak to twój kumpel z gildii Benek napisał i tak "ssą". Niektórzy chcą przynajmniej rekompensaty w ich koszcie.
Reakcja Konrada:
https://i.imgur.com/rYx51pu.png
a i jeszcze prawie zapomniałem o twoich wczorajszych słowach:
"Od tygodnia nie płacze, zmężniałem."

Kr3jzoL
08-01-19, 15:08
Zwiad jest najbardziej poszkodowaną porfesją w tej grze. Proponowałbym zwiększyć mu prędkość poruszania się o jakieś 34,53% i dać możliwość bicia z trzech puginałów jednocześnie.
Pozdrawiam.

3373722
08-01-19, 18:32
To, że puginały ssały po 200lvl+ to nie znaczy, że wczęsniej były useless bo między lvlem 100/200 najlepsza pvp profką jest zwiadek i jego yase unar. więc cena jest dobra co do samego nerfa spoko ale ja bym to zrobił po prostu inaczej np. znerfiłbym przebicie yase unar w ludzi i dodał hape yase unar na 200+lvl, które by było jak te normalnie ewetualnie troszke silniejsze.