PDA

Zobacz pełną wersję : [pvp] Rycerz 1h a 2h


kantex
22-11-18, 22:30
Witam o to obrażenia zamieszczone są do 55 lvla

-2h obrażenia z Kolczatki 22:01 Widzisz kolczatkę (Atak: 50+3 od mroku, Krytyk: +1%, Ładunków: 400).

Test smoki 2h

-1 Smok

22:02 Zadajesz 223 punktów obrażeń mroku do Młody Smok.

22:02 Zadajesz 272 punktów obrażeń mroku do Młody Smok.

22:02 Zadajesz 71 punktów obrażeń mroku do Młody Smok.

22:02 Zadajesz 235 punktów obrażeń mroku do Smok.

22:03 Zadajesz 301 punktów obrażeń mroku do Smok.

22:03 Zadajesz 301 punktów obrażeń mroku do Smok.

22:03 Zadajesz 264 punktów obrażeń mroku do Smok.

22:03 Zadajesz 242 punktów obrażeń mroku do Smok.

22:03 Zadajesz 223 punktów obrażeń mroku do Smok

-2 Smok



22:06 Zadajesz 98 punktów obrażeń mroku do Młody Smok.

22:06 Smok zadaje ci 163 obrażeń żywiołu ognia.

22:06 Zadajesz 123 punktów obrażeń mroku do Młody Smok.

22:06 Zadajesz 264 punktów obrażeń mroku do Smok.

22:06 Zadajesz 342 punktów obrażeń mroku do Smok.

22:06 Zadajesz 251 punktów obrażeń mroku do Smok.

22:06 Smok zadaje ci 169 obrażeń fizycznych.

22:06 Zadajesz 201 punktów obrażeń mroku do Smok.

22:06 Zadajesz 257 punktów obrażeń mroku do Smok.

22:06 Smok zadaje ci 232 obrażeń fizycznych.

22:06 Zadajesz 218 punktów obrażeń mroku do Smok.

1h 22:09 Widzisz krasnoludzki berdysz (Atak: 36+1 od mroku, Ładunków: 58, Pręd. Atk.: +0.1s).


Test 1h

-1 Smok



22:10 Zadajesz 135 punktów obrażeń mroku do Młody Smok.

22:10 Zadajesz 151 punktów obrażeń mroku do Młody Smok.

22:10 Zadajesz 153 punktów obrażeń mroku do Młody Smok.

22:10 Zadajesz 20 punktów obrażeń mroku do Młody Smok.

22:10 Zadajesz 145 punktów obrażeń mroku do Smok.

22:11 Zadajesz 216 punktów obrażeń mroku do Smok.

22:11 Zadajesz 194 punktów obrażeń mroku do Smok.

22:11 Zadajesz 125 punktów obrażeń mroku do Smok.

22:11 Zadajesz 107 punktów obrażeń mroku do Smok.

22:11 Zadajesz 162 punktów obrażeń mroku do Smok.

22:11 Zadajesz 153 punktów obrażeń mroku do Smok.

22:11 Zadajesz 167 punktów obrażeń mroku do Smok.

22:11 Zadajesz 157 punktów obrażeń mroku do Smok.

22:11 Zadajesz 157 punktów obrażeń mroku do Smok.

22:11 Zadajesz 153 punktów obrażeń mroku do Smok.

-2 Smok





22:13 Zadajesz 161 punktów obrażeń mroku do Młody Smok.

22:13 Zadajesz 131 punktów obrażeń mroku do Młody Smok.

22:14 Zadajesz 70 punktów obrażeń mroku do Młody Smok.

22:14 Zadajesz 227 punktów obrażeń mroku do Młody Smok.

22:14 Zadajesz 227 punktów obrażeń mroku do Młody Smok.

22:14 Zadajesz 203 punktów obrażeń mroku do Młody Smok.

22:14 Zadajesz 4 punktów obrażeń mroku do Młody Smok.

22:14 Zadajesz 124 punktów obrażeń mroku do Młody Smok.

22:14 Zadajesz 138 punktów obrażeń mroku do Młody Smok.

22:14 Zadajesz 183 punktów obrażeń mroku do Młody Smok.

22:14 Zadajesz 118 punktów obrażeń mroku do Młody Smok.

22:14 Zadajesz 120 punktów obrażeń mroku do Smok.

22:14 Zadajesz 160 punktów obrażeń mroku do Smok.

22:14 Zadajesz 190 punktów obrażeń mroku do Smok.

22:14 Zadajesz 131 punktów obrażeń mroku do Smok.

22:14 Zadajesz 196 punktów obrażeń mroku do Smok.


22:14 Zadajesz 154 punktów obrażeń mroku do Smok.

22:14 Zadajesz 166 punktów obrażeń mroku do Smok.

22:14 Zadajesz 219 punktów obrażeń mroku do Smok.

22:14 Zadajesz 162 punktów obrażeń mroku do Smok.

22:14 Zadajesz 209 punktów obrażeń mroku do Smok.

22:14 Zadajesz 73 punktów obrażeń mroku do Smok.

22:14 Zadajesz 189 punktów obrażeń mroku do Smok.

22:14 Zadajesz 20 punktów obrażeń mroku do Smok.

22:15 Zadajesz 174 punktów obrażeń mroku do Młody Smok.

22:15 Zadajesz 134 punktów obrażeń mroku do Młody Smok.

22:15 Zadajesz 139 punktów obrażeń mroku do Młody Smok.

22:15 Zadajesz 103 punktów obrażeń mroku do Młody Smok.

Koniec Testu.

Końcowe efekty widać gołym okiem 2h robi niecałe + - 150 dmg więcej przy czym zbiera obrażenia do 300 max od smoka.
2h powinien jednak dostać ten atak zadawnych obrażen na + ( % trzeba zmienić wartośći )

Czary Rycerza Nekromanty

-Wampirze Uderzenie
- Wielkie Wampirze Uderzenie
Chwili obecnej bezużyteczne, czary te zastosowaniu powinny o wiele hp przywracać i być wydłużono czasowe dzięki przy czym miały by zastosowanie używania i przydatności w profesji.

1h z tarczą ma wielki plus dzięki czemu radzi sobie o wiele lepiej i może więcej zdziałać podczas polowania i świetnie sobie radzi dzięki temu ma większę pole wyboru.

Sprawa dotycząca duala mianowicie ma się tak że obrażenia broni o połowe mniej biją w ataku ale doganiają zadawaniu obrażeń których rycerz 2h nie zrobi a dlaczego? Ponieważ ma zaletę w karzę od redukcji zadawanych mu obrażeń gdy ktoś ma wysoką zręczność potrafi zredukować sporo przyjmowanych ciosów dzięki temu tak dużo ludzi zaczeło grać w tym trybie.

Dual powinien dostać sensowne rozwiązanie bo może sobie skilla robić zręcznośc do zmniejszenia mu kary obrażen otrzymywanych lub powinna powstać nowa umiejętność dual skilla dla umiejetności postaci.

hejhop
22-11-18, 23:03
Noo, daje do myslenia…

wilddd
22-11-18, 23:03
a gdzie założenia, spostrzeżenia, wnioski?
No i duplikat, nie pozdrawiam ^^

@up xD