PDA

Zobacz pełną wersję : Dyskusja nt. dual wielda


Catthon
21-11-18, 08:23
Cześć,

W związku z tym, że ostatnio Wasze serca rozgrzewa do czerwoności temat dual wielda i jego przewagi nad rycerzem korzystającym z dwuręcznej broni, zachęcam do dyskusji.

Efektem tej dyskusji będzie wprowadzenie poprawki do tego mechanizmu lub też nie.

@Do publicznej dyskusji w tej sprawie szczególnie wywołuję Comuma.

Walczymy na argumenty, a nie na głosy, także wpisy "tak" "nie" "za" "spalić licor" oraz "moja tarcza nie działa, wprowadźcie regulację jasności", a zwłaszcza takie jak ten ostatni, nie będą odbierane pozytywnie.

Wg mnie:
W Altaronie od zawsze był podział pomiędzy rycerzy korzystających z 1-ręcznej broni i 2-ręcznej broni. Dual wield został wprowadzony jako dodatek, sumiennym i wyćwiczonym rycerzom dający możliwość szybszego expienia - wolniejszego niż rycerz 2h, ale szybszego niż rycerz 1h. Kosztem naturalnie miały być godziny spędzone na treningu.

W którymś momencie te proporcje się zgubiły - obecnie rycerz 1h z wysoką zręcznością radzi sobie momentami lepiej niż rycerz dwuręczny, a przy tym ma możliwość korzystania z tarczy.
Co prawda na początku ma trudniej - 2h expi znacząco łatwiej i szybciej, ale w późniejszych fazach rozgrywki wychodzi na prowadzenie - nie wiem dokładnie od którego momentu.

Byłbym więc za wprowadzeniem zmian które nieznacznie, lecz jednak spowolnią rycerza 1h w dual wield, np.:
- spowolnieniu drugiego uderzenia z odes rago (zwiększenie odstępu)
- podział bonusów z mieczy na 2 (suma bonusów/2)


4649

Pozdrawiam,
Catthon

Walant
21-11-18, 08:43
Mogę powiedzieć ,iż wbicie 150 zreki na krewetkach zajmuje okolo 17h, i 120talarow
Mozliwe ,że dmg jest trochę przesadzony ale za to występują zbyt duże odległości lvlowe pomiędzy bronmi

Rahilux
21-11-18, 10:42
Dodajmy zależność dmg odes rago w dualu od zręki i zwiększmy dmg rago tote. Wszystko.

Catthon
21-11-18, 11:08
Dodajmy zależność dmg odes rago w dualu od zręki i zwiększmy dmg rago tote. Wszystko.

a) trudne do wyważenia
b) czemu?

Shrime
21-11-18, 11:23
Ponieważ rago tote "leci" z jednej broni - dual na nim traci, rycerz 1h/2h zyskuje.
Można by też się przyjrzeć finto, wydaje się być kompletnie nieprzydatnym czarem ;x

kantex
21-11-18, 11:50
2h rycerz stanowczo musi dostać poprawkę na atak w dmg ( 1,2 rycerze zmiany lekkie wprowadzić tabeli co do skilli odblokowania co 2 lvle przestawić

Catthon
21-11-18, 11:53
Nie rozmawiamy o odblokowaniu dmg rycerzy.
Rago tote leci z 1 broni i dobrze - dlaczego mielibyśmy jeszcze bardziej buffować ten model walki?
Dlaczego rycerz 2h ma dostać poprawkę dmg? Czy odstaje w k/h od innych profesji?

Astero
21-11-18, 12:57
Dlaczego rycerz 2h ma dostać poprawkę dmg? Czy odstaje w k/h od innych profesji?


MAg najbardziej odstaje w k/h solo ale na + kręci półtorej tego co kręci wojownik albo zwiadek solo także odbierz to jak uważasz "odstaje" , a jak nasz zwiadek teraz dostanie nowy czar to masz mag/zwiad i wojownika na końcu, proszącego się o expienie w party bo będzie kręcił większy profit i exp w duo niż solo ale nadal mniejszy niż taki solo zwiadek czy mag .

Catthon
21-11-18, 12:58
MAg najbardziej odstaje w k/h solo ale na + kręci półtorej tego co kręci wojownik albo zwiadek solo także odbierz to jak uważasz "odstaje" , a jak nasz zwiadek teraz dostanie nowy czar to masz mag/zwiad i wojownika na końcu, proszącego się o expienie w party bo będzie kręcił większy profit i exp w duo niż solo ale nadal mniejszy niż taki solo zwiadek czy mag .

A możesz podać konkrety?
Ile exp/h max robi rycerz, jaka subprofesja, na jakim respie, jaka broń?

Astero
21-11-18, 13:38
1h z tarcza = tank
2h = dps singel target
dual = dps aoe

Problem polega na tym , że na tym serwerze nie ma spotów do expienia na singel target(gargi ale co za osioł 2h wojem pójdzie bić garga jak on w tarczy bije po 1k ?? ) ,Bijąc odes rago dualem (AOE) bije trochę słabiej/samo jak 2h z rago tote ( SINGEL TARGET) Logika jest prosta przemiana serwera na duala bo wojownik expi lurajać x mobów na klate stoi wybija leci dalej . Stąd i ja zmieniłem na duala bo kręce 1/5 expa więcej na godzine niż na 2h .

Na dualu mogę mieć dodatkowe aż 4% na kryta więcej w porównaniu do 2h (kolejny argument za dualem ).Jest to strasznie odczuwalne pomimo tego , że ja osobiście dualem bije kryta 1,1k max , a 2h do 2k uderzę tego kryta oraz mam większą średnią dualem z aoe + częściej kryta im większy skill tym róznica jest wieksza sprawdzałem na TEst serwerze jak miałem jeszcze dostęp problem wynika z tego , że przelicznik na duala jest jeszcze x zręczność ....

Dual - 103 1h 159 zręki siła 169
10:36 Widzisz pogromcę smoków (Atak: 51+3 od świętości, Krytyk: +2%, Ładunków: 65).
10:36 Widzisz pogromcę smoków (Atak: 51+6 od świętości, Krytyk: +2%, Ładunków: 61).
Czar = odes rago
10:30 Zadajesz 253 punktów obrażeń świętości do Legionista.
10:30 Zadajesz 230 punktów obrażeń świętości do Legionista.
10:30 Zadajesz 378 punktów obrażeń świętości do Legionista.
10:30 Zadajesz 297 punktów obrażeń świętości do Legionista.
10:30 Zadajesz 289 punktów obrażeń świętości do Legionista.
10:30 Zadajesz 348 punktów obrażeń świętości do Legionista.
10:30 Zadajesz 346 punktów obrażeń świętości do Legionista.
10:30 Zadajesz 336 punktów obrażeń świętości do Legionista.
10:30 Zadajesz 383 punktów obrażeń świętości do Legionista.
10:30 Zadajesz 348 punktów obrażeń świętości do Legionista.

2h Odes rago - 127 2h siła 169

10:36 Widzisz raskolnika (Atak: 68+3 od świętości, Krytyk: +3%, Ładunków: 686, Pręd. Atk.: +0.1s).

10:32 Zadajesz 437 punktów obrażeń świętości do Legionista.
10:32 Zadajesz 529 punktów obrażeń świętości do Legionista.
10:32 Zadajesz 503 punktów obrażeń świętości do Legionista.
10:32 Zadajesz 564 punktów obrażeń świętości do Legionista.
10:32 Zadajesz 522 punktów obrażeń świętości do Legionista.
10:32 Zadajesz 566 punktów obrażeń świętości do Legionista



Nie mówiąc o tym , że brak progressu postaci czy ja mam 125 lvl czy 203 jak robie taki sam exp na spocie jedyne co poprawia exp na h to atak broni jeśli chodzi o 2h , a w dualu kilka zręki i bije cuda ? "Nie chcemy by ludzie robili 3kk/h to co mamy latać ciągle z tym samym expem na godzine po mimo róznicy lvl może przesadzam ale z 50-100k expa przez 80 lvl na respie róznicy ? .... nie mówiąc o tym , że nie widać większej róznicy miedzy wbijaniem skili gdzieś powyżej 140-150 , a np 180 chodzi głównie o 2h bo tutaj przelicznik jest największy przy wymianie broni???

Poprawić przeliczniki duala na zręczności i do każdej broni inaczej z tymi karami żeby to było jakoś sensowniej niż jest aktualnie .

kantex
21-11-18, 13:48
2h Cathon oddstaje od 1h gdyż ma tarcze i potrafi krecić wiecej exp od 2h rycerza a dmg 2h dmg jest w hitach o 100 dmg wiekszy tylko ale to rzadko wchodzi te 100 wiecej np na 50 lvl broni a tak to bije jak 1h zblizone hity maja do siebie i to bardzo.
2h rycerz przez co ze rycerz ma brak tarczy i obrywa 5x dmg na klate to moim zdaniem powinien dostac wiecej obrony w broniach aby troche mu to pomagalo redukowac w jakims stopniu przez ten system nowy.

2h jedyny dmg wiekszy jest dopiero od 150 lvl i skilli widac ten dmg ze bije wiecej przez bronie tak do 100 lvl to jak pisalem wczesniej 100-120 dmg roznicy jest ktore wiecej czasem walnie.

Catthon
21-11-18, 13:51
@Astero
Z tego co widzę, to odes rago 2h nadal bije więcej per hit. Rozumiem - zadaje obrażenia wolniej. Niestety nadal nie podałeś ile k/h robisz na których respach, a wydaje mi się, że jest to jedyny prawdziwie mierzalny parametr.

Podaj więc proszę konkretnie jakie wartości k/h osiągasz na którym spocie w którym trybie.

Pamiętaj także, że rycerz 2h jest dużo bardziej przydatny w PVP niż 1h. Ma zdaje się także większe możliwości na niższych poziomach nawet niż dual ze 150 zręczności.

@Kantex
Rycerz 1h z tarczą kręci większe expy niż 2h? Na jakich respach? I jak to Twoim zdaniem możliwe, jeżeli jego broń ma sporo mniejszy dmg? Plus rycerz 2h ma stały buff do każdego hita.

Nie ma obrony w broniach i nie będzie.

Astero
21-11-18, 14:01
Mam 203 lvl catthon to i rekord aktualny w świetym secie 13% broniach dual powyżej + w dzień bo w nocy robie mniej kk/h na kościanych smokach niż w dzień to 900k/h i mi znikają pokutniki 1/2 różnie czyli prawie zamykam spota gdybym miał lepsze staty , a w 2h 800 na bonus staminie zwiadkowie robią podobny exp jak ja w dualu , 2h mam jak oni co ja bijąc singel target , a ja luram po 6/7/8 kościanych smoków i z nimi stoje :D w nocy jest to awykonalne boje się stać z 4/5 Do porównaniu na lodowych wywernach biorąc po 8 na klacie nawet sie nie fatyguje czasami o mikse wyzdrowienia , a daja więcej expa tam mam 700k/h bo na spocie ich mało i zamykam spota po 1 przejściu DUCH ALCHEMIK największy bonus do obrażeń od świetości ) biegałem w secie na energie tak jak polecałeś te "KILKA% " w świętym secie na energie 14% róznicy nie zrobi to nigdzie indziej nie wyciągne więcej niz 700 k/h bo jestem "duch/alchemikiem " , zostają mi legioniści gdzie Na raskolnikowie rago tote i bijąc po 1 wyciągam 900k/h ,

kantex
21-11-18, 14:07
Catthon 2h nie ma stałęgo dmg , obecnie jestem 2h a przeszedłem na 1h ze wzgledu ekonomi altaronu na mniejsze hity aby dostawać. Pozniej zaloguje do gry i ci przetestuje dmg na Smokach 1h a 2h. 1h ma mniejszy atak broni nie zapominajmy o roznice 5-10 ataku na danym lvlu i takie same skille kazdy ma gdzie lekko to tylko widac dlatego powinna tabela 2h skilli inaczej wygladac i buff dmg zeby jednak bil on mocniej bo jest za duzy rozrzut w hitach.

Astero
21-11-18, 14:09
Róznica w expie w party z huntz jest nawet o 200/300k/h na dualu , w porównaniu do 2h , a przypominam mam lepsze statystyki 2h niż do duala . Co do bicia 1h z tarcza do 80 lvl więcej wykręci się expa na 1h z tarcza niz na 2h + miliony razy bezpieczniej oraz ma się więcej możliwości .


I bardziej niż exp/h to to np , że potrafie na dualu kręcić o połowe kółka ekstra na dualu w porównaniu do 2h na tych samych potach .

3373722
21-11-18, 15:00
Może to nie dual ani 1h+shield są za silni a 2h za słaby ?
Raczej bym spojrzał na to z tej strony i dodać kilka atk do broni 2h ewetualnie poprawić przelicznik dmg dla 2h broni.
Pozdrawiam serdecznie.

Catthon
21-11-18, 15:40
Poprawa dmg 2h to proste, wystarczy zamiast wskaźnika "1,05" dać "1,2" w jednym z parametrów.
Problemem jest to, że znowu chcecie doprowadzić do sytuacji, gdy każda profesja robi solo absurdalne k/h, co przełoży się na jeszcze bardziej absurdalne wartości w teamie.

Nie po to na Wasze życzenie obniżyliśmy liczbę wnęk, na Wasze życzenie obniżyliśmy % który da się wbić do wnęk, na Wasze życzenie podwyższyliśmy HP potworów i na Wasze życzenie obniżyliśmy % bonusów w tabelce subprofesji, by teraz zbuffować kolejno wszystkich jak leci.

Nie wiem Ugi jaki masz pomysł na to, że 1h z tarczą robi więcej expa do 80 poziomu niż 2h. Znowu przydałby się konkret.

Prosiłbym także o zachowanie kultury wypowiedzi, by te wiadomości łatwiej się czytało i wyciągało z nich sens.

Rahilux
21-11-18, 15:55
Trzeba to zrobić w taki sposób, żeby nie zmienić tego co jest na początku serwera - knight 2h który wbija się za 600 z rago tote na 50poziomie w maga/zwiada innego knighta xD.
Potem i tak każdy knight jest gównem wbijającym się za 30 w maga/zwiada i 0 innego knighta.

kantex
21-11-18, 16:03
Catthon ja patrze z prostej sytuacji gracza patrząc z rozgrywki pod względem dmg że 1h h bije bardziej statycznie pod wzgledem wartości, 2h znowu ma za dużą wartość utraty stałej wartości obrażen zadawanych i to jest widać gołym okiem. Jeśli chodzi o 2h to fakt jest taki, że 10 hit około pieprznie z ręki do 320 55 lvl 2h a 1h walnie do 280 maks i częściej uderza w góre hity niż 2h.

2h jednak powinien pierdolnąć z tej łapy bo to w końcu 2h < argument jest prosty zbiera obrażenia większę to niech ma pierdolniecie.

Patrząc na zdobyte doświadczenia podczas polowania to nie ma co tego tak liczyć bo to jest żadna kalkulacja bo mamy tu do czynienia z wartościami ataku które jasno trzeba zmienić jak i nieco popracować na blokadą skilli 1,2 h rycerzy.

Drugą stroną 1h bronie atak ok , 2h ataka bym się zastanawiał nad niektórymi aby wartośći po zmieniać i dodać nieco ataku.

Kr3jzoL
21-11-18, 16:04
Próbowałem parę razy wyciągnąć z wypowiedzi Astera o co mu chodzi, ale cóż polski to trudny język i nie każdy go jeszcze opanował.
Ja tam nie wiem co zamierzacie, ale weźcie parę rzeczy pod uwagę jak np. to, że Aster, ja, czy też Comum mamy 180-190+ zręczności. Takiego skilla nie wbija się w tydzień (w 99% przypadków xD), a przy obecnym stanie gry dzięki PN mało co trzeba poświęcić na trening przy innych umiejętnościach. Mogę poświęcić kilka setek godzin żeby "zaoszczędzić PN'y" co w ogólnym rozrachunku na późniejszym etapie da mi 3-4skille przewagi? Nie oszukujmy się, ale daje to tyle co nic.

Zmierzam do tego, że żeby dualem wykręcać te 1/5 exp/h więcej trzeba poświęcić mnóstwo czasu na wbicie dość nietypowej umiejętności, która nie rośnie bijąc enta na pół afk'u (no i mieć pogromcę +6). Więc albo dual>2h w expie i zwiększyć obrażenia w jeden cel dla 2h, albo usuńcie duala i bez problemu. Bo będzie to wyglądało tak, że poświęcisz pół życia na wbijanie zręczności po to żeby albo być gorszym w tankowaniu od 1h+tarcza, albo zadawać mniejsze obrażenia i gorzej expić od 2h. Taką hybrydę na, którą trzeba poświęcić tyle czasu możecie z miejsca usunąć i po problemie.

To mówiłem ja, Kr3jzoL.

kantex
21-11-18, 16:06
Trzeba to zrobić w taki sposób, żeby nie zmienić tego co jest na początku serwera - knight 2h który wbija się za 600 z rago tote na 50poziomie w maga/zwiada innego knighta xD.
Potem i tak każdy knight jest gównem wbijającym się za 30 w maga/zwiada i 0 innego knighta.



Żaden rycerz nie bije z rago tote po 600 to raz jak i odes rago rycerz również bo ma stałą wartość przypisaną i nie rośnie dmg w góre prócz co daje to broń ataku i siła że może wiecej lekko uderzyć.

Rahilux
21-11-18, 16:09
Żaden rycerz nie bije z rago tote po 600 to raz jak i odes rago rycerz również bo ma stałą wartość przypisaną i nie rośnie dmg w góre prócz co daje to broń ataku i siła że może wiecej lekko uderzyć.

Mało widziałeś widocznie ^^


Dodajmy zależność dmg odes rago w dualu od zręki i zwiększmy dmg rago tote. Wszystko.

Catthon
21-11-18, 16:11
Catthon ja patrze z prostej sytuacji gracza patrząc z rozgrywki pod względem dmg że 1h h bije bardziej statycznie pod wzgledem wartości, 2h znowu ma za dużą wartość utraty stałej wartości obrażen zadawanych i to jest widać gołym okiem. Jeśli chodzi o 2h to fakt jest taki, że 10 hit około pieprznie z ręki do 320 55 lvl 2h a 1h walnie do 280 maks i częściej uderza w góre hity niż 2h.

2h jednak powinien pierdolnąć z tej łapy bo to w końcu 2h < argument jest prosty zbiera obrażenia większę to niech ma pierdolniecie.

Patrząc na zdobyte doświadczenia podczas polowania to nie ma co tego tak liczyć bo to jest żadna kalkulacja bo mamy tu do czynienia z wartościami ataku które jasno trzeba zmienić jak i nieco popracować na blokadą skilli 1,2 h rycerzy.

Drugą stroną 1h bronie atak ok , 2h ataka bym się zastanawiał nad niektórymi aby wartośći po zmieniać i dodać nieco ataku.

1. Lepsza broń oznacza wyższy średni atak. Nie jest tak, że nagle 1h ma więcej hitów w wyższym zakresie niż 2h.

2. Od kiedy wskaźnik k/h podczas polowań nie jest skutecznym wskaźnikiem? A niby co nim jest? Nie rozumiem. Dodatkowo - temat jest o dual wieldzie, nie rycerzu 2h.

3. Rahilux ma pełną rację w sprawie rycerza 2h - buff dmg spowoduje, że będzie on przesadzony w PVP zwłaszcza na początku rozgrywki.

Dobra, zostawiam ten temat Wam do dalszej dyskusji. Nie rozważamy podwyższenia dmg rycerzy 2h. Zapraszam do dyskusji tylko i wyłącznie o dual wieldzie.

Astero
21-11-18, 16:35
GDZIE NA TYM OTS WY WIDZICIE PVP ?
Chyba jak 80 lvl wpadaja w 4 po ruda ....
600 z rago tote chyba w gościa bez tarczy i w secie poniżej bitewnego jak nie smoczego seta .....
17:33 Zadajesz 100 punktów obrażeń świętości do Mariusz'ek.
17:33 Zadajesz 181 punktów obrażeń świętości do Mariusz'ek.
17:33 Zadajesz 139 punktów obrażeń świętości do Mariusz'ek.

17:33 Zadajesz 280 punktów obrażeń świętości do Mariusz'ek.
17:33 Zadajesz 177 punktów obrażeń świętości do Mariusz'ek.
17:33 Zadajesz 172 punktów obrażeń świętości do Mariusz'ek.

17:33 Zadajesz 104 punktów obrażeń świętości do Mariusz'ek.
17:33 Zadajesz 123 punktów obrażeń świętości do Mariusz'ek.
17:33 Zadajesz 199 punktów obrażeń świętości do Mariusz'ek.

17:33 Zadajesz 222 punktów obrażeń świętości do Mariusz'ek.
17:33 Zadajesz 126 punktów obrażeń świętości do Mariusz'ek.
17:33 Zadajesz 136 punktów obrażeń świętości do Mariusz'ek.

17:33 Zadajesz 292 punktów obrażeń świętości do Mariusz'ek.
17:33 Zadajesz 208 punktów obrażeń świętości do Mariusz'ek.
17:33 Zadajesz 203 punktów obrażeń świętości do Mariusz'ek.


MAriuszek bez tarczy i w królewskim secie ja z raskolnikiem +3 czyli 71 atk 173 siły i 145 2h

Rahilux
21-11-18, 17:25
Trzeba to zrobić w taki sposób, żeby nie zmienić tego co jest na początku serwera - knight 2h który wbija się za 600 z rago tote na 50poziomie w maga/zwiada innego knighta xD.
Potem i tak każdy knight jest gównem wbijającym się za 30 w maga/zwiada i 0 innego knighta.



Przywołałbym tu chętnie pszczółke aka gofera który wbijał się swoim ryckiem nekro we wszystkich magów na początku spvp xD


Ale kwestia samego pvp jest na inny temat xD.

Knight po 2 tygodniu jak nie pierwszym jest już takim brainletem który biega i pushuje magów albo rzuca mw.

Happyde
21-11-18, 17:33
Cóż ja mogę powiedzieć... Dual ma spore obrażenia, to fakt, ale nie biorą się one z powietrza. Poświęciłem sporo czasu na wbijanie zręczności, właśnie po to by mieć przewagę nad postacią, która jej nie potrzebuje do zadawania obrażeń.

Temat ogólnie dość trudny, bo widzę, że ciężko przekonać pewne osoby do tego, że jeśli w życiu poświęcisz na coś więcej czasu niż inni, to jesteś w tym po prostu lepszy, jeśli ten argument nie trafia do was, to możecie dalej nie czytać.

Dualem zacząłem grać jeszcze na starym n-pvp, na którym dual był uważany za "gówno", nie był gównem. Po prostu prędkość przyrostu zręczności pokonywała każdego przy 130 skila. Teraz gdy zręczność jest prostsza do wbicia, uznałem, że będę grał dalej dualem (jakbym kiedykolwiek zamierzał grać kim innym). Okazało się, że dual jest dobry, a nawet bardzo dobry. Postanowiłem więc poświęcić sporo swojego wolnego czasu, po to by wbić +190 zręczności. Uwierzcie mi, że wbijanie zręczności na rybach jest najbardziej monotonną czynnością w tej grze - no może zaraz po próbach tłumaczenia pewnych spraw, pewnym osobom. Wbijając te zręczność widziałem jak moja postać buduje swoją przewagę nad wojownikiem 2h. Dla mnie jednak nie wydawało się to czymś co wypadałoby komukolwiek zgłaszać.

Kiedy ja robiłem zręczność Makon czy też Ugi, robili na kościanych smokach exp rzędu 1,5kk ponoć nawet 1,7kk? Czy ja kiedykolwiek zgłaszałem ich jako op? Nie, bo potrafiłem się zając sobą i męczyć górskie trolle robiąc ledwo 1kk. Jednak z tyłu głowy miałem wiedzę, że osiągnę ich poziom, jak tylko wbije zręczność. W dzisiejszym altaronie dmg duala nie jest problemem, problemem jest dmg 2h, który mocno odstaje od całej reszty graczy. Skoro jak tutaj gdzieś czytałem nawet sam 1h+tarcza robi duży dmg solo, to jak wy możecie uważać, że to z nami jest problem. Obniżycie dmg 1h, to na czym taki biedak będzie mógł expić ew sam?

Dalej, Catthon, uważasz za niesłuszne podnoszenie dmg dla woja 2h, z obawy przed zbyt dużym zdobywaniem doświadczenia. W czym problem? To gra mmorpg, co oznacza, że poświęcając czas na postać staje się ona lepsza, tylko w altaronie od zawsze istnieje przekonanie, że nerf załagodzi sytuacje, być może, ale nie na stałe. Niech robią solo duży exp i tak na endgame'owe potwory trzeba chodzić w th, więc tutaj się nic nie zmienia.

Natomiast jeśli tak bardzo pragniemy ograniczyć nieco duala, proponowałbym wprowadzić ograniczenia na korzystanie z broni do duala, tak by miały one wymagania dodatkowo od zręczności np. smoczy tasak +150 zręczności, tizona +160 zręczności, pogromca +180 zręczności, zmusi to graczy do tego by musieli przejść przez to samo co inni jeśli chcą coś więcej osiągnąć. Lub też mogą wybrać prostszą drogę gry 2h, który jest o wiele prostszy w konstrukcji.

Cieszę się, że mam poparcie w Małej Kasi, bo przeszedł te samą drogę co ja i rozumie mechanikę działania duala.

Mówię, możemy nerfić wszystko co jest za "mocne", zadajcie sobie tylko pytanie, czy tędy droga?

Rahilux
21-11-18, 17:40
Natomiast jeśli tak bardzo pragniemy ograniczyć nieco duala, proponowałbym wprowadzić ograniczenia na korzystanie z broni do duala, tak by miały one wymagania dodatkowo od zręczności np. smoczy tasak +150 zręczności, tizona +160 zręczności, pogromca +180 zręczności, zmusi to graczy do tego by musieli przejść przez to samo co inni jeśli chcą coś więcej osiągnąć. Lub też mogą wybrać prostszą drogę gry 2h, który jest o wiele prostszy w konstrukcji.



Dodajmy zależność dmg odes rago w dualu od zręki i zwiększmy dmg rago tote. Wszystko.

Nawet nie trzeba zwiększać dmg rago tote.

Bo Comum, jest jeden problem - jeśli chcesz powiedzieć, że na dmg duala trzeba wbijać długo zrękę to się mylisz, bo odes rago jak sam mi przyznałeś nie wymaga w ogóle zręki - skaluje się z dmgiem broni i naszym 1h a za free bije 2x.


To mój ostatni post w tym temacie, pyzy z mięsem zawsze dobre.

Kr3jzoL
21-11-18, 17:51
Tylko i ile się nie mylę masz kary do tego dmg broni od zręczności.

Ogólnie to popieram w 102% to co Comum napisał. W dodatku szanuję, że chciało mu się w merytoryczny sposób przekazać obecną sytuację i swoją opinie bo jak wiemy trafia to w wąskie grono altarońskiej społeczności i najczęściej szkoda marnować czas na pisanie czegoś co nikt nie zrozumie.

kantex
21-11-18, 18:07
Comum brawo dla Ciebie tylko wytłumaczyć komuś że 2h ryc z dualem ma po dupie i będą twierdzić że nie ma problemu xD

hejhop
21-11-18, 21:20
Comum wyczerpał temat. Oburzenie w stylu nic nie robilem a chce bic więcej od tych co ciężko pracowali jest niedorzeczne. Nawet wszelkiego rodzaju nerfy jeśli maja w kogos trafiać to proporcjonalnie w 2h i duala ponieważ to dual spedzil dni na rybach, a 2h poszedł się spnowac do dp.

19Fafarafa06
21-11-18, 22:05
GDZIE NA TYM OTS WY WIDZICIE PVP ?
Chyba jak 80 lvl wpadaja w 4 po ruda ....
600 z rago tote chyba w gościa bez tarczy i w secie poniżej bitewnego jak nie smoczego seta .....
17:33 Zadajesz 100 punktów obrażeń świętości do Mariusz'ek.
17:33 Zadajesz 181 punktów obrażeń świętości do Mariusz'ek.
17:33 Zadajesz 139 punktów obrażeń świętości do Mariusz'ek.

17:33 Zadajesz 280 punktów obrażeń świętości do Mariusz'ek.
17:33 Zadajesz 177 punktów obrażeń świętości do Mariusz'ek.
17:33 Zadajesz 172 punktów obrażeń świętości do Mariusz'ek.

17:33 Zadajesz 104 punktów obrażeń świętości do Mariusz'ek.
17:33 Zadajesz 123 punktów obrażeń świętości do Mariusz'ek.
17:33 Zadajesz 199 punktów obrażeń świętości do Mariusz'ek.

17:33 Zadajesz 222 punktów obrażeń świętości do Mariusz'ek.
17:33 Zadajesz 126 punktów obrażeń świętości do Mariusz'ek.
17:33 Zadajesz 136 punktów obrażeń świętości do Mariusz'ek.

17:33 Zadajesz 292 punktów obrażeń świętości do Mariusz'ek.
17:33 Zadajesz 208 punktów obrażeń świętości do Mariusz'ek.
17:33 Zadajesz 203 punktów obrażeń świętości do Mariusz'ek.


MAriuszek bez tarczy i w królewskim secie ja z raskolnikiem +3 czyli 71 atk 173 siły i 145 2h

Dobrze, czasami więcej z rago tote, niż mój mag z sd :D

@catthon czy buff 15% do duala z sezonowego, obowiązuje na cpvp ?

Medalikarz
21-11-18, 22:35
W sprawie zarówno pvp i 1h oraz 2h mogę wypowiedzieć się wiele. Co do 2h i duala to duża różnica jest w dobijaniu stworów, dual radzi sobie zdecydowanie lepiej. Jako nowy gracz testowałem 2h i dual niemal równocześnie i mogę śmiało powiedzieć że aby 2h było wyraziste i nie zmieniać zbytnio balansu. Nie zwiększał bym max dmg ale podniósł dolny pułap by nie zadawać śmiesznie małych obrażeń z 2h. Co do duala to więcej broni :D, oraz dodać czar dla rycerza z tarczą ;). W pvp knight to i tak słabeusz, nie ma zbytniego potencjału złapany solo.

Catthon
21-11-18, 22:51
@Fafka dobre pytanie. Nawet nie wiedziałem, że coś podobnego było w agendzie.

kantex
21-11-18, 22:52
Sorry ale jak ma być 2h rycerz i ma bić to 2h a nie że rycerze bijąc w dualu biją więcej od niego , gdzie tu sens i logika skoro to nie było przemyślane z dualem gdy wprowadzili zmiany i nowymi rzeczami i zarazem 2h pogorszyli dmg.

Medalikarz
21-11-18, 22:55
To proste zwiekszyc kryta z 2h :P niech te epickie kryty beda rekompensata za 2h xD jak juz siada to uber pieknie. Wtedy dobicie zreki na 2h tez bedzie mialo sens :D

19Fafarafa06
21-11-18, 23:01
@Fafka dobre pytanie. Nawet nie wiedziałem, że coś podobnego było w agendzie.

Było dodane na początku startu sezonowego, skoro cpvp to jego kopia, jest taka szansa ze te dodatkowe 15% jest na cpvp

Astero
21-11-18, 23:17
Różnic w dps sd / rago tote.
- stoję w miejscu rzucam sd na battle tyle i sd jest od 50 lvl??
- rago tote (w typa w królewskim secie cmon czytaj fafka mając najlepsza broń dostępna aktualnie od 170+ jestem alchemikiem największy przelicznik w single target) wezmę Cię cytując cb " za klaki" postawię w secie chaosu z tarczą na Full defie z rago tote uderzeń od 0 do 150 bo rago tote nie omija pancerza...

Ale i tak rahilux grając 1h wojem będzie mówić najwięcej o 2h

-jak użyjesz rago tote i ktoś ci odbiegnie czesto nie uderzysz 2 hitów, a 1 hit z 2 i juz ci dmg spada

19Fafarafa06
21-11-18, 23:45
Różnic w dps sd / rago tote.
- stoję w miejscu rzucam sd na battle tyle i sd jest od 50 lvl??
- rago tote (w typa w królewskim secie cmon czytaj fafka mając najlepsza broń dostępna aktualnie od 170+ jestem alchemikiem największy przelicznik w single target) wezmę Cię cytując cb " za klaki" postawię w secie chaosu z tarczą na Full defie z rago tote uderzeń od 0 do 150 bo rago tote nie omija pancerza...

Ale i tak rahilux grając 1h wojem będzie mówić najwięcej o 2h

-jak użyjesz rago tote i ktoś ci odbiegnie czesto nie uderzysz 2 hitów, a 1 hit z 2 i juz ci dmg spada

Pisz kiedy, tylko sd można zredukować w łatwy sposób, obrażeń ze światła już nie :)

Astero
22-11-18, 01:25
Comun zgadzam się z tb ale prostujmy nie 1.5kk , a 1.3kk i spota zamknalem na 2 tygodniowej tabelce catthon + exp za Kościane smoki był większy.

Teraz odnosząc się do tematu poświęciłes czas żeby wybić zreke na dualu i masz dps większy niż ja na 2h o
Lekko połowę na turę jakoś , w dualu zręczność daje procentowe zmiejszenie kary na dps( nie znam dokładnych aktualnych wartosci) i to twój główny przelicznik potem broń Siła i 1h.

Wojownik 2h główny przelicznik atak broni sila i 2h mam najlepsza broń dostępna aktualnie ale zaden z moich skili nie jest możliwy do wbicia na 191 poziom skilujac tak jak ty swoją zreke i nawet gdybym mógł to nie mają aż takiego przelicznika jak twoja zreka. Czyli dual tak czy siak w końcu będzie najlepszy.

Testując duala/2h na test serwerze dałem staty po 200 i dualem bilem okolo 50 % wiecej na ture niz 2h wojem . Uzywalem 2x pogromcy zwyklych i raskolnika zwyklego .

I tutaj pytanie pojawia się do Catthona co zamierza z tym zrobić dual jako jedyna postać ma aż 4 przeliczniki do dps stąd jego wartości.

Pisz kiedy, tylko sd można zredukować w łatwy sposób, obrażeń ze światła już nie :)

Mam "tylko" 85 %jeśli set daje 4 to nawet 89 protana mrok z apo i swietym setem latwe zadanie dmg łatwa obrona ale apo ma 6 uzyc i jest dosc wartosciowym przedmiot + różdżka i sd i chyba klątwa bije 20 z mroku to szybki waste apo.

Mozna dodać, że apo chroni 70 % na światłość dodatkowo to nie powinno być problemem ale też masz śmieszna różnicę między sd , a pociskiem bo nie jesteś nekro alche tylko nekro ele

Bryndzaarron
22-11-18, 03:44
na poczatku s-pvp strzelalem auto ataki dochodzace do 300 w pvp na ~80 poziomie jakbym tak strapowal 100 maga i bil mu ciagle rago tote to wreszcie by zrobil przysiad na odkarzacza

co z tego skoro 70lvli pozniej majac zamiast 120 skilla 230 na graata+cain+buffy i 160 bazowo bilem o 100 wiecej w moba tylko dlatego ze zmienilem bron xD? Po 120-130 skillu 2h dmg nie rosnie lepiej pn ladowac w sile/alchemie elo

WsT
22-11-18, 07:35
Moim zdaniem dual nie wymaga poprawy jak wiele osob tu pisalo, zmieniłbym natomiast rycerza 2h (dmg jest ok, ale niczym sie nie wyroznia i nie zacheca do gry przez otrzymywany dmg) zmieniłbym działanie czaru odes rago + ew broni dodając kratke zasięgu w koncu dzierżymy wielki topór czy inne cholerstwo a jesli nie w te strone to zwiekszmy delikatnie szanse na krytyki

Camol
22-11-18, 09:38
A może warto byłoby się zastanowić nad tym po co został w ogóle stworzony dual? Kto to jest tak naprawde? Rycerz 1h = bloker. Mniejsze dostaje hity i mniej ich zadaje. Rycerz 2h = dps. Więcej bije i więcej obrywa. Za to ten dual? Kim on z założenia miał być? DPSem? Bo blokerem napewno nie, w zwiazku z tym po co dwóch wojowników dpsów skoro ani jeden ani drugi tak naprawdę się nie wyróżnia aż tak bardzo.

Catthon
22-11-18, 09:46
Miał być zwykłym feature, zabawką dla wytrwałych rycerzy 1h, która delikatnie podnosi im dmg - nie wyrównując go jednak z dmg rycerza 2h.

eremce
22-11-18, 11:06
07/10/2018
Uważam, że należy usunąć zależność między hitami w dual wieldzie a zręcznością. Aktualnie wbita na bocie 190 zręczność przestaje być karą, a zaczyna być bonusem w postaci dodatkowego dmgu w dual wieldzie. W rzeczywistości 1h rycerz z dwiema broniami i zręcznościa 190, bije z odes rago 2x więcej niż rycerz 1h, co PRAWDOPODOBNIE daje nam większy dmg niż rycerz 2h. Tylko działanie czaru odes rago zostało przystosowane do dual wielda, natomiast czary yase unar i rago tote zostały pominięte.

Proponuję aby od teraz bronie dzierżone w dual wieldzie zadawały 55% podstawowych obrażeń (z racji braku shielda), a czary które będą rzucane przy władaniu dwiema broniami, zadawały taki dmg jakbyśmy posługiwali się tylko jedną. Oczywiście należy przywrócić działanie starego odes rago, które nie zawsze zadawało jeden hit bez znaczenia czy używaliśmy jednej czy dwóch broni. Zmieni to tyle, że przy biciu z dwóch broni będziemy zadawali 110% dmgu podstawowego. Przy aktualnym działaniu tarczy uważam, że jest to dobry deal.

Jedna nieścisłość w tej wypowiedzi się pojawiła. Jeżeli obniżilibyśmy obrażenia tylko w AUTOATAKU w dual wieldzie do 55% podstawy, to należałoby w czarach: odes rago, rago tote, yase unar, finto itp zwiększyć obrażenia 2x. Nie tak jak jest teraz, że zwiększona została ilość hitów 2x, tylko zostwiamy ilość hitów natomiast dmg dajemy 110% podstawy z 1h. Dlaczego ilośc obrażeń nie ilość hitów? A no bo stone skiny.

Medalikarz
22-11-18, 14:20
Proste dodajcie wpolczynnik zwinności do 2h by zwiększała max dmg od krytyka np z 2.0 na 0 na 3.0 na 200. Wtedy 2h będą trenować zręczność ;).

Catthon
22-11-18, 20:10
07/10/2018
Uważam, że należy usunąć zależność między hitami w dual wieldzie a zręcznością. Aktualnie wbita na bocie 190 zręczność przestaje być karą, a zaczyna być bonusem w postaci dodatkowego dmgu w dual wieldzie. W rzeczywistości 1h rycerz z dwiema broniami i zręcznościa 190, bije z odes rago 2x więcej niż rycerz 1h, co PRAWDOPODOBNIE daje nam większy dmg niż rycerz 2h. Tylko działanie czaru odes rago zostało przystosowane do dual wielda, natomiast czary yase unar i rago tote zostały pominięte.

Proponuję aby od teraz bronie dzierżone w dual wieldzie zadawały 55% podstawowych obrażeń (z racji braku shielda), a czary które będą rzucane przy władaniu dwiema broniami, zadawały taki dmg jakbyśmy posługiwali się tylko jedną. Oczywiście należy przywrócić działanie starego odes rago, które nie zawsze zadawało jeden hit bez znaczenia czy używaliśmy jednej czy dwóch broni. Zmieni to tyle, że przy biciu z dwóch broni będziemy zadawali 110% dmgu podstawowego. Przy aktualnym działaniu tarczy uważam, że jest to dobry deal.

Jedna nieścisłość w tej wypowiedzi się pojawiła. Jeżeli obniżilibyśmy obrażenia tylko w AUTOATAKU w dual wieldzie do 55% podstawy, to należałoby w czarach: odes rago, rago tote, yase unar, finto itp zwiększyć obrażenia 2x. Nie tak jak jest teraz, że zwiększona została ilość hitów 2x, tylko zostwiamy ilość hitów natomiast dmg dajemy 110% podstawy z 1h. Dlaczego ilośc obrażeń nie ilość hitów? A no bo stone skiny.

Eremce, mam wrażenie, że przedstawiasz mega skomplikowaną propozycję.
a) usunąć karę za niską zręczność w dual wieldzie (no karę, bo trzeba wbijać zręczność - kara jest niwelowana w czasie). To oznacza, że gracze którzy legalnie wbili wysoką zręczność stracą swoje bonusy.
b) czary yase yunar i rago tote nie zostały dostosowane do duala, by ten nie miał za wysokiego dmg - z tego powodu poprawiono tylko 1 czar
c) 110% dmg podstawowego to bardzo mała wartość. Rozumiem - chcesz zwiększyć 2x dmg czarów, ale to oznacza po pierwsze dużo roboty (prawdopodobnie), a po drugie jest nielogiczne. Skoro atakujemy dwa razy, to dlaczego ma być jednym hitem.

Podsumowując - po pierwsze poszkodowani będą pracowici gracze, po drugie zmiana wymaga wiele pracy.

Ktoś zwrócił uwagę na testowe rozwiązanie, które prawdopodobnie zostało niecelowo przeniesione na CPVP: "zwiększenie mnożników zręczności w walce dwoma brońmi - zwiększenie średnich obrażeń o 15% dla jednej broni podczas korzystania z systemu walki dwiema brońmi"

Teraz próbuję się dowiedzieć jak konkretnie działa, czy zostało przeniesione na CPVP i w jaki sposób możemy to zmodyfikować. Możliwe, że w tym leży sedno problemu.

Bryndzaarron
23-11-18, 02:13
A moze tak wreszcie zrobicie cos z tym ze miedzy 130 skillem 2h a 230 roznica dmg to jakies 30-40 obrazen? albo nawet i nie xD? 2h nie ma jak sobie zwiekszyc dmg na h-lvlu natomiast dual tak

kantex
23-11-18, 03:29
Barakuda tak jest ze skillami gdyż % w systemie jest maks zrobione i się etap kończy że nic nie rośnie. Jak nie było blokady skilli to płacz był że sobie każdy trenował ile czasu miał i gdy poziom postaci dawał obrażenia za mocno się biło a wszystko przez to że mamy bardzo słabą tabele ustawioną % w obrażenia jak i pvp nad która powinni się skupić zaraz po aktualizacji mapy i nowościach. Każdy wie że problem tu najwiekszy tkwi jak w dostosowaniu balansu średniej postaci i tylko są cały czas wartości zmieniane w tabeli scryptu z procent na procent przestawiane w średnicach 0,10-0,22 i tym podobnym< każda broń ataku umiejetność bardzo wpływa na podniesienie danej umiejetności jak i suprofesji obrażeń stąd będzie cały czas problem że ktoś bije więcej a ktoś mniej i tak w koło sie to toczy i nie zamyka problemów.

Medalikarz
23-11-18, 05:23
Z innej beczki, niech pojawi się nowy npc który informuje graczy o danych delikatnych bonusach dziennych dla danej broni oraz które potwory dziś są mocniejsze(np o 10-20%). Urozmaici to grę oraz przerwie płacze o 5-10% dla danej profesji po każdym patchu ;).

Happyde
23-11-18, 20:37
Może dodać jakąś ankietę? np.
Nerf duala
Buff 2h (przelicznik skila 2h zmienic wzor na dmg)

Załatwmy to demokratycznie.

3373722
23-11-18, 20:39
To jest w końcu COMMUNITY pvp? Czy nie

Kr3jzoL
23-11-18, 20:40
Dokładnie. My chcemy ankietę. Załatwmy to demokratycznie.
"Tylko przypadkiem nie spróbujcie zrobić mi niespodzianki"

saju125
24-11-18, 13:59
Może dodać jakąś ankietę? np.
Nerf duala
Buff 2h (przelicznik skila 2h zmienic wzor na dmg)

Załatwmy to demokratycznie.

nie wiem czy to dobry pomysł, bo większość ludzi nie zrozumie ile to czasu żeby dojść do potęgi. Zaznaczy najgorszą opcje, bo jak jeden może mieć lepiej od drugiego (nie ważne jakim kosztem czasu).

Medalikarz
24-11-18, 14:51
Proponuje że jeśli uważacie że łątwo wbić tyle zreki to dodajcie rycerzowi 100% (skaowane) szansy na 3 cios przy podwojnym ciosie przy max zreki, a magowi +1lvl szybosci za 10 zrecznosci ;) i niech cisna i sie przekonaja co to za mordega zanim znerficie

eremce
24-11-18, 23:51
A jak kiedyś na serwer zawita więcej osób i większość z nich, która będzie chciała wbić zręczność wbije ja na bocie, to będzie wam przykro? Czy wtedy przełkniecie gorycz przegrywu, zacisniecie zęby, i żaden z was nie poplacze sie na forum? Ja uważam, że należy odrzucic profity zręcznośc z dwóch powodów: wiem ze wybijacie ja na bocie i osiągnięcie dużego poziomu tej umiejętności daje zbyt duże bonusy.

Uważam, ze dual powinien się sprowadzać tylko i wyłącznie do tego, aby rycerz 1h na expowiskach na których ważniejszy jest dmg, niż obrona mógł używać broni w dual wieldzie osiągając dmg mniej więcej w połowie pomiędzy 1h a 2h, czyli byc tzw. hybrydą. Nie tak jak to jest w tym przypadku, w którym rycerz 2h jest jakby osobną profesja.

Jak możecie w ogóle myśleć o tym żeby zwiększyć dmg 2h kiedy na samym stracie sezonowego rycerz nekro zwrocil wam uwagę, że bije za dużo?

1 hit z odes rago, żeby nie zbijal obszarowo 2 ładunków stoneskina.

19Fafarafa06
25-11-18, 00:20
A jak kiedyś na serwer zawita więcej osób i większość z nich, która będzie chciała wbić zręczność wbije ja na bocie, to będzie wam przykro? Czy wtedy przełkniecie gorycz przegrywu, zacisniecie zęby, i żaden z was nie poplacze sie na forum? Ja uważam, że należy odrzucic profity zręcznośc z dwóch powodów: wiem ze wybijacie ja na bocie i osiągnięcie dużego poziomu tej umiejętności daje zbyt duże bonusy.

Uważam, ze dual powinien się sprowadzać tylko i wyłącznie do tego, aby rycerz 1h na expowiskach na których ważniejszy jest dmg, niż obrona mógł używać broni w dual wieldzie osiągając dmg mniej więcej w połowie pomiędzy 1h a 2h, czyli byc tzw. hybrydą. Nie tak jak to jest w tym przypadku, w którym rycerz 2h jest jakby osobną profesja.

Jak możecie w ogóle myśleć o tym żeby zwiększyć dmg 2h kiedy na samym stracie sezonowego rycerz nekro zwrocil wam uwagę, że bije za dużo?

1 hit z odes rago, żeby nie zbijal obszarowo 2 ładunków stoneskina.

Jak comum wbijał zręczność na bocie, to ja jestem andrzej.
Comum spędził jakieś 300h na łowieniu ryb, dziwisz mu się że walczy o swoją postać ?

Medalikarz
25-11-18, 02:49
Dokładnie, sam mam za sobą jakieś 100h łowienia, 50h ścinania pól, oraz 200t na krewetki co na niskim lvl jest tez czasem poświęconym na zgromadzenie tego. Wszystko przepalone co miałem odłożone przez miesiąc i teraz piszecie że nerf xD Wesołych świąt :P Tyle że ta mechanika duala wymaga poświęcenia czasu lub czasu i talarków by tak wysoki lvl wbic :) Przypomnę że większość osób mogła poświęcić te 300h na skillowanie lub robienie run przed rozdaniem pnów, wtedy by nie odstawali może.

saju125
25-11-18, 13:02
A jak kiedyś na serwer zawita więcej osób i większość z nich, która będzie chciała wbić zręczność wbije ja na bocie, to będzie wam przykro? Czy wtedy przełkniecie gorycz przegrywu, zacisniecie zęby, i żaden z was nie poplacze sie na forum? Ja uważam, że należy odrzucic profity zręcznośc z dwóch powodów: wiem ze wybijacie ja na bocie i osiągnięcie dużego poziomu tej umiejętności daje zbyt duże bonusy.


Wydaje mi się że od tego jest administracja żeby dopilnować by ktoś tego nie dobił na bocie (z mojego punktu prawidłowo to robi, łowiąc ryby potrafiłem mieć 2-3 dziennie przygody z nimi o rożnych porach), przywrócić jak dawniej delete, bo przecież takiej zręki nawet na bocie nie wbije w 3 dni. Nie każdy dobijał na bocie, wbij taka zreke ręcznie sam to dowiesz się ile to poświecenia i kurwicy człowieka łapie bo łowienie to najbardziej monotonna rzecz w Alraronie.


Tak, dodam ze tyle godzin łowienia, żeby nie dostać nic? Każdy będzie bronił tego co doświadczył a jest nas garstka 5 osób?

3373722
25-11-18, 13:44
Co do tej zręczności sam mam wbite 143 i już dostaje szału skillując a aktualnie z nowym czarem dla zwiadowcy przydałoby się jej jak najwięcej :P.

kantex
25-11-18, 13:54
Co do zręczności i nielegalnych dopalaczy to wiadomo że to jest pic gadanie że się nie da bota używać tu czy macra bo wszystko jest i tak ręcznie rozpatrywane i sprawdzane w changelogu i gdy gracz online dopiero jest zazwyczaj to niwelowane i taki owy sobie gracz zawsze wbije zręczność.

Catthon
25-11-18, 17:20
1. Od początku istnienia Altaronu profesje tworzone były z pewnymi założeniami. Założenie było takie, że im łatwiej gra się daną profesją (trudniej zginąć), tym wolniej się poluje (solo).

Łatwość gry: rycerz 1h> rycerz dual (dodatkowy trening, ale możliwość korzystania z tarczy) > rycerz 2h > zwiadowca > mag

Tempo polowania: mag > zwiadowca > rycerz 2h > dual > rycerz 1h

Te statystyki nie powinni się zrównywać z czasem. To jest właśnie mityczny balans, o który chodzi w Altaronie.

Mam wrażenie, że w związku z odejściem Selba liczycie na to, że uda Wam się naciskiem pozmieniać fundamenty Altaronu. Chcielibyście, by każda profesja mogła polować w tym samym tempie, a najlepiej by Wasza polowała najszybciej. Nie będzie tak, powyższe założenia są nie do ruszenia.

2. Dual obecnie jest wybierany nawet przez rycerzy od początku grających 2h, ponieważ nawet po kilku godzinach treningu zręczności mają oni lepsze efekty, niż pierwotnie z dwuręczną bronią. To jest zaburzenie założeń o których mowa powyżej.

Zaburzenie wynika prawdopodobnie z błędnego wgrania na serwer główny testowanego rozwiązania "zwiększenie mnożników zręczności w walce dwoma brońmi - zwiększenie średnich obrażeń o 15% dla jednej broni podczas korzystania z systemu walki dwiema brońmi". Nadmienię, że jeszcze w połowie trwania SPVP dostawaliśmy zgłoszenia o konieczności wprowadzenia zmian do duala, ponieważ jest zbyt potężny.


Prawdopodobnie jutro Pręgusia usunie tę zależność na test serwerze. Dostaniecie 2-3 dni na przetestowanie tej zmiany na test serwerze. W zależności od efektów testów albo ta zależność zostanie zlikwidowana całkiem, albo ograniczona do niższego poziomu (np. 5%).

Nadal chcemy, by dual dawał więcej niż 1h (k/h), ale nie tyle co 2h. Opcja podniesienia DMG 2h jest na ten moment dyskusyjna, ponieważ wtedy będzie polował równie szybko lub szybciej niż zwiadowca i mag, co jest sprzeczne z założeniami.

Informację o teście dam na Discord, zaproszenia będą rozsyłane indywidualnie do chętnych.

3. Argument o tym, że poświęciliście 300h treningu (300h treningu...) i teraz siłą Wam chcemy odebrać coś, do czego od początku dążyliście, jest błędny. Zakładaliście swoje postacie i rozwijaliście je zanim z SPVP przyszło "zwiększenie mnożników zręczności w walce dwoma brońmi - zwiększenie średnich obrażeń o 15% dla jednej broni podczas korzystania z systemu walki dwiema brońmi", więc Wasz wybór nie był uzależniony od tej zmiany, bo nie mogliście o niej wiedzieć.

4. Jest oczywiście garść osób, które widząc niedawne efekty DUALA postanowiły się przebranżowić. Niesłusznie. Odkąd zauważyliśmy anomalie w DUALu wiedzieliśmy, że trzeba będzie to poprawić. Mieliśmy inne priorytety, bo nie wszystko da się zrobić jednocześnie (łatka). Teraz to DUAL jest jednym z priorytetów. Czas poświęcony na wbicie zręczności nie jest zmarnowany - zręczność nadal podnosi krytyk, zwiększa sukces w przypadku wypełniania wnęk, w przypadku skórowania. Docelowo, przy odpowiednio wysokim wysiłku, będzie pozwalała/pozwala także osiągnąć lepsze efekty niż rycerz 1h solo.

5. Część z tych osób została w międzyczasie zbanowana za oszustwa w zdobywaniu zręczności. Biorąc pod uwagę ile osób zbanowaliśmy w ostatnim czasie z tego tytułu oraz że nie wszystkie zdołaliśmy wykryć mogę założyć, że to wysoki procent. Część z tych osób wypowiada się nawet w tym temacie - wiemy, że oszukiwali, ale nie zostali złapani na gorącym uczynku. To żałosne, będziemy się starać dalej ograniczać ilość nielegalnego oprogramowania w grze - między innymi poprzez zamknięcie starego klienta w najbliższych tygodniach.

Dziękuję za dyskusję w temacie.

Pozdrawiam,
Strażnik Gry Catthon

kantex
25-11-18, 18:42
Catthon na nowym kliencie jeszcze szybciej idzie robić wała w skillowaniu i można bardziej manipulować korzystając z wszelkiego rodzaju nielegalnego oprogramowania więc to tylko puste słowa .... Klient by musiał mieć wbudowany program przechwytywującymi danymi ale to jest nie możliwe dlatego że każdy gracz aby grać w Altaron by musiał zezwolić na udostępnienie plików swojego sprzętu na jego wykorzystanie i wiadomo że mało kto by się zgodził na ochrone danych itp więc temat tabu.

eremce
25-11-18, 19:02
Żeby nie było botów, trzeba stworzyć grę w której nie ma po co ich używać, a nawet jeżeli to profity związane z ich użyciem powinny balansować na granicy 0. Boterów trzeba usuwać w dokładnie taki sam sposób, w jaki usunięto ich wprowadzając runy na hotkeye.

kantex
25-11-18, 19:14
Eremce rpg w grach niestety ale nie ma takiej opcji chyba że chodzi o grę Lol bo tam nic nie tracisz prócz real kasy.

lordps
25-11-18, 21:16
Jak się cofać do pierwotnych założeń to już na całego poproszę tutaj gierkę w wersji 2015 albo starszą jak się da. Ja bym już zostawił tego duala, jakaś przynajmniej zmiana, jakieś emocje to wzbudza w graczach, coś nowego się dzieję. Znowu będzie nerf znowu dużo graczy odejdzie i tyle. Dajcie buffy co jakiś czas różnych profesji, żeby się opłacało w kolejne rzeczy inwestować czas. Niedawno weszła fajna zmiana do zwiadowcy i ludzie się będą jarać zwiadowcom, i będą robić zwiadowców i analogiczne podejście powinno się do reszty kontentu stosować. Altaron to jedyna gra jaką znam, która z czasem zamiast się ułatwiać to się staję się trudniejsza. Ludzie tutaj ledwo zobaczą, że coś się odchyla ponad normę i krzyczą op op potem jest nerf i taki jest pomysł na tą grę, ciągłe szukanie ofiary (Jakiegoś op aspektu gry) i w kółko nerfy. Trzeba otwierać nowe ścieżki tej grze a nie zamykać najchętniej uczęszczane.

saju125
25-11-18, 22:18
+1 Catt, jak dla mnie taka zmiana by cofnąć tylko dodane zmiany przed serwerem sezonowym (15%), wrócić do starszej wersji, jest dla mnie zrozumiała. Byle by nie okazało się ze z 15% zrobiło się jakieś 45%

hejhop
26-11-18, 13:04
Wytrwajmy w tych założeniach. To bardzo dobre założenia. A komu się nie oodoba niech szuka gry która mu spasuje.

Medalikarz
26-11-18, 13:16
Tyle ze zwiad jest latwiejszy niz 2h =) I nie kazdy gracz bo ja np. jestem z nowej fali po reklamie w gry online altaronu, a knightem po skillowaniu miesiecznym pod domkiem gram z miesiac moze ;) akurat zlapalem sie na 2h I faktycznie przetrenowalem na duala lowiac w ciagu tego miesiaca I przepalajac cale morze krewetek ktore dla nowego gracza bez zaplecza finansowego jest bolaczka, bo zamiast tego by bylo na bitewny set I kamienie, a tak bede mial.lepsze skorowanie, wkladal lepiej kamienie xD super xD I znowu mam 2h trenowac xD?

Catthon
26-11-18, 13:57
Zapraszam chętnych rycerzy dual / 2h do testów duala na test serwerze. Ograniczyliśmy bonus do duala z SPVP do połowy, co i tak jest zmianą in plus (pewnie nie ostatnią). Zależy mi na porównaniu tego jak szybko jesteście w stanie zdobywać doświadczenie rycerzem DUAL a jak szybko rycerzem 2h na tych samych potworach, przy określonej zręczności. Zainteresowanych testami proszę o priv na discord lub ostatecznie an forum (liczba miejsc ograniczona).

Ja swoją drogą muszę jeszcze dokładnie policzyć te zależności (zarówno u 2h, jak i duala).

Medalikarz
26-11-18, 14:38
Tyle ze exp nie jest jedynym wyznacznikiem, a gdzie zyskownosc I substain.

Catthon
26-11-18, 15:00
Info na temat waste też chętnie przygarnę. Niemniej akurat między dualem a 2h nie powinno być dużej różnicy w zyskowności i "sustainie", oprócz tej wynikającej z tempa zabijania potworów.

Medalikarz
26-11-18, 16:37
Jest kolosalna różnica catthon, chodzi o dobijanie stworów na niskim hp, dual robi to zdecydowanie skuteczniej, to był powód dlaczego ja zmieniłem na duala z 2h. Pamiętajmy że czary finto i rzut bronią mają kiepskie przeliczniki na dualu, gorsze niż 1h z tarczą co powoduje że albo zdejmuje jedną broń, albo godzę się z tym że zadam mniejszy dmg. Co do 2h jest tragedia dopóki nie dobije się 30 lvl jako nowy gracz nie miałem kapitału i zmuszony byłem expić na cyklopach ^^ Z drugiej strony nie masz mnie co sluchać ^^ nigdy nie zrobiłem więcej niż 195k h mimo iż mam 90 lvl ;)

Z drugiej strony substain nekro alcha, na 65 lvl jak zapomniałem tarczy założyć to mnei 3 wampiry zabiły w 1 sec. Żeby ustać na mysmeriach musze mieć uchy albo butle hp, a dmg? w żywiołaka ziemi bije 130-200 z łapy, a z Magicznego Cięcia do 450 dochodzi całkowitego w cel.

Skille dla tych obrażeń to :
200 siły(z czarem)
107 1h
164 zwinności

Nie dodaje pkt ani w 1h ani w 2h bo strasznie motacie i wole przeczekać ten okres ^^

wojtek12345
26-11-18, 17:13
Nie wydaje mi się żeby polepszyli wampiry. Coś nie ogarniasz ja wojem 55 lvlem po 4 stałem bez tarczy i czosnkowych amuletów co jest udokmentowane :)

Medalikarz
26-11-18, 17:30
Ja wampiry tez bez problemu robie ^^ po prostu wtedy myslalem ze mam tarcze I nie mialem siochera ichow ani uhow ani potek leczenia, tylko liche manasy ^^

kantex
26-11-18, 18:04
Catthon różnica jest spora w expieniu między dual a 2h, waste jest różne w zależnośći kto ile czasu włożył w zręczność, tego tak nie przeliczę Ci gdyż bym musiał mieć dostęp do dwóch rzeczy te same skille 1 i 2h w dualu na teście by to sprowadzić, jak i 2h zwykłego

Medalikarz
26-11-18, 18:06
Nie moga byc te same skille bo.czas na skillowanie 1h poswiecasz na bicie zrecznosci. Pamietajmy ze mozna siedziec te 80 skilli I isc na bic zrecznosc, albo cisnac dalej tylko skill I miec wyzszy.

kantex
26-11-18, 18:17
Ruda to do testów na spvp jest aby stwierdzić obrażenia i Dmg, czytaj powyżej wszystko co napisane zostało.

Camol
26-11-18, 18:49
Wojen 1h na 105 lvl bez problemu stoję 6 mysmeni. W dualu mam problem czasem 3. Dodam że jestem duch ele więc nie mam wysysania jak nekro. Natomiast na ani lepiej mi expic dualem bo szybko idzie zreka i 1h. 105 1h 160 siły i 104 zreki. 1h mysmenie 500k/h na abi koło 450-500. Duałem mysmeni nie testowałem natomiast abi w dualu podobnie jak 1h.

kantex
26-11-18, 18:53
Camol Wysysanie nekro jest bezużyteczne więc nic mu po tym.

Medalikarz
26-11-18, 19:10
Dokladnie to sa groszowe wartosci a po kazdej walce trace czas tawisujac sie do 12 razy xD

Bryndzaarron
26-11-18, 19:32
70-80 rycem 2h nekro-alch z odkarzaczem i smoczym setem stalem po 6 mysmeni na sumie z duza potka na mlv bijac odes rago +lapa wrzucajac kostelnaara i leczac sie z robionych mikstur wyzdrowienia gdy hp schodzilo ponizej 40-50% srednio 2 hp poty na lura 90+ lvlem zamykalem juz klaty


da sie? da

kantex
26-11-18, 21:20
Grales w czasie przeszlym a nie terazniejszym wiec nie ma dyskusji. Teraz bys padl bo wiem jak to bije biorac na klate 2h i sie nie wyleczysz nawet i masz couldowny na kostelnara wiec teraz idz to przetestuj albo twicha odpal to popatrze jak sie skladasz :)

hejhop
27-11-18, 07:03
@bryndzaarron
Miałem podobnie rycem 2h.
Niby groszowe wartości wysyłania życia są wystarczające w bitewnym secie i mrocznej halce żeby nie pić potow bijąc po 5-8 mysmenii. Mówię o obecnym systemie pancerza gdyby ktoś mi też powiedział że grałem dawno a nie teraz.

Rahilux
27-11-18, 07:08
Grales w czasie przeszlym a nie terazniejszym wiec nie ma dyskusji. Teraz bys padl bo wiem jak to bije biorac na klate 2h i sie nie wyleczysz nawet i masz couldowny na kostelnara wiec teraz idz to przetestuj albo twicha odpal to popatrze jak sie skladasz :)

Kostelnaar trwa tyle by klate ubic, dosłownie.

Gofer mówi wam jak jest, knight 2h to oper na low lvlu ale potem sie pierdoli coś w skalowaniu jego obrażeń.

Bryndzaarron
27-11-18, 12:12
Grales w czasie przeszlym a nie terazniejszym wiec nie ma dyskusji. Teraz bys padl bo wiem jak to bije biorac na klate 2h i sie nie wyleczysz nawet i masz couldowny na kostelnara wiec teraz idz to przetestuj albo twicha odpal to popatrze jak sie skladasz :)

Tobie to catthon powinien dac bana na wypowiadanie sie na forum ja opisuje swoje doswiadczenie jako osoba ktora wbila na sezonowym top 1 rycerzem 2h nekro-alch (151 albo 152 poziom) po czym sie zrookowala i wbila od nowa 100+ wiec dwukrotnie przechodzilem przez te mysmenie :-) Padlem raz na kicku lurowalem po 6+ od 70lvla a od 90 po 8 na 110-120lv bilem gorskie trolle po 4-5 na 130+ juz lurowalem 5-6 da sie spokojnie jak umiesz grac ale osoby takie jak ty nawet jakby bily po 3k z odes rago i leczyly za 100% zadanego dmg i tak beda narzekac i padac od 5 mysmenii

kantex
27-11-18, 14:40
Co ty gadasz za rzeczy? Grałeś na sezonowym serwie gdzie miałeś 15 %DMG więcej 2x skill loot i gdzie cię nic nie interesuje, cpvp jest mowa gdzie rycerzowi obniżyli DMG obrony exp loota więc nie pierdol głupot innym wciskając ludziach hitu swojego gdzie każdy ryc 2h na cpvp wiem jak to wygląda i tak nie jest dlatego grają 1h. 150 skillu już nic DMG nie rośnie i tylko atak w broniach dodaje więc wbijanie kolejnych poziomów nic nie daję prócz panów aby dodać VW siłę i inne umiejętności.

Astero
27-11-18, 14:48
Zebrać swoje cztery litery iśc na test serwer zrobić woja dać mu siłe 2h / 1h oraz zręcznosc i marsz refil na potworach czy to duchownym / czy nekro i wtedy dopiero udzielać się w temacie jak się ktoś nie zna i nie ma porównania ( A K T U A L N E G O ) nawet nie powinnien się odzywać w tym temacie .

hejhop
27-11-18, 21:38
@kantex
Te piętnaście procent miał dual a nie dwa ha, weź skończ bo raka dostaje.

Medalikarz
27-11-18, 23:38
To jak walka z wiatrakami :D Chcemy 4 profesji do altaronu! Specjalnej pod dual, ale nei wylanczajac duala tego do tej pory.

Bedzie miał siłę zwiada, magie zwiada, dystans zwiada -20%, tarcze zwiada, 1h woja, tarcze maga i zycie i mane jak zwiad, ale czary podwyzszajace zwinnosc, szybkosc biegania, robienie kamieni z krzemieni, puginałów czarem, będzie typowo pod dual tylko ^^ i zleci sie wam 50 osob na 2 miechy potestowac xD.

na duchu dostanie aury pod odpornosc per lvl 55 do 200 5 do 20% podobnie duch plus niewidka, na zywiolach to samo, plus zaklinanie i robienie runek ladunkow, plus pocisow ale Tylko max pociskow. I mamy hybryde ^^

Bryndzaarron
28-11-18, 21:43
Co ty gadasz za rzeczy? Grałeś na sezonowym serwie gdzie miałeś 15 %DMG więcej 2x skill loot i gdzie cię nic nie interesuje, cpvp jest mowa gdzie rycerzowi obniżyli DMG obrony exp loota więc nie pierdol głupot innym wciskając ludziach hitu swojego gdzie każdy ryc 2h na cpvp wiem jak to wygląda i tak nie jest dlatego grają 1h. 150 skillu już nic DMG nie rośnie i tylko atak w broniach dodaje więc wbijanie kolejnych poziomów nic nie daję prócz panów aby dodać VW siłę i inne umiejętności.

co to jest dmg obrony i jak niby mialem 15% wiecej dmg xD? Z tego co mi wiadomo balans z sezonowego zostal przeniesiony na c-pvp fakt loot x2 poprawial sytuacje na expie z tym ze ja expilem na kupnych potach 80lvlem wynoszac z samej sakwy 2x tyle a liczac diamenty zaibatsu i stalowe itemy x3 wiec mysle ze sama sakwa na 1x loocie za robione poty zwroci :)


A jezeli 3 mysmenie dla Cb na 80 rycku bez tarczy byly ciezkie to gz bo ja na tylu nawet nie musialem wyssysania odpalac zeby samym tawisem sie uleczyc bo nie zdarzyly mnie zbic z hp zanim padly sugeruje pocwiczyc troche gierke bo nawet bosik od 70lvla rycem biegal po mysmeniach

wilddd
28-11-18, 22:00
sugeruje pocwiczyc troche gierke bo nawet bosik od 70lvla rycem biegal po mysmeniach
xDDDD ale pocisk :uśmiech7:

krok
30-11-18, 22:24
Ja to jednak dobry jestem ^

Catthon
03-12-18, 12:50
Na test server wprowadziliśmy poprawki, które trzeba przetestować. Chętnych rycerzy zapraszam do testów - prośbę o dostęp do testów przyjmuję na DISCORD lub tutaj na PW, najlepiej z konkretną propozycją dot. respa, na którym będziecie testować.

Najbardziej zależy mi na porównaniu tego ile exp/h na danym respie robi rycerz 1h/dual/2h oraz ew. waste, najlepiej w porównaniu do sytuacji na CPVP. Wyniki testów przyjmę albo tu, albo na discordzie.

Zmianom uległy:

Rycerz 1h - nic nie zostało zmienione
Rycerz 2h - 10% więcej ataku do odes rago. Liczę, że nie wpłynie to za bardzo na PVP, w którym bardziej przydają się inne czary.
Rycerz DUAL - zmienione kilka współczynników, w tym współczynnik hitów w odes rago (dual miał ustawiony wyższy współczynnik niż 2h - czyli ok. 1.1 dla obu hitów). Teraz jest na poziomie 1, czyli delikatnie wyższym od 1h (0.95) i niższym od 2h (1.1, poprzednio było 1.0).

Wg obecnego ustawienia sytuacja powinna kształtować się tak (testowe wyniki):
40 poziom (zaibatsu 36 atk, 2h z wampirzym ostrzem 45, 1h/2h 88, siła 120)
- DUAL zrównuje się z DMG 1h z odes rago na poziomie 125 zręki, a w autoataku na poziomie 131 zręki.
- DUAL zrównuje się z DMG 2h z odes rago na poziomie 171 zręki, a w autoataku na poziomie 180 zręki.

100 poziom (tizona 45, 2h mroczna halabarda 59, 1h/2h 125, siła 150)
- DUAL zrównuje się z DMG 1h z odes rago na poziomie 125 zręki, a w autoataku na poziomie 131 zręki.
- DUAL zrównuje się z DMG 2h z odes rago na poziomie 189 zręki, a w autoataku na poziomie 180 zręki.

200 poziom (pogromca smoków 51, 2h raskolnik 68, 1h/2h 170, siła 170)
- DUAL zrównuje się z DMG 1h z odes rago na poziomie 125 zręki, a w autoataku na poziomie 131 zręki.
- DUAL zrównuje się z DMG 2h z odes rago na poziomie 193 zręki, a w autoataku na poziomie 183 zręki.

Naturalnie im wyższe wartości zręczności niż te podane przeze mnie, to przewaga DUALA rośnie.

Dodatkowo powyższe info nie uwzględnia na ten moment krytyków, które dual ma częściej.

wojtek12345
03-12-18, 22:10
Na test server wprowadziliśmy poprawki, które trzeba przetestować. Chętnych rycerzy zapraszam do testów - prośbę o dostęp do testów przyjmuję na DISCORD lub tutaj na PW, najlepiej z konkretną propozycją dot. respa, na którym będziecie testować.

Najbardziej zależy mi na porównaniu tego ile exp/h na danym respie robi rycerz 1h/dual/2h oraz ew. waste, najlepiej w porównaniu do sytuacji na CPVP. Wyniki testów przyjmę albo tu, albo na discordzie.

Zmianom uległy:

Rycerz 1h - nic nie zostało zmienione
Rycerz 2h - 10% więcej ataku do odes rago. Liczę, że nie wpłynie to za bardzo na PVP, w którym bardziej przydają się inne czary.
Rycerz DUAL - zmienione kilka współczynników, w tym współczynnik hitów w odes rago (dual miał ustawiony wyższy współczynnik niż 2h - czyli ok. 1.1 dla obu hitów). Teraz jest na poziomie 1, czyli delikatnie wyższym od 1h (0.95) i niższym od 2h (1.1, poprzednio było 1.0).

Wg obecnego ustawienia sytuacja powinna kształtować się tak (testowe wyniki):
40 poziom (zaibatsu 36 atk, 2h z wampirzym ostrzem 45, 1h/2h 88, siła 120)
- DUAL zrównuje się z DMG 1h z odes rago na poziomie 125 zręki, a w autoataku na poziomie 131 zręki.
- DUAL zrównuje się z DMG 2h z odes rago na poziomie 171 zręki, a w autoataku na poziomie 180 zręki.

100 poziom (tizona 45, 2h mroczna halabarda 59, 1h/2h 125, siła 150)
- DUAL zrównuje się z DMG 1h z odes rago na poziomie 125 zręki, a w autoataku na poziomie 131 zręki.
- DUAL zrównuje się z DMG 2h z odes rago na poziomie 189 zręki, a w autoataku na poziomie 180 zręki.

200 poziom (pogromca smoków 51, 2h raskolnik 68, 1h/2h 170, siła 170)
- DUAL zrównuje się z DMG 1h z odes rago na poziomie 125 zręki, a w autoataku na poziomie 131 zręki.
- DUAL zrównuje się z DMG 2h z odes rago na poziomie 193 zręki, a w autoataku na poziomie 183 zręki.

Naturalnie im wyższe wartości zręczności niż te podane przeze mnie, to przewaga DUALA rośnie.

Dodatkowo powyższe info nie uwzględnia na ten moment krytyków, które dual ma częściej.

Rozumiem z tego że przy odpowiedniej zręczności dual zaczyna zadawać wieksze obrażenia niż 2h + na dodatek bije podówjnie ponieważ nosimy 2 bronie tak ?

Catthon
03-12-18, 22:14
Tak, przy czym te szacunki w przypadku duala odnoszą się do obydwu hitów.

kantex
04-12-18, 12:24
Dalej testujecie tego duala a rycerz 2h tak jak był tak będzie stał w miejscu gdyż duala będzie mimo wszystko bić więcej od niego przez dodatkowe obrażenia zręcznośći i daje mu na + otrzymywyanych obrażen od potworów, jaka to polityka dziwna i nic owego że 2h rycerze nie chcą grać skoro lepiej bić duala xD

Catthon
04-12-18, 12:51
Przy 190 zręczności - owszem. Życzę powodzenia. Przy czym ciężko powiedzieć o ile więcej (raczej niewiele), ponieważ nie zostało to przetestowane przez rycerzy na wyższym poziomie (200).

Rycerz 2h otrzymuje w tej propozycji zwiększenie obrażeń z odes rago o 10%.

Prośba o dalsze testy, ponieważ jakkolwiek wg testów DUAL wydaje się wyważony, to mam wątpliwości w kwestii rycerza 1h i 2h. Jacyś chętni?

eremce
04-12-18, 18:37
200 zręczność niewbijalna? Sprowadź do Altaronu więcej niż 50 graczy na krzyż, a zobaczysz jak wbija się 200 zręczność. Tworzycie tego OTSa pod 50 graczy online, to też tyle ich macie.

kantex
04-12-18, 19:14
Catthon te 10 % odes rago dodanie mu niczego nie zmienia bo będzie bić jak bił tak samo, poza tym z tego co się orientuje dodanie 10% dmg z odes rago praktycznie każdy buffa rycerz dostanie bo od 10 lat tworzenia nie został dmg ustawiony pod każdą profesje z osobna i jakoś to ciężko widze by działało w praktyce tylko i wyłącznie dla 2h rycerza. Nie wiem czy Catthon patrzyłeś ale duale rycerze +100 lvl bija w pvp po 300 odes rago plus łapa dochodzą 600 około nawet 2h rycerz odes rago może całować pięty dualowi nie dorówna w dmg na mobach i pvp gdy ktoś ma zręczność dużą a nie o to w tym chodziło. 2h to miał założenia robić dmg z przyłożeniem a nie strzelać na kapiszony xD Dual tak jak jest był i będzie mocniejszy mimo że obniżycie wartość załużmy dmg to ma mniejsze kary na obrywanie i logiczne jest to że będzie dalej w dualu grane z wielu powodów aby mieć mniejsze waste i szybciej bić. Sytuacja zmian miała polepszych działania w rozgrywce a tylko jest lekko obniżnona a rycerzowi dodane 10% odes rago jakaś kpina, już lepiej było by mu dmg podnieść albo żeby szybszą prędkość miał mimo tego 10% rago

Rahilux
04-12-18, 19:19
Catthon te 10 % odes rago dodanie mu niczego nie zmienia bo będzie bić jak bił tak samo, poza tym z tego co się orientuje dodanie 10% dmg z odes rago praktycznie każdy buffa rycerz dostanie bo od 10 lat tworzenia nie został dmg ustawiony pod każdą profesje z osobna i jakoś to ciężko widze by działało w praktyce tylko i wyłącznie dla 2h rycerza. Nie wiem czy Catthon patrzyłeś ale duale rycerze +100 lvl bija w pvp po 300 odes rago plus łapa dochodzą 600 około nawet 2h rycerz odes rago może całować pięty dualowi nie dorówna w dmg na mobach i pvp gdy ktoś ma zręczność dużą a nie o to w tym chodziło. 2h to miał założenia robić dmg z przyłożeniem a nie strzelać na kapiszony xD Dual tak jak jest był i będzie mocniejszy mimo że obniżycie wartość załużmy dmg to ma mniejsze kary na obrywanie i logiczne jest to że będzie dalej w dualu grane z wielu powodów aby mieć mniejsze waste i szybciej bić. Sytuacja zmian miała polepszych działania w rozgrywce a tylko jest lekko obniżnona a rycerzowi dodane 10% odes rago jakaś kpina, już lepiej było by mu dmg podnieść albo żeby szybszą prędkość miał mimo tego 10% rago

Jedyna przewaga duala będzie wynikała z krytyków, a gdzie Ty widzisz 600dmg na 100lvlu w pvp to ja nie wiem xD.
Chyba w 2tygodniach bitej zręki, tygodniu bicia skilli i lvli oraz uzbieraniu itemów.

Kościsty i królewski set wystarczą by woj bił do 400, woj w pvp jest kupą, i takie finto przydałoby się by na x czas obniżało wartość pancerza o x%.

kantex
04-12-18, 21:27
Rahilux odes rago przy zrecznosci ktora maja 170 w pvp bije do 310 odes rago bez pieprzenia wchodzi im plus dwa hity po 150 siegaja nawet powodzenia =600 czasem wiecej wejdzie w 2h, 1h 400 z hakiem wchodzi, sprawdzone i testowane przy spvp swiecie na 100 poziomie.