PDA

Zobacz pełną wersję : Zestaw Myśliwego (Licor)


Molan
28-10-18, 12:37
Widzisz hełm myśliwego.
Redukuje otrzymywane obrażenia fizyczne od 2 do 6 pkt.
Widzisz hełm myśliwego (Zużycie: 0.00%).
Redukuje otrzymywane obrażenia fizyczne od 1 do 5 pkt.

Widzisz zbroję myśliwego (Wnęk: 1).
Redukuje otrzymywane obrażenia fizyczne od 7 do 17 pkt.
Widzisz zbroję myśliwego (Zużycie: 0.01%, Wnęk: 1).
Redukuje otrzymywane obrażenia fizyczne od 6 do 16 pkt.

Widzisz nogawice myśliwego.
Redukuje otrzymywane obrażenia fizyczne od 6 do 10 pkt.
Widzisz nogawice myśliwego (Zużycie: 0.01%).
Redukuje otrzymywane obrażenia fizyczne od 5 do 9 pkt.

Widzisz buty myśliwego.
Redukuje otrzymywane obrażenia fizyczne od 3 do 5 pkt.
Widzisz buty myśliwego (Zużycie: 0.00%).
Redukuje otrzymywane obrażenia fizyczne od 2 do 4 pkt.

Nie wiem czy to celowy zabieg, czy błąd - ale zużycie już na poziomie 0.00% (!) mocno osłabia te przedmioty. Rozumiem, że od 5 czy 10% zużycia mogłoby tak się dziać, ale 0.00-0.01% to moim zdaniem trochę przesada.

PS: Rozumiem że Licor, mała szkodliwość społeczna itd - ale chodzi o zasadę. ;)

Catthon
30-10-18, 11:59
Nie widzę tego co mi chcesz pokazać...

Widzisz hełm myśliwego.
Redukuje otrzymywane obrażenia fizyczne od 2 do 6 pkt.
Widzisz hełm myśliwego (Zużycie: 0.00%).
Redukuje otrzymywane obrażenia fizyczne od 1 do 5 pkt.

Które parametry są na jakim zużyciu?

Molan
30-10-18, 13:58
Czego tu nie widać? :zdziwiony:

Świeżo naprawiony hełm redukuje 2-6 obrażeń, a po przyjęciu jakichś trzech ciosów od szczura (przedmiot zużyty w 0.00-0.01%) redukuje już tylko 1-5 obrażeń, czyli o 1 mniej.

Z tego powodu bazowe statystyki (2-6) okazują się być picem na wodę, bo wystarczy zacząć walczyć i od razu spadają (do 1-5).

Słabo to wygląda - bo spadek parametrów jest zupełnie niewspółmierny do stopnia zużycia przedmiotu. Jeżeli to specjalnie i tak ma być to nie ma sprawy, da się z tym żyć. :oczko:

Catthon
30-10-18, 14:04
Nie napisałeś które są zepsute a które nie...
Czyli jak rozumiem powinno być tak:

Widzisz hełm myśliwego (Zużycie: 0.00%).
Redukuje otrzymywane obrażenia fizyczne od 2 do 6 pkt.


Widzisz hełm myśliwego (Zużycie: 0.01%).
Redukuje otrzymywane obrażenia fizyczne od 1 do 5 pkt.

Tak jest w każdym przypadku?

Molan
30-10-18, 17:37
Dziękuję za chęci, ale nadal nie zostałem zrozumiany. Łopatologicznie zatem:

1) Brak napisu "Zużycie" obok przedmiotu znaczy, że jest całkowicie naprawiony. Wszystkie przedmioty które wkleiłem bez napisu "Zużycie" są świeżo po naprawie u kowala. Np:

Widzisz hełm myśliwego.
Redukuje otrzymywane obrażenia fizyczne od 2 do 6 pkt.

2)Jeżeli w przedmiocie jest napisane cokolwiek o zużyciu, w tym nawet "Zużycie 0.00%" to znaczy że już został uszkodzony. Zużycie na poziomie 0.00-0.01% pojawia się na przedmiocie po dosłownie dwóch czy trzech hitach. Wtedy wygląda to już tak:

Widzisz hełm myśliwego (Zużycie: 0.00%).
Redukuje otrzymywane obrażenia fizyczne od 1 do 5 pkt.

I tu pojawia się niedopracowanie obecnego systemu. Gra pokazuje zużycie przedmiotu (bo już został użyty w walce) na poziomie 0.00% czy 0.01%, czyli na logikę praktycznie brak zużycia, a mimo to przedmiot jest już osłabiony o cały 1 punkt (czyli o jakieś 13% jego pierwotnych możliwości).

Uważam, że obniżenie statystyk przedmiotów powinno być adekwatne do stopnia zużycia, ale z zaokrągleniem na korzyść gracza. W tej chwili system wyświetla zaokrąglenie w górę do pełnego punktu pancerza i przez to już przy zużyciu 0.00-0.01% odejmuje cały punkt.

Po wprowadzeniu korekty powinno wyglądać to tak:

Widzisz hełm myśliwego.
Redukuje otrzymywane obrażenia fizyczne od 2 do 6 pkt.

Widzisz hełm myśliwego (Zużycie: 0.00% - 16.66%).
Redukuje otrzymywane obrażenia fizyczne od 2 do 6 pkt.

Widzisz hełm myśliwego (Zużycie: 16.67% - 33.33%).
Redukuje otrzymywane obrażenia fizyczne od 1 do 5 pkt.

Widzisz hełm myśliwego (Zużycie: 33.34% - 50.00%).
Redukuje otrzymywane obrażenia fizyczne od 1 do 4 pkt.

Widzisz hełm myśliwego (Zużycie: 50.01% - 66.66%).
Redukuje otrzymywane obrażenia fizyczne od 1 do 3 pkt.

Widzisz hełm myśliwego (Zużycie: 66.67% - 83.33%).
Redukuje otrzymywane obrażenia fizyczne od 0 do 2 pkt.

Widzisz hełm myśliwego (Zużycie: 83.34% - 99.99%).
Redukuje otrzymywane obrażenia fizyczne od 0 do 1 pkt.


Możliwe też, że jest to tylko błąd wyświetlania wartości przez klienta i w rzeczywistości napis "Redukuje otrzymywane obrażenia fizyczne od 1 do 5 pkt." przy zużyciu 0.01% oznacza dla mechaniki gry "Redukuje otrzymywane obrażenia fizyczne od 1.99 do 5.99 pkt.". Wtedy problem dotyczy jedynie zaokrąglania wyświetlanych wartości. A to już raczej pytanie do Pregusi.

Catthon
30-10-18, 18:35
No, teraz rozumiem dokładnie.
Dzięki, zanotuję i zobaczymy co da się zrobić.

Catthon
05-11-18, 16:52
Dobre wieści, będzie poprawione na dniach.