PDA

Zobacz pełną wersję : Naprawa eq


sokoskiii
27-10-18, 23:27
Propuneje zmniejszyć psucie się eq oraz naprawa jego powinna być zależna od zręczności a nie od siły.

No powiem tak troche wkurwia mnie to że ciągle tzn co 2 refile musze zawracać dupe jakiemus ryckowi zeby mi eq naprwaił.

Zetix
27-10-18, 23:46
Temat wałkowany wielokrotnie. Psucia nie zmienią oprócz zmiany że przy lepszej zbroi uderzenia słabych mobów mają nie psuć zbroi tak jak mocniejsze czy jakoś tak.

Także uważam że łamanie młotków powinno być uzależnione od zręczności. Tak jak teraz 125 Siły wystarczy tak powinno wystarczać 125 Zręki.
Od siły uzależniłbym szybkość naprawy czyli % za uderzenie.

I w końcu wypadałoby naprawić używanie młotków za pomocą hotkey-a. Niezrozumiałym jest że wszystkie przedmioty które można używać typu lina, łopata, wędka działają a młotek płatnerski NIE. To jest jakiś wyjątek i nawet jeśli zrobiono to z premedytacją to jest to dziwne.

eremce
28-10-18, 01:25
Na naprawianie eq rycerze maja monopol. Malo tego, nie maja oni tak naprawde nic z tego. Nawet gdyby chcieli robic to za pieniądze, to musielibyśmy im zaufac i oddać eq. Nie może byc tak, ze gra dwóch pozostałych profesji zalezy od rycerza. Aktualnie zmowa rycerzy moglaby doprowadzić do drastycznych zmian na serwerze, co uwazam ze jest niedopuszczalne. Dlatego tez wnioskuję rozwiązanie tego problemu. Czy usuniecie zepsucie, czy pozwolicie naprawiać innym profesjom, czy tez może wprawdzicie naprawienie u npc? Pomysłów bylo wiele i nadal pewnie znajdzie sie kilka nowych. Uwazam, ze brak możliwości ustawienia mlotka platnerskiego na hotkey...

Zetix
28-10-18, 07:28
Uwazam, ze brak możliwości ustawienia mlotka platnerskiego na hotkey... Gram rycerzem i jak mam naprawić eq paru osobom to mi sie zwyczajnie już nie chce bo to jest jakieś archaiczne rozwiązanie kliknij w młotek kliknij w eq i tak kilkadziesiąt do kilkaset razy. Gdyby działała opcja z topd hotkey to trzymam myszke w jednym miejscu i naciskam klawisz i myszka. Dużo wygodniej. To tak jak z rybami gdy nie wiedziałem na samym początku ze mozna ustawić pod hotkey to łowienie ryb nudziło sie po 5 minutach teraz mozna łowić i godzine.
... musielibyśmy im zaufac i oddać eq. Nie może byc tak, ze gra dwóch pozostałych profesji zalezy od rycerza.
Catthon twierdziłeś że o to chodzi że to rycerz jest od naprawy, a inni nie zniżyliby się do tego żeby naprawiać eq (cokolwiek to znaczy). Kolega porusza bardzo ważny temat. Jeżeli gra wymusza naprawę to albo umożliwiamy wszystkim naprawę eq albo tworzymy jakieś menu jak trade żeby w bezpieczny sposób powierzyć komuś swoje eq. Nie każdy ma koleżeńskie układy z Rycerzami a wtedy może stracić eq bądź byc zmuszony albo zrobić 2 postać albo grac w zepsutym eq.

...Dlatego tez wnioskuję rozwiązanie tego problemu. Czy usuniecie zepsucie, czy pozwolicie naprawiać innym profesjom, czy tez może wprawdzicie naprawienie u npc?...
Popieram!

Kierka250799
28-10-18, 08:38
+1

<znaki>

sokoskiii
28-10-18, 14:48
15:45 Widzisz złoty hełm (Zużycie: 3.40%).
Redukuje otrzymywane obrażenia fizyczne od 20 do 31 pkt.
15:46 Widzisz złotą zbroję (Zużycie: 11.82%, Wnęk: 1).
Redukuje otrzymywane obrażenia fizyczne od 62 do 89 pkt.
15:46 Widzisz złote nogawice (Zużycie: 6.97%, Wnęk: 1).
Redukuje otrzymywane obrażenia fizyczne od 37 do 61 pkt.
15:46 Widzisz złote buty (Zużycie: 2.35%, Wnęk: 1).
Redukuje otrzymywane obrażenia fizyczne od 15 do 23 pkt.
15:46 Widzisz złotą tarczę (Zużycie: 6.22%).
Możesz nią zredukować od 87 do 123 pkt. obrażeń fizycznych.

Eq po jednym refilu. Pozdro ide na czerwie.

Zetix
28-10-18, 15:03
Jeszcze bym to rozumiał gdyby to był jakiś sposób zarobku dla rycerza i oferty naprawy mnożyłyby się na Handlu ale przy tej ilości graczy obecne rozwiązanie jest fatalne i nie dla mnie bo akurat gram rycerzem i nie mam z tym problemu.

ix7
10-11-18, 09:56
Coś w temacie bo S1 się kończy i każdy zainteresowany chciałby wiedzieć jak to będzie na S2.

Zetix
10-11-18, 11:11
Ja to widzę tak:
- Uzależnić łamanie młotków od zręczności dokładnie jak teraz jest od siły (przenieść 1:1), zupełnie nikomu to nie zaszkodzi dodatkowo zachęci wojowników już od początku do pomocy innym w naprawie sprzętu (przy sile poniżej 125 będzie widać jakiś tam postęp przy treningu siły)
- zmniejszyć minimalny poziom siły przy którym możliwa jest naprawa powiedzmy do 40 może niżej to już zależne od tego czy administracja zdecyduje się dać możliwość naprawy innym profesjom o co ludzi prosili.
Rozwiązało by to problem naprawy zestawu mosiężnego na początku serwera kiedy nie ma na tylu mocnych rycerzy i brakuje młotków.
(Nie powinno być jak obecnie że gra daje nam jedyną właściwa ścieżkę rozgrywki czyli pchanie PN w siłę od samego początku (to pozwala na zróżnicowanie postaci). Gracz powinien mieć możliwość wyboru a jej nie ma bo nie może właściwie expić ze zniszczonym eq)

Samo umożliwienie innym profesjom naprawy nie wpłynie znacząco na system ponieważ czasochłonność takiej operacji byłaby bardzo duża. (Obecnie wartość o którą naprawiamy jest zależna od siły więc gdyby na sile 10 próbować naprawić mogło by to dawać od 0%naprawy do powiedzmy 0,01% czyli 100 uderzeń na 1%.

Wypowiedziało się kilka osób tak w tym temacie jak i w innych podobnych. Fajnie by było wiedzieć przed kolejnym sezonem bo ma to wpływ zwłaszcza na początku rozgrywki.