PDA

Zobacz pełną wersję : Speed na OTC


eremce
20-10-18, 21:06
Postacie są zdecydowanie wolniejsze na OTC. Wydaje mi się, że jest to spowodowane sposobem chodzenia. Na starej Tibi, zeby osiągnąć maksymalną prędkość chodzenia TRZEBA było uzywać programów do dashowania. Ja na staramy kliencie biegam najszybciej trzymając przycisk myszki, pod którym mam ustawiony hotkey f10 z miksturą (w moim przypadku maga, ale każda mikstura daje to samo). To mi daje najszybszą prędkość. Proponuje aby rozwiązać ten problem który sprawia, że gracz który "potrafi" (bo to żadna umiejętność tylko słabość gry) biegać jest szybszy od swoich kolegów nawet o paredziesiąt procent mimo takiej samej wartości parametru speed. Widziałem, że wczesniej już był dash wbudowany, ale został usunięty. Uważam, że trzeba go naprawić i przywrócić, gdyż nie możemy zmuszać graczy do używania nielegalnego oprogramowania w celu osiągnięcia pełnej prędkości. Aktualnie wydaje mi się, że postać robi przestoje po paręset milisekund co kratkę.

Catthon
20-10-18, 23:37
Zaraz - czyli chcesz, byśmy wprowadzili "legalnego" dasha, bo wcześniej wykorzystywałeś błąd, który działał w podobny sposób?

Wicher
20-10-18, 23:41
przy uzywaniu hape odes kpiro przestoj jest jeszcze dluzszy, przynajmniej u mnie :>

Catthon
20-10-18, 23:42
No dobra chłopaki, spróbujcie to wytłumaczyć w sposób na tyle przystępny i obrazowy, by np. Pręgusia wiedział co jest nie tak.

eremce
21-10-18, 00:34
Nie rozumiemy się. Tibia była na tyle nieudolnie zbudowanym klientem, że bieganie było uzależnione od przesuwania kursora między literami. Żeby biegać szybciej i bez przestojów trzeba było ustawiać szybkość powtarzania jak najszybszą i opóźnienie powtarzania jak najmniejsze. Jeżeli wypełnisz wordpada literami, i będziesz strzałkami "kursorem" po nim, to będziesz wiedział ile dokładnie sygnałów wysłałeś do klienta. Dla porównania sprawdź Sobie jak będziesz biegał gdy wartości te ustawisz odwrotnie, czyli prędkość powtarzania dasz na najmniejszą i opóźnienie powtarzania dasz największe. Będziesz czuł się jakbyś grał na lagach. Jeżeli dajemy postaciom daną prędkość a gracze nie mogą jej wykorzystać to należy umożliwić im jej wykorzystanie, bo powstaną programy do tego żeby biegać szybciej i nikt tego nie wykryje. Walka z wiatrakami i powód do milionów gównoburzy na forum. Zróbcie tak aby wszyscy gracze wykorzystywali maksymalną prędkość więc nikt nie będzie używał nielegalnego oprogramowania. Chyba proste, co nie?

Catthon
24-10-18, 14:03
Jakie widzisz rozwiązanie dla tego problemu?

eremce
24-10-18, 14:28
Tak długo jak istnieją dwa klienty jednocześnie, będzia musiał być dash wbudowany w otc. Teraz nasza na postać na otc biega zdecydowanie wolniej (nie trzeba nawet tego testować, wystarczy przebiec sie po mieście i zobaczyć jak klatkują dachy budynków) i gracze grający na starym kliencie mogą to wykorzystywać. Przywrócić i naprawić auto-dash.

Oczywiście domyślnie ustawiony tak aby gracze nie odczuli nawet, ze coś zostało zmienione. Problemem może też być komunikacja klienta z klawiaturą, ale to Pregi powinien widzieć co tam jest nie tak.

Catthon
24-10-18, 14:42
Zgłosiłem. Kompletnie się na tym nie znam, więc oddaję w ręce sił wyższych.

Catthon
26-10-18, 10:16
Teoretycznie da się poprawić, ale kosztem usunięcia opcji smartwalka, czego trochę szkoda. Będzie trzeba potestować czy warto.

3373722
26-10-18, 10:21
smartwalk przy chodzeniu WSAD nie jest potrzebny bo są od tego QEZC aby uzywac skosów :D

Catthon
26-10-18, 11:11
Nie do końca... to tak jak używać hotkeyów albo klikać na runy.

eremce
26-10-18, 12:17
Nie znam ludzi którzy używają smartwalka. Mając sprawnie działające WASD, nikt nie będzie tego używał. Więc wyłączyć smartwalka i dać dasha.

Rahilux
26-10-18, 12:24
+1
<znaaczki>

wilddd
26-10-18, 14:08
Smartwalk to ciekawy bajer, ale totalnie niepraktyczny (jak chciałem go użyć do zrobienia skosa to najpierw robiłem kratkę w którymś z dwóch kierunków dopiero potem skos, przez co wyłączyłem go po 1. dniu testowania) - jestem za usunięciem i wprowadzeniem dasha.

@smartwalk = inteligentne chodzenie wprowadzone w nowym kliencie, czyli naciskasz jednocześnie dwie strzałki np. prawo i góra, a postać teoretycznie zamiast robić ruch w prawo bądź w górę wykonuje ruch po skosie "na północnych wschód" xD)

Zetix
26-10-18, 16:29
A ja jako w sumie nowy gracz tak czytam i sam nie wierzę. Piszą tu o jakiś smartwolk czy dash a ja z tego ni hu... nie rozumiem. Słyszałem tylko że postac chodzi sporo wolniej na nowym kliencie.

Prawda jest taka, że postać bez używanie czegokolwiek powinna na każdym z klientów chodzić tak samo ale czy tak się da nie wiem bo nie mam za bardzo pojęcia o czym wcześniej pisaliście.

Drain
26-10-18, 16:38
Dać dasha kazdemu +11

Makon
26-10-18, 19:25
w OTC jest wbudowany cavebot i healbot, ale został usunięty.
Uważam, że trzeba go naprawić i przywrócić, gdyż nie możemy zmuszać graczy do używania nielegalnego oprogramowania w celu osiągnięcia pełnego potencjału swoich postaci.

Sirenox
27-10-18, 08:21
Co do smartwalka to moim zdanie mógłby trochę inaczej działać.

Aktualnie działa następująco: biegnąc np prosto w górę, puszczam strzałkę i kliknę strzałkę w prawo to postać i tak zrobi skosa góra-prawo. Musiałbym poczekać aż postać się zatrzyma i wtedy dać strzałkę w prawo, żeby postać nie robiła skosa.

Powinno być: Biegnę prosto w górę puszczam klawisz i dam w prawo to postać odbija w prawo. Wcisnę dwie strzałki góra i prawo jednocześnie to tylko wtedy postać robi skosa.

Catthon
30-10-18, 12:03
Generalnie - najprawdopodobniej smartwalk wypadnie i wdrożymy to, co jest w temacie.