Zobacz pełną wersję : haper rago
Troche za bardzo znerfiliście haper rago, bije sie z tego mniej niz z odes rago a bierze wiecej many.
Moby i tak sie bierze na close combat.
Haper rago bije tylko z fizyka, praktycznie stalą wartość bez możliwości kryta, kosztuje 2x wiecej many i ma bodajże 2500ms cd.
Useless spell
Jeżeli chcecie coś robić z tym czarem, to widzę tylko dwie opcje. Pierwsza opcja to go usunąć, gdyż z tym polem rażenia zawsze będzie służył tylko do zabijania robaków i orków, gdy będą nam stawały na drodze. Dokładnie taki sam powód z którego nikt nie używa oflando. Obszar jest w pewnym sensie zbyt mały, żeby był używany do expa, a jednocześnie zbyt duży aby kosztował mniej many. Druga opcja to zmienić parametry czaru, tak aby można nim było zabijać potwory do 200-300 hp na strzał na powiedzmy 150 poziomie.
Jeżeli chcecie coś robić z tym czarem, to widzę tylko dwie opcje. Pierwsza opcja to go usunąć, gdyż z tym polem rażenia zawsze będzie służył tylko do zabijania robaków i orków, gdy będą nam stawały na drodze. Dokładnie taki sam powód z którego nikt nie używa oflando. Obszar jest w pewnym sensie zbyt mały, żeby był używany do expa, a jednocześnie zbyt duży aby kosztował mniej many. Druga opcja to zmienić parametry czaru, tak aby można nim było zabijać potwory do 200-300 hp na strzał na powiedzmy 150 poziomie.
A jakby tak zrobić, że każdy punkt siły do 100 daje 2 dmg, a po 100 każdy 4 dmg? Na 50 lvlu ma się około 120 siły max, ktoś by bił po 280, wow.
A jakby tak zrobić, że każdy punkt siły do 100 daje 2 dmg, a po 100 każdy 4 dmg? Na 50 lvlu ma się około 120 siły max, ktoś by bił po 280, wow.
Czyli byłby prawie tyle co 160 wojownik 1h z wybebeszaczem (Vladmir bije z tego co kojarze za okolo 320-350~)
Uzależnianie obrażeń od umiejętności pobocznych jak siła, zręczność czy alchemia nie jest dobrym pomysłem. Mam nadzieję że w niedalekiej przyszłości przejdziemy na (a właściwie wrócimy do) systemu w którym obrażenia i siła czarow sa uzaleznione w pierwszej kolejności od poziomu, a dopiero potem od skilli. Mozna powiedzieć, ze haper rago zalezace od siły było błędem.
Z tego co pamiętam to głównym powodem do nerfu haper rago było to, że knighty na każdej opence wbijały się z haper rago w magów i ich masakrowali i wybebeszali z many, a najczęściej widzianym widokiem na polu bitwy był "hape oreh tuur".
Czar który głównie siał zamęt w pvp został znerfiony raz (zwiększenie many), dwa (cd) i trzeci nerf który już całkowicie usunął go z użytku.
Napiszę to jeszcze raz ale ładniej, bo wtedy pisałem z telefonu.
Haper rago:
-Nie ma krytyków
-Ma stały dmg (na który widzę już nie wpływa parametr siły, 160->200 siły a dmg nadal 189)
-Bije tylko fizycznie
-Zabiera 160 many
-Jest on od 40 lvla tylko dla rycerza elementalisty
-2000ms cooldown
Można by po prostu zwiększyć jego moc o 25% (to nie jest dużo), chociaż pewnie i to by nie zmieniło tego, że nie opłaca się go po prostu używać bo nakłada cd na inny czar ofensywny, i kosztuje więcej niż hoxe alp/odes rago/rago tote które nam może pomóc wybić drogę.
P.s
Hoxe alp powinien bić z żywiołu na jaki zaczarowana jest broń.
@Bryndzaarron
to niezłe 1,4k
Bryndzaarron
10-10-18, 19:56
powodem znerfenia haper rago bylo to ze rycerz 1h duch-ele bil wiecej niz rycek 2h nekro-alch xD pamietam jak bigos do 1400 we wrazliwe potwory nawet majac full defa i pusta reke z tarcza xDDDD Gdzie 2h rycki typu pepeszka bily do 200 odes rago i 500 z rago tote + lapa na max hitach
troche poplynoles z tym 1400 xDD.
Bryndzaarron
11-10-18, 13:01
a ile w wrl bil bigos? on mial wszystko w sile tym 140 kapciem
spoko, mialem 170 sily i na hape oreh tuur bilem do 700 wiec zeby on bil po 1400 to musial by chyba miec z 230 sily i spell a to jednak nie mozliwe.
Bryndzaarron
11-10-18, 13:15
Co ty pierdolisz jak w ludzi siadlo do 400 i to jeszcze na 100-110lvlach a co dopiero w mobki co mialy 15%-20% wrazliwosci
zakładając ze Bigos biłby 1000 to 20 % to dalej aby 1200, a i tak wątpię żeby bił te 1000.
Z tego co pamiętam Bigos miał 178 siły (jak go rookowalem), nawet jakby miał set z klejnotami siły w co wątpię, to miałby z 186. Ze spellem miałby z 240. I tak nie uderzyłby tyle.
Bigosinski
11-10-18, 16:13
@Gofer @Makon
Z hapera biłem w warlocki ~800, a siły miałem ~170(build full pn w siłę), jednak w inne potworki dmg wachał się 650-720 w zależności od pancerza moba - wciąż w kutas dużo biorąc pod uwagę ówczesny dmg knajta i to że broń nie była potrzebna + full def nie obniżał obrażeń czaru, także XD
@topic
W mojej opinii spellek totalnie nieprzydatny a nawet szkodliwy - wcześniej zbyt op, obecnie jest tylko noob trapem, na dodatek ciężko go zbalansować. Proponuje usunąć albo zreworkować
Bryndzaarron
11-10-18, 16:57
to moze troche zle zapamietalem tego spella faktem bylo ze keavira padl na 2 hapery przy liczeniu kogos tam przez friendly fire a mial z 80 maga jak nie wiekszego teraz pewnie bilby we wszystko po kafla bo potwory nie maja zadnego pancerza xDDD
dodam że ten czar jest tylko dla szlachty, więc powinien być przydatny. proponuje zwiększyć obrażenia o około 50%.
dodam że ten czar jest tylko dla szlachty, więc powinien być przydatny. proponuje zwiększyć obrażenia o około 50%.
Czyli takie czary jak 'Tawis' mogą być useless bo są dla wszystkich ?