PDA

Zobacz pełną wersję : haper rago


witos9911
10-10-18, 12:17
Troche za bardzo znerfiliście haper rago, bije sie z tego mniej niz z odes rago a bierze wiecej many.

Drain
10-10-18, 12:23
Ale ma większy obszar.

witos9911
10-10-18, 12:33
wiele to nie zmienia ;d

Rahilux
10-10-18, 12:57
Moby i tak sie bierze na close combat.


Haper rago bije tylko z fizyka, praktycznie stalą wartość bez możliwości kryta, kosztuje 2x wiecej many i ma bodajże 2500ms cd.

Useless spell

eremce
10-10-18, 13:43
Jeżeli chcecie coś robić z tym czarem, to widzę tylko dwie opcje. Pierwsza opcja to go usunąć, gdyż z tym polem rażenia zawsze będzie służył tylko do zabijania robaków i orków, gdy będą nam stawały na drodze. Dokładnie taki sam powód z którego nikt nie używa oflando. Obszar jest w pewnym sensie zbyt mały, żeby był używany do expa, a jednocześnie zbyt duży aby kosztował mniej many. Druga opcja to zmienić parametry czaru, tak aby można nim było zabijać potwory do 200-300 hp na strzał na powiedzmy 150 poziomie.

mexiunio
10-10-18, 15:22
Jeżeli chcecie coś robić z tym czarem, to widzę tylko dwie opcje. Pierwsza opcja to go usunąć, gdyż z tym polem rażenia zawsze będzie służył tylko do zabijania robaków i orków, gdy będą nam stawały na drodze. Dokładnie taki sam powód z którego nikt nie używa oflando. Obszar jest w pewnym sensie zbyt mały, żeby był używany do expa, a jednocześnie zbyt duży aby kosztował mniej many. Druga opcja to zmienić parametry czaru, tak aby można nim było zabijać potwory do 200-300 hp na strzał na powiedzmy 150 poziomie.

A jakby tak zrobić, że każdy punkt siły do 100 daje 2 dmg, a po 100 każdy 4 dmg? Na 50 lvlu ma się około 120 siły max, ktoś by bił po 280, wow.

bart303
10-10-18, 15:52
A jakby tak zrobić, że każdy punkt siły do 100 daje 2 dmg, a po 100 każdy 4 dmg? Na 50 lvlu ma się około 120 siły max, ktoś by bił po 280, wow.

Czyli byłby prawie tyle co 160 wojownik 1h z wybebeszaczem (Vladmir bije z tego co kojarze za okolo 320-350~)

eremce
10-10-18, 17:27
Uzależnianie obrażeń od umiejętności pobocznych jak siła, zręczność czy alchemia nie jest dobrym pomysłem. Mam nadzieję że w niedalekiej przyszłości przejdziemy na (a właściwie wrócimy do) systemu w którym obrażenia i siła czarow sa uzaleznione w pierwszej kolejności od poziomu, a dopiero potem od skilli. Mozna powiedzieć, ze haper rago zalezace od siły było błędem.

Rahilux
10-10-18, 17:41
Z tego co pamiętam to głównym powodem do nerfu haper rago było to, że knighty na każdej opence wbijały się z haper rago w magów i ich masakrowali i wybebeszali z many, a najczęściej widzianym widokiem na polu bitwy był "hape oreh tuur".

Czar który głównie siał zamęt w pvp został znerfiony raz (zwiększenie many), dwa (cd) i trzeci nerf który już całkowicie usunął go z użytku.

Napiszę to jeszcze raz ale ładniej, bo wtedy pisałem z telefonu.

Haper rago:

-Nie ma krytyków
-Ma stały dmg (na który widzę już nie wpływa parametr siły, 160->200 siły a dmg nadal 189)
-Bije tylko fizycznie
-Zabiera 160 many
-Jest on od 40 lvla tylko dla rycerza elementalisty
-2000ms cooldown

Można by po prostu zwiększyć jego moc o 25% (to nie jest dużo), chociaż pewnie i to by nie zmieniło tego, że nie opłaca się go po prostu używać bo nakłada cd na inny czar ofensywny, i kosztuje więcej niż hoxe alp/odes rago/rago tote które nam może pomóc wybić drogę.


P.s
Hoxe alp powinien bić z żywiołu na jaki zaczarowana jest broń.


@Bryndzaarron

to niezłe 1,4k

Bryndzaarron
10-10-18, 19:56
powodem znerfenia haper rago bylo to ze rycerz 1h duch-ele bil wiecej niz rycek 2h nekro-alch xD pamietam jak bigos do 1400 we wrazliwe potwory nawet majac full defa i pusta reke z tarcza xDDDD Gdzie 2h rycki typu pepeszka bily do 200 odes rago i 500 z rago tote + lapa na max hitach

Makon
11-10-18, 12:21
troche poplynoles z tym 1400 xDD.

Bryndzaarron
11-10-18, 13:01
a ile w wrl bil bigos? on mial wszystko w sile tym 140 kapciem

Makon
11-10-18, 13:14
spoko, mialem 170 sily i na hape oreh tuur bilem do 700 wiec zeby on bil po 1400 to musial by chyba miec z 230 sily i spell a to jednak nie mozliwe.

Bryndzaarron
11-10-18, 13:15
Co ty pierdolisz jak w ludzi siadlo do 400 i to jeszcze na 100-110lvlach a co dopiero w mobki co mialy 15%-20% wrazliwosci

Makon
11-10-18, 13:23
zakładając ze Bigos biłby 1000 to 20 % to dalej aby 1200, a i tak wątpię żeby bił te 1000.
Z tego co pamiętam Bigos miał 178 siły (jak go rookowalem), nawet jakby miał set z klejnotami siły w co wątpię, to miałby z 186. Ze spellem miałby z 240. I tak nie uderzyłby tyle.

Bigosinski
11-10-18, 16:13
@Gofer @Makon
Z hapera biłem w warlocki ~800, a siły miałem ~170(build full pn w siłę), jednak w inne potworki dmg wachał się 650-720 w zależności od pancerza moba - wciąż w kutas dużo biorąc pod uwagę ówczesny dmg knajta i to że broń nie była potrzebna + full def nie obniżał obrażeń czaru, także XD

@topic
W mojej opinii spellek totalnie nieprzydatny a nawet szkodliwy - wcześniej zbyt op, obecnie jest tylko noob trapem, na dodatek ciężko go zbalansować. Proponuje usunąć albo zreworkować

Bryndzaarron
11-10-18, 16:57
to moze troche zle zapamietalem tego spella faktem bylo ze keavira padl na 2 hapery przy liczeniu kogos tam przez friendly fire a mial z 80 maga jak nie wiekszego teraz pewnie bilby we wszystko po kafla bo potwory nie maja zadnego pancerza xDDD

Rahilux
11-10-18, 18:12
Nie xDDDD

Znaki

witos9911
12-10-18, 14:22
dodam że ten czar jest tylko dla szlachty, więc powinien być przydatny. proponuje zwiększyć obrażenia o około 50%.

bart303
12-10-18, 21:03
dodam że ten czar jest tylko dla szlachty, więc powinien być przydatny. proponuje zwiększyć obrażenia o około 50%.

Czyli takie czary jak 'Tawis' mogą być useless bo są dla wszystkich ?