PDA

Zobacz pełną wersję : Mikstura many i leczenia naraz


Catthon
14-09-18, 18:22
Cześć,

W ciągu ostatnich 2 dni 2 razy dostałem info o "błędzie" - mikstura many i leczenia (maga i wyzdrowienia) używane jednocześnie.

Czy to błąd? Moim zdaniem nie, ale chcielibyśmy poznać Waszą opinię.
Zapraszam do udzielenia odpowiedzi w szybkiej ankiecie i dyskusji pod nią, to też będzie ważne.

Pozdrawiam,
Catthon

19Fafarafa06
14-09-18, 18:42
Nie, jedno powinno blokować drugie albo mana albo hp

Paragon
14-09-18, 18:57
Nie, jedno powinno blokować drugie albo mana albo hp

cios w zwiadów i rycków nekromantów.
tak przypomne, ze mag nekro ma uha za 1,5k, rycek nekro ma jakies wysysanie zycia i tawisa za 150, a zwiadowca nekro ma uha za 700 ktory blokuje hape tawisa za przecietnie 400 xD

Bryndzaarron
14-09-18, 20:53
Nie, jedno powinno blokować drugie albo mana albo hp

niech zgadne bo grasz magiem na tej edycji?

Catthon
15-09-18, 16:19
No i sprawa jasna, dzięki. Nie będzie zmian w tym zakresie, nie jest to też błąd.

Zaabsorbowany
15-09-18, 19:03
W takim razie czemu z innymi miksturami się tak nie da lul :)

Maru123
15-09-18, 21:30
Magowie oczywiście powiedzą, że to błąd, by jeszcze bardziej zwiększyć swą przewagę. Wszystko jest dobrze.

eremce
15-09-18, 22:20
Ułatwia to grę zwiadowcom a przede wszystkim rycerzom. Zwiększa to o stokroć przeżywalność rycerzy i zwiadowców, którzy do wykorzystania pełnej mocy leczenia, potrzebują mikstur many i życia. Potrzebują mikstur many, żeby łączyć leczenie miksturami z zaklęciami: hape, hape tawis, tapen tawis. Właśnie z tego powodu był robiony rebalans runy leczenia. Zawsze balans opierał się na tym, że nawet jeżeli gracz ma leczenie które pozwoli mu wyleczyć się z danej siły obrażeń przeciwników, to i tak prędzej czy później skończy mu się mana (własnie dlatego zostały wprowadzone runy absorpcji many, aby ten proces przyespieszyć). W szczególności u rycerza którego to kostelnaar jest uzależniony od many. Nie chcę nawet mówić jak bardzo to wpływa na rozgrywkę PVP gdzie na serwerze są dwie gildie 10 osobowe, gdzie będzie się liczyć nawet to czy będą się bili na miksturkach, rybach i czy ich różdżka czy też kusza jest +1 (nie mówię o kosturach, które nie mają sensu po zmianach pancerzy).