PDA

Zobacz pełną wersję : Ulepszanie broni w kostce


WsT
31-08-18, 19:57
Proponuje wprowadzić możliwość przetwarzania 100 surowych stali na 1 mistrzowską stal (nazwa do ustalenia)

Jak ma to działać? Tak samo jak w tym momencie z taką różnicą że gdy dorzucimy mistrzowską stal to broń podczas nieudanej próby nie znika a jedynie jej ulepszenie o -1

Aktualnie nikt nie próboje ulepszać rare itemów w koste z obawy o utratę broni.

19Fafarafa06
31-08-18, 20:03
Proponuje wprowadzić możliwość przetwarzania 100 surowych stali na 1 mistrzowską stal (nazwa do ustalenia)

Jak ma to działać? Tak samo jak w tym momencie z taką różnicą że gdy dorzucimy mistrzowską stal to broń podczas nieudanej próby nie znika a jedynie jej ulepszenie o -1

Aktualnie nikt nie próboje ulepszać rare itemów w koste z obawy o utratę broni.

koszt 100 surowych stali na cpvp przewyższa ceną nie jedną broń :D

WsT
31-08-18, 20:23
A kto mówił że ma być łatwo? :D

Koszt 100 surowych stali to 50-100t zależy od sprzedawcy

W przypadku gdy chcesz ulepszyć np Szpon z 4% krytykiem to myśle że 100t za taką stal jest odpowiednią ceną by nie spalić broni.

Zaabsorbowany
31-08-18, 21:02
W sumie spoko czemu by nie. W końcu by się dążyło do lepszego ekwipunku :v

Happyde
31-08-18, 22:15
Ciekawy pomysł, może ktoś faktycznie zacznie używać tej mechaniki gry jaką jest ulepszanie przedmiotów w kostce transmutacji...

19Fafarafa06
31-08-18, 22:23
A kto mówił że ma być łatwo? :D

Koszt 100 surowych stali to 50-100t zależy od sprzedawcy

W przypadku gdy chcesz ulepszyć np Szpon z 4% krytykiem to myśle że 100t za taką stal jest odpowiednią ceną by nie spalić broni.

Panie spaliłem już bronie o wartości plecaka talarów, szansa na powodzenie jest strasznie mierna.
Pomysł na + a surowe stale kupisz za jakieś 15k sztuka nawet o.O

Zaabsorbowany
31-08-18, 22:36
Kwestią będzie to ile i czego będzie potrzeba na tą "mistrzowską stal"

pepeszka
31-08-18, 23:38
Jestem za, fajny pomysł

Veliothe
31-08-18, 23:39
Pomysł fajny, ale 100 surowych trochę przesada. ;p

hejhop
01-09-18, 02:25
dobrze, jak najdrożej za takie rarytasy bo i tak nie ma co z kasa robic

Panie spaliłem już bronie o wartości plecaka talarów, szansa na powodzenie jest strasznie mierna.
Pomysł na + a surowe stale kupisz za jakieś 15k sztuka nawet o.O

A kova nawet po 2t sprzedaje jedna sztuke

Veliothe
01-09-18, 07:06
@up chodzi o to, żeby było to opłacalne. Kto wyda kupę szmalu, żeby wbić (lub nie) 1 marny atak w broni, który da niezauważalny wzrost dmg? Wg mnie cały system ulepszania powinien być atrakcyjniejszy. Zwojami do max 4-5 wg mnie jest również zbyt mało i zbyt ciężko. Powinien być max poziom możliwy do ulepszenia (dajmy na to +10 zwoje i +5 kostka) i każdy powinien mieć realną, lecz wcale nie łatwą możliwość wbicia tego max poziomu. Zwoje miałyby wtedy większą wartość, rudy miałyby większą wartość, przedmioty endgameowe też, a to ruszyłoby gospodarką.

hejhop
01-09-18, 12:51
i taki raskolnik plus 15 robilby z rycerza MG'a na respie

19Fafarafa06
01-09-18, 13:04
i taki raskolnik plus 15 robilby z rycerza MG'a na respie

ta, zwiększył by atak odes rago, o jakieś 50, op mocnoooo

Zaabsorbowany
01-09-18, 13:04
Ta szczególnie, że dmg nie rośnie z lvlem u rycerza :c więc po jakimś czasie wrócilibyśmy do normalności

Veliothe
01-09-18, 14:04
i taki raskolnik plus 15 robilby z rycerza MG'a na respie

A niech robi, Ty różdżkę także mógłbyś zrobić na +15, a zwiad kuszę, dlatego nie widzę problemu. Grałem kiedyś na RONots, jeśli ktoś grał i pamięta to tam był fajny system ulepszania. Miało to duży sens i wpływ na rozgrywkę, a samo ulepszanie pochłaniało sporo czasu, ale było realne i opłacalne. Na Altaronie ulepsza się dla samego ulepszenia. Bo ładniej wygląda szpon +4 niż szpon +1.

Zetix
05-09-18, 13:30
A ja mam na to inne spojrzenie. O bronie na Sezonowym będzie ciężej niż na stałym serwerze poza tym koszt nie może być aż tak duży z tego powodu że i tak wszystkie itemy tracimy po 3 miesiącach. Ja bym to zmienił na takiej zasadzie jak jest teraz z pewnym ale: Nadal istniała by szansa na złamanie broni ale powinna ona być BARDZO NISKA np 5%

Czyli tak jak teraz. Wrzucasz 100 rud, lub 10 stali czy tam ile bo nie pamiętam i w efekcie masz +1 lub -1 i do tego 5% szansy że złamiesz broń. Obniżyłoby to koszt zwoi który jest z czasem zatrważający. Dodatkowo broń-1 czyli uszkodzoną łatwiej złamać podczas próby naprawy w kostce (z -1 do normalnej wartości). Zakładamy że nie da się zrobić więcej niż -2 (przy tej wartości 50/50 złamie sie lub bedzie -1.

Rożne warianty np zamiast złamania w przypadku broni +2 lub +3 spadamy na o 2 plusy (0 szansy na złamanie). To już do przemyślenia.

Takie rozwiązanie znacznie zwiększy korzystanie z tej metody a koszt będzie i tak bardzo wysoki.

Catthon
11-09-18, 23:19
Zanotowane