PDA

Zobacz pełną wersję : Punkty


Bryndzaarron
21-08-18, 20:09
Krotko i na temat jako ze wprowadzany jest 2x exp i drop proponuje zmniejszyc czas miedzy fragami zamiast np dzien to 12h zamiast tydzien to 3 dni i 12 godzin etc odrabianie lvla bedzie bardzo proste nie tylko ze wzgledu na duza ilosc gotowki to jeszcze exp i podobno skille x3


Proponuje tez zwiekszyc dmg z odes rago rycerzowi nekro na poprzedniej edycji nikt tym nie gral wszyscy mi go odradzaja a chcialbym pograc czyms innym niz mag nekro-alch lub zwiadowca duch-alch pozdro

Exoreniuss
21-08-18, 21:06
Popieram, x2 all

paaaprikos96
22-08-18, 07:52
2x więcej lvl straty przy desce :>

Bryndzaarron
22-08-18, 10:02
to nie jest dobre rozwiazanie ludzie beda mieli od groma kasy a wyexpienie noobka nie bedzie takie trudne rozgrywka jest przyspieszona wiec i przyspieszone powinno byc znikanie punktow ma byc krwawa jatka a nie liczenie kazdego punktu jak bijemy 150 zwiadka w trapie

909794
22-08-18, 11:35
Ta, punkty powinny być inaczej zrobione na tym szybkim serwie, skoro pvp będzie jego kwintesencją.

Catthon
22-08-18, 11:43
Czy nie po to jest warmode?

Bryndzaarron
22-08-18, 11:54
Ta ten mityczny warmode z ktorym wiemy jak to jest prosze niech na ten temat wypowiadaja sie jedynie osoby ktore notorycznie uczestnicza w wojnach na altaronie zeby nie bylo powtorki z community-pvp (chyba najgorszej edycji altaronu?)

Catthon
22-08-18, 12:12
Ta ten mityczny warmode z ktorym wiemy jak to jest prosze niech na ten temat wypowiadaja sie jedynie osoby ktore notorycznie uczestnicza w wojnach na altaronie zeby nie bylo powtorki z community-pvp (chyba najgorszej edycji altaronu?)

Prośba definitywnie odrzucona. To serwer dla wszystkich, a nie tylko tych, którzy "notorycznie uczestniczą w wojnach". Nie pytam złośliwie, chcę poznać argumenty. Kiedyś już o nie pytałem, ale nie padły (https://forum.altaron.pl/showthread.php?t=21546).

Bryndzaarron
22-08-18, 12:58
rozgrywka jest przyspieszona wiec i przyspieszone powinno byc znikanie punktow

prosze bardzo masz glowny argument bo widze ze community-pvp dalej nie nauczylo Cie ze tworzenie servera pod neutrali nie dziala dobrze na jego zywotnosc

Obles
22-08-18, 13:00
Ta ten mityczny warmode z ktorym wiemy jak to jest prosze niech na ten temat wypowiadaja sie jedynie osoby ktore notorycznie uczestnicza w wojnach na altaronie zeby nie bylo powtorki z community-pvp (chyba najgorszej edycji altaronu?)

Za próbę narzucania kto ma się odzywać a kto nie mogę co najwyżej dać bana - radzę zapamiętać.
Radzę również od razu sobie przypomnieć co już kiedyś tłumaczyłem Tobie i Twoim ziomkom - nie jesteście tutaj siłą dominującą ani w liczebności ani w jakiejś chorej, urojonej ważności - bo po tym co piszesz dostrzegam znów takie zapędy. Serwer nie jest robiony tylko dla Was i pod Was.

Pamiętajmy, że ja nie chcę zrobić war-orsh-ots. Ma być szybciej, lepiej, mocniej, ale nie bez ograniczeń.

Oczywiście doceniam zaangażowanie i próbuję, by ten serwer był jak najbardziej przystępny dla największej ilości graczy - słowo klucz. Jeśli po 1 edycji stwierdzimy, że coś jest nie tak - to to zmienimy.

Ten "mityczny" war-mode sprawdzał się dobrze, gdy tylko był wykorzystany odpowiednio. Fakt, że trwało to krótko, niemniej tak było. I w tej kwestii nic się nie zmieniło.

Ponadto może w końcu nie będziecie się bać wbijać czerwonych czaszek? Wtedy limit zabójstw zwiększa się dwukrotnie i liczby są spore.

Bryndzaarron
22-08-18, 13:04
a dobra to ja nawet czasu nie trace na ta edycje wbije za 10 sezonow jak sie czegos nauczycie elo

5310053
22-08-18, 13:11
a dobra to ja nawet czasu nie trace na ta edycje wbije za 10 sezonow jak sie czegos nauczycie elo

oby nigdy
<znaki>

Shrime
22-08-18, 16:42
Czyżbyście bali się biegać na red skullu? :thinking:

sokoskiii
22-08-18, 22:27
Za próbę narzucania kto ma się odzywać a kto nie mogę co najwyżej dać bana - radzę zapamiętać.
Radzę również od razu sobie przypomnieć co już kiedyś tłumaczyłem Tobie i Twoim ziomkom - nie jesteście tutaj siłą dominującą ani w liczebności ani w jakiejś chorej, urojonej ważności - bo po tym co piszesz dostrzegam znów takie zapędy. Serwer nie jest robiony tylko dla Was i pod Was.

Pamiętajmy, że ja nie chcę zrobić war-orsh-ots. Ma być szybciej, lepiej, mocniej, ale nie bez ograniczeń.

Oczywiście doceniam zaangażowanie i próbuję, by ten serwer był jak najbardziej przystępny dla największej ilości graczy - słowo klucz. Jeśli po 1 edycji stwierdzimy, że coś jest nie tak - to to zmienimy.

Ten "mityczny" war-mode sprawdzał się dobrze, gdy tylko był wykorzystany odpowiednio. Fakt, że trwało to krótko, niemniej tak było. I w tej kwestii nic się nie zmieniło.

Ponadto może w końcu nie będziecie się bać wbijać czerwonych czaszek? Wtedy limit zabójstw zwiększa się dwukrotnie i liczby są spore.

Czy mogłbyś przypomniec jaka jest różnica po normalnej śmierci a śmieci na red skulu. Pamietam że kiedys gdy miałes red skula to byłes "Rip" potem coś sie zmieniło tego nie pamiętam.
Osobiście uważam że na red skulu powinno się tracic z 10% wiecej expa niz po normalnej desce oraz strata ekwipunku. Sama strata całego plecaka w h. boli tym bardziej ze bedzie kasa na blessy.
No i wiadomo przeciwny team Ciągle cie wali na pyre wiec nie powinno sie tracic 2x tyle expa co normalnie.

Bryndzaarron
22-08-18, 23:34
Nawet jakby talary rosly na drzewach zamiast lisci to posiadajac rsa jestes praktycznie bezuzyteczny w walce co deda musisz od nowa robic plecak nie mozesz nosic chociazby bitewnego setu ktory daje duzo na takim zwiadki/rycerzu nie mozesz sie na full obkupywac stackowac sobie po 200-300 mwalli taka opcja nie przejdzie nigdy na altaronie moze na 7.4 tibi gdzie jedyne co potrzebujesz to bohy luk i bursty a knajtem war hammera ludzie biegaja bez aoli bo ssa>aol by to przeszlo ale nie na 8.6 tibi


Wlasnie dlatego nie chce zeby w sprawy PVP mieszaly sie osoby ktore z tym pvp nie maja zbyt wiele doczynienia argument za zmiana?

Bardzo prosty juz powtarzalem przyspieszona rozgrywka = punkty tez powinny zostac przyspieszone tak samo przyspieszony quest na blessy (2x krotszy czas oczekiwania) zastanawiacie sie nad zmniejszeniem wymaganych dni na zlota rybke a takich podstawowych rzeczy nie potraficie zmienic? Czy to ma byc kolejny bum na 3 tygodnie lub mniej bo 2x exp i tak co 3 miesiace nowy sezon pogramy tydzien i koniec? Przeciez z takim podejsciem jakie wlasnie przedstawiacie ludziom takie "sezony" znudza sie po 2-3 edycjach

Dlaczego ludzie dalej nie rozumieja ze w tibi liczy sie glownie PVP? Ile edycji elotha bylo gdzie w momencie jak obie pvp gildie wychodzily z servera to edycja sie konczyla na drugi dzien? Jak jest z altaronem? TAK SAMO ludzie przestaja sie bic = zostaje 10 osob na krzyz

Medivia? Spectrum 40 osob bylo srednio zaczelismy w 15 osobowej ekipie bic sie z jakimis askarskimi bulgarami nagle skoczylo do 300+ gospodarka zaczela sie rozwijac ludzie tradowali knight armorami ale nie lepiej dalej tworzyc swoj projekt najlepszego polskiego otsa ktory nie zyje od 3 lat bo chyba nie chcecie mi powiedziec ze 100 czy 150 osob na start servera z takim potencjalem to sukces?




Aha i podobno server ma startowac w piatek/sobote z takim podejsciem mozna juz exita walic w poniedzialek bo ludzie sie napecza z nutek moze zamiast dlugich sezonow to takie 2-3 dniowe na weekend co selbo?

pepeszka
22-08-18, 23:52
Dlaczego ludzie dalej nie rozumieja ze w tibi liczy sie glownie PVP? Ile edycji elotha bylo gdzie w momencie jak obie pvp gildie wychodzily z servera to edycja sie konczyla na drugi dzien? Jak jest z altaronem? TAK SAMO ludzie przestaja sie bic = zostaje 10 osob na krzyz



+1

imo mozna by faktycznie zwiekszyc ilosc fragow, na rsie na altaronie nie biega sie kolorowo przez to ze sety sa wazne oraz postackowane runy

sokoskiii
23-08-18, 00:16
To może po desce na rsie nie tracisz całego eq -tylko plecak i jak masz pecha to jakiś item ci spadnie jak przy zwykłej desce bez blessów albo możliwośc kupna blessów ale 2 razy dróżej niż normalnie bo faktycznie brak seta /pełnego wyposażenia jest przekichane.
Rs Teraz idziesz na akcje bez eq supli połowa tego co normalnie bierzesz + każdy w zasiegu cie ciągle targetuje po prostu super... a potem sie dziwić ze nikt rsa nie wbija a jak już ktoś wbije to gra noobcharem a maina rookuje albo nim nie gra;d

Bryndzaarron
23-08-18, 00:22
Ogolnie to najwiekszy problem na tej edycji bedzie podkladanie sie wlasnie do tych rsow 2x latwiej odrabiac 2x lepszy drop a fragi takie same nie bedzie tak samo deska bolala gwarantuje wam ze juz 1 dnia walki max drugiego zacznie sie podkladanie bo lepiej pasc 10x a potem przeciwnicy nie moga pk wbic a warmode bedzie trwalo do 100 fragow (czyli 2 gora 3 akcje)

Rahilux
23-08-18, 00:46
Ej mam takie pytanie, od casualowego grajka do pvp warmasterów 9999.


Jesteśmy wszyscy rodakami, posługujemy się tym samym językiem, to wszyscy wiemy chyba?

To czy nie można ustalić jakichś zasad? Hej! Drużyno przeciwna, a może tak ustawimy się na open battle tu i tam, może tutaj się pobawimy na stacku, ale bez noob charów!

Czysta walka!


Wiem, że dziwnie to może brzmić kiedy między jedną a drugą bitką wpada się w kilku po jedną osobę, ale czemu by nie spróbować?

Exoreniuss
23-08-18, 09:31
Przecież neutrale mają serwer cpvp. Tam mają swoje strefy itp . Nie bądźcie zli Ale moim zdaniem niestety na serwerze który będzie stał 3 miesiące miejsca dla neutrali nie będzie.....

Makon
23-08-18, 18:16
Aha i podobno server ma startowac w piatek/sobote z takim podejsciem mozna juz exita walic w poniedzialek bo ludzie sie napecza z nutek moze zamiast dlugich sezonow to takie 2-3 dniowe na weekend co selbo?

To kiedy Ty chcesz żeby serwer wystartował? w środę?

Bryndzaarron
23-08-18, 18:24
Widze makon ze nie zrozumiales nie chodzi mi o to ze startuje w jakis dzien tygodnia tylko maja zamiar odpalac server podobno w ten weekend nie czyniac zadnych zmian poza zwiekszeniem expa i dropu nawet nikt sie nie zastanawial dlaczego poprzednie 2 edycje nie wypalily albo to ze ostatnia byla taka slaba i wlasnie przez takie podejscie server upadnie a 2x exp tylko to przyspieszy

Makon
23-08-18, 18:25
Widze makon ze nie zrozumiales nie chodzi mi o to ze startuje w jakis dzien tygodnia tylko maja zamiar odpalac server podobno w ten weekend nie czyniac zadnych zmian poza zwiekszeniem expa i dropu nawet nikt sie nie zastanawial dlaczego poprzednie 2 edycje nie wypalily albo to ze ostatnia byla taka slaba i wlasnie przez takie podejscie server upadnie a 2x exp tylko to przyspieszy

aha to fakt, :p źle zrozumiałem post :p

Catthon
23-08-18, 19:30
Ja obawiam się tego, że zwiększenie liczby fragów do RSa spowoduje więcej szkód niż pożytku dla samych stron walczących. Czyli że znowu prawie wszyscy maniacy pójdą do jednej gildii, zrobią dystans i wyrżną wszystkich tak wiele razy, że tamtym odechce się grania. Czy taki scenariusz nie jest możliwy przy zwiększonej liczbie fragów?

Bryndzaarron
23-08-18, 19:40
Najbardziej prawdopodobny scenariusz jest taki ze ludzie nie beda sie bic tylko expic i sie znudza juz wczesniej byly takie sytuacje ze ktos np pakowal sie za 60 srebrnikow na expa i mial gdzies to czy po niego wpadna czy nie bo sakiewka na strzalach przy 2x dropie i 2x expie nikt sie nie bedzie przejmowal smiercia ale nabiciem rsa/punktow juz tak


Jak ktos bedzie chcial kogos powaznie zgnoic to bedzie musial wyexpic kilka charow do pk nikt z wojny tak nie robi bo szkoda na to czasu tylko jakies navarogi czy dziki im ten system bedzie odpowiadal bo nikt nie bedzie scigal 60lvla swoim 150 szczegolnie na 2x expie i dropie

Jak narazie nie widzialem tez zadnych pomyslow jak zbalansowac to ze np 2x drop umozliwia magowi nekro expienie z kupnych sd na + a ryc na tym balansie co teraz jest zadaje ujemny dmg z odes rago mozna powiedziec ze on leczy moby a nie je bije ile makon walil tym 200 rycem 2h z prawie najlepsza bronia w grze 400? Sugeruje naprawde przemyslec balans przed startem bo potem super 2x exp a pepeszka rycem nekro 120 wali gorskiego minute 1 na 1

Makon
23-08-18, 19:59
Jak narazie nie widzialem tez zadnych pomyslow jak zbalansowac to ze np 2x drop umozliwia magowi nekro expienie z kupnych sd na + a ryc na tym balansie co teraz jest zadaje ujemny dmg z odes rago mozna powiedziec ze on leczy moby a nie je bije ile makon walil tym 200 rycem 2h z prawie najlepsza bronia w grze 400? Sugeruje naprawde przemyslec balans przed startem bo potem super 2x exp a pepeszka rycem nekro 120 wali gorskiego minute 1 na 1


Tu masz Hity w secie +16% na światło rekord chyba 596 jak wczoraj sobie bilem smoki.

https://imgur.com/A6hel9H

makozul
23-08-18, 19:59
+1 goferku

19Fafarafa06
23-08-18, 20:05
Najbardziej prawdopodobny scenariusz jest taki ze ludzie nie beda sie bic tylko expic i sie znudza juz wczesniej byly takie sytuacje ze ktos np pakowal sie za 60 srebrnikow na expa i mial gdzies to czy po niego wpadna czy nie bo sakiewka na strzalach przy 2x dropie i 2x expie nikt sie nie bedzie przejmowal smiercia ale nabiciem rsa/punktow juz tak


Jak ktos bedzie chcial kogos powaznie zgnoic to bedzie musial wyexpic kilka charow do pk nikt z wojny tak nie robi bo szkoda na to czasu tylko jakies navarogi czy dziki im ten system bedzie odpowiadal bo nikt nie bedzie scigal 60lvla swoim 150 szczegolnie na 2x expie i dropie

Jak narazie nie widzialem tez zadnych pomyslow jak zbalansowac to ze np 2x drop umozliwia magowi nekro expienie z kupnych sd na + a ryc na tym balansie co teraz jest zadaje ujemny dmg z odes rago mozna powiedziec ze on leczy moby a nie je bije ile makon walil tym 200 rycem 2h z prawie najlepsza bronia w grze 400? Sugeruje naprawde przemyslec balans przed startem bo potem super 2x exp a pepeszka rycem nekro 120 wali gorskiego minute 1 na 1

Rycek nekro potrzebuje tylko heala lepszego nic więcej :)
Nekrus ze szponem + set bitewny 8% lekką ręką 1kk/h na górskich z profitem

eremce
23-08-18, 20:13
Nekro alch za slabo czy za drogo sie leczy? W sensie czy zmniejszony koszt mikstur go naprawi?

Bryndzaarron
23-08-18, 20:25
Rycek nekro potrzebuje tylko heala lepszego nic więcej :)
Nekrus ze szponem + set bitewny 8% lekką ręką 1kk/h na górskich z profitem

Widzialem juz gifa od pepeszki z tamtej edycji jak bil gorskiego minute wystarczy mi :D swietnie ze jakas postac na 200 czy 300lv z best eq staje sie grywalna mysle ze to na tym polega tzw balans

avg hit ~300 czy 350 z setem 18% na dmg 2 recznym wojem we wrazliwe potwory to chyba troche za malo jak na endgamowa postac przynajmniej tak mi sie wydaje bo potem okazuje sie ze 80 ryc nie zdejmuje czerwca na odes rago na edycji z 2x expem i dropem nikt nie bedzie sie przejmowal tym czy zarabiasz 40k czy 100k liczy sie tylko exp/h

19Fafarafa06
24-08-18, 04:17
Nekro alch za slabo czy za drogo sie leczy? W sensie czy zmniejszony koszt mikstur go naprawi?

i słabo i za drogo, nekro alchemik bazował na dmg z mroku, nefra dostały potwory na wrażliwość na mrok, alchemia też jakiegoś tam dostała, kostelnaar jest tak useless że szok, krótko trwa i zbyt duży cooldown na niego.
Wiem, wiem, mrok nerf bo któryś mag expił z sd, kostelnaar nerf, bo najt zbyt op w pvp, alchemia nerf, bo alchemik za dużo zarabiał itp.
Największym - obecnego altaronu jest to że każdy zrobi więcej expa solo niż na th :)
Best parodią ever jest to, że zwiadek nekro/alch robi więcej xp/h ze światła, niż ze swojego main żywiołu z mroku ^^

ciaparek
24-08-18, 07:38
@up

Grubo... tylko ile się już o tym balansie wypowiadaliśmy :)