PDA

Zobacz pełną wersję : Runy i zwoje


wejnos
23-05-18, 16:50
Hej wpadłem na mały pomysł a gdyby tak kamienie runiczne zastąpić pustymi zwojami a naładowane runy zwojami z odpowiednim czarem wytwarzali by je magowie ale korzystać mógłby każdy miały by ładunki i by się na siebie nakładały.

A runy?

Runy zrobić nieskończone tak jak przedtem z tymi jakościami itd ale byłyby dostępne tylko dla magów miały by od podstaw 0%naladowania i wymagały by min.100 mlvl.

Magowie nie będą opinii?

Nie bo wypadały by te runy z bossów turbo rzadko.

Zaabsorbowany
23-05-18, 21:21
Trzy razy nie podziękujemy :v

Catthon
24-05-18, 08:09
Masz, korzystaj rozsądnie.
!.,,?,.,.,

I trochę na zapas:
..............

A jeżeli chodzi o temat - to dlaczego miało by tak być? Jakie są korzyści?

Windykator
24-05-18, 11:01
Korzysci sa takie, ze, gdy Xardas aka Erazmus korzystajac z mrocznych mocy Beliara postanowi zakonczyc wojne Bostw i opowie se po stronie abitanczykow, to zablokuje magie runiczna i wowczas pozostanie jedynie moc pradawnych szamanow aka szamanek. Neolith zostanie pokonane, a jedynym ratunkiem bedzie magia zakleta w zwojach oraz odnalezienie zlotych pucharow z eventow Selba i dostarczenie ich do klasztoru duchownych.

Erazmus wtedy powie Nam, ze tak na prawde Konkwistadirzy mieli racje z wykopaliskami i trzeba zabrac im potezny artefakt ktory znajduje sie na bagnach.
Nastepnie udajemy sie z Erazmusem niczym Emillia na zachod od Neolithu do zasypanych schodow prowadzacych do Olimpu i zostajemy teleportowani do innego wymiaru, a tam reset.