PDA

Zobacz pełną wersję : czarny perly, bossy.


Makon
26-02-18, 19:15
Witam.
Patrząc po mojej liście śmierci bossy mnie uwielbiają jak to widać a ja chyba je. Chciałbym zwrócić uwagę na pewien aspekt. Odkąd bossy zostały dodane do Altaronu z którymi obecnie można się zmierzyć były projektowane pod tamtejsza grę (czytaj dmg, hp, możliwości graczy itd itd). Moje zapytanie do Administracji jest takie czy mogliby się przyjrzeć tym bossom w celu hmm wpasowanie ich do realiów naszej gry.
Oczywiście zaraz ktoś rzuci kamieniem ze altaron ma być trudny albo że mamy za niskie levele pod te bossy itp itd. Lecz zakładając hmm mając 300 lvle nasz dmg nie urośnie aż tak dużo a te bossy maja 750k-1 mil życia. Te bossy były dużym wyzwaniem na poprzednich edycjach gdzie były większe lvle oraz motoryka tej gry (czytaj dmg oraz możliwość robienia setu na zwiększenie HP)

Więc prosiłbym o przyjrzenie się im, ich ilości hp,Dmg.

Kolejna sprawa, zdobywanie czarnych pereł dla Nekro woja. Aktualnie praktycznie niemożliwe do zdobycia, Pomyślałem ze może można by dodać np, recepturę alchemiczna żeby powiedzmy inny rodzaj pereł albo szafiry lub cokolwiek z jakimś składnikiem daje czarna perle. Transmutacja i te sprawy :D jest w klimacie altaronu oraz nie jest zbyt OP. Recepturę mógłbym obmyślić ale to wpierw wolałbym usłyszeć od Administracji czy pomysł warty uwagi czy wyrzucić do kosza.

Rahilux
26-02-18, 19:26
Co do bossów to nie mam zdania bo póki co im więcej hp u blokera tym lepiej.


Ale czarne perły, może oprócz regularnego dropu z mobów dodać coś takiego:


Biała perła + Czarna czaszka -> Czarna perła
Czarna perła + Święty Symbol -> Biała perła

Wszystko oczywiście w kostce transmutacji.


Czarna perła ma "właściwości" które powodują zwiększenie obrony przed mrokiem lub samych obrażeń z niej to może przy użyciu Świętego Symbolu w kostce powstała by reakcja "Wypędzenia zła".

I to samo na odwrót

Przy użyciu Czarnej Czaszki w kostce powstała by reakcja "Nasycenia Złem".


Luźny pomysł.

c770832
26-02-18, 19:28
taa padles pare razy na bossach i cry mode, nie wprowadzamy
ps. altaron ma byc trudny

XDD

Makon
26-02-18, 20:09
po 1.
temat był kierowany do administracji. O ile dobrze kojarzę nie należysz do niej wiec twoja wypowiedz jest zbędna.
po 2.
wszystkie bossy jak na razie prócz fausta wyblokowałem i mam z nich dropa wiec twój komentarz jest dość smieszny.

Po 3.
Moje życie musi być smutne ze gram w altaron ale Twoje smutniejsze bo nie grasz w ta grę a sprawdzasz forum dzień w dzień.

Obles
26-02-18, 20:27
Jeśli chodzi o bossy - z tego co widzę chodzicie w 6, 7 osób - w takich przypadkach idzie Wam to dość mozolnie. W momencie, gdyby drużyna była kilkunastoosobowa - problem znika. Nie będę zmieniał hp dla bossów, ponieważ spodziewam się dużej ilości graczy po aktualizacji i w takim przypadku nie byłoby z kolei żadnego wyzwania.

Co do pereł - dodam do łupu nowych stworów.

c770832
26-02-18, 20:32
Makon, mialem cie za dosc inteligentna osobe ale widze ze tak nie jest ;D

z fartem

Makon
26-02-18, 21:57
Do zamkniecia.

19Fafarafa06
26-02-18, 22:58
Jeśli chodzi o bossy - z tego co widzę chodzicie w 6, 7 osób - w takich przypadkach idzie Wam to dość mozolnie. W momencie, gdyby drużyna była kilkunastoosobowa - problem znika. Nie będę zmieniał hp dla bossów, ponieważ spodziewam się dużej ilości graczy po aktualizacji i w takim przypadku nie byłoby z kolei żadnego wyzwania.

Co do pereł - dodam do łupu nowych stworów.

Ta aktualizacja wejdzie w 2k18 ?

Bass1
26-02-18, 23:33
Bądzmy dobrej myśli że przed świetami xD

Bryndzaarron
27-02-18, 17:31
a moze by tak w grudniu zeby dotrzymac slowa