PDA

Zobacz pełną wersję : Zmiany w rycerzu!!!


Hardyzz Skilzz
12-02-18, 23:22
Muszą nastapić zmiany dotyczące w wojowniku, ponieważ na 50 lvl bije po 100 z odes rago przy dobrych skilach. Powinny wrócić wcześniejsze obrażenia ponieważ gdy potwory mają teraz o wile więcej HP a przy o wiele mniejszym DMG expienie wszędzie jest bardzo nie opłacalne. Zwiedziłem dzisiaj 5 miejscówek gdzie wcześniej zawsze byłem na plus dzisiaj wszędzie byłem na minus w kasie a co do expa szkoda gadać. Haper zostało zmiejszone a z odes rago też się nie da expić.
Wnioski:
Zmiany do wcześniejszym obrażeń lub zmiany dotyczące HP innego inaczej expienie knighta do 120 lvl jest męczarnią po potem dopiero zacznie bić troche więcej. Sory za błedy bo ledwo widze na oczy.
Pozdrawia Sam

Bass1
12-02-18, 23:54
To prawda że rycerze po blokadzie skilli i zmniejszonych obrażeniach to są cieńcy tak samo jak zwiadowcy do 60 lvl bez sójki. Rycerze powinni mieć poprawę na plus jak i nekro rycerz Wampirze Uderzenie ktore ma couldown i jest bez uzyteczne teraz i wielkie vampirze uderzenie tez sie niczym nie popisuje. Na niskich poziomach to zwiadowcy średnio co bić sobie mogą to czerwie, i raindar xD od 30 lvl to gryfy lub dicerosy ale i tak szału tam nie mają. 40 lvl na smokach to waste na około 20-30k 2h wychodzi średnio xD 50 lvl to bicie fanatyków jeszcze się opłaca bo profit jakiś jest, nekromanty to kolejny resp teraz ujemny, abitance zwiadem tez patola xD 60 lvl mysmenie lub ptaszniki z sójką to tyle wyglądało by dla graczy od zera. Morał z tego taki że jednym słowem jest pod względem wojownika i zwiada katastrofa więc są potrzebne zmiany bo każdy to widzi i dostrzega.

Bryndzaarron
13-02-18, 02:11
az tak zle nie jest zwiadkiem ja na 18lvlu bilem sobie obserwatorow i nadzorcow gora dol na ankardii i wychodzilem na + i w sumie bilem je az wbilem lvl na czaple z kpiro i robilem refille dicerosy/gryfy/oficery a potem nekro z kpiro teraz kompozyt tani sojka tez wiec nie ma zle

tylko ryc ma przejebane bo jedyny grywalny to byl ten z haper rago(ktore bylo zbyt op oczywiscie)

teraz jak tak grac to tylko mag ew zwiadowca ale i tak exp rzedu 200k/h na 100lvlu chyba ze lubisz ryzyko i robienie run przed refillem to 400k/h gra sie rozkreca dopiero przy ~130lvlu przy obu profkach

Makon
13-02-18, 07:29
to ciekawe czemu Vares byl w topce bez haper rago ??
oraz nie widzę sensu buffowania woja bo już widzę ten ból dupy jak woj zacznie kręcić 2x większy exp.

Mastach
13-02-18, 07:58
Bez przesady sam grałem rycerzem dualem, hity z odes rago z dwoma smoczymi tasakami +4 około 400 (po 200 z jednego rago x2) w kościane smoki. Dało rade zrobić przyzwoity exp, a z lootem to loteria. (oczywiscie expilem tylko w nocy). Jedyny czas jaki poswiecilem to wbicie recznie zrecznosci (około 160).

Shrime
13-02-18, 09:05
Oj już nie przesadzajcie z tym zwiadkiem.
Przejrzyjcie respy Akardii to zobaczycie profitowe expowiska.
200k/h? Dla mnie spoko. Altaron ma być trudny :)

Makon
13-02-18, 09:12
Oj już nie przesadzajcie z tym zwiadkiem.
Przejrzyjcie respy Akardii to zobaczycie profitowe expowiska.
200k/h? Dla mnie spoko. Altaron ma być trudny :)

I to jest podejście prawdziwego Altaronskiego pojeba, Pozycje GMa dla tego Pana oraz masz mój głos jakbyś kandydował na prezydenta.

neilran
13-02-18, 09:16
Popieram kolegów wyżej, też na 115 lvlu zwiadkiem nie wyciągłem jeszcze wiecej niż 300 k/h, a jeśli rycerz/mag zrobi troche więcej, to nie mam pretensji, bo mag łatwo pada, a rycerz musi poświęcić więcej czasu na skilowanie.

Jedyne co mnie dezorientuje czasem, to gdy ktoś mi mówi że od 40 smoki a od 70 czerwone smoki.. xD
No dobra, zielone może z czaplą i hape odes kpiro da rade tam od 40, ale i tak moim zdaniem lepiej gdzie indziej robić odrobine gorzy exp, a mieć profit.
A na 70 lvlu do 100 DLe nie wchodziły w gre, bo na zielonych miałem odrobine gorszy exp, 100x mniejsze ryzyko deski i bardzo dobry profit, na DLach od 110 zaczynam robić profit rzędu 3t na refil.

@Edit w obecnej sytuacji najgorzej ma rycerz 1h, w zasadzie to rycerz bloker siła/obrona, gdzie podbijanie skila 1h PNami ani nie ma wielkiego sensu, chyba że robimy duala, a poza tym to tych PN jest za mało żeby rozwijać siłę i obrone.. Pozostaje morderczy trening.

Po prostu skazujemy sie teraz tą profesją na team hunty, a nie zawsze sie ma na nie czas.

Hardyzz Skilzz
13-02-18, 11:12
Bez przesady sam grałem rycerzem dualem, hity z odes rago z dwoma smoczymi tasakami +4 około 400 (po 200 z jednego rago x2) w kościane smoki. Dało rade zrobić przyzwoity exp, a z lootem to loteria. (oczywiscie expilem tylko w nocy). Jedyny czas jaki poswiecilem to wbicie recznie zrecznosci (około 160).

Czytaj ze zrozumieniem, napisałem że po 100 już się jakos gra, Ale teraz tak jest że do 80 lvla 200 jak uderzę to max gdzie mam 2h.

Catthon
13-02-18, 11:18
Małe badanie rynku (prywatne) - jest tu jakiś doświadczony rycerz 1h (lub ktoś, kto ma bardzo dobre pojęcie o tej profesji) i chciałby się zaangażować w naprawę, a przy tym rozumie wzory, tabelki i inne?

Shrime
13-02-18, 13:30
I to jest podejście prawdziwego Altaronskiego pojeba, Pozycje GMa dla tego Pana oraz masz mój głos jakbyś kandydował na prezydenta.

Nie pojeba, smieszy mnie jednak fakt ze ludzie piszą o pustkach w banku i samych wyjściach na waste, kiedy ja mam ponad 50t i w miedzyczasie kupowałem statusy :uśmiech8:

Bryndzaarron
13-02-18, 13:45
Oczywiscie ze kazdy ma po 50-100 talarow na ~90-100lv tylko ze wzgledu na to ze siedzi na 1 respie jedynym ktory mu sie oplaca i ciezko wtedy nie zarobic wbijajac tam 50lvli kazda proba czegos innego konczy sie albo zgonem albo waste rzedu 2 do 10 talarow na refill (pozdro moje lodowe wiwerny 100 magiem z gfb)

trudny =/= nudny a nudne jest siedzenie na jednym respie 50 czy 100lvli (gwander 30>130 abi confirmed) expowiska powinny byc zbalansowane im trudniejszy resp tym bardziej oplacalny powinien byc albo lepszy zysk albo lepszy exp

neilran
13-02-18, 13:55
Nie pojeba, smieszy mnie jednak fakt ze ludzie piszą o pustkach w banku i samych wyjściach na waste, kiedy ja mam ponad 50t i w miedzyczasie kupowałem statusy :uśmiech8:

Jak ekspią od 70 DLe itp, to co sie dziwić. Stare nawyki, które na tej edycji są niepraktyczne i głupie.
Bo lepiej mieć 170 k/h z dobrym profitem, niż 190 z waste.

Makon
13-02-18, 14:06
Oczywiscie ze kazdy ma po 50-100 talarow na ~90-100lv tylko ze wzgledu na to ze siedzi na 1 respie jedynym ktory mu sie oplaca i ciezko wtedy nie zarobic wbijajac tam 50lvli kazda proba czegos innego konczy sie albo zgonem albo waste rzedu 2 do 10 talarow na refill (pozdro moje lodowe wiwerny 100 magiem z gfb)

trudny =/= nudny a nudne jest siedzenie na jednym respie 50 czy 100lvli (gwander 30>130 abi confirmed) expowiska powinny byc zbalansowane im trudniejszy resp tym bardziej oplacalny powinien byc albo lepszy zysk albo lepszy exp


Dobrze ze 7.4 byla ciekawsza, magiem od 40 do nieskonczonosci penisula
a czasem jak bylo wiecej sd warloki.

Wiadomo ze jak chcesz walic pg plus kasa to walisz jeden spawn.

Bryndzaarron
13-02-18, 14:25
Dobrze ze 7.4 byla ciekawsza, magiem od 40 do nieskonczonosci penisula
a czasem jak bylo wiecej sd warloki.


To niezla penisula na 40lv chyba za dlugo na orshaabalacy siedziales nwm jak gralem na 7.4 dawno dawno temu to expilo sie z dragon hammerem/skull staffem/war hammerem ew fireballe na minosach/szkieletach jak chciales szybciej expic a potem z monkiem na mintwallin/guardach przy czym mintwallin tylko jak miales kolege co Ci mino magi odlurowal bo taki 30lvlek to se potrafil zadedac w 1 turze od pana mino maga

no i trzeba pamietac ze na tibi 7.4 bylo taaaaaaaaaaak duzo roznych potworow do expa
https://web.archive.org/web/20050207032741/http://www.tibia.com:80/library/?subtopic=creatures
brakuje w tej liscie bonebeastow gargulcow cryptow i paru innych gowno mobow to teraz wybierz co se huncisz 100+ albo 150+ magiem wrle demony czy behe?

co do pg = expienie na 1 respie no to ok ja na destiny robilem pg na minosach 50 knajtem ale pg o kurwa zawrotny exp rzedu 16k-17k/h gdzie moglem spokojnie wykrecic juz 50k/h ale na respie na ktorym mi sie nie oplacalo ze wzgledu na kase na altaronie robisz 200k/h z dobrym profitem albo 300k/h tez z profitem o ile jestes elementalista (punkt widzenia maga nie chce sie o zwiadowcy rozpisywac) i teoretycznie mozesz zrobic sobie sd i wykrecic wiecej na tym 80-110lvlu ale liczac czas poswiecony na robienie tych sd (NA MANASACH PODKRESLAM) i exp wykrecony + fakt ze robisz cholerny waste kompletnie Ci sie nie oplaca takie expienie bo liczac ze expisz 600k/h przez godzine a druga godzine poswiecasz na zrobienie run to wychodzi Ci 300k/h z waste super xD mozesz tez kupowac sdki w ten sposob zwastujesz tygodniowy urobek wbijajac 2 miliony expa w czasie bonusu worth w chuj

I co ciekawe dark tak robil i co sie stalo? na drugi dzien rekiny zamiast byc wrazliwe 5 czy 10% na mrok staly sie ok. 5% odporne to samo hydry i gorskie (z tym ze gorskie dostaly resa na ogien tez XD) a niektore zwiekszone hp bo co jak to tak dark zarobil kase dal 50t komus i robil mu ciagle sd zeby wbic mlv i co on teraz bedzie wbijal szybko lvle? NIE MOZNA TAK PSZECIESZ ALTARON MA BYC TRUDNY

tak zacheca do gry w chuj xddd

Zetix
16-02-18, 23:41
Muszą nastapić zmiany dotyczące w wojowniku, ...

ZGADZAM SIĘ !

To prawda że rycerze po blokadzie skilli i zmniejszonych obrażeniach to są cieńcy...

ZGADZAM SIĘ !

Bez przesady sam grałem rycerzem dualem, hity z odes rago z dwoma smoczymi tasakami +4 około 400 (po 200 z jednego rago x2) w kościane smoki. Dało rade zrobić przyzwoity exp, a z lootem to loteria. (oczywiscie expilem tylko w nocy). Jedyny czas jaki poswiecilem to wbicie recznie zrecznosci (około 160).

No tak bo każdy ma czas żeby zdobyć 2 smocze tasaki do tego wbić na nich +4 i jeszcze 1h i zręczność ręcznie wytrenić !

Popieram kolegów wyżej...
@Edit w obecnej sytuacji najgorzej ma rycerz 1h, w zasadzie to rycerz bloker siła/obrona, gdzie podbijanie skila 1h PNami ani nie ma wielkiego sensu, chyba że robimy duala, a poza tym to tych PN jest za mało żeby rozwijać siłę i obrone.. Pozostaje morderczy trening.

Po prostu skazujemy sie teraz tą profesją na team hunty, a nie zawsze sie ma na nie czas.

Dokładnie o ile dawniej 1h można było fajnie pozwiedzać Altaron robić sobie misje ot żyć solo teraz poza wspólnymi huntami to ta postać musi się na dziennej misji z PLANAMI męczyć. Bo jak okrąży kilku Mistrzów Wojny to już nie wystarczy 5 razy hapre rago teraz trzeba z 10 razy bo komuś ŻAL pewną część ciała ściskał że ktoś potrafi taką postacia wbić parę leveli szybciej.

... Altaron ma być trudny :)

Niech sobie będzie trudny to zobaczycie ile osób będzie grało. Owszem powinny być trudne okolice. Ale większość misji powinna być w miarę dostępna. Tak żeby przeciętny gracz mógł sobie po pracy wejść, pozwiedzać, zagrać coś solo. A jak ma czas wyskoczyć na HUNTa ze znajomymi.

A tak teraz wykombinowali zwiększali hp potworów, wzmocnili Haper rago teraz osłąbili a hp jak było podniesione tak jest :/
Ryc jest teraz słaby zwłaszcza 1h Bloker

Grael
17-02-18, 04:18
Temat o rycku a ból dupy o zwiadzie.

Już pełno było tematów na temat tego, że balans ssie a najwięcej oberwał woj bo ma gówno leczenie (przez tabelke) i dmg osłabiony, a do tego HP potworów większe. Śmieszne i żałosne, no ale "trwają dyskusje" na temat bufa dla zwiada i woja. A czas ucieka podobnie jak gracze :P
Da sie zrobić tak, żeny woj nie był OP ale był chociaż grywalny ( Makon lol ) a nie że serwer only dla magów.
są dwa wyjscia:
-Albo ktoś coś ztym zrobi
-Albo grajcie w coś innego bo
Fakt, Altaron ma byc trudny ale nie zjebany bo można grac normalnie tylko magiem :V

Zetix
17-02-18, 10:13
. . . najwięcej oberwał woj bo ma gówno leczenie (przez tabelke) i dmg osłabiony, a do tego HP potworów większe..
To jest PARODIA ! Jak ktoś gra długo albo nie zważa na kasę i umie grać zna miejsca gdzie expić to może jako tako się da grać. Ja mówię z perspektywy gracza który gra od 28 września czyli od UP. Nie znam expowisk a jak chce je poznać to ginę (że wspomnę przypadkowe spotkanie z Pisakową Hydrą). Uderzenia z łapki no cóż zazwyczaj po 100-200 czasem po 50 czasem 500. Niby nie mało ale przy takiej ilości HP „słabych Potworów” lub może tych łatwo dostępnych jak Mistrz Wojny to jest NIC.
Wpadam na dzienną otoczą mnie i zostaje spamowanie w 3 F-ki lub 2 jak mam Runy Leczenia, a teraz to już mega spamowanie, gdzie w nocy to jest mega śmieszne cisza a tu nagle spam F(X).
Haper Rago jeszcze dawał jakieś szanse bo uderzenia obszarowe po 500 jakoś ratowało sytuacje chociaż i tak potwory dystansowe miedzy czasie robią swoje.
Podobno było jeszcze RAPIDO żeby móc uciekać w razie zagrożenia NO ALE. . . jak w przypadku Miecza Zigiona tak i tutaj komuś żal ściskał pewna część ciała że mu ludzie w PVP uciekają. Zmienili gre pod PVP, a utrudnili tym co chcą poznać jej fabułę i ogólnie mapę. Niestety poznawanie kończy się przeważnie na glebie.
Nie wiem może jestem już stary i czas reakcji nie taki, ale miałem ochotę coś pograć. Niestety jest coraz gorzej.
Mały wybór Broni w zasadzie to jest tak: Level masz punkcik skila więcej i możesz kupić brońna X level . Zero wyboru czy to ma być taka czy taka. Na moim poziomie jedyna „dostępna” Smoczy tasak tylko kto sprzedaje od X czasu chciałem kupić nikt nie sprzedawał. Ktoś mówi 2 Tasaki +4, a ja się pytam za co. Najpierw zarób na te 2 tasaki potem na zwoje. Wydaj majątek a potem co gleba to blesy bo inaczej stracisz.
. . . Śmieszne i żałosne, no ale "trwają dyskusje" na temat bufa dla zwiada i woja. A czas ucieka podobnie jak gracze :P
Da sie zrobić tak, żeny woj nie był OP ale był chociaż grywalny ( Makon lol ) a nie że serwer only dla magów.
są dwa wyjscia:
-Albo ktoś coś ztym zrobi
-Albo grajcie w coś innego bo
Fakt, Altaron ma byc trudny ale nie zjebany bo można grac normalnie tylko magiem :V

Chcą ALTARONA trudnego dla ELITY (Ludzi co grali wiedzą co i jak i umieją w to grać). To będą mieć gre dla NIKOGO bo w miarę ubywania takich graczy takich jak ja zacznie ubywać im tej ElYty.
Gra powinna być w miarę łatwa w jej głównej części czyli te zwykłe bliskie EXPY i trudna tam gdzie można już tylko albo na naprawdę zaawansowanym poziomie lub tylko grupowo.

Ja bym proponował albo powrót do starego Miecza Zigiona lub jak teraz z tym że DMG x2 (mamy wtedy uzależnienie od 1h/2h i levela bez blokady siły. Obrażenia mniejsze jak przed zmianą bo zamiast 500 miałbym około 400, a na niższym poziomie nie wyciągnę zbyt wiele bo jest blokada na skile.
Lub uzależnienie DMG od Ataku broni bo ta też jest blokowana levelowo i to by było najbardziej realistyczne bo mam dobry miecz to lepiej bije.

Ktoś wspominał o PN jak dla woja to jest ich mało bo
. . . woj . . . ma gówno leczenie . . .
A żeby się mógł jakotako leczyć musi użyć PN w siłę magiczną (może próg na skile magiczne dla maga jest za wysoki).
Musi od pewnego momentu używać PN do 1h i Obrony że o sile nie wspomnę.

Grael
17-02-18, 11:18
Dobrze, ze Alt jest trudny, bo to jest jego klimat i urok, no ale jak możesz tylko magiem to robić bo inne profy to shit to aż szkoda szczempić ryja.

Nie rozdasz PNów bo tabelka Ci ogranicza mlvla do tego stopnia że żarciem sie wiecej leczysz.
Tak swoją drogą co za zjebany pomysł zabiernia DMG wojownikowi 2h skoro to był jego atut. A jeszcze leczenie zabraliście a jak powszechnie wiadomo on dostaje po dupie bez tarczy xD więc sprawa prosta na dzisiaj:
nie masz maga to nie graj

Wilaggio
17-02-18, 11:43
Nieprawdą jest, że "nie masz maga to nie graj" >< . Rycerz może faktycznie wymaga pewnych zmian, ale co do zwiadowcy gra jest naprawdę przyjemna. Od 30 lvla spokojnie można latać z czaplą na ptaszniki i złote szkielety i robić tam profit, a do tego można próbować innych respów typu Smoki i wyjść tam minimum na zero przy dobrym expie. Płaczecie że zwiad jest "beeee" a od 60 lvla można latać z tą sójką na mysmenie kręcić minimum 200k/h i mieć zawsze profit. Na czerwonych smokach faktycznie jest ryzyko ale robi się tam 260-280k/h a loot to loteria. Ten DMG nawet na tym 70 lvlu z poblokowanymi skillami średnio wynosi 200 za 1 strzał z kpiro. To co wy chcecie? 600 DMG w czasie ciut ponad sekundę to nadal źle? To nie orshabaal ots... Faktem jest, że zwiadek solo nie wykręci nigdy tyle co mag ale tak już jest i musi być, bo gra magiem zawsze jest szybsza, dynamiczniejsza i trudniejsza.

Zetix
17-02-18, 12:02
. . . Ten DMG nawet na tym 70 lvlu z poblokowanymi skillami średnio wynosi 200 za 1 strzał z kpiro. To co wy chcecie? 600 DMG w czasie ciut ponad sekundę to nadal źle?. . .

No proszę średnio 200 na 70 lvl z DYSTANSU co sekunde !! . A ja mam średnio 200 na 92 poziomie z max skilami i tylko w zwarciu co 2 sekundy !!

Rahilux
17-02-18, 12:03
"Tak swoją drogą co za zjebany pomysł zabiernia DMG wojownikowi 2h skoro to był jego atut."


Czyli woj 2h nie ma dmg?
Heh, kpina.

Woj 2h ma dmg, kiedy ja swoim 60 kniczem z maksymalnym skillem na blokadzie biję z rozpruwacza +1 po 140-150 z odes rago to drugi taki knicz ze swoim skillem 2h i nawet mniejszą siłą bo sam mam 148 a kolega 140 bije po 200 ponad.



"A jeszcze leczenie zabraliście a jak powszechnie wiadomo on dostaje po dupie bez tarczy xD"

A jak powszechnie wiadomo nie dostaje on po dupie ponieważ tankowanie na obecnym altaronie to kwestia ilości hp i tego jakie eq się dostaje, ponieważ tarcza przyjmie tylko 2 moby, a potem to hulaj dusza piekła niema bo z jego dmgiem szybciej ta grupka mobów padnie niż go ubije.

Bass1
17-02-18, 12:27
Nikt nie wychodzi na plus na smokach prócz nekromanty alchemika który sobie robi manasy to raz. Rycerze 2h nekromanci to mają wszędzie waste xD Przetestowany ryc 2h został wczoraj na maksa na każdym respie do 54 lvl i nigdzie nie kręci profitu i jego średnie waste wynosi 2-3 talarów na 1h np więc to o czymś świadczy że nie jest tak fajnie/. Duchowny jedynie się może cieszyć atutem healingu na hape tawis dlatego tego teraz pełno w grze.

19Fafarafa06
17-02-18, 13:02
Nikt nie wychodzi na plus na smokach prócz nekromanty alchemika który sobie robi manasy to raz. Rycerze 2h nekromanci to mają wszędzie waste xD Przetestowany ryc 2h został wczoraj na maksa na każdym respie do 54 lvl i nigdzie nie kręci profitu i jego średnie waste wynosi 2-3 talarów na 1h np więc to o czymś świadczy że nie jest tak fajnie/. Duchowny jedynie się może cieszyć atutem healingu na hape tawis dlatego tego teraz pełno w grze.

Koleszko na robionych manasch i potach na starszych smokach/dlach też zrobiłem wczoraj waste :D

mexiunio
17-02-18, 14:26
Dać hape tawis wszystkim wojownikom.
Dać tapen tawisa wojownikom duchownym (nie oszukujmy się, zablokuje się szybko i nie będzie zbyt mocnego leczenia)

Zaabsorbowany
17-02-18, 16:25
Dać hape tawis wszystkim wojownikom.
Dać tapen tawisa wojownikom duchownym (nie oszukujmy się, zablokuje się szybko i nie będzie zbyt mocnego leczenia)
Najlepsza i najprostsza propozycja jaką widziałem ! szanuje i jestem za

Bryndzaarron
17-02-18, 17:33
ta bo wojownik to musi brac solo na klate po 5-8 mobow i walic odes rago na wyjebce xD

356278
17-02-18, 17:40
Nie no hot Arrow co jak co palkiem 200k/h na mysmeniach to nie wiem jak ty 70 zwiadkiem robiłeś �� chyba jedynie palek Nekro. Altaron miał być gra drużynowa, cały czas widać jak ludzie szukają blokera na th. Rycerz nawet po zmianach solo wyciągnie więcej niż zwiadowca jakby chciał spalić trochę kasy. Chcecie 2x dmg z rago, lepsze leczenie to nie dość że rycerz jest szybszy od zwiadowcy to jeszcze będzie miał porównywalne leczenie. Dostaje dużo mniejszy dmg niż Mag jak i zwiadowca a może wykręcić dużo większy Exp.

ta bo wojownik to musi brac solo na klate po 5-8 mobow i walic odes rago na wyjebce xD

Dokładnie, później będzie poszujjemy na th a rycek olewka bo ma 2x więcej expa solo...

mexiunio
17-02-18, 18:29
@up widać, że nie grałeś za dużo na cpvp

magiem lepiej iść solo expić niż w th, podobnie zwiadem, no i woj jest w dupie

356278
17-02-18, 18:35
Weź się nie wypowiadaj jak nie znasz faktów..., jedynie gdzie nie grałem to właśnie na No pvp. Pakiem solo? Lepiej niż w th? Wątpię.. Jasne, że lepiej magiem solo expic jeszcze przed nerfem gfb wykręcali się taki Exp na abitancach przy jeszcze większym ryzyku doda, jeden z my krok i masz kilka mistrzów z szamankami na plecach. Th teraz są bardziej opłacalne, a dążycie do tego aby znowu rycerz expil solo i miał w dupie innych.

Zaabsorbowany
17-02-18, 18:47
DMG wojownika jest w porządku "moim zdaniem" ale to leczenie znacznie by usprawniło rozgrywkę ;).
Co do zwiadka to lepiej iść na TH bo więcej exp/h się wyciąga potwierdzone info :v.
A w sprawie maga się nie wypowiadam bo nie grałem :/.

mexiunio
17-02-18, 19:02
DMG wojownika jest w porządku "moim zdaniem" ale to leczenie znacznie by usprawniło rozgrywkę ;).
Co do zwiadka to lepiej iść na TH bo więcej exp/h się wyciąga potwierdzone info :v.
A w sprawie maga się nie wypowiadam bo nie grałem :/.

magiem to robisz jak gwander, ze idziesz na abi na 30 lvl z gfb i siedzisz tam do 130

Bardziej to ci się opłaci niż iść na jakikolwiek th :v

356278
17-02-18, 19:02
@up widać, że nie grałeś za dużo na cpvp

magiem lepiej iść solo expić niż w th, podobnie zwiadem, no i woj jest w dupie

Wojem jesteś w dupie? To nieźle widzę grałeś nim ;)

Zaabsorbowany
17-02-18, 19:13
magiem to robisz jak gwander, ze idziesz na abi na 30 lvl z gfb i siedzisz tam do 130

Bardziej to ci się opłaci niż iść na jakikolwiek th :v

Tyle, że w sumie musisz poświęcić czas na runy itp. magiem więc ten exp/h się chyba w miare wyrównuje :p

Makon
17-02-18, 19:24
Ja myślę ze Woj musi dostać buffa na dmg i heala, aktualnie najsłabsza profesja w grze :/
<sarkazm>

Obles
17-02-18, 19:32
No dobrze... tyle postów i poruszonych tematów. Bzdur mniejszych i większych. Zdania podzielone. Argumentów mało, konkretów jeszcze mniej.
Jeśli macie jakiś sensowny pomysł, którego wprowadzenie zmniejszy dysonans między subprofesjami nekromanty i duchownego oraz rycerza posługującym się bronią jedno a dwu-ręczną napiszcie, lub zamilczcie na wieki.
Bo żeby była jasność - nie uważam, że sama profesja jest gorsza od innych - co to to nie, ma swoje plusy i minusy - jak każda. Potrzeba jednak drobnych poprawek, by i różne kombinacje były ciekawe i mało frustrujące :oczko:.

Zaabsorbowany
17-02-18, 19:35
Dodać wojownikowi nekromancie Hape Tawisa i jeżeli jest taka opcja zmniejszyć magic lvl[nałożyć większe ograniczenia] lub wprowadzić podobnego heala dla niego tylko żeby leczył zamiast 300 np 200.
Do wojownika 1h+shield dodać, że tarcza nie działa na 2 moby a całe 8, które może nas otoczyć.

Mervakis
17-02-18, 19:37
Xdddddddddddddddddddddd

Obles
17-02-18, 19:39
Dodać wojownikowi nekromancie Hape Tawisa i jeżeli jest taka opcja zmniejszyć magic lvl[nałożyć większe ograniczenia] lub wprowadzić podobnego heala dla niego tylko żeby leczył zamiast 300 np 200.
Do wojownika 1h+shield dodać, że tarcza nie działa na 2 moby a całe 8, które może nas otoczyć.

Ale proszę bez trollingu. Chcecie zmian - w porządku, ale rozmawiajmy na poważnie o sensownych zmianach a nie... takich. Zanim coś napiszecie zastanówcie się. Może nawet kilka razy co spowodowałoby wprowadzenie Waszych pomysłów do gry.

Zaabsorbowany
17-02-18, 19:41
Xdddddddddddddddddddddd

Kreatywna wypowiedź kogoś kto pomaga/pomagał w rozwoju serwera.

P.s co do mojej wcześniejszej wypowiedzi to dałem propozycje nie musi być to 8 mobów a 4/5 a taki heal lub nawet lekko słabszy by o wiele usprawnił rozgrywkę ale ja już kończę komentować ten temat bo to jest jak walka z wiatrakami :v

Mervakis
17-02-18, 19:52
Po prostu poziom Waszego trollingu tak mnie śmieszy, że nie mogę się powstrzymać. ^^

mexiunio
17-02-18, 20:24
No dobrze... tyle postów i poruszonych tematów. Bzdur mniejszych i większych. Zdania podzielone. Argumentów mało, konkretów jeszcze mniej.
Jeśli macie jakiś sensowny pomysł, którego wprowadzenie zmniejszy dysonans między subprofesjami nekromanty i duchownego oraz rycerza posługującym się bronią jedno a dwu-ręczną napiszcie, lub zamilczcie na wieki.
Bo żeby była jasność - nie uważam, że sama profesja jest gorsza od innych - co to to nie, ma swoje plusy i minusy - jak każda. Potrzeba jednak drobnych poprawek, by i różne kombinacje były ciekawe i mało frustrujące :oczko:.

Dać hape tawis wszystkim wojownikom.
Dać tapen tawisa wojownikom duchownym (nie oszukujmy się, zablokuje się szybko i nie będzie zbyt mocnego leczenia)

<znaki> <znaki>

Xerion
17-02-18, 20:29
Uwazasz ze dodanie tapena dla duch woja to sensowny pomysl? Tak tylko pytam xd

356278
17-02-18, 20:34
Ty jesteś poważny? Tapen tawis, potek na hp, kostelnaar? Chcesz rycerzem się leczyć jak zwiadowca? A co do brania większej ilości mobów na klatę (wpływ tarczy) na otrzymywane obrażenia to można zwiększyć tak do 3/4 no ale nie ma 8...

Rahilux
17-02-18, 20:42
A czy w sumie nie można byłoby zrobić tak, żeby zmienić lekko czar Rago fomes?

Ustawić go dostępnym od 30 poziomu a hape rago fomes jakoś 70-80?


Mogłoby to wyrównać lekko przewagę duchownego nad nekromantą,
wtedy i duchowny który już od 20 poziomu ma swój hape tawis i nekromanta który od 30 poziomu mógłby się już leczyć z rago fomesem jak i tawisem byliby mniej więcej na równi.

Jeżeli chodzi o balans 1h jak i 2h

to w swoim temacie WOJOWNIK 46+2 chromosomy kiedy jeszcze narzekałem na niego dałem przykład


5.
Zbalansowanie broni pod względem DMG.

Wiele broni ma taki sam dmg jak poprzednik który ma mniejsze wymagania lvlowe bądź większe wymagania a mniejszy dmg.

Przykłady:

Szestospiór : wymagany 20lvl 33dmg
Zlota katana : wymagany 25lvl 33dmg

Siekiera : wymagany 25lvl 35dmg
Straszak : wymagany 30lvl 34dmg

Straszak : wymagany 30lvl 34dmg
Krasnoludzki Berdysz : wymagany 30lvl 36dmg

Krasnoludzki Berdysz : wymagany 30lvl 36dmg
Cierń : wymagany 35lvl 35dmg
Zaibatsu : wymagany 40lvl 36dmg

Siepacz : wymagany 50lvl 40dmg
Rozpruwacz : wymagany 60lvl 40dmg

Tak samo w broniach dwuręcznych, a nie biorę pod uwagę obrony specjalnie bo ona mało daje przy takich ilościach, dopiero w elfickim mieczu jest to coś.



Według mnie już samo to mogłoby stworzyć lekką harmonię pomiędzy tymi dwoma stylami walki.

Wzmocnić bronie trudniejsze do zdobycia, te które mają większe wymagania a ten sam dmg, a te które są łatwiejsze zostawić bądź osłabić.

Przykładem takich broni są Burzyciel oraz tasak,

Burzyciel 43atk 9def 25 poziom 65 siły
Tasak 43atk 15def 30 poziom 70 siły

Tasak ma większe wymagania, ale ma więcej defa.

Leci z dużo trudniejszych potworów a jedyną jego przewagą jest właśnie def, nie mówmy o wadze, każdy szanujący się wojownik ma tyle siły, że na 30 lvlu chyba uniesie każdą broń.

Co nam daje ten def skoro nie mamy tarczy? Jest to znikoma różnica w redukcji obrażeń.





Jeszcze dopowiem co do 1 pomysłu z rago fomes,
wojownik duchowny posiada cain od 63 poziomu, buffuje sobie skille RAZEM Z MLVLEM, co daje mu gigantyczną przewagę nad ryckiem nekro (wiem musi być party), i gdy expi on z kolegami z tym cainem, potką potęgi i sandaczem to po prostu leczy się on dużo więcej od takiego nekrusa oraz bije dużo więcej z buffem na skille.

Makon
17-02-18, 21:11
DAJTA MNIE TAPENA, TO będzie dopiero LOOOOOL.
SELBO DAJ DAJ DAJ DAJ DAJ DAJ DAJ DAJ DAJ DAJ DAJ DAJ DAJ

Dajcie Hape tawis Nekro, to po co grac Duchownym xD skoro mozna sie leczyc jak duch i jeszcze life steal.

356278
17-02-18, 21:18
o Cainie zapomniałeś żeby zwiększyć sobie mlvl rycerzem nekro :uśmiech4:

mexiunio
17-02-18, 21:25
Ty jesteś poważny? Tapen tawis, potek na hp, kostelnaar? Chcesz rycerzem się leczyć jak zwiadowca? A co do brania większej ilości mobów na klatę (wpływ tarczy) na otrzymywane obrażenia to można zwiększyć tak do 3/4 no ale nie ma 8...

Czy 500-600 wojownikiem to dużo? Za tak wysoki koszt many?

neilran
17-02-18, 22:16
1. Zmiana haper rago żeby skalowało dmg od siły i/lub obrony. Np. Spartanie używali tarcz zarówno defensywnie, jak i ofensywnie. Generalnie chodzi mi o to żeby dmg od haper rago rozwijał się stopniowo wraz z lvlem, oraz żeby jak wcześniej był to czar dedykowany głównie do blokerów, żeby mogli poexpić samotnie.

2. Rycerz nekro chyba powinien zadawać dmg nieco większy od rycerza duch ele przy tych samych skillach. Nie wiem czy ta słaba premia do obrażeń obszarowych od mroku to umożliwia, brakuje doświadczenia, danych, a także nie wiadomo komu na ile można wierzyć, bo czasem czytam sprzeczne opinie.

3. Czemu nikt nie gra rycerzem ele alch i takim zwiadowcą?

sokoskiii
17-02-18, 22:35
Koleszko na robionych manasch i potach na starszych smokach/dlach też zrobiłem wczoraj waste :D

Dokładnie a przedwczoraj 13 kólek na górskich i 0 odkażaczy xD.

kompromis
17-02-18, 23:03
a tak serio, uważam, że zmiana w wymaganiach czaru 'wysysanie życia' z 'tylko broń na mrok' do 'wszelki żywioł broni' złamie wszelkie bariery i Lukan będzie śmigał jak Makon na kościanych.

ewentualnie delikatny buff %tu wysysanego życia, bo zabranie 44%!!! dmg i równoczesny nerf czaru, spowodował, że wysysanie (główny heal) najta nekro zniknął. Ma czerwone poty, ale to jak UHy u duchownego - duchowny używa Hape tawisa, nekro wysysania życia + pota aka uh.

Mervakis
17-02-18, 23:08
a tak serio, uważam, że zmiana w wymaganiach czaru 'wysysanie życia' z 'tylko broń na mrok' do 'wszelki żywioł broni' złamie wszelkie bariery i Lukan będzie śmigał jak Makon na kościanych.

Kościane jak i all nieumarłe nie mają krewki i są odporne na wysysanie życia. :v

kompromis
17-02-18, 23:13
i właśnie przez takie gadanie ze strony ludzi 'na scenie' macie taki niezbalansowany, zaniedbany, server i tłumaczycie, że 'robicie nową, super, grę'. Z podejściem 'będziemy robić rpg serverek, walić, że to blokuje balans' na pewno zatrzymacie falę krytyki...

Jak można tłumaczyć brak balansu - trzymaniem klimatu RPG...
Zróbcie coś w końcu, bo każdy powrót kończy się ciągłym psioczeniem na to podejście i w zasadzie nie wiem na co liczymy przy każdym powrocie.

kościane i inne nieumarlaki mają 'energię zaklętą w płomieniu', a nekromanci znają się na wykorzystywaniu owej energii (misja ze zbieraniem dusz). Podczas polować nekromanta wykorzystuje ową energię na swoją korzyść, karmi się nią. Szach mat Merv.

Mervakis
17-02-18, 23:27
Czar nazywa się wampirze uderzenie, a nie rumunka przy A4 żeby wszystko jak leci ssać.

Na tej edycji nie robię praktycznie nic, a w balans to Ty mnie nie mieszaj, więc żaden szach mat. :v

kompromis
17-02-18, 23:29
no to recepta dla rycków nekro - petycja 100k podpisów na zmianę nazwy czaru, inaczej nic nie ogarniecie.

Wiem Marku, ale przecież Lukan jak się postara to w 1 dzień zwastuje wszystkie talary z servera, robiąc miernego expa, a nikt nie widzi problemu ;-)

i co ma rumunka do kartki papieru??

neilran
18-02-18, 07:28
@kompromis Ty chyba żartujesz.

Jeśli już to wysysanie życia z mroku i fizycznych, a jak Merviakis napisał trupy odpadają, bo co chcesz wysysać z umarlaków.

jopi
18-02-18, 08:03
Z nieumarłych można wysysać to co sprawia że nie są 100% umarlakami.

Obles
18-02-18, 08:59
Z nieumarłych można wysysać to co sprawia że nie są 100% umarlakami.

Magię? Hm... może przez przypadek wpadłeś na wcale nie tak głupi pomysł...

Windykator
18-02-18, 11:01
Skoro mi zwiadem nekro oplaca sie bi z mroku nieumarlw moby, bo ich odpornosci sa nizsze niz moja kara do zadawanyh obrazen, ze swiatla, to knightowi nekro tez bedzie wygodniej bic nieumarlaki. Jedyne czym jest w tyl wzgledem zwiadowcy to smierdzace wampirze ostrze ktore mialo byc jego podstawowym czarem na polowaniach.

I nie zartuje, w chwili skupienia znajduje wam balans w grze.

Zetix
18-02-18, 11:52
No dobrze... tyle postów i poruszonych tematów. Bzdur mniejszych i większych. Zdania podzielone. Argumentów mało, konkretów jeszcze mniej.
Jeśli macie jakiś sensowny pomysł, którego wprowadzenie zmniejszy dysonans między subprofesjami nekromanty i duchownego oraz rycerza posługującym się bronią jedno a dwu-ręczną napiszcie, lub zamilczcie na wieki.
Bo żeby była jasność - nie uważam, że sama profesja jest gorsza od innych - co to to nie, ma swoje plusy i minusy - jak każda. Potrzeba jednak drobnych poprawek, by i różne kombinacje były ciekawe i mało frustrujące :oczko:.

Nie wiem jak to zostanie odebrane bo co prawda nie mam mega stażu w grze ale może to i lepiej, bo oceniam wszystko przez pryzmat w miarę nowej nie szczególnie doświadczonej osoby, ale na takie musi otworzyć się Altaron jeżeli chce NOWYCH graczy. Nie napiszę jak zbalansować ducha i necro bo nie grałem necro. Uważam też, że skoro rycerz 2h korzysta z OBRONY w celu blokowania mieczem to obrona mieczem powinna powodować wzrost skilla obrony.

Rycerz jak sama nazwa wskazuje POWIENIEN walczyć broną nie czarami.

Proponuję:

Zwiększenie szybkości ataku w zależności od zręczności .
W ten sposób w miarę zwiększonej zręczności trochę przyśpieszałoby trenowanie umiejętności walki, a to dawałoby większą przewagę dla walki wręcz nad walką czarami.
Rycerz powinien bić szybciej to frustrujące wpadasz na słabego respa w tym czy innym celu otacza cię masa "słabych" przeciwników. Stoisz i czekasz Hit 2 sec HIT 2 sec.... Wtedy było Haper Rago a nie powinno być.
Zmiana czaru Podwójny cios tak żeby był droższy a za to żeby był czasowy a nie na jedno uderzenie.
Powiedzmy (100-120 many za 5 sec. Co dawałoby 2 uderzenia w czasie trwania czaru a w miarę wzrostu zręczności do 3 uderzen). Rycerz nie powinien spamować czarami.
Zwiększono HP potworów, a Rycek chcąc grać jak na niego przystało z broni stoi w miejscu i czeka aż łaskawie postać uderzy.
Co do leczenia rycerza proponuję „trochę” przyśpieszyć skilowanie się siły magicznej.

Wiem pisałem że to źle że obniżono obrażenia z Haper Rago w sumie dalej tak uważam bo czar ten powinien dać możliwość obrony w momencie gdy postać jest okrążona i nie ma drogi ucieczki. Jest to coś w stylu trzęsienia ziemi i jak najbardziej logiczna jest zależność od siły z drugiej strony zależność od 1h/2h tez nie jest zła z tym że powinna być przemnożona x2. Ten czar powinien być mocny bardzo mocny ale żeby ograniczyć go powinien być drogi na tyle żeby bardziej opłacało się bić z ręki (może zwiększanie kosztu w miarę levela)
Tak się wielu uczepiło że Haper Rago daje taka przewagę i wgl. Tylko popytajcie Makona (jak już tak się na niego powołujecie) od pewnego poziomu czar nawet w starej wersji staje się mało użyteczny.


Taka moja opinia. Wszystkie bliskie respy czyli obozy Abi przy żelaznej i zamkowej taki rycerz około 100 poziomu to powinien przebiegać bezproblemowo, a im głębiej i dalej powinno być trudniej I TU macie swój tekst ALTARON POWINIEN BYĆ TRUDNY. Tak powinien być trudny w jego trudnych fragmentach tam gdzie sie idzie bić dobry exp i tam gdzie można tylko grupowo, ale w miarę poziomu powinien być prosty w jego łatwo dostępnych fragmentach.

Rahilux
18-02-18, 13:34
Może i ma to trochę sensu, ale z punktu widzenia osoby która ma mało czasu na grę, tak casualową postacią jaką jest rycerz wyszło by to naprawdę kiepsko.

Nie dość, że wbicie skilli na chociażby te 60 siły i 50 dwuręki zajmuje parę godzin, to jeszcze trzeba poświęcać go na wbijanie zręczności?

Rycerz nie jest aż tak zły, wystarczy jedynie poprawić dmg broni jedno i dwuręcznych,
oraz naprawić wojownika nekromantę.

Wcześniej pisałeś o zwiększeniu dmg z haper rago, według mnie jest to dobry pomysł, ale nie na tyle by bić 2x więcej.

Wystarczyłoby wzmocnić ten czar o połowę obecnego dmgu i zwiększyć cooldown do 4 sekund lub zwiększyć użycie many.

Czemu aż taki duży cooldown? Żeby ten czar służył jako takie swoiste "gfb" na niskim poziomie do wyczyszczenia mobów, który sprawia też że następny czar ofensywny będzie można użyć dopiero za sekundę (np. odes rago/hoxe alp).
Bądź zwiększyć użycie many o 40.

eremce
18-02-18, 14:51
Pamiętajcie, że każdy nowy czar który wprowadzicie, w celu poprawienia "istniejącego balansu" sprawi, że będziecie musieli zbalansować kolejny czar. Także jak jest coś popsute to trzeba to naprawić, a nie robić bypass, bo w ten sposób działając jest sytuacja jaka jest. 5 lat robienia gry na bypassach i efekt taki, że łatwiej chyba napisać otsa od nowa niż zbalansować aktualny.

neilran
18-02-18, 15:12
Z tego co wiem zmiany potrzebuje przede wszystkim bloker i rycerz 2h/dual nekro.
Rycerza nie stać PNami rozwijać więcej niż 3 potrzebnych skilli: siły, mlvla i 3 do wyboru: obrona, 1h, 2h.
Haper rago które skalowało sie ze siłą umożliwiało gre blokerom, nikt chyba nie chce być skazany na wieczne team hunty.
Problem tkwił w tym że siła nie miała blokady, jeśli nie chcemy jej wprowadzać, to może haper mogło by sie skalować z poziomem obrony? Tak żeby rycerz ekspiąc z niego na fulldefie zadawał 15-30% mniejszy dmg niż rycerz 2h/dual na tym samym skillu 2h/1h, a do tego zwiększyć ilość mobków blokowanych tarczą do 3-4, lub przynajmniej (nie wiem czy tak aby nie jest?) żeby obrona blokowała zawsze najsilniejsze mobki.

U rycerza nekro głównym problemem jest chyba słaby bonus do obszarowych obrażeń z mroku, stąd niższy dmg = słabe leczenie.

Poza tym to trzeba pamiętać że rycerz to klasa która najbardziej owocuje po długim treningu, bo ma najwięcej skilli do rozwinięcia.

Makon
18-02-18, 16:32
oraz slaby heal, ten tapen tawis nie najgorszy pomysł.

Zetix
18-02-18, 16:36
Może i ma to trochę sensu, ale z punktu widzenia osoby która ma mało czasu na grę, tak casualową postacią jaką jest rycerz wyszło by to naprawdę kiepsko.

Nie dość, że wbicie skilli na chociażby te 60 siły i 50 dwuręki zajmuje parę godzin, to jeszcze trzeba poświęcać go na wbijanie zręczności? . . . Z tego co wiem zmiany potrzebuje przede wszystkim bloker i rycerz 2h/dual nekro.
Rycerza nie stać PNami rozwijać więcej niż 3 potrzebnych skilli: siły, mlvla i 3 do wyboru: obrona, 1h, 2h . . .

Od zawsze w każdej grze grałem Rycerzem, Barbarzyńcą itp.
Co do skilowania jak napisałem Zwiększenie szybkości ataku od zręczności przyśpieszy trochę skilowanie więc poprawia to trochę problem PN u Rycerza.
@ Rahilux Co do czasu pisałeś że jak nie mam czasu to wyjdzie kiepsko. Nie mam czasu na granie nie znaczy że nie mogę czasem podczas obowiązków domowych poskilować udało się kilka razy prawie cały dzień. Poza tym nie gram w tę gre tydzień. 1h z wartości 106 na 107 to było ponad 10 godzin treningu (to tak około z przeliczenia ile wskakiwał średnio 1%) Fakt jest to za długo !

Wcześniej pisałeś o zwiększeniu dmg z haper rago, według mnie jest to dobry pomysł, ale nie na tyle by bić 2x więcej.
Wystarczyłoby wzmocnić ten czar o połowę obecnego dmgu i zwiększyć cooldown do 4 sekund lub zwiększyć użycie many.
Czemu aż taki duży cooldown? Żeby ten czar służył jako takie swoiste "gfb" na niskim poziomie do wyczyszczenia mobów, który sprawia też że następny czar ofensywny będzie można użyć dopiero za sekundę (np. odes rago/hoxe alp).
Bądź zwiększyć użycie many o 40.
. . .
Haper rago które skalowało sie ze siłą umożliwiało gre blokerom, nikt chyba nie chce być skazany na wieczne team hunty. . .
Problem tkwił w tym że siła nie miała blokady,
@ Rahilux Jedyne co ma sens to tak jak pisałeś zwiększenie kosztu many !
Wzmocnienie uderzenia o połowe i cooldown 4 sec to w zasadzie kolejne osłabienie czaru i zrobienie go zupełnie bezużytecznym. (czasem te słabsze moby trzeba uderzyć 2x bo mają sporo HP)

Dlaczego pisałem x2 ? Bo przed zmianą max co pamiętam uderzenie z rago to było 450-500 a po zmnianie 190-200. Więc przeliczenie obecnego DMG x2 daje 380-400 czyli czar jest osłabiony i do tego jest zeskalowany z 1h i2h które mają blokadę co ogranicza DMG uzależniając go od lvl.
@ neilran Dokładnie Bloker jest stworzony do gry TEAM ale przecież nie zawsze jest TEAM i czasem się chce a czasem musi pograć SOLO.

Pamiętajcie, że każdy nowy czar który wprowadzicie, . . .
Nie wiem o czym piszesz !

. . . a do tego zwiększyć ilość mobków blokowanych tarczą do 3-4, lub przynajmniej (nie wiem czy tak aby nie jest?) żeby obrona blokowała zawsze najsilniejsze mobki. . .
Nie wiem czy to jest do wprowadzenia ale dokładnie o tym myślałem. Tylko 2 na tarczę to mało zwłaszcza u blokera. Trzy, cztery brzmi fajnie ale nie wiem czy do wprowadzenia za to zgadzam się rycerz atakowany przez 2 mocnych przeciwników i np. 2 żuki obrywa dużo mocniej a przy pancerzu jaki posiada nie powinien obrywać od tych słabych. Powinny być pominięte jako nieistotne. Trudno żeby szczur przegryzł się przez królewski set.

Tu przychodzi mi na myśl rozwiązanie jakie ma miejsce przy mocniejszych przeciwnikach jak im zawadzają to je zwyczajnie zabijają. Dlaczego nie zrobić tak że przy pewnym poziomie postać rozgniata te najsłabsze moby. Czyli zamiast omijać żuki szczury itp. Zwyczajnie po nich przechodzi bez EXP. Ile by to ułatwiło koniec ze zblokowaniem postaci po kliknięciu w mapę. Ale nie wiem czy to wgl. REALNE :uśmiech8:

neilran
18-02-18, 17:21
@up akurat szczurki i żuki to przejaskrawiony przykład, bo one giną od jednego haper rago.
Ale ogólnie o słabszych mobkach mowa, żeby tarcza dotyczyła z automatu tych silniejszych - zawsze się przecież skupia na obronie przed najsilniejszym przeciwnikiem.

eremce
18-02-18, 18:39
Nie wiem o czym piszesz !


Wybiegam myślami w przód.

Zetix
18-02-18, 19:42
Wybiegam myślami w przód.

Ato z mojej strony raczej więcej do tematu nie zamierzam dokładać. Napisałem to co moim zdaniem mogłoby uatrakcyjnić rozgrywkę. Czy mam racje nie wiem bo wiadomo wszystko zależy od punktu odniesienia. Ja z racji dość małego doświadczenia w grze mogę myśleć że to ją uatrakcyjni inni mogą powiedzieć no właśnie powinni powiedzieć Nie to nie zda egzaminu bo ... , niestety najczęściej jest tak jak to Selbo określił "Bzdur mniejszych i większych" choć z jego strony wyciągnąć dlaczego coś jest bzdurą. Tak jak w grze pytałem dlaczego haper nie jest zależny także od ataku broni i dopiero wtedy dostałem odpowiedź sensowną zamykającą dyskusje: "Silnik pozwala ustawić od jednej zmiennej" No ale cóż może usłyszę czy moje pomysły są w ogóle realne, a jak nie to dlaczego.