PDA

Zobacz pełną wersję : Skile i Skilowanie


Zetix
02-01-18, 21:10
Widzę że w Altaronie postawiono na PVP i z tego powodu zepsuto pewne aspekty gry. (usuwanie pomocnych czarów jak ucieczka bo przeszkadzał w PVP)
Ale również wprowadzono LIMITY Skila, a w imię walki z oszustami mocno utrudniono skilowanie. I tak np automat potrafi wyrzucić postać w depo podczas czyszczenia skrzynki. Lub podczas skilowania w pełni sumiennie tylko rozmawiając z inną osobą bez przesuwania się. Albo innym razem odznaczenie potwora orzez automat. Skilijesz skilujesz patrzysz skil nie leci a bo potwór odznaczony. Podaje pod wątpliwość tego typu zabezpieczania.

To co opisałem moim zdanie w znaczny sposób zabiło jakikolwiek sens trenowania, ale może to i dobrze bo jeżeli już uznać pomysł limitu skila za właściwy to postać powinna osiągać te limity bez większego czasu na skilowanie (nie mówmy że siedzenie przy monitorze 12h podczas dnia i patrzenie jak idą procenty to jest normalne).

Tak więc uważam że powinno się minimalnie przyśpieszyć skilowanie rycerza tak aby nadążało za poziomem obrony.

Mając an uwadze DUAL Wield i kary jakie niweluje się zręcznością także i ona powinna minimalnie szybciej wzrastać.

Mam tutaj pewne pomysły.
Siła - np. Wzost siły gdy dźwigamy ciężary. To z pewnością byłoby pomocne wszystkim profesjom. Skilowanie poprzez noszenie ciężkiego ekwipunku. Oczywiście jakiś tam minimalny wzrost ale żeby od czasu ten punkcik wskoczył.

Inne umiejętności: Wprowadzenie obozów szkoleniowych. Idziesz spać oddajesz np. Wojownika do obozu Magów aby podciągnął się z magii. Oczywiście za opłatą i przez odpowiedni czas. Czyli wykupujesz kilkugodzinne szkolenie. A żeby zarobić pieniądze na szkolenie musisz grać więc powinno to być sensowne z drugiej strony żeby nie dało się za dużo kupić możliwość kupienia szkolenia raz na określony czas.
Równie dobrze takie szkolenie mogłoby dawać BOOSTa do skilowania zamiast samych punktów skila tak jak teraz daje to spanie.

Skilowanie nie jest doskonałe, a ja zdaję sobie spraw że i moje pomysły też takie mogą nie być ale to może tak na rozpoczęcie dyskusji bo można by to naprawdę fajnie rozbudować, a nie ślęczeć przy monitorze jak ... patrząc na procenty.

Wymiatacz788
02-01-18, 22:11
Możliwość co jakiś czas zdobycia kilku procent wybranej umiejętności nie polegająca na biciu potworka/potworków przez xxxxxxx godzin/dni byłaby fajna. Czy to za wykonanie jakiegoś zadania u kogoś specjalizującego się w interesującej nas umiejętności czy poprzez właśnie stworzenie czegoś w rodzaju obozu szkoleniowego(może na arenie?) i możliwości wykupieniu treningu za xx srebrników/talarów na x godzin. Skill rósłby o xx% w zależności od już posiadanego poziomu umiejętności.