PDA

Zobacz pełną wersję : Dyskusja Rycerz nekromanta


pepeszka
25-10-17, 00:10
Witam, zakładam ten temat żeby przedyskutować siłę rycerza nekromanty na obecnej edycji, nie chce żeby to wyglądało tak że chce z profesji którą gram zrobić nagle op ścierwo tylko chciałbym ją zbalansować względem innych subprofesji rycerza (patrzę tutaj konkretnie na elementaliste).

Po pierwsze pytanie do administracji - czy przyjrzeliście się nekromancie na tej edycji i uważacie że jest w odpowiednim stanie?
Wszyscy widzimy co na tej edycji robi rycerz elementalista duchowny i ten nerf z 2 sekund na 2,3 sekundy haper rago jest co najmniej śmieszny. Nie dość że duchowny ele ma o wiele więcej miejsc do expienia to na dodatek ma o wiele większy dmg, coś tu jest nie tak. Ten nerf o 0,3 sekundy prawdopodobnie sprawi że taki rycerz będzie wyciągał 5% mniej expa na godzine i to tylko w miejscach gdzie faktycznie resp mu wyrabiał bo podejrzewam że w niektórych miejscach to nawet resp nie wyrabiał więc kompletnie ta zmiana nic nie osłabi i rycerz ele nadal będzie robił 800-1kk/h.

Tymczasem ta edycja uderzyła w nekromante w kilku aspektach
Po pierwsze - jednoczesny buff hp potworów oraz nerf dmg z odes rago gdzie innym profesjom aż tak dmg nie został zmniejszony (o ile wogóle został zmniejszony) przez co wszystkie potwory bije się o wiele dłużej
Po drugie - Buff hp potworów oraz nerf dmg oczywiście sprawił że potwory bije się dłużej ale czas trwania takiego np rago fomes nie został wydłużony przez co wygląda to teraz tak że często na jeden lur trzeba używać dwa albo nawet trzy razy rago fomes.
Dodatkowo oczywiście większej ilości potworów nie da się obecnie wysysać.

Nie chciałbym tutaj proponować rzeczy które sprawią że rycerz nekro nagle zacznie robic 1,5kk/h bo nie to jest celem ale według mnie te subprofesje powinny dzialac tak że skoro rycerz duchowny ele ma o wiele wiecej respów do expa ze względu na to że może solo dobrze się leczyć na dodatek ma więcej żywiołów do expa nie powinien robić największego dmg w grze a taki rycerz nekromanta który ma mało miejsc obecnie do expa i jest uzależniony TYLKO od lifesteala (który przy obecnym dmg działa chujowo i leczenie się po 20-30 od single targetów wygląda śmiesznie) ewentualnie teamhuntów z magiem duchownym (gdzie rycerz ele duch i tak jest bardziej pożądany do teamhuntów) powinien jednak robić jakiś dobry dmg.

Moimi propozycjami w pierwszej kolejności było by przywrócić starą tabelkę dla rycerza nekro alcha, nerf o 36% to zdecydowanie za dużo patrząc na to że tylko z jednego żywiołu można expić, lub chociaż w jakiś znaczący sposób ten dmg z mroku zwiększyć.

Druga - Nerf dmg haper rago dla elementalisty i zbuffowanie dmg z odes rago żeby obie profesje były zbalansowane. Teraz bardziej dmg zależy od skilli z tego co się orientuje? Przy obecnych blokadach ciężko to dobrze rozkręcić.

Trzecia propozycja - Tutaj dodatkowo do zwiększenia dmg jednak proponowałbym wydłużenie działania rago fomes oraz hape rago fomes

Czwarta propozycja - danie większej ilości potworów możliwości wysysania z nich życia, tutaj pewnie trzeba było by się zastanowić nad tym bardziej na szybko ciężko mi wymyślić ale np hydry były by spoko lub usunięcie umarłym mnichom redukcji obrażeń z mroku, pewnie jest więcej respów z którymi dało by się coś zrobić.

Jestem otwarty na wszelkie propozycje oraz dyskusje z administracją, jeżeli potrzeba jakieś respy przetestować jestem chętny żeby to zrobić moją postacią. Póki co maksymalny exp jaki byłem wstanie wyciągnąć tą postacią solo to jest 380k/h na bonusie w większości przypadków na zero lub waste na opatach gdzie exp obecnie jest tam strasznie uciążliwy przez to że popy w 90% przypadkach uciekają we wszystkie strony przez to że odes rago ma taki mały dmg i bije je się obecnie na jakieś 5 odes rago już nie mówiąc o tym że na opatach pare razy trzeba rago fomes przedłużać na jednej grupce. Przetestowałem również ile bije się jednego górskiego trolla - jest to równo 40 sekund co widać na liczniku który odliczał z minuty w dół bijąc z rago tote, czyli z odes rago było by to pewnie dłużej. Screeny dla potwierdzenia (moge również dać linka do filmiku).

https://i.imgur.com/5WQFV4l.png

https://i.imgur.com/TcJ3Qi0.png

Drugim najlepszym respem solo są trolle gdzie wyciąga się 280k/h na bonusie i blokuje sie respa xD Reszta respów gdzie wyciąga się w miare exp pozostaje tylko w teamhuntach z magiem duchownym. Podejrzewam że na 120 dojdą węże wodne tak jak na wszystkich poprzednich edycjach tylko ciekawe jak to będzie przy krótkim czasie hape rago fomes i buffem ich hp.

makozul
25-10-17, 12:40
ilu mamy tera ryckow 2h nekro alch na serwie? 2? 3?

w tym momencie to klasa dla samobójców lub masochistów, generalnie kiedyś się grało przyjemnie, bo i biło się sporo więc i expiło się dość przyjemnie.
Tera to to ani nie ma survi ani expa, w sumie to nic nie ma po za 'graata' na 90 lvlu.

hp potworów zostało zmienione totalnie z dupy + osłabienie wrażliwości na mrok kilku elementarnych mobów(górski/rekin/hydra) gdzie w sumie ten rycek mogl expic z sio lub na tym 120+ bez, teraz to nie możliwe, bo ma za mały dmg z mrok, wiec za mało wyssysa HP by przetrwac jakakolwiek klate ;o.


Tymczasem rycek duch ele, ktory ma leczenie + jakies haper rago z ktorego robi 1kk/h przy 0 waste, jezeli sobie robi poty.(LOL)

Przy aktualnym balansie nikt, ale to NIKT, nie wchodzi na podstawowe respy które zawsze były zajete non stop:
-górskie
-hydry
-renegaty(po ost. nerfie łotrzyc)
-starsze DLE/smoki (smoki tez, bo nie da sie kolka krecic, na 1 respoe 6 starszych zielonych i potem przebiegaj sobie znow 20DLI... XD)
-Warlocki( nawet na tych 120/150+ nie beda oplacalne, bo maja zle ratio HP->EXP)

A gdzie sie expi? W sumie to nie dziwie sie, ze juz 50 osob o 20 sie zrobilo, skoro exp na tym serwerze ogranicza sie do bicia:

-abitańce(gfb od 32 do 90?, patrz gwandera ktory walil do 120, bo nie bylo lepszej expioli)
-profany? (no jezeli uzbierasz 5 osob, by wyjsc na lekki profit przy robieniu mniej expa niz na abitańcach... LOL)
-piaskowe? (nie oplacalne totalnie, moze od 150 cos ruszą )
-monstra? ( nie oplacalne po aktualizacji)
- kościane (dla rycka only, chyba że we 2)
- fanatyki? ( 200k/h z lekkim profitem, nie dzieki)
- trolle ( jedna expiola ktora wam sie udala po update, lecz wyczuwam i tak nerf wkrótce)


Piszcie co myslicie o expach i o tym nekro alch, bo na kazdej edycji nekro alch byl bardzo latwy do zabicia, lecz szybko sie expilo, a na tej ani expa ani przezywalnosci ;[

WsT
25-10-17, 15:19
Probowaliscie na mysmeniach? Na poprzedniej edycji grajac rycerzem nekromanta krecilem tam do 500k/h wynoszac czasem po 15t profitu i wysysanie życia działało tam idealnie

pepeszka
25-10-17, 15:53
Ostatnio na mysmeniach byłem jakoś na 80 lvlu jak potrzebowałem pajęczyny na mikstury potęgi, z tego co pamiętam exp to około 290k/h na bonusie z waste, nie da się tam dobrze poexpić bo z obecnymi hitami i leczeniem oraz hp mysmenii ciezko było wziąć więcej niż 3, przy 4 juz trzeba było miksture wyzdrowienia trzymać i poty ida w chwile.

Jedynym expem na którym obecnie dało by się siedzieć to opaty jeżeli by zmienić żeby popy nie uciekały na redzie ale wciąż nie jest jakoś wybitnie w porównaniu do każdej innej profesji.

Bryndzaarron
25-10-17, 16:16
O widze ze juz posty usuwane sa twardo brawo brawo xD

Nawet prawdy nie mozna napisac bo miedzy innymi po napisaniu ze brakuje expowisk ostatnim razem nerfa dostaly ostatnie respy na ktorych magowie glownie nekro mogli expic xDD

Jak dark zaczal robic "dobre" expy z sd ktore musial sobie robic dosyc dlugo co bylo meczace to momentalnie potwory na ktorych expil dostaly buffa do odpornosci(chyba tego samego dnia ew nastepnego) na mrok jak rycki duch-ele zaczely wbijac po 10lvli dziennie na 90lvlu lub 107>120 jak bigos wynoszac profit (XD) bo twardo 800k/h exp to laskawie po ponad TYGODNIU zmieniony zostal exhaust z 2sekund na 2.3 sekundy czyli dalej nie ma znaczenia czy jestes 1H czy jestes nekro 2h wazne ze jestes elementalista i masz 200 sily to wtedy napierdzielasz we wrazliwe potwory po SIEDEMSET tak 700 z aoe

19Fafarafa06
25-10-17, 20:00
Może choć nie gram się wypowiem.
Rycerzem nekro expiło się tylko na
1. Górskie (do czasu bo potem resp nie wyrabiał)
2.Rekiny beka(też trzeba było wolniej biegać bo słabo z respem)
3.Węże wodne(Zawsze resp wyrabiał , aczkolwiek tylko z wężów dało się ssać hp , straszna monotonia otwieranie całego syfu)
4. Dle/starsze dle (istna bajka :) Wystarczyło mieć dużo hp i brać klatę z wysysaniem)
5.Gwardziści i całe syf na zamku (mały exp ale biegało się tam nieraz ,)

Ogólnie pozdro dla tego co zrobił z lotrzycami :D 3/4 łotrzyce Rycka 2h zjadają w biegu :)

Rycek nekro mało się leczył , bił dużo i to było fajne w nim.
Zarobić się dało krocie , jeśli robiłeś poty na mane i na hp.
Nerf dla mroku , sprawił że Rycek Nekro/Alch jest kupą totalną :)

Flax
26-10-17, 16:06
luźna sugestie ode mnie uzależnić bardziej ryca necko arch od mlvla bo z tego co się orientuje to zbytnio na nim nie bazuje np. 2-3 hp/mlvl(i wiecej z hape rago fomes) wyssania życia z moba z jakąś rozsądną blokadą przykład 50-60 hp/mob z rago fomes co da nam 400-480 hp za klate i większą blokadą dla hape rago fomes tak mniej więcej 600-800 hp ew. podczas trwania fomesa zwiększyć obrażania od mroku o 5%/8%(zwykły/hape). Taka tam propozycja może się spodoba :)

pepeszka
26-10-17, 16:31
No zdecydowanie w pierwszej kolejności przydało by się podnieść % leczenie z rago fomes oraz z hape rago fomes bo obecnie są to śmieszne ilości i lekko czas trwania spella wydłużyć ale dmg ogólny też przydało by się zwiększyć bo to jest kompletnie nie logiczne że rycerz elementalista 1h robi większy dmg niż 2h nekro. No i dodatkowo w spawnach też by przydało się wprowadzić zmiany bo np teraz rekinołaki zostały ujebane dla rycerza nekromanty wprowadzając większą odporność na mrok przez to że jedna osoba robiła tam na początku serwera dobry exp poświęcając dużo czasu na robienie sdków już o innych potworach nie wspomne po zwiększeniu ich hp (górskie xD!)

19Fafarafa06
26-10-17, 21:28
@Pepeszka
Wysysanie dla nekro od 120 jest dobre , tylko skoro mrok dostał nerfa to wysysanie nekro też

pepeszka
26-10-17, 22:23
No tak tylko że poprostu po tych nerfach mam wrażenie że administracja zapomniała zbalansować wysysanie, nie dość że dmg z mroku został zmniejszony to dodatkowo hp wszystkich potworów zostało zwiększone o 50% przez co nie dość że wysysa się mniej to jeszcze krócej.

witos9911
27-10-17, 12:07
też załóżyłem temat o wojowniku nekro. Wytrzmałem do 44 poziomu bo nie widze w nim przyszłości. Co mi po tym wysysaniu życia na 50 poziomie, skoro to nie działa na wszystkie moby. Duchem będe sie leczyć jak wariat a do tego moge sobie bić 1h i 2h. A i pokażcie moby odporne na świętość ;).

witos9911
28-10-17, 10:47
i dlaczego obszarowe dmg ducha to 115% od świętości a nekro 105% od mroku ?

Catthon
28-10-17, 12:10
i dlaczego obszarowe dmg ducha to 115% od świętości a nekro 105% od mroku ?

https://forum.altaron.pl/showthread.php?t=2619

Ściema.

witos9911
28-10-17, 12:35
https://forum.altaron.pl/showthread.php?t=2619

Ściema.

https://forum.altaron.pl/attachment.php?attachmentid=4444&stc=1&d=1481647321

mam to stąd : https://forum.altaron.pl/showpost.php?p=151922&postcount=1

Jest jakaś nowa tabelka ?

Catthon
28-10-17, 12:40
ciekawe. skonsultuję to jeszcze, ale myślę, że moja jest bardziej aktualna.
https://forum.altaron.pl/attachment.php?attachmentid=4529&d=1507296401

Catthon
28-10-17, 14:46
Potwierdzone. Moja jest aktualna.

witos9911
28-10-17, 17:35
Nie ogarniam tej tabelki.

Obszarowe fizyczne nekro - 100%
Obszarowe fizyczne duch - 106%

Duch z mroku - 101%
Nekromanta ze świętości - 98%

Nekromanta z mroku - 105%
Duch ze świętości - 108%

Może się czepiam ale w takim razie co nam daje bycie nekromantą ? Jakie są plusy tej profesji ?? Tak jak napisałem w propozycjach - można by np obniżyć poziomowe wymagania wampirzego uderzenia do 40, ale wątpie by takie coś cokolwiek zmieniło.:spam:

Catthon
28-10-17, 17:40
Nie ogarniam tej tabelki.

Obszarowe fizyczne nekro - 100%
Obszarowe fizyczne duch - 106%

Duch z mroku - 101%
Nekromanta ze świętości - 98%

Nekromanta z mroku - 105%
Duch ze świętości - 108%

Może się czepiam ale w takim razie co nam daje bycie nekromantą ? Jakie są plusy tej profesji ?? Tak jak napisałem w propozycjach - można by np obniżyć poziomowe wymagania wampirzego uderzenia do 40, ale wątpie by takie coś cokolwiek zmieniło.:spam:

Obrażenia obszarowe a obrażenia punktowe to zupełnie inna bajka i nie powinieneś ich porównywać.

pepeszka
28-10-17, 17:43
Może się czepiam ale w takim razie co nam daje bycie nekromantą ? Jakie są plusy tej profesji ?? Tak jak napisałem w propozycjach - można by np obniżyć poziomowe wymagania wampirzego uderzenia do 40, ale wątpie by takie coś cokolwiek zmieniło.:spam:

To nic nie zmieni, problemem nekromanty jest to że ma za mały dmg teraz, to było zawsze jego plusem a teraz dmg został zbyt mocno znerfiony, pomijając już to że 1h elementalista robi lepszy dmg niz 2h nekro.