irwin546
03-08-11, 21:37
Założenia larpów
O ile RPGi to proza, LARPy to teatr.
Każdy z graczy dostaje odpowiednią rolę, którą stara się wypełniać, a wszystko to jest nadzorowane przez jakiegoś wściekłego frustrata. Nic nie jest skryptowane - wszelkie posunięcia w grze są dziełem graczy, Mistrzowie Gry nie ingerują bezpośrednio w grę.
Założenie tibijskiego larpu
Nudzi mi się, pograjmy w tibijski teatr.
Mamy 8 kierunków w które możemy się ruszać, klawiaturę & chat oraz masę pomysłów - to wystarczy. Ogólnie skończy to się tak, że zrobimy sobie mecz śmierci, po czym wrócimy do normalnej gry z paroma poziomami mniej, ale hej! w końcu chodzi tylko zabawę (http://df.magmawiki.com/index.php/Fun), co nie?
Chciałbym wiedzieć kto ewentualnie by się na to pisał i czego by oczekiwał. Jeśli zbierzemy dość sporo chętnych, możemy spokojnie coś rozkręcić w własnym zakresie.
O ile RPGi to proza, LARPy to teatr.
Każdy z graczy dostaje odpowiednią rolę, którą stara się wypełniać, a wszystko to jest nadzorowane przez jakiegoś wściekłego frustrata. Nic nie jest skryptowane - wszelkie posunięcia w grze są dziełem graczy, Mistrzowie Gry nie ingerują bezpośrednio w grę.
Założenie tibijskiego larpu
Nudzi mi się, pograjmy w tibijski teatr.
Mamy 8 kierunków w które możemy się ruszać, klawiaturę & chat oraz masę pomysłów - to wystarczy. Ogólnie skończy to się tak, że zrobimy sobie mecz śmierci, po czym wrócimy do normalnej gry z paroma poziomami mniej, ale hej! w końcu chodzi tylko zabawę (http://df.magmawiki.com/index.php/Fun), co nie?
Chciałbym wiedzieć kto ewentualnie by się na to pisał i czego by oczekiwał. Jeśli zbierzemy dość sporo chętnych, możemy spokojnie coś rozkręcić w własnym zakresie.