PDA

Zobacz pełną wersję : [słowa pisane] Pierwsza przygoda Rafa - Kord


ProC
21-11-10, 14:01
Pierwsza przygoda Rafa.

Anan to piękna i wspaniała, ale także i niebezpieczna wyspa. Tak słyszałem, bo ja się krzątam w tych cholernych, cuchnących ściekach.
Zejdź do podmiejskich kanałów i trenuj - tak mi mówił przyjaciel.
Pieprze jego rady, nie jestem już nowicjuszem. Przecież zabiłem przynajmniej 20 szczurów, a nawet 3 wielkie, ogromne bestie - czarne szczury.
Idę na wyprawę, zwiedzać najskrytsze zakamarki wyspy. Będę zabijać groźne potwory, straszne kreatury, a kto wie może nawet smoka upoluję.
Kumpel dał mi miecz (według niego najpotężniejszą broń na Archipelagu), ćwiekową tarczę, którą bronię się już całkiem nieźle i kolczugę mającą ochronić mnie przed atakami dzikich bestii. Buty, spodnie i hełm dostałem od jakiegoś frajera za marne dwa srebrniki pożyczone wcześniej od kumpla. Hehe to był interes. Teraz w sakiewce zostało mi 16 miedziaków zarobionych na sprzedaży robaków. Udałem się do gospody, aby spotkać się z Gospodarzem Walerianem. Po wejściu od razu podszedłem do właściciela z zamiarem zakupu żywności.
- Cześć
- WITAM szanownego gościa, ha, ha! Co podać?
- Poproszę 2 steki
- Proszę bardzo, oto zamówione jedzenie. Należy się 20 miedziaków . Zgadza się?
- Co? Dwadzieścia… miedziaków..? Za marne dwa steki? Nie ma mowy, spuść Pan z ceny. Mam 16 i tylko tyle mogę dać.
- Oj, bo mi wielmożny klient z głodu zejdzie!
- Pa
- Do widzenia i polecam się na przyszłość!
Byłem zdenerwowany, iż nie udało mi się kupić steków w dobrej cenie. I co tu teraz zrobić? – trapiłem się ogromnie. Podszedłem do krzesła i kilkoma uderzeniami rozbiłem je na kawałki. Gospodarz nic nie powiedział, ale patrzył na mnie jak na kogoś komu kompletnie odbiło.