PDA

Zobacz pełną wersję : Problem Czary maga ele


Figovsky
20-09-17, 20:02
Czary maga ele są bezużyteczne. Mam na myśli: oflando, haper taiw harga, haper eamo aluk oraz śnieżyce. Wszystkie te czary w porównaniu do obrażeń efo oreh i jego łatwości trafienia są do dupy. Ponadto w przeciwieństwie do efo oreh nie da się z tym nawet expić.



haper taiw harga - 600 many? 180-200 w pvp. Tyle samo bije się z identycznej efo owli, która zabiera 220 many.
haper eamo aluk - bije się trochę wiecej od efo oreh, ale cel musi stać w bezczynności. Bezużyteczne na expie.
Oflando - trafić w tym to jak trafić w totka, 900 many, bezużyteczne w pvp i pvm.
Śnieżyca - bezuzyteczne w pvm. W pvp jedynie może się przydać, gdy solujesz kogoś.


Czego mi brakuje? Brakuje mi combo ue w altaronach.
Moim zdaniem elementalista powinień mieć silne i przydatne obszarówy.
Zamienił bym hapera lub oflando w jedno mocne uderzenie, z dużym cooldownem jak w tibii.



Dla sprostowania, 3:23 przewińcie sobie:

https://www.youtube.com/watch?v=AxI9CBvSF78

Obles
20-09-17, 20:12
Combo ue - chyba kpisz. Pierwsza rzecz na liście, która niszczy pvp.

Haper Eamo Aluk - rozkręca się wraz z poziomem magicznym, zostało poprawione - dobry mag potrafi siać tym spustoszenie podczas ob.

Oflando - zawsze było bezużyteczne, fakt, ale fajnie wygląda!

Śnieżyca - czyli jednak przydatne.

Haper Taiw Harga - również rozkręca się wraz z poziomem magicznym, niemniej sprawdzę.

Efo Oreh - może faktycznie potrzebować lekkich zmian (obniżenie dmg).

Orochimaru
20-09-17, 20:15
Nie, i jeszcze raz nie.

Figovsky
20-09-17, 20:26
Sprostowanie dla śnieżycy. Może się przydać gdy znajdujesz sie z przeciwnikiem w zamkniętym pomieszczeniu o obszarze maksymalnym do 8x8. Inaczej po prostu sobie odejdzie od niej 5 kratek ;c Kiedyś po zmianie poziomu (stakowania) nie znikała, i wtedy była przydatna. Zmieniono to na 2 edycji, bo sobie expiłem w ten sposób na upiorach xd

Haper eamo aluk - potrafi siać spusztoszenie na ob? Ok, to będę mówił na ts podczas ob, chłopaki odejdzcie, będę walił hapera xD. Nigdy nie widziałem, żeby ktoś tego używał na ob. Problemem nie jest dmg, ale trudność trafienia. Zmiana na 2 hity chociaż, trzy to przesada, była by odpowiednia.


Aktualnie wygląda to tak, że nekro jest tak przekokszony, że ma wszystko co mu potrzeba, obszarówy, sdki, parale, taiw fomesy, a czary elementalisty to takie 'zapchaj hotkeye'. Dlatego nikt nie robi ele-alcha. Dlatego zawsze pisałem, żebyście zreworkowali tą podprofesję, nawet jeśli nią wtedy nie grałem.

Rahilux
20-09-17, 21:10
Ele alch był robiony przez jedną osobę, nie rozdawał pnów na npvp i wbił ponad 73 mlvl, bił po 500-600 z eamoofli (tutaj może z 300-400 nie wiem).

Chwalił sobie taką mieszankę poprzez bonus do obszarowych.

Możliwe że w bólu i pocie jakbyś wbił takim duży lvl to haper eamo aluk byłby kosą w pvp.

Veliothe
20-09-17, 21:21
Też jestem za tym, żeby urozmaicić trochę tego ele. O nieprzydatności czarów już sam kiedyś pisałem.

Figovsky
20-09-17, 21:26
Gościu na non pvp ele-alch ma 35% bonusu do żywiołów, tutaj ma 5%.

Nekro-alch - 105% żywioły, 110% mrok
Nekro-ele - 105% żywioły, 105% mrok

xDDD

Nekro-Alchemik - lepszy dmg z mroku, mgiełki, lepsze potowanie, profit po 50 talarów na refil. (3h na pszczółkach i masz 50 talarów w potach). Wszystkie najlepsze czary.

Nekro-Elementalista - mniejszy dmg z mroku, taki sam dmg z żywiołów, bezużyteczne czary elementalisty, o 50x mniejszy profit.

sokoskiii
20-09-17, 22:40
Haper eamo aluk --eastside,paralek,karrim tyle w temacie czar dobry, ale bardzo skillowy
oflando-bezuzyteczne;/

Figovsky
21-09-17, 00:27
kończę grę bo mnie żydy zabiły siema

Bass1
21-09-17, 01:42
Jeśli chodzi o temat Mag Nekromanta to fakt czary większości ma bardzo prostych i łatwych w ich używaniu i korzystaniu np z nut efo ofli , nuty dla Maga Nekro powinny być zawsze atutem jego w jego klasie ale też aby nie robił takiego oro że podejdzie paru magów i boom zdychajcie, czar powinien zostać wydłużony nuty. Mag Ele zawsze był taka jednostką subklasy która kulała i była odmienną w czarach i powinno się popracować nad jego rozwinięciem co do trafień bo skoro Mag Nekro może z łatwością bić z czarów to i powinno działać dla każdej klasy magów żeby były jakieś lepsze szanse. Jeśli chodzi co do combo ue to nie róbmy z tego wariactwa w grze gdyż znajdzie się zawsze paru cwaniaczku co by gasili na combo odliczając kogoś lub możliwość zabicia pojedynczych jednostek bo o to spór jest że teraz że obrażenia stanowczo są mniejsze i ciężej kogoś zabić i padnie jak mu się suple skończą albo gdy go napadnie grupa bandytów większa :D :P