PDA

Zobacz pełną wersję : [pvp] Start serwera!


Obles
15-09-17, 17:50
Uczniowie powoli wpadają w rutynę edukacji, studenci cieszą się ostatnimi chwilami wakacji a pracujący... biorą zwolnienia lekarskie, by móc grać!

Wszystko dlatego, że w kalendarzu widnieje data piętnastego września anno Domini 2017 a na zegarach wybiła właśnie godzina 18:00. Oznacza to nie mniej nie więcej, że serwer Community PvP został właśnie otwarty!

Ostatnie dni i tygodnie przed tą chwilą były na prawdę ekscytujące! Pracowaliśmy nieustannie, by doszlifować elementy rozgrywki oraz wprowadzić ostatnie zmiany, które wpłyną korzystnie na świat gry. Uważnie czytaliśmy wasze wypowiedzi i sugestie na forum, Discordzie oraz Facebooku - wiele z nich zostało rozpatrzonych pozytywnie. Nie udałoby się jednak wprowadzić tak wielu zmian, w tak krótkim czasie, gdyby nie pomoc kilkorga graczy, którzy spędzili dziesiątki godzin ku chwale Altaronu testując, tworzac lub pracując nad reklamą! Chciałbym więc podziękować graczom: Zurvy, Eremce, Astorethi, WsT, Catthon, Raffard oraz Dark Shooter - bez nich obecny stan rzeczy byłby niemożliwy! Czworo z nich zostało również doradcami (https://forum.altaron.pl/showthread.php?t=2252); będą pilnować porządku na serwerze oraz forum.

No dobrze, wszyscy jesteśmy wygłodniali rozgrywki, przejdę więc już do listy zmian, które zostały wprowadzone:

Zmiany ogłoszone w ostatniej aktualności:
Zwiększenie o 50% ilości punktów życia potworom,
Dodanie roślin oraz stworzeń potrzebnych do wykonania misji na Archipelagu Licor,
Dodanie czaru magicznej tarczy,
Możliwość używania run leczenia przez nekromantów,
Zwiększenie siły ofensywnych czarów obszarowych maga elementalisty,
Zmiana wysysania życia u Abitańskich Monstrów - od teraz zasięg jednej kratki,
Zmiana łupów w: Diceros, Minotaur Kusznik, Minotaur Mag, Krasnale, Trolle, Elfy (przeszłość), Wiwerny, Drzewce,
Zmiana cen mikstur regenerujących manę,
Zmiana ataku rozrywających bełtów,
Zmiana kosztu many czaru kaleczące sztylety (yase unar) oraz szybkostrzelność (odes kpiro),
Zmiana obrażeń czaru kaleczące sztylety (yase unar),
Zmiana ilości strzałów w czarze precyzyjna szybkostrzelność (hape odes kpiro),
Zmiana obrażeń magicznego cięcia (odes rago),
Zmiana wymagań siły przy wykopywaniu rud żelaza,
Teleport prowadzący na terytorium Profanów od teraz nie dezaktywuje się po wkroczeniu w niego,
Przywołańce nie pozostawiają po sobie truchła,
Zmiana systemu tworzenia run. Od teraz kamień runiczny nie trzeba trzymać w ręce - wystarczy mieć go w "plecaku",
Smoki rzadziej tworzą ogniste pola,
Usunięto wyczerpanie po użyciu runy magicznej ściany na kratkę, w której owa ściana powstać nie mogła.
Archipelag Licor:
Gracz po pierwszym zalogowaniu do gry dostaje 2 poziom umiejętności (ominięcie błędu na pierwszej umiejętności),
Poszerzenie przejść na Anan oraz Lewanie,
Wprowadzenie systemu, dającego 100% szansę na zerwanie potrzebnej rośliny oraz oskórowania zwierza, przy danym etapie misji na Archipelagu Licor,
Zmiana ilości wymaganych jagód u Zielarki Lidii i Cecylii,
Zmniejszono obronę oraz szybkość żaby oraz zwiększenie ich ilości na Anan oraz Lewanie,
Zmniejszcie czasu odrastania roślin na Archipelagu Licor,
Zmiana rozstawienia niedźwiedzi w ich jamie na Anan,
Misje, polegające na zabiciu stworów na Archipelagu Licor od teraz można wykonywać w drużynie.

Inne zmiany:
Zwiększono ilość otrzymywanego doświadczenia za zadania,
Misję u Trakoba można wykonać mając przynajmniej 13 poziom,
Pierwsza misja polegająca na zabijaniu krasnali zalicza od teraz wszystkie ich rodzaje, ponadto zmniejszono liczbę wymaganych zabójstw szeregowców do 300,
Zmniejszono czas odradzania się szeregowców, zwiększono ilość generałów oraz mędrców,
Zmiana czasu przesunięcia gracza "z miejsca" i "rozbiegu" na 1 sekundę,
Zmiana czasu działania pierścienia leczenia z 7,5 na 8 minut,
Zmiana czasu działania czaru magicznej tarczy (hoxe como) na 180 sekund,
Zwiększenie mocy czaru wysysania życia (taiw fomes),
Zwiększenie siły działania runy absorbującej manę,
Zbalansowanie działania runy większego leczenia (uh),
Aura polepszająca nie-umarlaków w nocy działa na każdych poziomach, również w podziemiach,
Zwiadowca, rycerz i mag tak samo szybko zdobywają zręczność (szybkość na poziomie zwiadowcy),
Zwiększono ilość szczurów w kanałach Neolithu,
Utrudniono wejście na legowisko piaskowych hydr,
Zaktualizowano ilość punktów życia stworów na stronie,
Wiele pomniejszych zmian.

Mimo, iż w naszym przekonaniu jeszcze nigdy nie było tak dobrze zbalansowanej rozgrywki, jeśli zajdzie taka potrzeba - będziemy wprowadzać kolejne, małe korekty, by każda z klas posiadała swoje plusy oraz minusy.

Pamiętajcie, by pomagać nowym graczom - mieć otwarte kanały pomocy i czatu gry, oraz stworzyć podwalinę do powstawania nowych historii, które będziemy dobrze wspominać za lata. To Wy tworzycie Altaron!

Administracja Altaron.pl

Catthon
15-09-17, 19:22
Półtora godziny od startu i nikt się jeszcze nie wypowiedział. To chyba najlepsza reklama tego startu ;)
Gdyby nie brak dostępu do komputera, to też bym się nie wypowiadał ;)

dzigidzag
15-09-17, 20:21
Półtora godziny od startu i nikt się jeszcze nie wypowiedział. To chyba najlepsza reklama tego startu ;)
Gdyby nie brak dostępu do komputera, to też bym się nie wypowiadał ;)

Bo wszyscy stali w korku na moście przy zielarce XD

Wild96
16-09-17, 00:00
Zmiany na Licor bardzo na plus szczególnie: "Wprowadzenie systemu, dającego 100% szansę na zerwanie potrzebnej rośliny oraz oskórowania zwierza, przy danym etapie misji na Archipelagu Licor". Podoba mi się też rosnąca liczba postów w ostatnim czasie na stronie głównej Altaronu ^^

malina97
16-09-17, 12:30
Narazie miła i fajna rozgrywka :) Cieszy to ,że gra dużo osob(NARESZCIE) moze reklama na youtube przyniosła jakieś skutki i Altaron odżyje : ) Pozdrawiam

Rahilux
16-09-17, 20:12
Miło widzieć tyle osób online ale czuje że to umrze szybko.


Chyba każdy doradca / wybraniec itd itd, jest w tym ascension.

Ciekawe wary będą ;x


kurwa padlem...

/i bless
/ban xxx

tak tylko głośno kisne