Shrime
09-09-17, 12:44
Jako że zabijanie przeciwników na początku rozgrywki jest strasznie monotonne i nudne, przedstawiam wam sposób na zdobycie 10 poziomu w mniej nudny,a bardzo często również szybszy sposób :)
Aby zdobyć nasz upragniony 10 poziom i opuścić wyspę wykonamy kilka misji.
Zapraszam do lektury!
Mapa wyspy:
http://fotserv.pl/upload/1504948983-Lewana.jpg
1. Młynarz Jan
2. Droga do zielarki oraz kopalni
3.Sklep
4.Droga do stolarza Huberta
5. Droga do myśliwego Konrada
Przedmioty potrzebne do misji:
20 jagód,
2 księżycowe kwiaty,
martwa żaba,
10 snopków zboża,
4 rabatkowce bieliste,
skalniak rdzawy,
2 łapy wilka,
pokonać 5 szkieletów,
zabić 3 wilki
Naszą przygodę zaczynamy od zdobycia 3 poziomu doświadczenia. Od tego momentu możemy rozpocząć wykonywanie zadań. Pierwsze z nich otrzymamy od młynarza(1. na mapie).
Rozmawiamy z młynarzem i pytamy o pomoc, zgadzamy się na koszenie pola i zabieramy się do pracy. Od młynarza otrzymujemy kosę której będziemy używać na zbożu rosnącym na polu.
Po zebraniu 10 snopków oddajemy je młynarzowi.
Za otrzymane miedziaki możemy zakupić drewnianą tarczę w sklepie(oznaczony 3. na mapie).
Teraz udamy się po pierwszą misję zielarki i misje w kopalni.
Wchodzimy po schodach jak na mapie(nr 2 na mapie), a następnie idziemy ścieżką zaznaczoną czerwonym kolorem.
http://fotserv.pl/upload/1504950856-DrogaZielarkaKopalnia.jpg
Zielarka będzie w swoim domku. Bierzemy od niej misję na zebranie 20 jagód. Krzaki znajdziemy zaraz obok jej domku. Oddajemy je i zabieramy kolejną misję, tym razem na księżycowe kwiaty.
Wyglądają one tak i występują pojedynczo bądź w skupiskach po 3:
http://fotserv.pl/upload/1504271801-Zielarka1.jpg
Jeśli mamy już dwa, wracamy do zielarki, oddajemy je i bierzemy kolejną misję. Tym razem każe nam upolować żabe i przynieść jej truchło.Żab szukamy wzdłuż brzegu rzeczki przepływającej obok wioski:
http://fotserv.pl/upload/1504950778-abki.jpg
Po zdobyciu i oddaniu martwej żaby zielarce, idziemy do kopalni drogą oznaczoną na mapce niebieskim kolorem.
Udajemy się zgodnie z mapą i odbieramy misje od Nadzorcy Zenona oraz Edgara.
Nadzorce znajdziemy idąc za czerwoną strzałką, a Edgara wchodząc najpierw na szczyt wieży a następnie:
http://fotserv.pl/upload/1504952822-DrogaEdgar.jpg
Zenon poprosi nas o zabicie pięciu szkieletów, a Edgar o odnalezienie skrzynki z narzędziami. Najpierw zajmiemy się więc narzędziami. Nagrodą jest miecz, który pozwoli nam się łatwiej uporać ze szkieletami.
Aby dojść do skrzynki musimy zejść z wieży, a następnie udać się według tej mapki:
http://fotserv.pl/upload/1504953002-DrogaNarzedzia0.jpg
Znajdując się w tym miejscu opuszczamy się po linie:
http://fotserv.pl/upload/1504953090-NarzedziaWDol.jpg
Uwaga, od tego miejsca po drodze spotkamy czerwie! Nie wdajemy się w walkę tylko przebiegamy jak najprędzej. Możemy ułatwić sobie drogę poprzez rzucanie skrzynek, czerwie będą musieć je ominąć.
Teraz biegniemy przez pola trucizny i używamy liny aby wejść poziom wyżej.
http://fotserv.pl/upload/1504953394-DrogaNarzedzia1.jpg
Skrzynkę znajdziemy w stercie kamieni na północ od nas.
http://fotserv.pl/upload/1504953455-DrogaNarzedzia2.jpg
Wracamy tą samą drogą. Aby wejść po linie klikamy PPM na zaznaczonym polu:
http://fotserv.pl/upload/1504953521-NarzedziaDoGory.jpg
Oddajemy narzędzia Edgarowi i biegniemy po nagrodę. Miecz znajduje się w składziku przed wejściem do kopalni:
http://fotserv.pl/upload/1504954049-Skladzik.jpg
Teraz możemy udać się do grobowca i pokonać szkielety.
Droga do grobowca:
http://fotserv.pl/upload/1504954880-DrogaMisje.jpg
Zabijamy pięć i zwijamy się oddać misje.
Teraz zabierzemy ostatnią misję zielarki i udamy się na polowanko!
Zielarka poprosi nas o jednego rabatkowca bielistego, jeden skalniak rdzawy oraz dwie łapy wilka. Obie rośliny zerwiemy z krzaków za pomocą sierpa, którego od niej otrzymamy.Łapy natomiast zdobędziemy zabijając wilki oraz wycinając je z nich.
Wygląd rabatkowca:
http://fotserv.pl/?topic=load&image=1504955383-RabatkowiecWyglad.jpg
Wygląd krzewu skalniaka:
http://fotserv.pl/upload/1504273149-Skalniak.jpg
Po odebraniu sierpa udajemy się do stolarza Huberta. Prowadzi do niego droga oznaczona cyferką 4 na mapie i tam również poprosimy o misje. On również potrzebuje rabatkowców bielistych, tym razem sztuk 3.
Teraz schodzimy po schodach w dół od Huberta, a następnie idziemy według strzałki:
http://fotserv.pl/upload/1504956841-DrogaMysliwy.jpg
Tu spotkamy myśliwego, zabieramy od niego misję na upolowanie trzech wilków.
Wchodzimy po schodach poziom wyżej i mamy dwie opcje. Zebrać rabatkowce bądź rozpocząć polowanie na wilki i wycinać łapy.
Rabatkowce znajdziemy tutaj:
http://fotserv.pl/upload/1504956841-DrogaMysliwy.jpg
A wilki, albo w jaskini, albo też na skałach poziom wyżej:
http://fotserv.pl/upload/1504957009-DrogaWilki.jpg
Po zabiciu minimum trzech wilków, i zdobyciu reszty przedmiotów (1 skalniak rdzawy, 4 rabatkowce bieliste oraz 2 łapy wilka) Udajemy się do NPC: Myśliwy Konrad, Stolarz Hubert oraz Zielarka Cecylia i każdemu z nich oddajemy questa. Tym sposobem udało nam się wbić 10 poziom doświadczenia, który pozwala opuścić wyspę!
Aby zdobyć nasz upragniony 10 poziom i opuścić wyspę wykonamy kilka misji.
Zapraszam do lektury!
Mapa wyspy:
http://fotserv.pl/upload/1504948983-Lewana.jpg
1. Młynarz Jan
2. Droga do zielarki oraz kopalni
3.Sklep
4.Droga do stolarza Huberta
5. Droga do myśliwego Konrada
Przedmioty potrzebne do misji:
20 jagód,
2 księżycowe kwiaty,
martwa żaba,
10 snopków zboża,
4 rabatkowce bieliste,
skalniak rdzawy,
2 łapy wilka,
pokonać 5 szkieletów,
zabić 3 wilki
Naszą przygodę zaczynamy od zdobycia 3 poziomu doświadczenia. Od tego momentu możemy rozpocząć wykonywanie zadań. Pierwsze z nich otrzymamy od młynarza(1. na mapie).
Rozmawiamy z młynarzem i pytamy o pomoc, zgadzamy się na koszenie pola i zabieramy się do pracy. Od młynarza otrzymujemy kosę której będziemy używać na zbożu rosnącym na polu.
Po zebraniu 10 snopków oddajemy je młynarzowi.
Za otrzymane miedziaki możemy zakupić drewnianą tarczę w sklepie(oznaczony 3. na mapie).
Teraz udamy się po pierwszą misję zielarki i misje w kopalni.
Wchodzimy po schodach jak na mapie(nr 2 na mapie), a następnie idziemy ścieżką zaznaczoną czerwonym kolorem.
http://fotserv.pl/upload/1504950856-DrogaZielarkaKopalnia.jpg
Zielarka będzie w swoim domku. Bierzemy od niej misję na zebranie 20 jagód. Krzaki znajdziemy zaraz obok jej domku. Oddajemy je i zabieramy kolejną misję, tym razem na księżycowe kwiaty.
Wyglądają one tak i występują pojedynczo bądź w skupiskach po 3:
http://fotserv.pl/upload/1504271801-Zielarka1.jpg
Jeśli mamy już dwa, wracamy do zielarki, oddajemy je i bierzemy kolejną misję. Tym razem każe nam upolować żabe i przynieść jej truchło.Żab szukamy wzdłuż brzegu rzeczki przepływającej obok wioski:
http://fotserv.pl/upload/1504950778-abki.jpg
Po zdobyciu i oddaniu martwej żaby zielarce, idziemy do kopalni drogą oznaczoną na mapce niebieskim kolorem.
Udajemy się zgodnie z mapą i odbieramy misje od Nadzorcy Zenona oraz Edgara.
Nadzorce znajdziemy idąc za czerwoną strzałką, a Edgara wchodząc najpierw na szczyt wieży a następnie:
http://fotserv.pl/upload/1504952822-DrogaEdgar.jpg
Zenon poprosi nas o zabicie pięciu szkieletów, a Edgar o odnalezienie skrzynki z narzędziami. Najpierw zajmiemy się więc narzędziami. Nagrodą jest miecz, który pozwoli nam się łatwiej uporać ze szkieletami.
Aby dojść do skrzynki musimy zejść z wieży, a następnie udać się według tej mapki:
http://fotserv.pl/upload/1504953002-DrogaNarzedzia0.jpg
Znajdując się w tym miejscu opuszczamy się po linie:
http://fotserv.pl/upload/1504953090-NarzedziaWDol.jpg
Uwaga, od tego miejsca po drodze spotkamy czerwie! Nie wdajemy się w walkę tylko przebiegamy jak najprędzej. Możemy ułatwić sobie drogę poprzez rzucanie skrzynek, czerwie będą musieć je ominąć.
Teraz biegniemy przez pola trucizny i używamy liny aby wejść poziom wyżej.
http://fotserv.pl/upload/1504953394-DrogaNarzedzia1.jpg
Skrzynkę znajdziemy w stercie kamieni na północ od nas.
http://fotserv.pl/upload/1504953455-DrogaNarzedzia2.jpg
Wracamy tą samą drogą. Aby wejść po linie klikamy PPM na zaznaczonym polu:
http://fotserv.pl/upload/1504953521-NarzedziaDoGory.jpg
Oddajemy narzędzia Edgarowi i biegniemy po nagrodę. Miecz znajduje się w składziku przed wejściem do kopalni:
http://fotserv.pl/upload/1504954049-Skladzik.jpg
Teraz możemy udać się do grobowca i pokonać szkielety.
Droga do grobowca:
http://fotserv.pl/upload/1504954880-DrogaMisje.jpg
Zabijamy pięć i zwijamy się oddać misje.
Teraz zabierzemy ostatnią misję zielarki i udamy się na polowanko!
Zielarka poprosi nas o jednego rabatkowca bielistego, jeden skalniak rdzawy oraz dwie łapy wilka. Obie rośliny zerwiemy z krzaków za pomocą sierpa, którego od niej otrzymamy.Łapy natomiast zdobędziemy zabijając wilki oraz wycinając je z nich.
Wygląd rabatkowca:
http://fotserv.pl/?topic=load&image=1504955383-RabatkowiecWyglad.jpg
Wygląd krzewu skalniaka:
http://fotserv.pl/upload/1504273149-Skalniak.jpg
Po odebraniu sierpa udajemy się do stolarza Huberta. Prowadzi do niego droga oznaczona cyferką 4 na mapie i tam również poprosimy o misje. On również potrzebuje rabatkowców bielistych, tym razem sztuk 3.
Teraz schodzimy po schodach w dół od Huberta, a następnie idziemy według strzałki:
http://fotserv.pl/upload/1504956841-DrogaMysliwy.jpg
Tu spotkamy myśliwego, zabieramy od niego misję na upolowanie trzech wilków.
Wchodzimy po schodach poziom wyżej i mamy dwie opcje. Zebrać rabatkowce bądź rozpocząć polowanie na wilki i wycinać łapy.
Rabatkowce znajdziemy tutaj:
http://fotserv.pl/upload/1504956841-DrogaMysliwy.jpg
A wilki, albo w jaskini, albo też na skałach poziom wyżej:
http://fotserv.pl/upload/1504957009-DrogaWilki.jpg
Po zabiciu minimum trzech wilków, i zdobyciu reszty przedmiotów (1 skalniak rdzawy, 4 rabatkowce bieliste oraz 2 łapy wilka) Udajemy się do NPC: Myśliwy Konrad, Stolarz Hubert oraz Zielarka Cecylia i każdemu z nich oddajemy questa. Tym sposobem udało nam się wbić 10 poziom doświadczenia, który pozwala opuścić wyspę!