Zobacz pełną wersję : Propozycja Runa przeniesienia many
Lekać można z całego ekranu, potować tylko zajmując spoty, stąd magowie mają lipę. Proponuje wprowadzenie runy przeniesienia many.
Runa taka będzie mogła zostać użyta wyłącznie przez duchownych (żeby nagle mag nie dostawał od wszystkich 5-6k many), i będzie przekazywała część many posiadanej przez postać wybranemu celowi. Samo użycie runy będzie kolidowało z :
- użyciem mikstury (żeby tak jak w przypadku uha, używający runy nie mógł leczyć jednocześnie siebie samego)
- grupą czarów pomocnicznych (1s cooldown) - odes i tym podobne
Za to nie będzie blokować :
- czarów i run ofensywnych
- leczenia
Cyfry:
Nazwa: Runa przekazania mocy
Koszt: 300 MP
Ilość ładunków: 4
Użycie: Przekazuje 200 lub mniej punktów many jeśli używający tylu nie posiada wybranemu celowi.
Ta runa może być użyta tylko przez duchownych.
Ogólnie brzmi fajnie, ale jakoś mi nie pasuje. Przecież właśnie o to chodzi, że mag ma bardzo dużo many i na magicznej tarczy potrafi przyjąć bułę o wiele większą nawet niż ryc, ale nie potrafi szybko tej many zregenerować, za to ryc ma o wiele mniej hp niż mag many, ale jest możliwość szybkiego leczenia tego hp. Mimo proponowanych ograniczeń, myślę, że to zły pomysł. Ale nie głosuję na nie, bo możliwe, że w jakiejś innej formie mogłoby to mieć sens.
@Zawisza
Uh leczy po 1k+, tutaj masz propozycje 200, w dodatku porównanie np efektywnego hp knighta na como lefie/ kostelnarze do efektywnego hp maga na utamce to i tak lipa
19Fafarafa06
27-03-17, 15:53
Chyba z rana siadałeś na halabardzie na profanach
Absurdalna propozycja !
Zdecydowanie nie, jak chcesz pomóc magowi , to możesz podbić do niego i używać na nim mikstury, taka runa by gwarantowała 10x lepsza przeżywalność magowi od innym profesji. Zapytasz się czemu ?
A) mag dostaje redukcję do otrzymywanych obrażeń dzięki utamce
B) mag ma więcej życia + many niż jakikolwiek wojownik ma życia ( liczę to co pomaga przezyc magowi/wojownikowi na wojnie )
C) Co nie potraficie na otwartej obronić waszych magów to nagle potrzeba runki?
Co ty Ezzak, tragiczny pomysł. Jak mag może przeżyć na otwartej bity przez 3 postacie. Absurd nad absurdami.
A po za tym sądzę, że trzeba znerfić maga.
Co ty Ezzak, tragiczny pomysł. Jak mag może przeżyć na otwartej bity przez 3 postacie. Absurd nad absurdami.
A po za tym sądzę, że trzeba znerfić maga.
Dobre, wejdzie z resztą.
Goferczarnegozla
27-03-17, 18:39
Jest to chyba jedyny sposob na zbalansowanie maga na openkach pamietajcie ze przeciez zwiad moze wtedy tez utamke zalozyc i go tez moga manarunowac ew rycerza jak sie uprzec (zawsze te hp full od ludzi dostaje z uha w defie + troche many)
Zdecydowanie nie, jak chcesz pomóc magowi , to możesz podbić do niego i używać na nim mikstury, taka runa by gwarantowała 10x lepsza przeżywalność magowi od innym profesji. Zapytasz się czemu ?
A) mag dostaje redukcję do otrzymywanych obrażeń dzięki utamce
B) mag ma więcej życia + many niż jakikolwiek wojownik ma życia ( liczę to co pomaga przezyc magowi/wojownikowi na wojnie )
C) Co nie potraficie na otwartej obronić waszych magów to nagle potrzeba runki?
przed literkami - 10x, kiedy mogą go potować tylko duchowni, tylko po 200 i sami się tym narażają, bo oddają własną manę, której nie mogą jednocześnie regenerować? Nie polepszajmy magowi przeżywalności, przecież to jak na razie jedyna profesja, która można zabić nie posiadając mózgu.
literki:
A) bez tej redukcji to już w ogóle na co komu mag
B) efektywne HP knighta (redukcje, como lefa, kostelnaar) jest myślę około 2x większe od efektywnego HP+mp Maga
C) Król Obiadków pada zanim na akcje dobiegnie, wasi magowie nie piszą tutaj, tylko dlatego, że już ich nie macie :)
przed literkami - 10x, kiedy mogą go potować tylko duchowni, tylko po 200 i sami się tym narażają, bo oddają własną manę, której nie mogą jednocześnie regenerować? Nie polepszajmy magowi przeżywalności, przecież to jak na razie jedyna profesja, która można zabić nie posiadając mózgu.
literki:
A) bez tej redukcji to już w ogóle na co komu mag
B) efektywne HP knighta (redukcje, como lefa, kostelnaar) jest myślę około 2x większe od efektywnego HP+mp Maga
C) Król Obiadków pada zanim na akcje dobiegnie, wasi magowie nie piszą tutaj, tylko dlatego, że już ich nie macie :)
a ilu macie w team duchonych? Nie wiem jak ty ale ja palkiem zawsze mam full mane, czyli 3200, wiec nawet 2k w ta czy w tamtą to dla mnie bez rożnicy :oczko:
PS:
-tak na szybko policzyłem ze 11