PDA

Zobacz pełną wersję : Propozycja Czar leczący dla elementalisty


Godfryd Czarny
11-03-17, 12:16
Tak jak w temacie, proponuje dodanie czaru leczącego dla elementalisty, słabszego od hape tawis. Myślę ,że nie zmieni to "balansu" profesji.
Prosze o pisanie Tak lub nie ,badź zaproponowania czegoś innego;)



Pozdrawiam Godfryd Czarny

Walles
11-03-17, 13:28
Głosuje na tak ponieważ rycek ele alch jest najbardziej poszkodowaną profką zaraz za magiem lub nawet przed nim.

Godfryd Czarny
11-03-17, 13:32
Dzieki, ciekawe dlaczego inni głosowali na nie, czy był jakiś konkretny powód?

Ememems
11-03-17, 13:41
Jeśli chciałeś mieć lepszy czar leczący to trzeba było wziąć duchownego albo zamiast elementalisty albo zamiast alchemika. Dobrze wiedziałeś, że te profesje, które wziąłeś nie mają lepszych czarów leczących. Poza tym alchemik i tak leczy się więcej z potionów.

630892
11-03-17, 22:53
Moim zdaniem Altaron był zawsze ograniczony do danych profesji typu duch/ele itd. A fajnie by było widzieć różne urozmaicenia a nie ciągle to samo. Głosowałem na tak, gdyż tak będzie po prostu sprawiedliwie wobec innych profesji i może to odmieni te "ograniczenie do poszczególnych profesji".

909794
13-03-17, 09:18
Co masz na myśli, mówiąc o innych profesjach? Został chyba tylko ele+alch z nieużywanych połączeń.

edit
Co do pomysłu dodania czaru leczącego dla elementalisty, to pewnie zdeklasowałoby to duchownego, a jedynym słusznym połączeniem stałoby się nekro+ele. Może wymyślić coś bardziej finezyjnego niż hape tawis dla ele? Jeśli się uprzeć przy zwyczajnym healu, to może to być czar o sile hape tawis ducha, ale leczący w zależności od brakującego hp, czyli np.: leczenie = (100 - [obecny % hp])% * [moc normalnego hape tawis], czyli mając 50% hp taki ele leczyłby się za połowę mocy hape tawisa, mając 30% hp leczyłby za 70% i tak dalej. To tylko luźna propozycja.

Godfryd Czarny
13-03-17, 19:43
Mi pasuje każde leczenie lepsze od tawisa. Poza tym pisałem w propozycji słabsze leczenie od hape tawis, tak aby duchowny nie ucierpiał.

Orochimaru
13-03-17, 22:54
Zmieniam głos na tak :D elo

Pasztet
14-03-17, 13:29
Sugerowałbym przeanalizowanie kont, z ktorych zostały oddane głosy.. kilka kont to świerzaki bądź ludzie bez aktywności

Godfryd Czarny
14-03-17, 15:02
Teraz pozostało czekać, na odpowiedz merv'a.

909794
14-03-17, 18:38
świerzaki
świeżaki*
A co do wyników ankiety, to i tak Merv zrobi jak uważa, nawet jak będzie 90% przeciw.

Mervakis
23-03-17, 23:58
Temat może wprowadzać głosujących w błąd, chodzi o czar dla wojownika elementalisty-alchemika. Takie połączenie, rodzi to kilka problemów.

Po pierwsze - wybór subprofesji jest wyborem dobrowolnym i nigdy nie zrozumiem dlaczego ludzie wybierają coś czego nie chcą, a potem narzekają żeby to wzmacniać. Elementalista nie służy do leczenia, ale do redukowania obrażeń (como lefa), dzięki czemu potrzebuje mniejszego leczenia niż taki duchowny-alchemik, który nie posiada aż 25% redukcji obrażeń żywiołowych, które zadaje zdecydowana większość przeciwników.

Po drugie - czar wykosiłby większość nekromantów, już teraz elementalista-alchemik bije 4 żywiołami z odes rago, do którego ma bonus obszarowy, dokładnie tyle ile wojownik nekromanta-alchemik z mroku, innymi słowy pomimo takiego samego dmgu, redukcji 25% otrzymywania obrażeń, której nekro-alchem nie ma dostałby jeszcze leczenie, którego nekro-alchem również nie ma (wyssanie działa na niewiele z silniejszych mobów).

Innymi słowy chcąc w sposób nielogiczny wzmacniać elementalistę-alchemika sprawilibyście, że z obecnego spektrum połączeń subprofesji nekromanta-alchemik wojownik byłby dużo gorszym wyborem niż aktualnie jest elementalista-alchemik wojownik.

Biorąc pod uwagę powyższe, jest to bardzo duża zmiana w balansie, która mogłaby wywołać spore niezadowolonie ze strony wspomnianych nekro-alchemików, którzy domagaliby się zmiany subprofesji co jest niemożliwe.

Godfryd Czarny
24-03-17, 08:36
W takim razie elementaliscie/alchemikowi brakuje czaru pod PvP, gdyz nie ma nic przydatnego tak jak:
Duchowny/ele-Como lefa, leczenie,cain
Nekro alch- Graata(dmg w pvp), potki,wyssanie zycia
Ele/alch - Mikstury,como lefa I 25% z zywiolow co praktycznie nie jest odczowalne jesli chodzi o dmg, gdyz bije mniej od nekro(np na gorskich) duch(np na koscianych) a tyle samo co oni na innych. A dmg w pvp ten sam gdyz testowalem z strachanem i rihara

poiuyt321
24-03-17, 17:08
Jak ele będzie miał leczenie to taki rycek nekro-ele będzie killerem nie do zajebania :|

Godfryd Czarny
24-03-17, 18:29
Zawsze można stworzyć czar leczący dostępny tylko dla Ele/alcha

19Fafarafa06
24-03-17, 19:04
nie można po prostu do jego postaci dodać jakiś czar ?
typek chce grać a nie może bo jego profa do solo expa jest nie grywalna !

Godfryd Czarny
25-03-17, 13:25
Dokładnie rihara, poczekamy na odpowiedź merv'a

Kre Donau
25-03-17, 13:49
To może wprowadźcie wnęki w broni i kamyki, które po włożeniu będą dodawały w broni wykradanie życia :P

paaaprikos96
25-03-17, 14:09
To może wprowadźcie wnęki w broni i kamyki, które po włożeniu będą dodawały w broni wykradanie życia :P

Jak bardzo op byłby nekro? Odpowiedz sobie sam

Mervakis
25-03-17, 18:22
Nekro-alch = leczenie/leczenie/brak redukcji
Nekro-ele = leczenie/brak leczenia/redukcja
Ele-alch = brak leczenia/leczenie/redukcja
Ele-duch = brak leczenia/leczenie/redukcja
Duch-alch = leczenie/leczenie/brak redukcji
Duch-ele leczenie/brak leczenia/redukcja

Każdy wybór jest dobrowolny i wybierający wie na co się pisze. Albo wybiera 2 subki, które mają bonusy do leczenia, albo jedną z bonusem do leczenia i jedna z redukcją. Nie można nagle dodawać elementaliście czaru leczącego, bo to zaburza balans, pisaliśmy że wprowadzane mogą być drobne zmiany, a nie coś co spowoduje, że ludzie zaczną robić new chary, bo ich postać nagle będzie dużo gorsza od zbuffowanej. Elementalista-alchemik jeszcze raz powtórzę - ma leczenie potionami, do których ma bonus.

19Fafarafa06
25-03-17, 18:29
Hola hola ... przecież my balans tworzymy ?! nie tak miało być ?
ankieta wskazuje jasno aby dodać mu ten czar

większość osób na co głosowała a "Nie" nawet nie gra na serwie co jest bardzo śmieszne

na 500 % jest możliwość zrobienia czaru tylko dla ele/alcha

Nie pisz że potiony dużo dają (bo 1 potek najlepszy na hp leczy tyle co 1.5 hape tawisa)
Koszt potionów jest absurdalny w porównaniu do manasów dzięki którymi duchowny lczy się hape tawisem

Mervakis
25-03-17, 18:44
Hola hola ... przecież my balans tworzymy ?! nie tak miało być ?
ankieta wskazuje jasno aby dodać mu ten czar

większość osób na co głosowała a "Nie" nawet nie gra na serwie co jest bardzo śmieszne

na 500 % jest możliwość zrobienia czaru tylko dla ele/alcha

Nie pisz że potiony dużo dają (bo 1 potek najlepszy na hp leczy tyle co 1.5 hape tawisa)
Koszt potionów jest absurdalny w porównaniu do manasów dzięki którymi duchowny lczy się hape tawisem

Jeżeli któryś team zrobi ankietę, żeby skasować team przeciwny, a aktualnie grać w nim będzie na tyle dużo osób żeby to przegłosować to też mamy to zrobić? Są pewne granice, pisaliśmy przy starcie, że pewne zmiany są możliwe, ale nie będziemy wprowadzać nic sprzecznego z fabułą i co wpłynie na balans w stopniu znacznym, od tego był test server przed startem.

Jak już pisałem w temacie o klasztorze - chcecie coś zmieniać to wymyślajcie sensowne propozycje, a nie takie, które wpływają na kilka innych aspektów. Jeżeli nie zauważyły niektóre osoby ten temat wywodzi się z tematu o UHu - wejdą zarówno poprawki w opóźnieniu uha/mikstur jak i można będzie użyć uha/iha z manasem. Co za dużo to niezdrowo.

MaciejB
27-03-17, 21:26
Dałem na tak mam 70+ ele alchem i to prawda ze tawis jest bezużytecznym czarem dodanie czaru pomogło by w expie.. Można tez pomyśleć nad zwiększeniem ataku punktowego od zywiolow😎