PDA

Zobacz pełną wersję : Propozycja Kilka useful zmian


Trixis
05-02-17, 19:04
1. Riłork expa entow, drzewców, haubakow. Obecnie nikt tam nie expi, moby są dość silne bo wysysają duzo many a nie ma z nich sakiewek i exp jest śmiesznie mały.
To samo z świetlikami

2. Riłork praojcow - exp dalej nie nadaje się do zarobku/expa, nie ma tam nic. Proponuje zmniejszyć z nich expa o jakieś 20% lecz dać duzo lepsze sakiewki( wiem, ze sakiewki z nich byly bufowane lecz dalej są one śmieszne). W teamie 4-5 osobowym robi się tam bardzo mało expa i wychodzi na spory - z sakewki,

3. Misja klasztor. Uważam, że skoro jest to najtrudniejsza misja na altaronie nagroda z niej powinna być zadowalająca. Obecna nagroda z całego klasztoru to jakieś 30-40 pnów co jest moim zdaniem śmieszne bo wastuje się tam sporo kasy. Proponuje by czara życia po użyciu dawała by 5% stałego hp. Po użyciu krew z niej by znikała. (coś na zasadzie złotej rybki)

4. Usunąć pz na profanach, nie powinno go tam być bo jakie to ma wytłumaczenie ??

5. Zbufowanie profesji maga ele - alchemika obecnie nikt nim nie gra. Proponuje tutaj zbufować obszarówki lub dać DODATKOWY BONUS DO GFB

Pozdrawiam, Nieustraszony Włomek

Walles
05-02-17, 19:07
1- Tak
2- Tak
3- Tak
4- Tak
5- Tak

Figovsky
05-02-17, 19:29
1. Gdyby nie misje od edmunda to nawet bym nie wiedział o tych potworach. Tak
2. Trzech zwiadów w topce, Gość, Grysik, Pilarka Sztil i Książe Askary robiliśmy tam 500k/h bez staminy i zwastowalismy po 40k na głowe na półtoragodzinnym refillu. Albo zwiększyć exp, albo polepszyć loot.
3. Bez tej zmiany nawet nie podchodzimy do tego questa. Tak
4. Tak
5. Mag ele-alch powinien mieć silne obszarówki z prostego powodu - nie posiada on ani sd, ani tapen tawisa. Tak

grrysikk
05-02-17, 20:52
1.Tak, osobiście nigdy tam nie expiłem,jak i również nie widziałem by ktoś tam expił
2.Tak.Moim zdaniem praojce można by było zrobić pod kase, a nie pod expa
3.Tak
4.Tak
5.Tak

Vito Corleone
05-02-17, 21:03
4x tak, a co do 5 to chyba jakas kpina, ze chcecie zmieniac subprofesje jak juz sa takie lvle? Albo mozliwosc wzięcia od nowa subprofesji albo definitywne nie, bo alchemika wzialem tylko dlatego, ze dla ele zostało osłabione ue :)

aion
05-02-17, 22:40
5x tak. <znaki>

poiuyt321
05-02-17, 22:41
Zdecydowanie na tak ;o

Zoner
05-02-17, 22:45
6. riłork galio

356278
05-02-17, 22:46
1- Tak
2- Tak
3- Tak
4- NIE
5- Tak

Catthon
06-02-17, 00:00
1. Tak
2. Nie - tam lecą ciekawe rzeczy, które najwyraźniej Wam nie spadły. Da się tam zarobić. 500k bez staminy to ponad 625 ze staminą + szansa na groma / święte nogawice.
3. Nie. Skoro ludzie dają radę zrobić tę misję, to po co im jeszcze kolejny buff ułatwiający rozgrywkę. Misja jest ciekawa, warto ją zrobić dla samej przygody.
4. Tak, chyba że Merv ma jakieś dobre uzasadnienie.
5. Grałem magiem ele alchem na non pvp i grało mi się bardzo dobrze. To fajna profesja, tylko nie w pvp. Gdybym na tych samych zasadach zaczynał dziś grę na non, to wybrałbym ją ponownie.

sokoskiiii
06-02-17, 08:19
1. Tak
2. Tak
3. Nie Jakaś inna nagroda niż 5%hp tak
4. Nie Lel musimy mieć gdzie spierdalać hah
5. Tak

Trixis
06-02-17, 08:22
1. Tak
2. Nie - tam lecą ciekawe rzeczy, które najwyraźniej Wam nie spadły. Da się tam zarobić. 500k bez staminy to ponad 625 ze staminą + szansa na groma / święte nogawice.
3. Nie. Skoro ludzie dają radę zrobić tę misję, to po co im jeszcze kolejny buff ułatwiający rozgrywkę. Misja jest ciekawa, warto ją zrobić dla samej przygody.
4. Tak, chyba że Merv ma jakieś dobre uzasadnienie.
5. Grałem magiem ele alchem na non pvp i grało mi się bardzo dobrze. To fajna profesja, tylko nie w pvp. Gdybym na tych samych zasadach zaczynał dziś grę na non, to wybrałbym ją ponownie.

2. Przyrownaj sobie ten resp do innych expow. Teraz piszesz, ze nie trzeba nic zmieniac po czym pojdziesz tam jedynie zrobic misje i juz tam nie wrocisz. Tutaj nie chodzi o przygody, lecz o zdatnosc tego expa (większe mozliwosci wyboru gdzie pojde expic)

3. Co jest ciekawego w misji ktora byla juz zrobiona i ludzie wiedza co tam jest? Okej ta misja byla fajna na 1 edycji, nowy teren przygoda wow lecimy!!!
Obecnie na zrobienie tej misji wastuje sie jakies 50t a nagrodą jest zaledwie 40pnow. Skoro jest to najtrudniejsza misja i by ja zrobic na 2 edycji przeciwnicy musieli robic to razem to sorka ale chcemy za to konkretnej nagrody. To jest comunity PVP <<<< PVP PVP PVP nie chodzi tutaj o jakies rpg i przygody z ktorych czerpie przyjemnosc jedynie hertagon ktory tej misji nigdy nie zrobi bo przekracza to ich mozliwosci.
Jezeli nic tam nie bedzie zmieniane to nikt sie tam nie bedzie wybierał.

5. Dobrze napisałeś, na NON PVP. Przypominam jest to serwer PVP. Naprawde nie rozumiem dlaczego mowisz, ze cos jest dobre na non pvp. Skoro jest dobre na non to niekoniecznie tutaj. Zreszta pokaz mi kto gra ta profesja??????

Figovsky
06-02-17, 08:29
Na non ele-alch ma 135% tabelkowo bodajże z żywiołów. My tu o pvp rozmawiamy, gdzie ele alch ma 105%, a każdy inny mag 100%. W przypadku zwiadów jest 91.5%. Why?

Na praojce obecnie chodzi się tylko misje zrobić. W Altaronie zliczyć expy na hlvl możemy na jednej ręcę, czy to coś złego, że chcemy ich więcej?

No poszedłbym na klasztor duchownych, bo nigdy nie robilem, ale większość z mojego teamu robiła już kilka razy i nie dziwie się im, że nie chcą, bo nagroda nie jest adekwatna do trudności tego questa.

Catthon
06-02-17, 09:26
2. Przyrownaj sobie ten resp do innych expow. Teraz piszesz, ze nie trzeba nic zmieniac po czym pojdziesz tam jedynie zrobic misje i juz tam nie wrocisz. Tutaj nie chodzi o przygody, lecz o zdatnosc tego expa (większe mozliwosci wyboru gdzie pojde expic)

3. Co jest ciekawego w misji ktora byla juz zrobiona i ludzie wiedza co tam jest? Okej ta misja byla fajna na 1 edycji, nowy teren przygoda wow lecimy!!!
Obecnie na zrobienie tej misji wastuje sie jakies 50t a nagrodą jest zaledwie 40pnow. Skoro jest to najtrudniejsza misja i by ja zrobic na 2 edycji przeciwnicy musieli robic to razem to sorka ale chcemy za to konkretnej nagrody. To jest comunity PVP <<<< PVP PVP PVP nie chodzi tutaj o jakies rpg i przygody z ktorych czerpie przyjemnosc jedynie hertagon ktory tej misji nigdy nie zrobi bo przekracza to ich mozliwosci.
Jezeli nic tam nie bedzie zmieniane to nikt sie tam nie bedzie wybierał.

5. Dobrze napisałeś, na NON PVP. Przypominam jest to serwer PVP. Naprawde nie rozumiem dlaczego mowisz, ze cos jest dobre na non pvp. Skoro jest dobre na non to niekoniecznie tutaj. Zreszta pokaz mi kto gra ta profesja??????

Byłem na praojcach kilkadziesiąt razy, solo (jeszcze w 1. edycji) i w teamie i w ogólnym rozrachunku wychodziłem na plus, robiąc jednak stosunkowo niewiele expa. Ale fakt, serwer należy do Was. Jeśli potrzebujecie kolejnego respa do robienia talarów i 800k/h to się nie wtrącam.

3. Sporo jest takich misji w Altaronie, które dają niewiele a zżerają dużo czasu. Jestem przekonany, że chociażby z nudów zrobicie tę misję.
Ale znowu - w kolejny sposób chcecie ułatwić sobie rozgrywkę, podczas gdy kolejna połowa tematów z tego wątku mówi o jej utrudnieniu. :oczko:

5. Czy mag nekro ele jest lepszy od ele alchem? Z żywiołów nekro ele bije tyle samo, za to ma 5% dmg mniej z obszaru. Niby ma fajniejsze czary, ale z drugiej strony brakuje mu alchemii, która też ma sporo plusów. Moim zdaniem ludzie nie wybierają tej profki, bo nie są do niej przyzwyczajeni i nie kminią nawet tego, co jest w tabelce. Wskazuje na to liczba magów nekro-ele właśnie.

Figovsky
06-02-17, 10:24
Nom wszyscy są głupi, a ty jesteś jedyny mądry.

Sporo jest takich misji? Wymień chociaż jedną xD

Z nudów mamy robić questy, a okej;/ I to jest wg ciebie w porządku?

Nekro-ele ma sd z których bije o 30% więcej od ele-alcha, który ma za to 5% więcej od żywiołów tabelkowo. Umiesz liczyć? 5% z 1000 to jest 50. Kolosalna różnica. Nom ele-alch mag jest taki op, że az nikt nim nie gra na pvp.
Nekro-alch zaś ma 10% mniej od żywiołów tabelkowo, ale za to bije o 35% więcej z sd niż ele-alch z pocisków.

W przypadku nekro-ele jeszcze nie dość, że ma wszystkie czary elementalisty to jeszcze efo oreh, paral, dwa razy lepszą i dłuższą aurę. ;]

Duchowny-ele/alch za to ma sio, tapen tawisa, speeda, aure życia. Rozumiesz już?

Nie, czekaj. Może inaczej. Co ty na to, jak zabierzemy Ci efo oreh, sd, parala i za to damy 5% więcej dmg tabelkowo?

Shrime
06-02-17, 14:35
3. Co jest ciekawego w misji ktora byla juz zrobiona i ludzie wiedza co tam jest? Okej ta misja byla fajna na 1 edycji, nowy teren przygoda wow lecimy!!!
Obecnie na zrobienie tej misji wastuje sie jakies 50t a nagrodą jest zaledwie 40pnow. Skoro jest to najtrudniejsza misja i by ja zrobic na 2 edycji przeciwnicy musieli robic to razem to sorka ale chcemy za to konkretnej nagrody. To jest comunity PVP <<<< PVP PVP PVP nie chodzi tutaj o jakies rpg i przygody z ktorych czerpie przyjemnosc jedynie hertagon ktory tej misji nigdy nie zrobi bo przekracza to ich mozliwosci.
Jezeli nic tam nie bedzie zmieniane to nikt sie tam nie bedzie wybierał.
Misja jest RPG, to niech jest RPG. Kto ci każe ją robić?

@topic:
1 - tak
2- tak
3 - nie
4 - pomijam
5 - nie

Polcio
06-02-17, 14:54
1. tak

2. tak

3.tak
Nie rozumiem czemu nie można dać interesującej nagrody na koniec tej misji, nie widzę sprzeczności RPG z nagrodą, w takim razie można usunąć nagrody ze wszystkich pozostałych, można robić dla samej zabawy

4. nie mam zdania

5. jestem na tak, chociaż myślę, że balans postaci nie wyjdzie i za chwile będzie trzeba zmieniać dmg u wszystkich subprofesji magów

ezzak
06-02-17, 18:03
1. Tak
2. Exp w dół, buła w dół, loot zostawić. Mniej expa, mniejsze waste, większy profit, albo wyrzucić z nich święte legi i podnieść resztę loota :)
3. Powinna być jakaś nagroda za klasztor, może to być 5% hp, może coś innego.
4. W ogóle zmienić ten fragment mapy, usunąć pzta, tpka i zrobić tam zwykły stack, według mnie przynajmniej :)
5. Jestem na nie, tylko dlatego że już dość późno na taką zmianę.

corkarypto
07-02-17, 10:46
5x tak. Ja bym magowi dal burst arrowy jak to bylo na starej tibi ktore moze uzywac tylko alchemik i obrazenia zalezalyby od mlvl i do tego jakies UE/morthur ktore naprawde boli. Chce widziec w pvp latajace UE/morthury.

nevonsky
07-02-17, 10:54
1- Tak
2- Tak
3- Tak
4- Tak
5- Tak

Catthon
07-02-17, 11:35
5x tak. Ja bym magowi dal burst arrowy jak to bylo na starej tibi ktore moze uzywac tylko alchemik i obrazenia zalezalyby od mlvl i do tego jakies UE/morthur ktore naprawde boli. Chce widziec w pvp latajace UE/morthury.

Masz na magu burst arrowy i nikt z nich nie korzysta.

Senior Turas Wielski
07-02-17, 14:53
/\

Potwierdzam, tylko 2 graczy widziałem jak używali zaklinanych strzał :)

Katamaran
07-02-17, 15:34
5x nie. :)