PDA

Zobacz pełn± wersję : [dyskusja] Desperacja "Exoritow"


Trixis
09-01-17, 00:17
Pokazaliscie jacy jestescie bezradni
Na test serwie wszystko wam pasowalo, baa nawet chcieliscie zmiejszyc expa o 20% HA HA HA.

Oto wasz caly plan dzialania:
1. 80% teamu robi magow gdyz wiedza oni, ze mag na statcie jest najsilniejszy
2. Poczatki serwera wszystko wygrywanie zabijajac 2 magami caly nasz team z taiw fomesow
3. Gracie robicie 3 dniowe dominando nie narzekacie na balans
4. Wbijacie te 60 lvle w niecaly tydzien
5. Robi sie pod gorke bo lvla nie da sie wbic w 20 minut tak jak to robiliscie wczesniej
6. Jestescie bezradni, bo kazdy ma juz czosnkowe amulety i nie pada od 2 osob
7. Wielki placz, pajacerka exit z serwerka

Jeszcze wczoraj zapewnialiscie, ze nigdzie sie z tego serwera nie ruszacie a dzis rokujecie postacie[lol].
Moim zdaniem chcecie grac tylko wasz bog ktorym jest hektor i bez ktorego nie potraficie złapac fraga nie ma czasu, wojenka jest przegrywana i zaczyna sie kombinowanie HA HA HA.

Moge dać sobie reke uciac, ze zaczniecie te lvle odrabiac jeszcze dzis w nocy jak nie na mainach to na noob charach. Chyba najwieksze osmieszenie w historii calego altarona XD ELLO wyjasnieni

Pozdrawiam,
Bezkarny rpg gracz exo

Hardyzz Skilzz
09-01-17, 00:55
Przypomnę Ci tylko, że jak przegrywali¶cie wojnę to błagali¶cie o możliwo¶ć expienia bo ineczej idziecie retired i nie będziecie się z nami bić. Wbili¶cie lvl to teraz kozaczycie?

eremce
09-01-17, 01:00
"Przyjmę to z pokor± i przyjmę to skromnie, bo do kurwy nędzy przecież to nie będzie o mnie"
Paweł "Eldoka".

Trixis
09-01-17, 01:02
Przypomnę Ci tylko, że jak przegrywali¶cie wojnę to błagali¶cie o możliwo¶ć expienia bo ineczej idziecie retired i nie będziecie się z nami bić. Wbili¶cie lvl to teraz kozaczycie?

Typie nie wiem kto "błagał" mogę sobie dac odciac lewe jajko, ze nie byl to nikt z obecnej topki naszego teamu. Nie wiesz co napisac to wymyslasz jakies pierdolenia to, ze nas nie biliscie przez jeden dzien to byla tylko i wylacznie wasza decyzja, bynajmniej ja o cos takiego nie prosilem bo to takie troche disrespect

Hardyzz Skilzz
09-01-17, 01:23
Pecie to sie popytaj kolegów na vc, chociaż teraz to połowa nie się nie odezwie ale jutro podam Ci nicki kto błagał. Nie wiesz to się nie wypowiadaj!

Trixis
09-01-17, 01:27
No to zatkaj kopare i nie wypowiadaj sie "wszyscy" bo typie uslyszales od kogos jakies cry, ze nie moze expic i wyolbrzymiasz. Naucz sie grac ELLO
Jakim prawem nazywasz mnie petem skoro ty nie masz u siebie w teamku nic do powiedzenia a twoje pvp jest jedym z najgorszych w twoim teamie ? HAHAHAHAHAHHAHAHA nie osmieszaj sie

Goferczarnegozla
09-01-17, 02:13
Exerenius przeciez sam do mnie pisales ze bedziemy sie z hertagonem bili jak nie damy wam dobic lvli wiec skoncz pierdolic smuty balans jest taki ze mag bije 300 srednio na 100lv a zwiadowca 400 i elooo

natanek11
09-01-17, 08:31
desperacj± to ja bym nazwał x-loga z PZ'tem w trapie. x loga? o czym ja gadam.. skoro sie leczyli¶cie.. haha Altaron, graj 20h dziennie, wygraj w 4 osoby, bo masz każdego na buta :d Cóż... liczę na szybk± odpowiedĽ Mervakisa w tej sprawie ;v

Zurvy19
09-01-17, 09:37
Czytam sobie te wasze spiny i smiac mi sie chce :D

Gofer ktory podobno wiedzial o tym,ze tak jest (ze po 15min stania wylogowuje nawet jesli postac sie leczy) nie dal znac mervakisowi i reszcie tylko trzymal to dla siebie, po co? Marek nie jest w stanie sam wszystkiego przetestowac.

Ktos puscil taka plote o tym,ze ktos od nas pisal zebyscie dali sie wyexpic, gosciu jeden i drugi, co zmienia jakies 8h expienia?? Przez te 8h expienia az tak bardzo kazdy wam odlecial z lvlem i zarobil milion talarow? kurwa skonczcie byc smieszni

Znowu zaczyna sie to samo, jedna ze stron nie wygrywa z grze to uskutecznia placz na forum i blagania do merva o bana/deleta dla kogos z druzyny przeciwnej

Siadzcie na dupie napiszcie w 1 poscie co dokladnie od A do Z chcecie zmienic, niech reszta to poprze i moze marek to wprowadzi a nie kurwa placz dzieci z przedszkola

Nie wiem co dokladnie sie wczoraj dzialo poniewaz mialem zbyt h ping zeby cokolwiek uslyszec na tsie a co dopiero zobaczyc w grze, jednak po waszych wczesniejszych akcjach gdy wasze magi nosily juz na poczatku akcji 2 plecaki manasow 3 strzaly mw i 6 strzalow sd, uwazam, ze nie jestescie w stanie ujebac 100 ryca z pela alukow, rozdzek czy aa palkami

A co do zmian:
+50dmg do pociskow od 60-70lvl
SD sa ok tylko zmiejszyc im "prog" od ktorego staja sie silniejsze z 120 tak na 100-105 ( tylko dlatego,ze na tym przedziale bedziemy bic juz jak pal nekro)
male/duze bomby - 1 bomba to 1 strzal lub usunac te smieszne bomby ktore psuja tu PVP od poczatku altaronu i zwiekszyc DMG z GFB/Ava tak by to wlasnie tych run mozna bylo uzywac do wastowania itp.

nie gram wojem to nie wiem "czym" on tak napieprza ale bez przesady,ze tankiem robimy 500k.h bez bonusu a magiem (podobno najsilniejsza profa w tej grze) bez bonusu jest ledwo 200k.h = najlatwiej wyexpic postac ktora jest najtrudniejsza do zabicia

CySiO
09-01-17, 11:43
Zurvy nie możesz polepszyć pocisków a sd nie ruszać. Tutaj bardziej chodzi o większa bule niż ma zwiadek, a pociski swoj± droga by trochę szybciej expic. Gdy nie można ruszać bo i tak ma spory dmg w porównaniu do pocisków, gdzie bijesz kilka targetow.

Mervakis
09-01-17, 13:46
SD sa ok tylko zmiejszyc im "prog" od ktorego staja sie silniejsze z 120 tak na 100-105 ( tylko dlatego,ze na tym przedziale bedziemy bic juz jak pal nekro)

Ale przecież w temacie o magu dałem wykresy i widać tam, że przedział przyrostów się zmienia na 95mlvlu, a nie 120mlvlu. Już wczoraj pisałem, że tu "problem" z dmgem wynika z tego, że odskoczył pallek nekro z lvlami magom, jakby mieli też 105lvle to by pewnie nie narzekali na sd. Sorry, ale 20 lvli to jednak sporo. ;p

Uwolniona Mysl
09-01-17, 15:43
Nie ogarniam po co ta napina. Wygrywacie to wygrywacie nie wiem na chuj drazyc temat