PDA

Zobacz pełną wersję : Propozycja poprawki dla duala


Last
06-01-17, 13:11
Witam, chciałbym zaproponować mała zmianę odnośnie duala, która może odświeży nieco ten wspaniały sposób walki, jak i może zachęci innych do grania.
Dzisiaj nie wielu korzysta z tej możliwości grania, a reszta nawet o niej nie wie. Ci którzy wiedzą o istnieniu duala i tak porzucają możliwość grania ze względu na bardzo małą korzyść jaką daję dual czyli, zbyt mały dmg, zaklęcie które nie działa jak powinno (mam na myśli tutaj rago tote) jak i zdobycie najlepszej broni dla duala (czyt. pogromca smoków) w ilości sztuk 2 graniczy z cudem. Dual ma do rozwijania trzy umiejętności by być kimś na polu walki tj, siła, broń jednoręczna i najważniejsza zręczność, gdzie inni mogą się skupić tylko na dwóch co im w zupełności wystarczy, ale nie dualowi. Dodatkowo, pierwszą statystyke, którą rozwija jest zręczność, która w początkowych fazach gry nie wiele daje.

Dlatego nie rozpisując się dalej, proponuje:
1.Zmniejszenie kar, za używanie dwóch broni z 50% na 30% przy 110 i mniej zręczności, kończąc na 10% kary na 200 zręczności (gdzie i tak wbicie wojem 200 zręczności i tak zajmie chwile), natomiast jak ktoś osiągnie powyżej 200 zręczności, zacznie otrzymywać już bonus do obrażeń i tutaj był by jakiś umowny %.
Dlaczego takie rozwiązanie? Po to żeby dual mógł naprawdę się skupić na rozwijaniu zręczności, a reszte umiejętności rozwijał w miarę możliwości.

2.Poprawa czaru rago tote, by atakował podwójnie dla duala, czyli 2x2, lub zlikwidować kare w ogóle kare za duala.

Miejmy nadzieje, że się przyjmie!

Senior Turas Wielski
06-01-17, 13:28
Witam :rycerz2:

Super ! Moim zdaniem Dual za długo był w podziemiu i potrzebuje małej poprawek aby przygoda na Altaronie nabrała nowego smaczku.
Pragnę też przypomnieć jeśli chcemy znieść kary na duala, mu musi być świadomi że ludzie którzy prowadzą obecnie ze sobą wojny, będą zaraz mówić że dual rolluje więcej obrażeń od postaci Dystansowej. :zły:
Więc proponuje znieść kary na potworki, następnie wprowadzić że można używać dwóch broni ( dla przykładu Pogromca smoków ) od 125 siły / 160 Broni jednoręcznej / 180 Zręczność.
Dual w PvP niech zostanie na chwilę obecną tak jak jest, do czasu gdy ktoś nie zaproponuje jakiegoś rozwiązania na walki między koleżeńskie.

Pozdro :uśmiech2:

Kac Wieden
06-01-17, 16:26
balans pvp jest zależny w dużym przypadku od balansu pve. wojna to nie random pk.

adrx00
07-01-17, 01:33
Co do twojego pomysłu last. Masz racje, że pójście w duala jest kosztowne w kasie jako ze celem jest głównie 2 pogromcy jak i kosztowne w postaci czasu i tylko automat pozwoli ci dotrwać do celu opłacalnej zręczności. Wg. mnie samo zmniejszenie potrzebnej zręczności do opłacalności duala tak trochę mi się nie widzi ten pomysł, a zmienił bym to w postaci większej ilości broni możliwych do użycia dla duala, a nie taki wielki przeskok między gladiusem na 0 zręczności a następnym możliwym dualem który opłaca się przy bardzo dużej zręczności.

Kepasza
07-01-17, 13:52
Moim zdaniem w dualu powinno się zmniejszyć karę za zręczność + zrobić skalowanie na bronie jak na kuszę czyt. katany np. 100 zręki a dopiero na pogromców 200+ :).

Rahilux
07-01-17, 14:39
Dobry pomysł byłby z tym żeby był pomysł broni zależnych od zręczności a nie od siły (coś jak w gothicu).

Np zrobić by Katana, Złota katana były od zręczności jeszcze pare innych tak samo (z typu lżejszych broni)
dodać nowe bronie typu Rapier, Miecz Mistrzowski (Też zależne od zręczności)

Kepasza
07-01-17, 15:30
Także dobry pomysł ;)

Last
07-01-17, 19:14
Dziękuje wam bardzo za ciepłe przyjęcie pomysłów. Pomijając fakt wbicia 125 siły by móc założyć pogromców, gdy nie można postaci zostawić na afku, graniczy z cudem, już teraz przy 80 siły musze stać 2h, by wbić siłe, a przecież nie rozdam cennych dla mnie pn'ów w siłe.
Popieram również pomysł zrobienia broni zależnych od ilości zręczności dla duala, to miało by sens i nieco ułatwiło, zmianę broni na lepszą.

adrx00
07-01-17, 20:41
A gdyby zrobić bronie zależne od siły i zręczności? przykładowo sztylety wymagały by od nas większej zręczności a już mniej siły, a przeciwnie bronie dwu ręczne gdzie nie wymagały by zręczności ale za to dużo siły. Pasowało by to do klimatu "Rpg". w dodatku atakowanie sztyletami, mieczami, tasakami czy innymi broniami białymi poprawiało by naszą siłe, walkę mieczami, zręczność w innym stopniu.

Kepasza
07-01-17, 20:59
Jeszcze jest opcja wbijania zręczności jak kiedyś stojąc i bijąc z dwóch broni

Lajked
08-01-17, 11:36
Jeszcze jest opcja wbijania zręczności jak kiedyś stojąc i bijąc z dwóch broni

Nie, Nie wbija się :zdziwiony:

Kepasza
08-01-17, 22:13
Nie, Nie wbija się :zdziwiony:

Kiedyś była i mogliby to przywrócić ;)

Mervakis
08-01-17, 22:30
Wbija się, trzeba zadawać blood hity.

Kepasza
09-01-17, 18:22
Wbija się, trzeba zadawać blood hity.

Z taką prędkością na wojowniku przy 100 zręki wbijasz 1 skill z 7h xDD kiedyś przy 160 wbijałeś około 10h

Last
10-01-17, 18:01
No dobrze Merv, ale jakie jest Twoje stanowisko w tym temacie? Ruszy się coś, czy ustawianie tego narobiło by zbyt wiele bałaganu?

Kepasza
12-01-17, 03:08
No dobrze Merv, ale jakie jest Twoje stanowisko w tym temacie? Ruszy się coś, czy ustawianie tego narobiło by zbyt wiele bałaganu?

Dokładnie też jestem ciekaw bo pograłbym dualem tak jak moi znajomi ;v

Walles
12-01-17, 03:22
Też chętnie bym się pobawił

Shrime
12-01-17, 19:02
W obecnym stanie dual jest niegrywalny. Raczej liczyłbym na jego "odtworzenie" w Nowej Grze.
Na testowym mając 200 zręki, 2 x pogromce smoków, i 150 1h/siły hity były rozbrajająco.... małe.
Nie wiem czego to wina, może redukcja jest naliczana przed spotkaniem z obroną wroga.
Zmienianie wartości znowu budziłoby problemy( bo 1h biły więcej od takiego 2h,a jak potrzeba to mógł jednocześnie tankować).

adrx00
13-01-17, 03:01
Dlatego jak już mówiłem, że proponuje coś z tym zrobić. Mój pomysł to zrobić więcej broni możliwych do używania jako dual i przykładowo czym silniejsza broń tym więcej trzeba mieć zręki, a nie przeskok zaraz po gladiusie opłacalność na +200 zręki.

Last
13-01-17, 16:08
Shrime, nie bierzesz jednego pod uwagę, ilości czasu jaką trzeba poświęcić na duala, by wbić zręczność. Jak już wbijesz zręczność na rybach te 130 minimum, to dopiero rozdajesz pny, a gdzie siła, 1h? O to właśnie chodzi, że ta postać, która wymaga najwięcej czasu powinna być po prostu silna. Dlatego, że dual musi rozdać w zręczność, a reszte skilli zostawić by rozwijały się same, powinien otrzymywać bonus do dmg od +200 zręczności. Nie uważam, że to problem ze względu na to co napisałem wyżej. Nie ma się co bać, że dual miałby największy dmg, bo skąd ma być ten dmg? Ze 100 1h? Dodatkowo, woj 2h przebija się prawie zawsze przez obronę, jakoś wojownicy 1h nie płaczą z tego powodu.