PDA

Zobacz pełną wersję : Dyskusja o nowej aktualizacji.


Tron
19-07-11, 22:54
Witajcie!

Żeby uniknąć wszędobylskiego spamu na forum, założyłem ten temat zbiorczy, w którym możecie się podzielić swoimi odczuciami dotyczącymi nowej aktualizacji. Aktualizacja ujrzała światło dzienne w środę 20 lipca o godzinie 12. Do teraz pojawiły się trzy zapowiedzi, a jeśli ktoś przespał pod kamieniem ostatnie dni, albo jeśli chce je sobie odświeżyć, to może je przeczytać tutaj (https://forum.altaron.pl/showthread.php?t=1906), tutaj (https://forum.altaron.pl/showthread.php?t=1947) i tutaj (https://forum.altaron.pl/showthread.php?t=1949).

Apeluję, żeby dyskusja nie schodziła poniżej poziomu trolla, także proszę o przestrzeganie regulaminu forum (https://forum.altaron.pl/showthread.php?t=294). I przypominam, że prowadzicie tutaj dyskusję o aktualizacji, zmianach razem z nią wprowadzonych.


Jakby co, przypominam o konieczności pobrania nowego klienta gry:
http://altaron.pl/Index-downloadClient/

Pozdrawiam i życzę przyjemnej gry!

makmej
19-07-11, 22:57
Yyy na stronie głównej pisze "20 Lipiec" , nie sierpień...

siwyus
19-07-11, 23:02
Mam nadzieje, że zrobią coś z wojem ele... I strasznie z tym "hape odes" zrobili... Teraz mag może biegać i mnie siekać a ja dużo nie zdziałam.

PrzemeQ
19-07-11, 23:08
@up

popieram i nie wierze, że zabrali nam hape odes... mogli by chociaż coś nam dać w zamian za to że zabrali tak bardzo przydatny czar...

Trav
19-07-11, 23:11
Hm, może. Czar Ucieczki zostaje. Tyle, że to czar nekromantów. Może dam go wszystkim?

fiodor89
19-07-11, 23:24
A co ma nekromancja do "Ucieczki"? Powinni dostać go wszyscy! Bez "hape odes" przy teraźniejszej sile magów, będzie kupa mówiąc krótko... ale i tak się cieszymy ;]

Eresol
20-07-11, 01:30
i nekro straci jeden czar :( a ucieczka jest niezbyt dobra bo 5s na 200 many?

Kozi1911
20-07-11, 03:30
Trav dobry pomysł, dać wszystkim ryckom powyżej 35 levelu "ucieczke" tylko wydłużyć jej czas do 10sekund a mana niech zostanie 200.

dedereq
20-07-11, 10:12
Popieram, dłuższe działanie czaru Ucieczka powinno wystarczyć... albo wprowadzić bohy i już... a Ucieczka+bohy+time ring to masakra ;p

siwyus
20-07-11, 10:15
Ma to tylko nekro. I nie zapomnij, że bohy mogą nosić wszyscy tak jak i time ringi ... Więc dalej woj "nie nekro" nie ma szans z magiem ...

Krzychu2
20-07-11, 10:35
Ja proponuję wydłużyć czas działania ucieczki do 10 sec i zwiększyć jego zużycie many do 300 :)

Mervakis
20-07-11, 10:37
A ja proponuję przeczytać dokładnie co było w zapowiedzi.

Kosky
20-07-11, 10:52
Mervakis ma rację. Wyraźnie jest napisane, ze rycki zapoznają się z częścią magii, która nie do konca byla legalną= dostaniecie tą ucieczkę imo :) a sd u ryckow sie skoncza :P
EDIT
Prawdę mówiąc spodziewałem się wiecej zmian po tym upie, niż zostało ich opisanych w zapowiedziach :P

Krzychu2
20-07-11, 11:05
Mervakis ma rację. Wyraźnie jest napisane, ze rycki zapoznają się z częścią magii, która nie do konca byla legalną= dostaniecie tą ucieczkę imo :) a sd u ryckow sie skoncza :P
EDIT
Prawdę mówiąc spodziewałem się wiecej zmian po tym upie, niż zostało ich opisanych w zapowiedziach :P

Ale nigdzie nie pisze chyba że moc ucieczki zostanie zmieniona, a ten czar i tak już mam i trwa zdecydowanie za krótko ;)

siwyus
20-07-11, 11:40
A który rycek bił z sd?

Trav
20-07-11, 11:44
Taki, który wbił 15 poziom magiczny. Wiem o co najmniej jednym takim.

Czar ucieczki rzeczywiście został poprawiony i jest dostępny dla elitarnych rycerzy. Wszystkich.

Jakby co, przypominam o konieczności pobrania nowego klienta gry:
http://altaron.pl/Index-downloadClient/

Wilo Dazim
20-07-11, 11:47
mozna juz go pobierac i grac?

Tron
20-07-11, 11:54
mozna juz go pobierac i grac?

Tak, aktualizacja dobiegła końca.

Pralka
20-07-11, 12:18
Troche bezsensu z tą ucieczką bo Rycerz bez SS nic nie zrobi zostanie mu uciekać jak najszybciej do depozytu ze zwykłym odesem.

siwyus
20-07-11, 13:35
Straciłem 98% skilla ! To tak jakbym stracił skill. + bonus : dowiedziałem się, że tego nie odzyskam... Ktoś mi wytłumaczy dlaczego ?

@edit @up

Hape Odes też wymagało SS.

Sirian12345
20-07-11, 15:32
To teraz moja wypowiedź



No to tak co do tych bram i tych questów nowych co było w 1 łatce jest good
Co do zapowiedzi trzeciej jest good A co do zapowiedzi drugiej ojj nie jest good
Łucznik ma fajnie ma tekusze bełty nowe to jest good magowi troche poprawiliście defa jest good a rycerzowi daliście jakiś czar przyspieszający od 55lvl jak jest promo to nie jest good mogło zostać sie hape odes i wszyscy byliby szczęśliwi a tak jest troche do dupy szczerze mówiąc bo tak se chodziłem na haped odes dosyć szybko a teraz tylko odes mam naraźie bo nie mam jecsze tego 55 lvla...

Kosiek
20-07-11, 15:49
@up: rycerze mieli już dobrze, cieszcie się lepiej, że nic nie straciliście.

Sirian12345
20-07-11, 15:53
No niby tak ale to bylo takie dobre jak w pvp mag dawal hape odesa to szlo go dogonic a teraz sie nie da ;//

Stracilem 30% skila ale to chyba kazdy tak mial ;pp

Wiked[KaZ]
20-07-11, 15:56
Cały skill w 1h poszedł :(
Już mi się podobają nowe Questy ;D

Blumx
20-07-11, 16:19
oddajcie mi stare belty z tymi ledwo wyrabiam na cycach :\

Pompa
20-07-11, 16:43
Może mi ktoś powiedzieć dlaczego straciłem 49 % skilla ?? mhM??:\:\

Eresol
20-07-11, 16:59
dobra a teraz mi powiedzcie co z rycerzem nekro ma tylko 3 czary

xahiv
20-07-11, 17:02
dobra a teraz mi powiedzcie co z rycerzem nekro ma tylko 3 czary

Rycerz duchowny od zawsze miał tylko 3 czary, więc mamy po równo :P

Eresol
20-07-11, 17:11
ale nekro to nekro i powinien miec wiecej czarów bojowych a duchowny wspomagających

CySiO
20-07-11, 17:26
Dobra wy się martwicie czarami,a nikt nie wspomniał o skillu jak on teraz idzie. Gdy mój brat wszedł dzisiaj po update to na 63 skillu musi <hmm> skillować koło godziny, a zwiadowcy dalej idą szybko skille. Moim zdaniem powinno to być zmienione. Najlepiej by było wrócić tak jak było z tymi skillami.

kibzio
20-07-11, 17:43
Według mnie zeppsuli tylko skillowanie wojem 1H. Ja mając 50 skill wbijam 1% jakies 10 minut, to troche za dlugo...

Blumx
20-07-11, 20:09
łucznik miał byc poprawiony a nie pogorszony mi sie duzo gorzej nim gra niz przed upade

kaka
20-07-11, 20:13
W dupie mam tego defa, nawet nie zauważam poprawy za to zauważam że sd są teraz gówniane, niepotrzebnie maga ruszaliscie...

Pralka
21-07-11, 00:50
Tak co ja mam powiedzieć gdzie na poziomie 79 broni 1h muszę skillować 2h na 1%...

leavemealone!
21-07-11, 01:14
a ja jak siadam, to mnie swędzi pod paznokciem :((
ogarnijcie się ludzie... tak źle i tak niedobrze. Nie da się dogodzić wszystkim.
Ogarnijcie się trochę. Co z tego, że walę teraz z sd po 400, a wcześniej waliłem po 500. Za czasów tibii 7.6 sorcem na 120 poziomie nie mogłem przebić się więcej niż 350(mlvl miałem dobry). Sd po 400 walił wtedy sorek na 180 poziomie.
Skille wojownikom rosną za wolno? Wolne żarty... Cieszcie się, że macie możliwość zadawania takich obrażeń jak teraz. Pamiętam jak hit za 200 to było dla rycerza coś co zdarzało się bardzo rzadko. Normalne hity oscylowały między 70-120. Rycerz ma być tankiem, blokerem. Łucznicy płaczą? Śmiech na sali...
100 lvl paladyn nie przebijał się kiedyś za więcej niż 150 w potwory. Tutaj łucznikiem na poziomie ~20 ze skillami ~60 zdarzało mi się wbijać w bandytów za 150 bez najmniejszego problemu.
Nie róbcie z altaronu drugiej tibii, gdzie z każdym updatem rozgrywka stawała się łatwiejsza, a co za tym idzie nudniejsza.


pzdr

kaka
21-07-11, 01:42
I tak, mag był kozacki głownie ze względu na sdki, dużo je pogorszyli mi odpowiadał glass cannon, i nie potrzebuję więcej defa jeżeli oddadzą mi siłę sd:)

zipek
21-07-11, 07:10
Za bardzo marudzicie...

dedereq
21-07-11, 07:52
Popieram Isawa - SD'ki są do dupy ;/

PrzemeQ
21-07-11, 08:03
Ja to nie wiem po co w ogóle ruszaliście rycerza i maga, nikt kto grał tymi postaciami na nie, nie narzekał -.-?

@edit: no czasami tylko słyszałem narzekanie o skill'e rycerza i o defa maga..

Kosiek
21-07-11, 08:24
Co do SD powiem Wam tak: cieszcie się że Team bardziej ich nie osłabił, bo były takie głosy żeby mag na 70 mlvlu i 70 lvlu nie mógł się w PvP przebić ponad 300.

Ryzy
21-07-11, 14:46
Osłabione sdki- nie popieram tego pomysłu, bo jak już pisałem to swoisty zanik profesji magicznej i zrównanie jej do średniej hitów wszystkich klas, ale przełknąłem to, bo podobno tak trzeba, by wszyscy byli równi. W końcu każdy ma prawo do takich samych hitów, nie ważne jaką ma profesje!

No ale najbardziej zabolało mnie osłabienie czarów nie związanych z pvp.
Myślałem, że mag ma to do siebie, że może szybko i efektownie zabijać potwory ponieważ sam może łatwo paść od nich. Takie chyba jest założenie maga. Nie mogę zrozumieć po co to ruszali.

No ale nie ma co wszczynać tu buntu, bo zmiany choć odczuwalne, nie są tak rażące. (mimo iż przed updatem cyklop schodził mi na fale, a teraz to praktycznie nie możliwe :D)