PDA

Zobacz pełną wersję : [pvp] Otwarcie Community PvP


Obles
16-12-16, 18:09
Magowie naostrzcie swoje różdżki! Zwiadowcy - prostujcie łuki! Rycerze okrągłego stołu! Szable w dłoń... Hm... chyba coś pomyliłem... Pal to licho!

Serwer Community PvP właśnie wystartował!

I jest to zasługa jedynie Was - naszych wiernych graczy, którzy jasno dali nam do zrozumienia, że tęsknią za staniem w depozycie Neolithu, walką z Abitańskim najeźdźcą czy poskramianiem wściekłych demonów. Przede wszystkim jednak społeczności brak zatargów między klanowych, wszelakich politycznych zagrywek, szpiegowania aż wreszcie walki na śmierć i życie! To wszystko i znacznie więcej od dziś znów ma miejsce a historia zatacza nowe koło!

LISTA ZMIAN (https://forum.altaron.pl/showpost.php?p=151922&postcount=1)
(Pamiętajcie, że dotyczą one jedynie serwera PvP, N-PvP pozostaje bez nich!)

Serwer Community PvP powstał w wyniku dyskusji naszych graczy. Gdyby nie zapał i widoczna chęć poprawienia balansu, i grania w grę, którą w dużej mierze Wy wykreowaliście, otwarcie serwera nigdy nie miałoby miejsca. Dajemy Wam do dyspozycji swoistą piaskownicę, w której możecie się swobodnie bawić tak, jak najbardziej lubicie - my w tym czasie będziemy nadal zajmować się tworzeniem Nowej Gry.
Pamiętajcie, że otworzenie serwera PvP nie oznacza, iż Stary Projekt Altaron będzie w jakikolwiek sposób rozwijany. Oczywiście - możliwe są pewne zmiany czy ingerencja w rozgrywkę z naszej strony, ale nic ponadto (chyba, że bardzo zasłużycie...!).

Jeżeli chodzi zaś o statusy szlachectwa - jesteśmy zmuszeni do wprowadzenia ich zakupów, niemniej - stare konta, które miały dotychczas darmowy status zostaną w ramach podziękowania za wieloletnie utrzymywanie serwera 30 pierwszych dni gratis. Chętni szlachectwa, którzy posiadają nowe konta - będą musieli już oczywiście go kupić.

Skoro napomknąłem już o Nowej Grze - ostatnimi czasy pojawiło się wiele pytań odnośnie naszej pracy. Wielu sądzi, że nie robimy nic. Cóż... nic bardziej mylnego! Pracę są w bardzo zaawansowanym stadium a projekt jest już w fazie alpha. Rozwijając wątpliwości - Nowa Gra tworzona jest w języku angielskim, wiele mechanik (w tym walki i ekwipunku) jest stworzona zupełnie od zera i w niczym nie przypomina tego co już znacie. To co tworzymy jest Nową Grą. Nie jest to ots a osobny twór, który w luźny sposób nawiązuje nie tylko do Tibi a do wielu kultowych gier rpg - to tak jeszcze raz w ramach przypomnienia, byście nie oczekiwali czegoś zupełnie niezrozumiałego :oczko:.

Żeby nie być gołosłownym poniżej zobaczyć możecie obrazek z Nowej Gry! Pamiętajcie, że jest to wczesna wersja alpha i właściwie wszystko co tam jest ulegnie jeszcze poprawkom i zmianom, także wersja finalna może wyglądać zupełnie inaczej.

https://forum.altaron.pl/attachment.php?attachmentid=4446&stc=1&d=1481907238

Cóż... nie pozostało nam nic innego jak życzyć Wam dobrej zabawy! Niech władzę nad serwerem dzierży najwytrwalszy!

Administracja Altaron.pl

Shrime
16-12-16, 18:15
Mordka się cieszy! Czekam z niecierpliwością.

Catthon
16-12-16, 19:29
Niech żyją!!!

Kapralski
16-12-16, 19:31
Wporzo też tam zawitam ale mam jedno pytanie, grając na non-pvp zauważyłem że tu i tamzostały wprowadzone zmiany których nie ma nigdzie wypisanych.
Jest możliwość uzyskania pełnej listy bądź chociaż w skrócie ważniejszych zmian?

dobra znalazłem zmiany sorki

MrMavado
16-12-16, 19:49
Pole widzenia ma być ograniczone przez otoczenie? Fajnie byłoby, gdyby dało się widzieć z bardzo daleka za pomocą lunet, albo chodząc na wieże i wzniesienia.

Kuzyn
16-12-16, 20:22
Pamiętajcie, że jest to wczesna wersja alpha i właściwie wszystko co tam jest ulegnie jeszcze poprawkom i zmianom, także wersja finalna może wyglądać zupełnie inaczej.
No ja mam nadzieję, haha ;)

Zeppelin
16-12-16, 21:51
Wow, bez ogródek ZAJEBISCIE to wygląda nawet w wersji wczesnej alpha, mam nadzieje że do końca 2017 jakoś dacie rade wystartować z open beta.

Kagrenak
16-12-16, 22:06
To, to... ŻYJE!

wejnos
16-12-16, 22:46
no no czekam

Katamaran
16-12-16, 22:52
Mervakis w imieniu moim oraz wszystkich członków gildi chcemy Ci podziękować za to co zrobiłeś, bez Ciebie nadal byśmy oglądali tylko i wylacznie screeny.
Szacun!

Rahilux
17-12-16, 01:19
Już sam screen fajnie wygląda, mapka w prawym dolnym rogu przypomina mi co nieco te mapki wykorzystywane w zaznaczeniu obszaru altaronu.

Na fb napisaliście że można składać pytania więc pytam!

Będzie opcja zostania stałym wyspiarzem?

Mervakis
17-12-16, 01:35
Będzie opcja zostania stałym wyspiarzem?

Nie będzie, fabuła nie rozpoczyna się na wyspach.

Rahilux
17-12-16, 22:48
A zostanie stałym bywalcem miejsca startowego
:D?

Mervakis
17-12-16, 22:50
Nie, obszar startowy nie pozwoli na lvlowanie.

Zeppelin
17-12-16, 23:21
Nie, obszar startowy nie pozwoli na lvlowanie.
Czyli jakieś poziomy będą nadal funkcjonowały w grze np "22:00 You see Aires (Level 99)"

909794
18-12-16, 20:05
Serce się raduje, dobrze że się otworzyliście, bo już powoli traciłem nadzieję :p wygląda to super, wielkie dzięki za całą waszą pracę, nie mogę się doczekać końcowego wyniku.

lordps
21-12-16, 01:38
Toż to jakaś ultima będzie.

Zeppelin
21-12-16, 10:34
Toż to jakaś ultima będzie.

Ultima online w porównaniu do tego screena wypada blado pod względem graficznym, ale jak by nie spojrzeć to tibia jest swoistą podjebką ultimy ;P

Protek
12-02-17, 18:41
Jak juz wyjdzie "nowa gra" to altaron "zniknie"?

Lexor
22-02-17, 19:30
Dołączam się do pytania Sephusa

Tigernan
26-03-17, 16:34
Wszystko gra i w ogóle ale wprowadzenie tabelki ograniczającej skile (pod uwagę brane są wszystkie profesje) tylko po to żeby osłabić magów....Tym samym oslabiliscie wszystkie postacie. Na całym pvp (a graczy jest sporo z czego się cieszę niezmiernie :D ) jest z 3 rycerzy nekromantów (czyt. Jedna z najciekawszych możliwych profesji. Napewno się da ograniczyć magów no ale psuć wszystko?! Jak już nie pracujecie nad Altaronem to przynajmniej go nie niszczcie. Prosty przykład 30 mlvl dopiero na 150 lvl....HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAH

Mervakis
26-03-17, 17:12
Prosty przykład 30 mlvl dopiero na 150 lvl....HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAH

Najpierw zagraj, sprawdź, potem pisz. ;p Większość wojowników nie wbija wyższego niż 22-24 poziom magii, bo uznają, że przyrosty nie są warte PNów. Wyssanie życia nie jest w żadnym stopniu zależne od mlvla, a od zadanych obrażeń. To, że jest niewielu nekromantów wynika tylko i wyłącznie z tego, że gracze chcieli małe wartości w tabelkach, a co za tym idzie lepiej wziąć, np. duchownego-ele, który ma zarówno leczenie, dmg jak i ochronę przed żywiołami. Pisanie, że coś niszczymy w momencie, gdy balans robili gracze też jest bezsensowne.

Tigernan
26-03-17, 22:58
Zauważ kiedy ten komentarz napisałem. Pograłem już necro i stanowczo odradzam. Coś na rzeczy leży skoro ludzie przestali grać rycem necro. Porostu nie chciało wam się bawić w osłabienie maga (bo spora część graczy marudziła, że l lvle zabijają H) to poprostu wprowadziliscie tabelkę która osłabia wszystkich. Z resztą, zjeba*iście tak jak zawsze z wymówką, że Altaron ma być trudny. Pozdrawiam, dobranoc.

Mervakis
26-03-17, 23:09
Wbiłeś 20lvl wojownika na pvp i stwierdzasz, że nie da się grać nekromantą, gdy dopiero co wybrałeś tę podprofesję? ;p

Tigernan
27-03-17, 06:32
Skąd niby takie założenie, że 20 lvl?

Tigernan
06-07-17, 14:43
Czy istnieje możliwość, że przywrócicie polskie znaki tak, aby można było zalogować się na te postacie w których owe znaki się znajdują? :>

Rahilux
06-07-17, 20:33
Oni już wygrywają angielską wersje gry :p.
To dlatego nie mogę zalogować się na moją postać z full eq i hajsem ;//