Graata
07-12-16, 10:33
Nie mogę się zdecydować, ciężki wybór. Ciekawi mnie kim wy będziecie grać i dlaczego. Nowym pomogę nieco wybrać swój styl gry
Myśłałem nad:
Mag ele alch, przyjemnie się nim grało, mocne żywiołówki, dobry w pvm, ale lipny w pvp - i to go już niestety z automatu wyklucza. Do tego osłabiona śniężyca, która była jego jedynym atutem, gdy wpadli na ciebie po expa, mogłeś się bronić, stackując. Nie trzeba skillowac
Mag nekro-alch, najlepszy wybór do pvp. Największy dmg. Im więcej ich w teamie tym lepiej, ale za to najniższa przeżywalność. Jestescie pierwsi do odstrzału. Nie trzeba skillować.
Zwiad nekro-alch. Najmocniejszy dmg zaraz po magu, plus średnia przeżywalność. Szybkie czary przyspieszające, po nieudanej akcji zawsze jest szansa ucieczki. Drudzy do odstrzału. Niestety trzeba dużo skillować.
Ryc nekro-alch 2h. Początki trudne, później w raz z eq i lepszą bronią co raz lepsze efekty. Przeżywalność na początku jak u maga, w raz z lvl co raz większa, nawet może sięgnąć przeżywalności rycka duch-ele 2h. DMG może przewyższyc dmg zwiada nekro-alch, a nawet być podobny do maga nekro. Największa wada: nie zawsze jestes w stanie sięgnąć swojej ofiary. Można kombinować, zakładając tarczę. Niestety trzeba dużo skillować.
Ryc duchowny-ele 1h - największa przeżywalność. Dmg zero. Pozostają jedynie bomby. Typowy czołg. Trzeba skillowac
Ryc duchowny-ele 2h. największa przeżywalność zaraz po rycku jednoręcznym. Można kombinować z tarczą. Dmg w pvp nieznaczny. Zaś w PVM, raczej najlepsza profa do szybkiego ekspa i zarobku. Nie trzeba, ale można skillowac, jesli decydujemy sie na kombinowanie z tarczą.
Jak widzicie balans zachowany, przyczepiłbym się jedynie maga ele-alcha, który nie ma prawa zaistnienia na serwerze pvp. Jego dmg z pociskow jest o 1/3 mniejszy niz dmg maga nekro, i o połowe mniejszy niż z sd. Do tego como lefa.. Redukująca nasz dmg o 60% bodajże. Jego obszarówki ranią twoich, oflanda są nie do ogarnięcia na akcjach. Leczenie niby większe, ale to bez znaczenia, utama musi byc. Zdecydowanie pvm, a szkoda, bo ma bardzo widowiskowe czary.
Myśłałem nad:
Mag ele alch, przyjemnie się nim grało, mocne żywiołówki, dobry w pvm, ale lipny w pvp - i to go już niestety z automatu wyklucza. Do tego osłabiona śniężyca, która była jego jedynym atutem, gdy wpadli na ciebie po expa, mogłeś się bronić, stackując. Nie trzeba skillowac
Mag nekro-alch, najlepszy wybór do pvp. Największy dmg. Im więcej ich w teamie tym lepiej, ale za to najniższa przeżywalność. Jestescie pierwsi do odstrzału. Nie trzeba skillować.
Zwiad nekro-alch. Najmocniejszy dmg zaraz po magu, plus średnia przeżywalność. Szybkie czary przyspieszające, po nieudanej akcji zawsze jest szansa ucieczki. Drudzy do odstrzału. Niestety trzeba dużo skillować.
Ryc nekro-alch 2h. Początki trudne, później w raz z eq i lepszą bronią co raz lepsze efekty. Przeżywalność na początku jak u maga, w raz z lvl co raz większa, nawet może sięgnąć przeżywalności rycka duch-ele 2h. DMG może przewyższyc dmg zwiada nekro-alch, a nawet być podobny do maga nekro. Największa wada: nie zawsze jestes w stanie sięgnąć swojej ofiary. Można kombinować, zakładając tarczę. Niestety trzeba dużo skillować.
Ryc duchowny-ele 1h - największa przeżywalność. Dmg zero. Pozostają jedynie bomby. Typowy czołg. Trzeba skillowac
Ryc duchowny-ele 2h. największa przeżywalność zaraz po rycku jednoręcznym. Można kombinować z tarczą. Dmg w pvp nieznaczny. Zaś w PVM, raczej najlepsza profa do szybkiego ekspa i zarobku. Nie trzeba, ale można skillowac, jesli decydujemy sie na kombinowanie z tarczą.
Jak widzicie balans zachowany, przyczepiłbym się jedynie maga ele-alcha, który nie ma prawa zaistnienia na serwerze pvp. Jego dmg z pociskow jest o 1/3 mniejszy niz dmg maga nekro, i o połowe mniejszy niż z sd. Do tego como lefa.. Redukująca nasz dmg o 60% bodajże. Jego obszarówki ranią twoich, oflanda są nie do ogarnięcia na akcjach. Leczenie niby większe, ale to bez znaczenia, utama musi byc. Zdecydowanie pvm, a szkoda, bo ma bardzo widowiskowe czary.