PDA

Zobacz pełną wersję : Aspekty lvla


adrx00
07-12-16, 01:29
Aktualnie lvl postaci odpowiada moim zdaniem za zbyt wiele aspektów postaci - możliwe do zrobienia questy, możliwe do użycia czary, ale chodzi mi głównie o siłe (moc) postaci.

LvL odpowiada za nasze max hp, max many i obrażenia od czarów i run

Nie byłoby ciekawiej gdyby max hp, max many przerzucić w połowie - hp zależne od siły, a mana od m lvla.

Nie trzeba się ograniczać do okrągłych "5", czyli 5 albo 10 albo 15, a można przykładowo hp dla maga - lvl z 5 na 2, a siła z 0 na 3 hp co lvl.
Kalkulacje czyli balans możecie proponować w komentarzach.

Nie trzeba się ograniczać do stałych liczb, a zrobić przykładowo od 1 do 50 lvla 3 hp za lvl, a od 51 do 100 to 4 hp za lvl. Tak samo z siłą przeliczaną na hp czy dla many z m lvlem

Z siłą (mocą) postaci zrobiłbym balans w taki sposób, że zamiast bezpośredniej kalkulacji do obrażeń od lvla to obrażenia zależne bardziej od skilli czy broni (różdżki też wchodzą w gre), a lvl odpowiadałby za max możliwe skille, które możemy wyskillować.

3005259
07-12-16, 01:35
Aktualnie lvl postaci odpowiada moim zdaniem za zbyt wiele aspektów postaci - możliwe do zrobienia questy, możliwe do użycia czary, ale chodzi mi głównie o siłe (moc) postaci.

LvL odpowiada za nasze max hp, max many i obrażenia od czarów i run

Nie byłoby ciekawiej gdyby max hp, max many przerzucić w połowie - hp zależne od siły, a mana od m lvla.

Nie trzeba się ograniczać do okrągłych "5", czyli 5 albo 10 albo 15, a można przykładowo hp dla maga - lvl z 5 na 2, a siła z 0 na 3 hp co lvl.
Kalkulacje czyli balans możecie proponować w komentarzach.

Nie trzeba się ograniczać do stałych liczb, a zrobić przykładowo od 1 do 50 lvla 3 hp za lvl, a od 51 do 100 to 4 hp za lvl. Tak samo z siłą przeliczaną na hp czy dla many z m lvlem

Z siłą (mocą) postaci zrobiłbym balans w taki sposób, że zamiast bezpośredniej kalkulacji do obrażeń od lvla to obrażenia zależne bardziej od skilli czy broni (różdżki też wchodzą w gre), a lvl odpowiadałby za max możliwe skille, które możemy wyskillować.


czyli wojownik 10 lvl co by skillał ruski rok miałby w chu hp ? ta?...

adrx00
07-12-16, 01:47
Nie a lvl odpowiadałby za max możliwe skille, które możemy wyskillować.

Przykładowo - wojem na 10 lvlu możesz mieć max skille 25 zaczynając od 0 i co lvl zwiększa się max skill o 2.

nevonsky
07-12-16, 01:55
przestan wymyslac takie skomplikowane bzdury, niech sie za czerwie pierw wezma