PDA

Zobacz pełną wersję : Wzmocnienie ekwipunku


adrx00
05-12-16, 02:49
Na aktualnym Altaronie sprawa jest taka:
- kilka % na ulepszony ekwipunek +1,+2,+3 do tego z 1 albo 2 wnękami (tylko dla mocnych pancerzy) i ulepszenie ręczne do +4 scrollami.

Czy nie byłoby ciekawie wprowadzić bardziej urozmaicone ulepszenia?
Co do +1,+2, rzadko +3 bym nie zmieniał, ale zamiast bawić się we wnęki to dodał ulepszenia w postaci kilku % zmniejszonych obrażeń od żywiołu czy obrażeń fizycznych?

Może zamiast ograniczać się tylko do ulepszania ręcznego kilkoma scrollami to ulepszenie pewnymi surowcami?

Przykładowo: jakiś płaszcz maga na 50 lvl, jedno z możliwych ulepszeń do niego to - kilka ognistych tulipanów i czerwony klejnot co daje nam 3-6% od obrażeń ognia?

Proponuje, żeby szansa na ulepszony loot była taka sama u wszystkich potworków, ale wartość ulepszenia była większa czym mocniejszy potwór.

Przypuśćmy, że płytowy pancerz z potworka na poziomie cyklopa może mieć +1, bardzo rzadko +2 to z wielkiego pająka +2 często, a +3 rzadko, na podobnej zasadzie ulepszenia od żywiołów.

Dobrym pomysłem by było podobnie jak z ekwipunkiem zrobić pierścienie czy naszyjniki - np. zwykły pierścień wojownika daje +3 do broni jedno ręcznej to ulepszony pierścień wojownika dawał by +6 czy +9 do broni jedno ręcznej.

Oprócz dodatkowych pkt armoru czy % odporności, dodatkowe bonusy do: trafienia krytycznego, szybkości chodzenia, szybkości ataku (już jest), Wampiryzmu ataku, przebicia pancerza, przebicia odporności na żywioł, obrażeń z różdżek, sztyletów i innych broni, podwyższające zręczność i inne statystyki, max hp, max many, regeneracja hp, regeneracja many

Wzmocniony ekwipunek byłby niezidentyfikowany i wymagał by identyfikacji.
Najlepiej by było gdyby trzeba było przenieść go do miasta i do konkretnego npc niż na miejscu.

Shrime
05-12-16, 18:12
żadko
popraw ;p

Co do tematu. Spoko, ale najpierw chciałbym widzieć nową grę, a potem bawić się w urozmaicenia.Balans bonusów,dropu,pisanie kodu to sporo pracy, a już i tak mają sporo roboty :>