Ememems
14-10-16, 13:55
Proponuję:
POSTAĆ
1. Siadanie na krzesłach i ławkach (to będzie bardzo nietibijskie).
2. Taniec, śmiech, skakanie, wyrażanie różnych emocji zarówno poprzez animację postaci jak i odgłosy, które wydawałaby postać, zależne od płci.
3. Przeskakiwanie przez niskie przeszkody.
4. Łapanie i ujeżdżanie potworów (wiem, tibijskie).
5. Dodatkowe efekty po wypiciu alkoholu tj. paraliż, zatrucie (10% szans), zwiększona siła, gwiazdki na postaci (może ktoś kojarzy efekt gdy w tibii cyclops smith upija gracza).
6. Możliwość zmiany widoku gry i spojrzenia na altarońskie niebo (w końcu!).
7. Picie wody lub innego napoju powinno być ważne tak samo jak jedzenie, dodanie napojenia obok istniejącego już najedzenia.
8. Dodanie toalety, negatywne efekty gdy postać nie skorzysta tj. spowolnienie, zatrucie, wszystkie skille o 1/3 niższe. Po skorzystaniu przyśpieszenie i zwiększona regeneracja życia i many na kilka minut.
9. Gdy postać jest głodna/spragniona zaczyna tracić życie (coś jak w minecrafcie).
10. Dodatkowy slot wyłącznie na źródło światła.
11. Nocą gdy postać nie ma przy sobie aktywnego źródła światła otrzymuje słabe obrażenia od mroku, jeśli postać nie ma przy sobie źródła światła może schronić się również w pobliżu ogniska lub innego źródła światła.
12. Gdy postać w dzień nie nosi hełmu otrzymuje słabe obrażenia od światła.
13. Niewidzialność sprawia, że postać faktycznie jest niewidzialna dla innych graczy (coś jak gm), powinny też istnieć też czary obszarowe usuwające efekt niewidzialności i łamiące pierścienie, które dają niewidzialność.
14. Gdy postać podróżuje na smoku lub karawaną, widać animację podróży.
15. Bicie bokiem jest o 30% mniej wydajne, bicie plecami zwiększa szansę na nietrafienie o 30%.
16. Gdy postać pisze to ukazuje się nad nią animacja pisania. Gdy postać stoi dłużej niż 5 minut bez jakichkolwiek akcji to pokazuje się nad nią animacja uśpienia.
POTWORY
1. Motyle siadają na kwiatkach, gdy gracz podejdzie fruną do następnego kwiatka.
2. Żaby/ropuchy zjadają motyle.
3. Jest szansa, że kura przy chodzeniu zostawi jajko. Można uzyskać piórko przy użyciu nożyka.
4. Zające/króliki zjadają marchewki leżące na ziemi.
5. Wiewiórki zbierają podrzucone przez gracza grzyby i owoce i zanoszą je koło najbliższego drzewa.
6. Psa można oswoić (summon) używając na nim kość. Istnieje szansa, że oswajanie się nie powiedzie.
7. Jeże mogą podnieść wybrane jedzenie i nosić je na grzbiecie. Jedzenie można odzyskać używając nożyka na żywym jeżu.
8. Kozę można wydoić używając na niej puste wiadro.
9. Kozioł zjada wszystkie itemy położone na ziemi.
10. Z pszczoły można uzyskać plaster miodu przy użyciu nożyka.
11. Szlamek i szlam chodząc zostawiają po sobie zielone plamy.
12. Jest mała szansa, że mysmenia przy chodzeniu zostawi pajęczynę.
13. Ze złego oka można uzyskać kleiste oko przy użyciu nożyka.
14. Żywiołak ognia świeci i zostawia przy chodzeniu pola ognia.
15. Żywiołak wody zostawia przy chodzeniu plamy wody.
16. Z kobry i węża wypada antidotum.
17. Duchy przez większość czasu są niewidzialne.
18. Pająki zjadają napotkane motyle i żuki.
CDN..
POSTAĆ
1. Siadanie na krzesłach i ławkach (to będzie bardzo nietibijskie).
2. Taniec, śmiech, skakanie, wyrażanie różnych emocji zarówno poprzez animację postaci jak i odgłosy, które wydawałaby postać, zależne od płci.
3. Przeskakiwanie przez niskie przeszkody.
4. Łapanie i ujeżdżanie potworów (wiem, tibijskie).
5. Dodatkowe efekty po wypiciu alkoholu tj. paraliż, zatrucie (10% szans), zwiększona siła, gwiazdki na postaci (może ktoś kojarzy efekt gdy w tibii cyclops smith upija gracza).
6. Możliwość zmiany widoku gry i spojrzenia na altarońskie niebo (w końcu!).
7. Picie wody lub innego napoju powinno być ważne tak samo jak jedzenie, dodanie napojenia obok istniejącego już najedzenia.
8. Dodanie toalety, negatywne efekty gdy postać nie skorzysta tj. spowolnienie, zatrucie, wszystkie skille o 1/3 niższe. Po skorzystaniu przyśpieszenie i zwiększona regeneracja życia i many na kilka minut.
9. Gdy postać jest głodna/spragniona zaczyna tracić życie (coś jak w minecrafcie).
10. Dodatkowy slot wyłącznie na źródło światła.
11. Nocą gdy postać nie ma przy sobie aktywnego źródła światła otrzymuje słabe obrażenia od mroku, jeśli postać nie ma przy sobie źródła światła może schronić się również w pobliżu ogniska lub innego źródła światła.
12. Gdy postać w dzień nie nosi hełmu otrzymuje słabe obrażenia od światła.
13. Niewidzialność sprawia, że postać faktycznie jest niewidzialna dla innych graczy (coś jak gm), powinny też istnieć też czary obszarowe usuwające efekt niewidzialności i łamiące pierścienie, które dają niewidzialność.
14. Gdy postać podróżuje na smoku lub karawaną, widać animację podróży.
15. Bicie bokiem jest o 30% mniej wydajne, bicie plecami zwiększa szansę na nietrafienie o 30%.
16. Gdy postać pisze to ukazuje się nad nią animacja pisania. Gdy postać stoi dłużej niż 5 minut bez jakichkolwiek akcji to pokazuje się nad nią animacja uśpienia.
POTWORY
1. Motyle siadają na kwiatkach, gdy gracz podejdzie fruną do następnego kwiatka.
2. Żaby/ropuchy zjadają motyle.
3. Jest szansa, że kura przy chodzeniu zostawi jajko. Można uzyskać piórko przy użyciu nożyka.
4. Zające/króliki zjadają marchewki leżące na ziemi.
5. Wiewiórki zbierają podrzucone przez gracza grzyby i owoce i zanoszą je koło najbliższego drzewa.
6. Psa można oswoić (summon) używając na nim kość. Istnieje szansa, że oswajanie się nie powiedzie.
7. Jeże mogą podnieść wybrane jedzenie i nosić je na grzbiecie. Jedzenie można odzyskać używając nożyka na żywym jeżu.
8. Kozę można wydoić używając na niej puste wiadro.
9. Kozioł zjada wszystkie itemy położone na ziemi.
10. Z pszczoły można uzyskać plaster miodu przy użyciu nożyka.
11. Szlamek i szlam chodząc zostawiają po sobie zielone plamy.
12. Jest mała szansa, że mysmenia przy chodzeniu zostawi pajęczynę.
13. Ze złego oka można uzyskać kleiste oko przy użyciu nożyka.
14. Żywiołak ognia świeci i zostawia przy chodzeniu pola ognia.
15. Żywiołak wody zostawia przy chodzeniu plamy wody.
16. Z kobry i węża wypada antidotum.
17. Duchy przez większość czasu są niewidzialne.
18. Pająki zjadają napotkane motyle i żuki.
CDN..