PDA

Zobacz pełną wersję : Wersja robocza


Shidar
23-07-16, 21:08
Witam,

Mam parę przemyśleń a propos "nowej gry". Nie będzie to raczej odkrycie Ameryki, część na pewno już przewinęła się przez forum , na inne pewnie administracja sama wpadła.

Temat będę edytował ,bo ciągle mi coś przychodzi do głowy i na początku może to być napisane z lekka chaotycznie. Na razie będzie to wersja robocza( głównie dla mnie) i pewnie każdy podpunkt choć trochę zmodyfikuje.

Mam świadomość ,że nawet proste zmiany wymagają szeregu dostosowań innych mechanizmów.

Ekonomia/loot/hajs ect :

1.Obniżenie drop rate itemów.

Wiem ,że raz już rate był obniżany i zamysł jest generalnie administracji znany. Chodzi mi jedynie o bronie,pancerze ect. Tak aby nawet warto było podnosić łuskowe itemy ,a nie że "capa szkoda na ten syf".

Przy aktualnym drop rate nawet gdyby gralo 200 osób online rynek by się nasycił w ciągu tygodnia może dwóch i dalej by się przedmioty ze słabszych setów walały po ziemi na respie.

Łuskowy to może i przesada żeby go podnosić na hlvl'u ,ale wszelkie od płytowego w górę powinny być warte dużo więcej jeżeli gospodarka ma się kręcić. Przedmioty powinny być na tyle rzadkie ,że sprzedawanie ich do urbana wgl nie powinno się opłacać.

Z powyższego wynika jeszcze jedna rzecz - pieniądz będzie choć trochę więcej wart.


2. Niejako rozwinięcie poprzedniego ,ale też podstawa jeżeli serwer ma być żywotny przez długi czas.

Stały dopływ nowych graczy to jedno ,ale aby miało to ręce i nogi to muszą oni być w przedziale low/mid lvl przez pewien czas ,żeby rynek zbytu na ciernie,kolczatki, czy sety miedziane istniał.

Jak to zrobić - temat rzeka , potem to rozwinę.

Klient :

1.Usunąć paski po bokach i zwiększyć widoczność o te 3-4 SQM.

2.Możliwość przesuwania okien, dostosowywania okien ect. - Standard przy OTC.

3. Ciemniejsze noce. Na medivii jakiś czas temu tak zrobili i powiem ,że fajnie to wyszło.

4. Pierdoła ,ale robi różnice - minimape powinno się dać przybliżać/oddalać za pomocą kółka od myszki ,a nie tylko przycisków + -

5.Przy zalogowaniu automatyczne otwieranie plecaków , które były otwarte przy wylogowaniu.

"Gameplay"

Na pierwszy ogień ogólny zamysł - jeżeli już coś dodajemy do gry lub w niej jest to niech to będzie w praktyce użyteczne ,a nie jedynie jest bo jest.
Czyli po co ma spadać z moba 5 itemów gdy tylko 1 tak naprawdę jest warty podniesienia. To już lepiej niech spada tylko jeden. Identycznie z respami - niech ich będzie o połowe mniej nawet ,ale niech każdy będzie faktycznie użyteczny w jakimś momencie gry. Nie potrzeba nam itemów bez żadnego zastosowania czy respów na które nikt nawet z nudów nie pójdzie.

1.Stała ilość expa/pn czy ich odpowiednika za misje - a jeżeli nie to odwróćmy to co jest aktualne ,czyli im niższy "lvl" tym większa nagroda.

Jeżeli ktoś jest taki kozak ,że zabije rokitę solo na 20 lvl to niech dostanie 200k expa i 20pn(wartości wzięte z miejsca gdzie plecy tracą swą szlachetną nazwę) ,a jeżeli ktoś woli zrobić to łatwo i przyjemnie na 300 lvl to niech dostanie 1PN i spada.

Wydaje mi się to bardziej logiczne niż stały ,czy wzrastający exp za misję.
Można nawet to rozciągnąć na system znany z innych gier a mianowicie doświadczenie uzyskiwane z moba zależy od stosunku naszego poziomu do pozomu moba. Osobiście nie jestem tego(expa za moby) zwolennikiem ,ale w sumie czemu nie.

2.Hmm.. pomysł wymagający znaczącego rozwinięcia i przebudowania, teraz mi wpadł do głowy.
Niech skile , lvl ,czy cokolwiek będzie w nowej grze mają większe znaczenie.

Odnoszę się teraz typowo do tibi ,ale myślę ,że zasada jest dość uniwersalna.

Grając na Medivii ekiem jedynie skille i atk broni się liczą do DMG ,a lvl wpływa jedynie na minimalnego hita. Według mnie zarówno w altaronie jak i w oryginalnej tibi rozpiętość atk broni oraz wpływ skili na dmg był/jest zbyt mały.

Niech bronie mają ATK od 0 do tych 100 czy nawet 150 bo czemu nie.. niech będzie co zdobywać.

Jeżeli chodzi o skile to widzę dwie opcje. Albo przykładowo zwiększamy przyrost hp z lvlem i zarazem znacząco zwiększamy wpływ skili na DMG , tak aby czuć było różnice nawet mając o 1-2 więcej pkt danej umiejętności.

Opcja druga to zmniejszamy mnożnik i zwiększamy wpływ umiejętności bez podnoszenia hp ect.

Właściwie wydaje mi się ,że należało by wszystko zwiększyć tak aby mieć większe pole manewru od posiadanego hp i dmg graczy do hp i dmg potworów.

Jeżeli teraz założę set +5% do dmg to praktycznie nie zobaczę różnicy ,a nawet na 200mlvl czy skilu zakładam ,że będzie ona mało widoczna.
Jeżeli zmiast 500 z pocisku bazowo będę uderzał np.. 2k to i na pierwszy rzut oka zauważę różnicę mając set +1,2,3 - wiadomo o co chodzi

3.Jeżeli chodzi o alchemię to mam kilka uwag - ilość zbieranych grzybków liści ect. powinna być na tyle znacząca żeby był sens podejścia do krzaka i zebrania tego co na nim rośnie. Podobnie z długością/siła mikstur innych niż many/leczące - muszą one trwać na tyle długo lub też dawać takie bonusy żeby był sens je robić. Np. Mikstura pogromcy żywiołów - ile ona działa 30sec? minutę? ,ale zwiększmy to do 5 min czy 10 albo niech z tej samej ilości składników robi się ich kilka ,aby zrekompensować krótką długość działania.

4. Jakkolwiek ,ale musi w jakiś wymierny sposób rosnąć siła postaci wraz z zainwestowanym czasem. Nie powinno być czegoś takiego jak max lvl , max skill. I tak nikt nie wyskiluje postaci do 200 na akutalnym alcie ,ale sama świadomość ,że można "przejść" grę robi
różnicę.

5.Na pn/umiejetności/skille i wszystko co z tym związane pomysł już na pewno macie i system zapewne będzie zupełne inny ,ale tylko powtórzę to co już było wałkowane na forum X razy. Albo wywalamy Pn lub skilowanie i zostawiamy jedno albo skile zdobyte ręcznie liczymy osobno a te dodane PN'ami osobno.

6.Dialogi "z jajem". Mam na myśli tutaj coś w stylu Wiedzmina. Niech czasem postać rzuci kurwa czy innym chujem. Skoro ma to być serwer RPG to niech dialogi będą ciekawe, postacie niech mają jakiś swój charakter ,a nie jałowe linijki tekstu który nijak nie jest ciekawy.

7.Niech strażnicy w mieście spełniają swoją rolę, czyli w przypadku "PK" niech atakują delikwenta ,a w przypadku jego pokonania(przez strażników) agresor trafia to więzienia na kilka dni(realnych dni).

Reklama

Trochę melodia przyszłości ,ale czemu i nad tym już nie myśleć.

1.Sądzę ,że reklama na forum OTS i pochodnych za przeproszeniem gówno da - pieniądz wywalony w błoto. Jeżeli są to jakieś małe koszta to czemu i nie.

To co ma realne szanse na ściągniecie graczy i to z poza tibi to danie w łapę jakiemuś pożal się boże "jutubero-strimerowi".

Tutaj przychodzi mi na myśl jeszcze jedna kwestia ,a mianowicie jaka ma być grupa docelowa ,że tak to pozwolę sobie ująć. Skąd chcemy ściągać graczy.

Bo z jednej strony gra musi być dość tibiopodobna żeby ściągnąć tych którzy bronią tej gry krzesłem ,a z drugiej musi być na tyle różna żeby ściągnąć ludzi z poza niej i co ważniejsze ich tutaj zatrzymać.

Łatwo przedobrzyć i dać się ponieść ambicji tworząc super mega hiper unikatowy projekt w który nikt nie będzie grał jak Necronia.

2.W jakiś sposób zachęcić ludzi do streamowania - na takiej medivii gdzie online jest po 350-500 osób ludzie którzy streamują mają po 100 widziów non stop i ciągle rośnie. Bez wątpienia o ile nie jest to może jakaś reklama to jest to metoda na stworzenie aktywnej społeczności.

paaaprikos96
24-07-16, 11:32
żeby rynek zbytu na ciernie,kolczatki, czy sety miedziane istniał.


Istnieje. U Urbana :uśmiech7::uśmiech7:

Shrime
24-07-16, 13:09
Balans ekonomii jest zaburzany przez alchemików. W Tibii wydajesz hajs na potki u NPC, i ten hajs już nie wraca do obiegu. W Altaronie, odkupujesz składniki od graczy przez co hajs dalej jest w grze. Imo to jest problemem :P

Marancza
24-07-16, 13:27
3. Ciemniejsze noce. Na medivii jakiś czas temu tak zrobili i powiem ,że fajnie to wyszło.

"Gameplay"

Noce w Altaronie są i tak już wyjątkowo ciemne. Chcesz popsuć graczom oczy, czy co?

Noratl
24-07-16, 13:46
Balans ekonomii jest zaburzany przez alchemików. W Tibii wydajesz hajs na potki u NPC, i ten hajs już nie wraca do obiegu. W Altaronie, odkupujesz składniki od graczy przez co hajs dalej jest w grze. Imo to jest problemem :P

racja, alchemik w pewnym momencie staje się maszynką do zarabiania pieniędzy, robi takie kokosy że pała mała ;)

pregusia
24-07-16, 15:06
@Shidar

Dzieki za opinie i sugestie, napewno do czesci sie zastosujemy :)
Jednakze piszac konkretniej

Ad 1) tak, drop-rate bedzie obnizony, a w zasadzie i tak bedize przebudowywany od nowa ze skupieniem uwagi na creature-products i ogolnie crafting itemow - a nie ze z mobow leca gotowe.
Ad 2) bedziemy starali sie dostosowac wszystko aby wyszlo to wszystkim na dobre. Uwagi zeby przedzial ludzi low/mid lvl sie utrzymywal sa sluszne. Dalsze rozwiniecie tego tematu przez Ciebie napewno sie przyda :)
Jednakze w tym miejscu warto zaznaczyc, ze operowanie okresleniami typu low/mid lvl moze sie okazac bledne - wkoncu kto wie czy bedzie wgl istnialo cos takiego jak lvl postaci ;p

Ad klient/1) Zwiekszenie widocznosci jest planowane. Co do paskow po bokach jak i calego systemu kontenerow/eq -> bedzie to zrealizowane inaczej, wiec raczej te po bokach odejda.
Jednakze przy tym nalezy miec na uwadze propocje ekranu etc i ze te paski wynikaja glownie z tego ze proporja ekranu gry jest inna niz ekranu na ktorym ludzie graja - dlatego te paski sie tam tworza.

Ad klient/2) Tak, takie rzeczy beda - zreszta, jak zostalo wspomniane, jako ze na OTC bazujemy to czesc funkcjonalnosci w nim obecnych zostanie przeniesiona
Ad klient/3) Co do ciemnosci/jasnosci i ogolnie systemu oswietlenia -> bedzie dynamiczny system oswietlenia, wiec noce napewno beda ciemne i chodzenie bez pochodni czy tez innego zrodla swiatla przez lasy i inne bedzie takie srednie (no chyba ze ktos lubi chodzic w ciemnosciach ;p)

I na zakonczenie - w swoich sugestiach nie wzorujcie sie stricte na Tibi -> to co tworzymy powoli przestaje nia byc ;p
Takze w swoich propozycjach zachowajcie otwarty umysl i poprostu badzcie kreatywni ;p

Shidar
24-07-16, 15:11
Jak nazwa wskazuje to jest wersja robocza - po prostu gdzies musiałem sobie zapisać ;) potem to wszystko złoże w jakąś spójną całość , zresztą nie ma tutaj nawet 1/3 tego co ma być.

A co do alchemika i innych subprof to raczej nie ma sensu nad tym dyskutować bo zgaduję ,że pomysł na nie już mają.

Tak sobie na tej medivii gram i myślę co oni robią ,że utrzymują się kilka lat i mają o dziwo coraz więcej graczy , a taki classicus i inne po tygodniu upadają.

16:10 Total: 344 players online.

EDIT

LOW/MID LVL możemy równie dobrze potraktować jako "koncept" - każdy z nas mniej więcej czuje czym ten low/mid lvl jest nawet jeżeli lvl sam w sobie zostanie usunięty ;)

Shidar
24-07-16, 17:18
Trochę swych wypocin dodałem zapraszam do hejtowania ;)

Mervakis
24-07-16, 17:24
Hejt na obrażenia 2k.
Hejt na skille 200.
Hejt na gorąco na dworzu.
Hejt na wszystko czego jest za dużo i niezdrowo.

Podstawą hejtu jest to, że nie jest merytoryczny, więc nie zapraszaj do hejtowania. :/

Shidar
24-07-16, 17:26
2k to przykład - jedzie evo otsem ,ale jako przykład całkiem spoko ;p

Mervakis
24-07-16, 18:01
Bardziej myśl w stronę:

Zaczynam mając x hp, powiedzmy 20, skórzane śmieci, buty redukujące dmg o 1, pancerz o 3, legi o 2, hełm o 1, mam kij z dmgem 5, gdzie dmg jest przełożeniem na faktyczne obrażenia, które ze względu na wytrenowanie mogą wzrosnąć przyjmijmy o 50%, więc max mogę uderzyć, zaokrąglając - 8.

Spotykam innego Mietka, będąc już mistrzem w biciu kijem, który ma to samo eq, trafiając go w łeb odejmę mu 7 hp (redukuje pancerzem 1), w klatę 5 hp (redukuje 3).

Jak spotkam szkieleta, który ma płytowe nogawice redukujące o 6, płytowy pancerz redukujący o 10, to takiemu przeciwnikowi trafiając w łeb zadam pełne obrażenia - nie chroni tej części ciała, trafiając w pancerz nie zadam mu w ogóle obrażeń bo ma solidny pancerz a ja kij. Za to on dzierży katanę, która ma załóżmy 25 dmgu, czyli nawet trafiając w pancerz, który mam na sobie ginę na 1 uderzenie.

Potem takiej Borucie zamiast 1000000hp, ustawiamy 1000, dajemy taki ekwipunek, żeby tylko posiadacze najmocniejszych broni mogli go w ogóle zadrapać, operujemy na dużo mniejszych wartościach, które dużo łatwiej jest dostosowywać, a tym samym kontrolować kto, gdzie i kiedy będzie mógł zacząć zdobywać doświadczenie.*

Dodając przeciwnikom mózg można też wyeliminować masowe lvlowanie noob magów - kto zadaje najwięcej dmgu, ten zdaniem stwora musi zostać wyeliminowany jako pierwszy oraz inne tego typu zależności, np. potwory mroczne mogą się brzydzić uzdrowicielami i to nie ten, kto je atakuje stawać się będzie celem, a ten kto leczy blokera. :v



*Jeżeli będzie mu losowało przeciwników którzy nie posiadają znacznej części ekwipunku na sobie to będzie mógł ich zabijać, aczkolwiek gdy wylosuje takiego w pełnym rynsztunku to zabicie go będzie graniczyło z cudem. Oczywiście w przypadku potworów wartości będą raczej stałe, potwory nie będą pozostawiać części ekwipunku ani ich dzierżyć, tylko humanoidy.

Shidar
24-07-16, 18:27
W teorii masz racje ,ale według mnie tutaj dochodzi kwestia podobna jak w przyadku skili.

Nikt pewnie nie wbije ręcznie 200 skila 1h czy 2h ,ale sam fakt że jest max skill dla mnie robi różnicę i za pewne dla niektórych jest podobnie.

Osobiście wolę rokitę z 1243545466 hp niż mającą 100 hp i hity po 2. Gracze "tibi" lubią cyferki i od tego nie uciekniesz. Inna sprawa z tym ,że łatwiej to zbalansować - może i łatwiej ,ale jeżeli różnica pomiędzy eldermasterelite machaczem kija lvl 2500 ,a tylko masterelite machaczem kija lvl 500 ma być z 20 dmg to wielu powie pierdole nie robie.

Zmniejszanie widełek hp, dmg itp. - to po prostu nie wyjdzie na dobre według mnie.

Nawet jeżeli teoretycznie i logicznie się daje obronić.

Mervakis
24-07-16, 18:31
Dlatego powtarzamy, by nie szykować się na OTSa ani Tibię. Skille mogą mieć rozpiętość 1-5, nie muszą mieć 1-200. Skilli możesz mieć 100 różnych, a nie 10. Nie myśl na zasadzie co jest dobre dla Tibijczyka. ;p

Shidar
24-07-16, 18:37
Tyko żeby nie wyszedł syf jak na Zezeni czy Necronii ;p

Mervakis
24-07-16, 19:25
Wyłączając wyskakującą wartość cyferek po zadaniu hitów, osoba dalej będzie myślała, że bije dużo patrząc na % paska życia, który ubywa przeciwnikowi. ;p
Coś zabije na 3 hity, a coś na 30 to będzie sądzić, że ten silniejszy przeciwnik miał 10x więcej hp, a tak naprawdę będzie miał tyle samo lub mniej, ale wysokiego defa. Jaranie się swoimi hitami pozostawmy metinom i innym takim tworom, przyciąga to dzieci, które się cieszą, że "PATRZ WALNĄŁEM ZA 10K!", ale do samej gry niewiele wnosi (poza ilością graczy, którzy z rpg maja niewiele wspólnego ^^).

W Zezenie i Necronie nie grałem, ta druga z tego co słyszałem sama się zabiła słabą stabilnością i wypuszczeniem o wiele za dużej mapy na start, gdzie gracze nie widzieli się godzinami.

makmej
24-07-16, 20:14
Proponuje Marku, żebyś zagrał sobie w Darkest Dungeon, może stamtąd jakiś pomysł weźmiesz. Czy to skille, czy to jakieś inne rzeczy można skopiować zawsze z tego albo podrasować

Mervakis
24-07-16, 20:35
Ja wole prostotę starych dobrych RPGów, w których gracz nie był bombardowany milionem cyferek z każdej strony i miał pełna dowolność. Chciał sobie zepsuć postać dodając wszystko po trochu to miał taką możliwość. ;d

Rahilux
24-07-16, 21:07
To zagraj w gothica, kurde jakbyscie zrobili rpga na podstawie gothica to było by zajebiście, dochodze do wniosku ze nie powinno byc czarow tylko zwoje i runy (gothic wita) jakby kogos interesowalo to bym rozpisal co do atomu. Po przeczytaniu tego wszystkiego, mysle ze niedozyje nowego projektu, nie zebym narzekal ale na fb juz napisano z to kwestia lat a nie miesiecy ///pisane z tel (interpunkcja ponad wszystko)

Mervakis
24-07-16, 21:14
Akurat ten zły człowiek z fanpage'a nie robi nic i trolluje ludzi, ot taki bagienny troll. Ale jedna prawda została tam zawarta, nie będzie żadnych licorów i wątku przybywania skądś.

Shidar
24-07-16, 21:30
Ty tam lepiej rób tego alta a nie na forum siedziesz merv.

22:28 Total: 531 players online. Jak Medivia może to i wy możecie ;p

Mervakis
24-07-16, 21:43
Napiszę koledze żeby wyłączył farmę runemakerów (20lvlowych ed chociaż nie wiem jakie runy na te lvle) to zaraz spadnie im online. ;p

Shidar
24-07-16, 22:00
Widzisz a w alcie to nawet farm nie ma komu stawiać!

Pawlo182
24-07-16, 23:03
Napiszę koledze żeby wyłączył farmę runemakerów (20lvlowych ed chociaż nie wiem jakie runy na te lvle) to zaraz spadnie im online. ;p

Tam jest jak w starej tibii - nie potrzebujesz x lvl żeby móc zrobić y runkę... potrzebujesz tylko x many żeby zrobić y runkę, więc druid z 11 lvlem robi UHy :)

paaaprikos96
24-07-16, 23:09
22:28 Total: 531 players online. Jak Medivia może to i wy możecie ;p

Oj mogą mogą http://www.info-mac.org/images/emoji/e412.png
http://i68.tinypic.com/t4wxah.png

Windykator
24-07-16, 23:09
oznaczam sobie temat tym postem, żeby pamiętać o jego przestudiowaniu.

aleksy5885
26-07-16, 21:03
Uuu widzę że ktoś tu się ładnie zajaral tibianicem i teraz by pasowało "ALTARON TO NIE TIBIANIC AKA MEDIVIA!!!
Pozdrawiam Alorr oraz pozdrawiam Exoreniusa aka Sledzika który w końcu trafił do swoich rodzinnych stron czyli do bałtyku phi phi phi

paaaprikos96
27-07-16, 07:55
pozdrawiam Exoreniusa aka Sledzika który w końcu trafił do swoich rodzinnych stron czyli do bałtyku phi phi phi

Czy aby na pewno w bałtyku? http://www.info-mac.org/images/emoji/e412.png
http://cdn30.se.smcloud.net/t/photos/t/371589/rolmops-wigilijne-danie_22755358.jpg

begar321
27-07-16, 15:28
Widze ,że się dobrze bawicie. Jak was stać na bilet do mnie to wbijajcie, czekam z browarami. :uśmiech3:
Pozdrawiam Bigosa, mierną platyne i Colensa miękki diamond:uśmiech9:

aleksy5885
28-07-16, 16:44
Mnie jeszcze nie stać, ale po 5 sierpnia już mogę jechać :-)

Shidar
29-07-16, 18:20
edit

6.Dialogi "z jajem". Mam na myśli tutaj coś w stylu Wiedzmina. Niech czasem postać rzuci kurwa czy innym chujem. Skoro ma to być serwer RPG to niech dialogi będą ciekawe, postacie niech mają jakiś swój charakter ,a nie jałowe linijki tekstu który nijak nie jest ciekawy.

7.Niech strażnicy w mieście spełniają swoją rolę, czyli w przypadku "PK" niech atakują delikwenta ,a w przypadku jego pokonania(przez strażników) agresor trafia to więzienia na kilka dni(realnych dni).

Shrime
29-07-16, 20:35
co do @up

Z możliwością skrócenia kary za opłatę wpłaconą przez gildię delikwenta.

Shidar
29-07-16, 21:54
kolejny edit

5.Przy zalogowaniu automatyczne otwieranie plecaków , które były otwarte przy wylogowaniu.

Mervakis
29-07-16, 22:58
Jaka liczba mnoga? :| Plecak w plecaku w plecaku jest głupi.

Arkon
29-07-16, 23:32
przypominam o kreatywnosci, jak merv juz powiedział.
Plecak w plecaku? to niedorzeczne.

Royalks
30-07-16, 01:05
punkt 7 całkiem fajny, szczególnie z opcją Fenrira ale wiąże się z ogromnym shitstormem. :zły:

Obles
30-07-16, 08:01
Wprowadzanie wulgaryzmów lub innego rodzaju chamstwa do gry, nawet w założeniu kreacji bardziej realnego świata, nie posłuży dla Altaronu i broń Dugion tego, kto by chciał to zrobić.
Trav by zawału dostał gdyby się dowiedział.

Gra ma być odskocznią od brudu świata realnego.

paaaprikos96
30-07-16, 10:03
Plecak w plecaku? to niedorzeczne.

"Plecak w plecaku" - niedorzeczne. Ale czy "worek w plecaku" jest niedorzeczne? W końcu worek jest mniejszy niż plecak :oczko:

Mervakis
30-07-16, 15:49
Tam Maślaku, bo wsadzając worek do plecaka nijak nie zwiększasz jego pojemności, zmniejszasz ją. Jakbyś ten worek/sakwę umocował do pasa to miałby jakieś zastosowanie, w plecaku go nie ma.

Marancza
30-07-16, 15:59
Tam Maślaku, bo wsadzając worek do plecaka nijak nie zwiększasz jego pojemności, zmniejszasz ją. Jakbyś ten worek/sakwę umocował do pasa to miałby jakieś zastosowanie, w plecaku go nie ma.

ja kiedys tak zrobilem ze wlozylem reklamowke do reklamowki (dno drugiej przykrylo rzeczy w pierwszej), wiec mozliwe ;p

Mervakis
30-07-16, 16:06
Ale pojemność się nie zwiększa. :|

Shrime
30-07-16, 16:37
Merv zrób video potwierdzające twoją teorie na ten temat. Może wtedy będziesz bardziej przekonujący :uśmiech6:

Mervakis
30-07-16, 16:53
Jakby to rzekł dobry ziomek imigrant.
الآن أنا على التوالي هههههههههه

paaaprikos96
30-07-16, 21:56
الآن أنا على التوالي هههههههههه

Nie wiedziałem, że zaglądają tu lekarze.

Marancza
31-07-16, 14:47
Ale pojemność się nie zwiększa. :|

ale reklamowka wystawala z reklamowki i w reklamowce pod spodem bylo pelno rzeczy i na gorze

Mervakis
31-07-16, 15:57
To włóż jedna w drugą 20 reklamówek z zapełnionymi dnami, np. zapełnij je ziemniakami, potem spróbuj to nieść jako normalną reklamówkę, dasz radę złapać za uszy tej reklamówki, która jest jako pierwsza, by to w normalny sposób nieść? Nie dasz rady. Tak samo nie zamkniesz plecaka, do którego wsadzisz piętrowo dużo reklamówek i te wystające podczas uciekania przed smokiem wszystkie by się rozsypały.

Tron
31-07-16, 16:23
Wprowadzanie wulgaryzmów lub innego rodzaju chamstwa do gry, nawet w założeniu kreacji bardziej realnego świata, nie posłuży dla Altaronu i broń Dugion tego, kto by chciał to zrobić.
Trav by zawału dostał gdyby się dowiedział.

Gra ma być odskocznią od brudu świata realnego.

Co ty tu wypisujesz, no proszę cię z tą staroświeckością. Odskocznia od brudu świata realnego, no litości, gracze potrafią odróżnić rzeczywistość od fikcji.

Polski język jest zbyt piękny, żeby wykorzystać całego jego uroku. Autor tematu też nie mówi o wprowadzeniu słownika typowego Seby z osiedla, a coś na wzór słownictwa Sapkowskiego z Wiedźmina. Kurwy rzucane z finezją, ot co.

Trava już nie ma, więc porzuć to zaściankowe myślenie w stylu "Hegemmon by tak chciał!". Altaron zbyt długo przez to obrywał.

Shrime
31-07-16, 18:45
Polski język jest zbyt piękny, żeby wykorzystać całego jego uroku.

Ja to bym jednak wykorzystał CAŁY JEGO UROK.
No offense :)

Tron
31-07-16, 21:06
Au, słusznie.

paaaprikos96
31-07-16, 22:01
W temacie plecaczków - skoro rekurencja plecakowa się nie podoba, to może zapodam dwie propozycje:
1.
http://images1.tickld.com/live/18679.jpg
2.
https://www.imprezy-single.pl/allegro/torby/gimi/GIMI-TWIN-GRAY.jpg
:oczko:
Miłego wieczorku życzę ^^

Windykator
31-07-16, 23:15
mmm, już widzę to tłumaczenie w obecojęczyne wulgaryzmy....

Obles
01-08-16, 13:16
Co ty tu wypisujesz, no proszę cię z tą staroświeckością. Odskocznia od brudu świata realnego, no litości, gracze potrafią odróżnić rzeczywistość od fikcji.

Polski język jest zbyt piękny, żeby wykorzystać całego jego uroku. Autor tematu też nie mówi o wprowadzeniu słownika typowego Seby z osiedla, a coś na wzór słownictwa Sapkowskiego z Wiedźmina. Kurwy rzucane z finezją, ot co.

Trava już nie ma, więc porzuć to zaściankowe myślenie w stylu "Hegemmon by tak chciał!". Altaron zbyt długo przez to obrywał.

Niechęć do wulgaryzmów nie jest staroświeckością a pewnym poziomem kultury osobistej. Rzucę czasem "kurwą" jak większość, ale nie oznacza to, że przekleństwa są rzeczą, która doda pożądanego w Altaronie klimatu.
Gracze niejednokrotnie pokazali, że nie odróżniają kreacji postaci i świata gry od rzeczywistości :).

Co do "zaściankowego myślenia" - przestudiuj kolego znaczenie tego zwrotu, cytując sjp:

ogół negatywnych cech przypisywanych mieszkańcom obszarów opóźnionych w rozwoju cywilizacyjnym i kulturalnym; prowincjonalizm, parafiańszczyzna

Co prawda mieszkam na wsi, ale jeśli w lubuskim jest opóźnienie cywilizacyjne i kulturalne to na wschód od Buga oddają chyba jeszcze cześć Siemowitowi...

Dopóki tutaj jestem i moje zdanie będzie cokolwiek znaczyło, zawsze będę bronił pewnych założeń, którymi kierowali się stworzyciele tej gry, bo się z nimi zgadzam. Jasne?

@dół:
O! I takie formy wulgaryzmów jak najbardziej akceptuję. Można dodać urok dla wypowiedzi, puszczając przy tym oczko dla gracza, a mimo to nie dodawać cegiełki do rozszerzania się chamstwa w Narodzie!

Rahilux
01-08-16, 14:04
Co wy gadacie? przecież są przekleństwa w Altaronie!

Przecież miłemu Panowi Antoniemu lina płata psikusy!
Cytuję słowa Antoniego: "@#$%^&! I znowu mi się ta lina rozwinęła!"
No co za herezja z jego ust! Dla takich tylko więzienie!

A Platnerz Piotr?: Ażeby ci zbroja zardzewiała, niewychowany bałwanie!

Bałwanie!? TO JEST JAWNE OBRAŻANIE LUDZI!, Takiego to tylko do Azzerotgu wysłać!...

Jeszcze nasza Janinka która nas zaopatruje w mięso! "A udław się!!!", przecież ona życzy nam śmierci!!!!!!!!!!!!!

A Krawiec Jachim? "Tyy... Ty szmaaa... aaa nieważne! Idź!" Przecież on wyzywa ludzi w pracy! No trzeba to zgłosić Namiestnikowi!.


Altaron jest już bardzo wulgarny... A wy chcecie zrobić żeby jeszcze bardziej rzucano tu mięsem... BARBARZYŃCY!

Tron
01-08-16, 14:13
Jasne Leszku. Każdy o tym klimacie mówi, ale każdy widzi go inaczej, a ty próbujesz go kształtować pod swoje wyobrażenie "klimatu". Ja go widzę inaczej i nie potrafię zrozumieć jak przekleństwa mają ten klimat grze ująć... grze, którą główną przewodnią fabuły jest wojna. Wojna, a ty tutaj z kulturą osobistą wybiegasz przed szereg, bo jak wiadomo pełno savoir vivre w tej całej wojnie i zabijaniu. No ale wiadomo, mamy prawo się nie zgadzać. Przynajmniej ten temat nabiera rumieńców i dyskusja się rozwija.

Dzięki wielkie za wykład znaczenia tego słowa, przestudiowałem, wyrosła mi biała broda, ale szkoda, że nie ująłeś całej definicji (http://sjp.pl/za%C5%9Bciankowe). Próbujesz bronić swoich argumentów wypominając mi nieznajomość języka polskiego, który jak wiem sam - kuleje przez to, że mało go używam. Wiem, że mieszkasz na wsi, ale wziąłem cię na poważnie i nie wklejałem memów czy GIFów.
przenośnie: niemający szerszych horyzontów myślowych; zacofany[...]
Bo tak widzę te wielkie pomysły tych pierwszych twórców, których się tak kurczowo sentymentalnie za stopy trzymasz. Pomysły, które były fajne - 7 lat temu jak Altaron był przez nich tworzony. Z całym szacunkiem dla nich, wtedy to może były trafne pomysły, jak stworzenie klienta tylko po polsku, ale teraz trzeba iść z duchem czasu. Powinniśmy pamiętać o ścieżce przez nich przetartej (głównie tej fabularnej), ale trzeba z niej także czasami zejść dla dobra ogółu, a nie ślepo nią podążać, bo ktoś tam kiedyś wymyślił z kolegami, że tak ma być.

Gusta graczy się zmieniły. Samochody same jeżdżą, Pokemony znowu popularne, Merv zmienił awatar, Kayah i Andrzej Piaseczny nie utrzymują już pierwszego miejsca w rankingach muzycznych i takie tam.

Royalks
01-08-16, 14:54
Przynajmniej ten temat nabiera rumieńców i dyskusja się rozwija.

Całe szczęście dyskusja o nowej grze to nie tylko kilka mrzonek stęsknionyc graczy.

Wszystko jest dla ludzi ale z umiarem. Wódka, narkotyki czy też wspomniany przez Trona Andrzej Piaseczny.

Moim zdaniem postać podobna Talarowi z Wiedźmina byłaby ciekawym smaczkiem.