PDA

Zobacz pełną wersję : Serwer testowy


Boltzer
14-01-16, 19:39
Doszły mnie słuchy, że na serwerach testowych jest prowadzony balans. Chciałbym w tym uczestniczyć.

szymongal
14-01-16, 20:16
War mode na testowym? Z tego bylby dopiero balans!

Trixis
14-01-16, 20:30
Ta ,prowadza tam balans w 3 osoby i to jeszcze ci co graja na non haha taki to balans oni tam robią

Altrel
14-01-16, 20:33
Ta ,prowadza tam balans w 3 osoby i to jeszcze ci co graja na non haha taki to balans oni tam robią

Pan za to gra na Tibii, gdyż Altaron Pana przerósł. Kto jest lepszym testerem w tej sytuacji?

Otwarte testy będą możliwe dopiero po zakończeniu ankiety, gdy większość będzie za zmianami.

Boltzer
14-01-16, 20:40
a gdzie ta ankieta?

Altrel
14-01-16, 20:42
https://forum.altaron.pl/showthread.php?p=147153

Trixis
14-01-16, 20:42
Pan za to gra na Tibii, gdyż Altaron Pana przerósł. Kto jest lepszym testerem w tej sytuacji?

Otwarte testy będą możliwe dopiero po zakończeniu ankiety, gdy większość będzie za zmianami.

Nie dajecie sobie pomóc to macie 30 osób online i ludzie uciekają na inne gry typu Tibia .
Spędziłem więcej czasu przy tym Altaronie niż Pan, no chyba, że jesteś jakimś Mevakisem czy cuś. Wiem doskonale czego chce i grając tutaj naprawdę długo myśle ,że wiem jak powinien wyglądać balans w pvp . Nic mnie nie przerasta, przerasta mnie jedynie podejście administracji do tematu bo gdybym nie zrobił tematu balans/bomby/leczenie to gówn.. byście zaczeli robić a tak przynajmniej się coś dzieje . :rycerz6::rycerz6::rycerz6::rycerz6::rycerz6::ryce rz6::rycerz6::rycerz6:

Altrel
14-01-16, 20:44
Jak wielokrotnie pisaliśmy - gra jest tworzona pod większość Graczy, a jak Pan widzi w ankiecie póki co większość nie chce zmian.

Boltzer
14-01-16, 21:14
Bo większość, zrobiła postacie tak samo jak przed resetem, bo były OP. Teraz Nekro-Alchemikom nic nie przeszkadza.

sokoskiiii
14-01-16, 21:26
Pewnie większosc osob które nie chca zmian to nooby z non pvp>

corkarypto
14-01-16, 22:00
Wydaje mi się że moglibyście powiększyć grono ludzi testujących samą mechanikę, aby sprawdzić jak wyglądałyby walki w więcej niż 5 osób.

Tron
14-01-16, 22:37
Publiczne testy były. Wszyscy wiedzą jak się to skończyło - zwykłą nawalanką bez ładu i składu niewychowanych i nadpobudliwych graczy. Testy prowadziło może 5 osób, reszta się po prostu bawiła i ukrywała skazy w balansie, których nikt nie zgłaszał byle tylko na tym skorzystać na głównym serwerze i pożytek z nich był znikomy. Chętnych od groma, ale jak przychodzi czas na faktyczne testowanie to wszyscy rezygnują (mało kto wie jak bardzo nudne jest takie testowanie). Serwer testowy powinien być tylko dostępny dla wybrańców wzwyż.

ezzak
14-01-16, 23:03
O czym ty gadasz, testach z 2009-2010, jak ten serwer ruszał, czy co? Teraz masz tu stałych graczy, jeśli ktoś został przy tym projekcie to tylko z dwóch powodów, z przyzwyczajenia do ludzi, albo widzi w nim potencjał. W obydwu przypadkach są to ludzie, którzy się przydadzą jako testerzy. A chciwość naszego narodu nie pozwoli na to, żeby coś pozostało nie zbalansowane, bo jak zobaczą że jeden ma za dużo to od razu go podpierdolą xD

Tron
15-01-16, 00:06
Mowa o otwartym serwerze testowym w maju 2014. Dobrze powiedziane, ale otwarta beta pewnego serwera na który powędrowała spora ilość graczy Altaronu udowodniła jak się takie testy kończą - zamknięciem serwera dzięki głupocie graczy.

Jestem pewien, że chętnych i kompetentnych graczy ma tym serwerze nie brakuje. Pozostaje mi im radzić, żeby zgłosili się do odpowiednich osób z chęcią uzyskania dostępu do serwera testowego jak i grona wybrańców. Odpowiednie osoby z pewnością uzyskają dostęp. Nie śledzę dogłębnie testów jakie się obecnie odbywają, ale jestem pewien, że pomoc na pewno jest potrzebna.

Catthon
15-01-16, 00:08
Publiczne testy były. Wszyscy wiedzą jak się to skończyło - zwykłą nawalanką bez ładu i składu niewychowanych i nadpobudliwych graczy. Testy prowadziło może 5 osób, reszta się po prostu bawiła i ukrywała skazy w balansie, których nikt nie zgłaszał byle tylko na tym skorzystać na głównym serwerze i pożytek z nich był znikomy. Chętnych od groma, ale jak przychodzi czas na faktyczne testowanie to wszyscy rezygnują (mało kto wie jak bardzo nudne jest takie testowanie). Serwer testowy powinien być tylko dostępny dla wybrańców wzwyż.

Trochę się nie zgodzę. Pamiętam otwarte testy po których sam zostałem wybrańcem (wprowadzono wtedy Ogniste). Było bardzo dużo konstruktywnych wniosków i w sumie całkiem sporo testowania i dyskusji odnośnie balansu na forum. Fakt, było też bezsensowne bieganie i zabijanie się po kątach, ale testów przyszło więcej dobrego niż złego.

@Ezzak
No nie do końca. Gracze są bardzo dobrzy w ukrywaniu bugów, które mogą dać im potem przewagę w grze. Jak odkryją, że z czegoś dropi za dużo, to nie traktują tego jak problem, tylko jako korzyść i też nie zgłaszają :oczko:. Niektórzy zaś krzyczą, że za testowanie gry powinno im się płacić w talarach, expie lub złotówkach, bo za darmo nikt na świecie robił nie będzie. Może się okazać, ze testy się otworzą a testujących nadal będzie tyle co zwykle.

Noratl
15-01-16, 09:42
Pewnie większosc osob które nie chca zmian to nooby z non pvp>

ja jestem przeciwny zmianą tabelki, wraz z wnękami dodała wiele ciekawych aspektów do gry, jest co robić, jest do czego dążyć. A płacze osób typu ypkis, niesamowicie mnie śmieszą, gra postacią która ma najmniej respow, to fakt, ale twierdzi że lepiej było za czasów jak wszyscy grali palkami duchownymi, i expili non stop kosciane/czarnoksieznicy, rly?

Adam110
15-01-16, 10:30
Jasne, ze bylo lepiej jak sie wchodzilo na vc i widzialo commenty : kosciane lewa, kosciane poczatek . kosciane prawa do ssa, next na kosciane lewa i tak dalej i caly czas uwazam, ze gdyby projekt byl rozwijany pod wzgledem mapy i questow teraz mielibysmy 100 osob online na pvp a nie 5 w godzinach 12-20. Ciagle pytanie ludzi o to czego chca jest tak profesjonalne jak wpuszczenie morgiana do domku pelnego talarow, ale to ze administracja nie jest profesjonalna to juz wiemy. Zrobcie cokolwiek, zeby gralo tu chociaz 50 osob a nie 5. Nie potraficie? To widocznie jestescie nieodpowiednimi ludzmi na swoich stanowiskach. od 3 lat grzebiecie w balansie a jedymymi osobami ktorym sie to podoba to noby z non pvp, Arczi i Grzechu do ktorych ciezko miec pretensje, bo jakbym mial takie hantelki co daja codziennie 0.5 cm w bicu to tez bym ich nikomu nie oddal :D takze tego, najlepiej to zamknijcie to wszystko, bo wstyd i ganba XD
Siema hejter

szymongal
15-01-16, 14:20
Na beta testy tez mogły by być ograniczenia, tak jak na ankiety.
Powiedzmy 50 poziom, lub SS

Kennis
15-01-16, 15:05
poprostu wybrac pare osob i kazdej z osobna dac cos do przetestowania zeby sprawdzic jego wiarygodność i chec pomocy kto sie sprawi wbije na testy kto nie nara. Wkoncu znajdzie sie kilkanaście osob metoda prób i błedów co mogły by to testować

oczywaszki
15-01-16, 17:33
Nie dajecie sobie pomóc to macie 30 osób online i ludzie uciekają na inne gry typu Tibia .
Spędziłem więcej czasu przy tym Altaronie niż Pan, no chyba, że jesteś jakimś Mevakisem czy cuś. Wiem doskonale czego chce i grając tutaj naprawdę długo myśle ,że wiem jak powinien wyglądać balans w pvp . Nic mnie nie przerasta, przerasta mnie jedynie podejście administracji do tematu bo gdybym nie zrobił tematu balans/bomby/leczenie to gówn.. byście zaczeli robić a tak przynajmniej się coś dzieje . :rycerz6::rycerz6::rycerz6::rycerz6::rycerz6::ryce rz6::rycerz6::rycerz6:

Aktualnie jedynym powodem, który spowodował przesiew graczy na pvp było Twoje DOMINANDO. Przez to teraz mało ludzi gra ;)

Diss Carli za 3..2...1...

Trixis
15-01-16, 17:47
Ja tam za hertagonem (4 osobami) nie płacze i ciesze się, że wkońcu wywiało ich na non.

prazyk123
15-01-16, 18:01
Aktualnie to, co powoduje przesiew ludzi nie jest znane już wszystkim DOMINANDO tylko to, że ludzie POPROSTU NIE CHCA TU GRAC. Wcześniej też ludzie byli karceni na 50 lvlach i albo grali dalej, albo robili nowe chary, bo była wojna, było o co grać poprostu był sens nie to co teraz. To, że 5 osób poszło na non PvP to zadne wytłumaczenie tego, że są pustki.

corkarypto
15-01-16, 18:02
Aktualnie jedynym powodem, który spowodował przesiew graczy na pvp było Twoje DOMINANDO. Przez to teraz mało ludzi gra ;)

Diss Carli za 3..2...1...

Hertagon jest szczesliwy ze gra na npvp. I pvp jest szczesliwe bo nie ma gildi ktora chce miec prawa a zarazem chce byc neutralna. Akurat brak ludzi jest spowodowany brakiem balansu i jeszcze wielu innych czynikow.

Rebella
15-01-16, 18:08
Moim zdaniem powinno być wybrane pare osób które by faktycznie to testowały a nie napi*rdalałyby się pomiędzy sobą 4fun.



(mało kto wie jak bardzo nudne jest takie testowanie).


Po pierwszych 4 dniach dopiero się nudzi testowanie.
Pamiętam jak ja testowałam te różne stworki i czary za czasów Drakonna i Sylthi ;d.
Ale faktycznie ostatni serwer testowy był lipą bo każdy się bił i to wszystko ;|

Catthon
15-01-16, 18:35
Ja tam za hertagonem (4 osobami) nie płacze i ciesze się, że wkońcu wywiało ich na non.
Kilkanaście osób, które dzięki sprzyjającym warunkom wbiło tysiące poziomów i rozruszało serwer. Ale ja też się cieszę.

Ktoś wrzucił dzisiaj filmik z wojny, który jest wspomnieniem najlepszych czasów. Obejrzyj do sobie dokładnie Carla.

Trixis
15-01-16, 19:20
No to jest filmik z bitki, która miała miejsce gdzie balans był o wiele lepszy. Ja to spierdoliłem? Nie to nie ja to obecna administracja. Coś jeszcze?

Noratl
15-01-16, 19:35
No to jest filmik z bitki, która miała miejsce gdzie balans był o wiele lepszy. Ja to spierdoliłem? Nie to nie ja to obecna administracja. Coś jeszcze?

catthonowi chodziło o to że hertagon walczył w wojnie, więc poznał jej aspekty, po prostu nie podoba im się, więc nie dali się sprowokować do następnej.

ezzak
15-01-16, 20:06
catthonowi chodziło o to że hertagon walczył w wojnie, więc poznał jej aspekty, po prostu nie podoba im się, więc nie dali się sprowokować do następnej.


Hertagonom proponowało się dołączenie do nas i obalenie "dominanda". Posrali po nogawkach, bo kiedy my biliśmy się o serwer oni spokojnie expili, a kiedy trzeba coś robić to wyjazd na Non-PVP. Niech tam zostaną, tam ich miejsce.

Test serwer - na co to komu. Tutaj i tak większość zmian jakie zaproponujecie, zostanie wprowadzone na wspak wam, a administracja odpisze "tego chcieliście przecież". Przykłady:

Chcemy sklep z runami, żeby nie klepać ich godzinami - dostajecie nowy system run
Chcemy żeby zwiadowca był profesją dystansową, a nie strzelał z 2-3 kratek max - ok, ale zmniejszymy wam celność.
Chcemy ciekawszego craftingu(wnęki) - ok, zamienimy kryształy górskie i czerowne klejnoty na perły, które możecie kupić w sklepie.


Zmiany podane przez Altrela w ankiecie wpłyną na wszystkie profesje i subprofesje, a to kilka z niedopatrzeń, które znacząco wpłyną na rozgrywkę:

- Zwiadowca, nie dość, że już mierny, bo ani dobry, ani słaby, po zmienieniu bonusów będzie musiał zainwestować w 4-5 wnęk na szczęście, żeby sobie z kuszy trafić, co obniży jego DMG o kolejne kilka % względem innych profesji, dlatego właśnie pisałem, że zmienić trzeba jedynie bonusy odpowiadające za atak i odporność;
- Obniżenie bonusów w tabelkach, spowoduje zaś, że znowu różnice pomiędzy subprofesjami znikną.
- Ci, którzy biją dużo, rzeczywiście zostaną lekko zbalansowani, ale co z tym biednym knightem duchownym jednoręcznym będzie, jak mu się jeszcze o 10-15% DMG zmniejszy ?

Zamiast mącenia w tabelkach, powinno się:

- Zmienić aurę śmierci (dmg+8%, bez kary do leczenia)
- Odpuścić zmianę bonusów w setach, skoro nie da się starych setów przystosować.
- Zmienić wzór na obrażenia z SD (nerf)
- Zmienić wzór na obrażenia z wszystkich rodzajów pocisków (nerf)
- Zmniejszyć wpływ ataku broni na zadawane obrażenia, ale nie zwiększając wpływu poziomu umiejętności, dzięki tej zmianie rycerz dwuręczny, jak i zwiadowca zostaną dostosowani pod względem obrażeń do nowego DMG magów, a poziom umiejętności będzie miał większy wpływ na obrażenia niż wcześniej.
- Zwiększyć skuteczność obrony tarczą rycerza jednoręcznego, jednocześnie nie tykając jego obrażeń - niech będzie słabym, ale twardym klocem.

Arkon
15-01-16, 22:32
Jestem za publicznym serwerem testowym, gdy większość bedzie chciała zmian w blansie, i podczas omawiania tematu zmian na forum ma być rzetelnie brany pod uwagę regulamin forum, moderatorzy nie mają mieć skrupółów do osób wywołujących offtop, gównoburzę itd.
przykłady jakie juz widziałem wiele razy: oczywisice sam nie świece przykładem ale się postaram tym razem. (moze bedzie mapa dostępna juz, to mi bedziecie zgłaszać błędy i propozycje)

"przez noobów z PVP mamy taki balans"
"to wina nonpefałpe bo to nooby - tlyko lvle im w głowie"

oczywisice sam nie świece przykładem ale się postaram tym razem. (moze bedzie mapa dostępna juz, to mi bedziecie zgłaszać błędy i propozycje)
tyle.

corkarypto
16-01-16, 00:23
Hertagonom proponowało się dołączenie do nas i obalenie "dominanda". Posrali po nogawkach, bo kiedy my biliśmy się o serwer oni spokojnie expili, a kiedy trzeba coś robić to wyjazd na Non-PVP. Niech tam zostaną, tam ich miejsce.

Test serwer - na co to komu. Tutaj i tak większość zmian jakie zaproponujecie, zostanie wprowadzone na wspak wam, a administracja odpisze "tego chcieliście przecież". Przykłady:

Chcemy sklep z runami, żeby nie klepać ich godzinami - dostajecie nowy system run
Chcemy żeby zwiadowca był profesją dystansową, a nie strzelał z 2-3 kratek max - ok, ale zmniejszymy wam celność.
Chcemy ciekawszego craftingu(wnęki) - ok, zamienimy kryształy górskie i czerowne klejnoty na perły, które możecie kupić w sklepie.


Zmiany podane przez Altrela w ankiecie wpłyną na wszystkie profesje i subprofesje, a to kilka z niedopatrzeń, które znacząco wpłyną na rozgrywkę:

- Zwiadowca, nie dość, że już mierny, bo ani dobry, ani słaby, po zmienieniu bonusów będzie musiał zainwestować w 4-5 wnęk na szczęście, żeby sobie z kuszy trafić, co obniży jego DMG o kolejne kilka % względem innych profesji, dlatego właśnie pisałem, że zmienić trzeba jedynie bonusy odpowiadające za atak i odporność;
- Obniżenie bonusów w tabelkach, spowoduje zaś, że znowu różnice pomiędzy subprofesjami znikną.
- Ci, którzy biją dużo, rzeczywiście zostaną lekko zbalansowani, ale co z tym biednym knightem duchownym jednoręcznym będzie, jak mu się jeszcze o 10-15% DMG zmniejszy ?

Zamiast mącenia w tabelkach, powinno się:

- Zmienić aurę śmierci (dmg+8%, bez kary do leczenia)
- Odpuścić zmianę bonusów w setach, skoro nie da się starych setów przystosować.
- Zmienić wzór na obrażenia z SD (nerf)
- Zmienić wzór na obrażenia z wszystkich rodzajów pocisków (nerf)
- Zmniejszyć wpływ ataku broni na zadawane obrażenia, ale nie zwiększając wpływu poziomu umiejętności, dzięki tej zmianie rycerz dwuręczny, jak i zwiadowca zostaną dostosowani pod względem obrażeń do nowego DMG magów, a poziom umiejętności będzie miał większy wpływ na obrażenia niż wcześniej.
- Zwiększyć skuteczność obrony tarczą rycerza jednoręcznego, jednocześnie nie tykając jego obrażeń - niech będzie słabym, ale twardym klocem.
"Pierdolisz, pierdolisz moją tabelkę" klasyk
Widzę Ezzak że dla Ciebie głównym złem są magowie. Powiem Ci że mowa o tych sdekach za 1k to przesada, ale 1,4k z rago tote wojownika co ma 5k hp już nie? zwiad nekro też mało nie bije a na głowę bije magów względem survi. Jak dla mnie największym złem są te zrąbane procenty. No i jeszcze to zwiększenie obrony wojowników 1h no proszę Cie, każdy kto teraz walczył wie ile trzeba było masy aby poskładać takiego smoka bez maga duchownego.

@Edit Mówicie że mag nie jest zbalansowany mag duch bije z pocisków za 300, ale taki najt bije już z bomb za 500 (z dystansu) i do tego może jeszcze parolować. Nawet ten zasrany zwiad ma czar który paroluje więc po co magowie? jak zwykle liczą się tylko pro evul palkowie i najci.

CySiO
16-01-16, 11:11
Ten sam mag duch może być alchemikiem i bić po 500 z bomb i także może paraliżować. Mag duchowny ma teraz wysysanie many, bardzo przydatne w wojnie.

Co do samego test serweru, jeżeli chcecie go otworzyć dla wszystkich, niech na tym serwerze będzie tylko stara mapa i skierujcie testy pod kątem mechaniki gry. By nie było nagle tak, że każdy będzie miał dostęp do nowych respów itp.

kantex
16-01-16, 13:26
CySiO twoje twierdzenie o zamkniętych respach na teście jest po prostu chore. Każdy z uczestników ma mięć takie samo prawo do dostępów jak cała reszta a nie ograniczać ludzi aby nie znali nowego terenu. Testerzy co maja tylko dostęp na testa i tak sprzedają informacje swoim ludziom a teraz będzie fair play proste.

CySiO
16-01-16, 13:53
@Up
Kiedyś gdzieś napisałem, że na nowe tereny jak i questy powinni mieć dostęp tylko Ci, którzy nie grają lub nie mają swojego teamu, któremu mogą coś o tym powiedzieć. Bardziej o to mi chodziło. Bo grę powinno się odkrywać na globalnym serwerze, gdzie możemy stracić lvl i inne. A nie wchodzimy na globala i wiemy co gdzie jak i kiedy.

prazyk123
16-01-16, 14:15
Skąd w ogóle ta pewność, że są nowe tereny hahahaha naiwniacy XD