PDA

Zobacz pełną wersję : Bomby / balans / leczenie


Trixis
05-01-16, 22:53
Witam.
Ja tak krótko na temat balansu.

1) Pierwsza sprawa:
Zmiejszyć leczenie duchownych o jakieś 10-15% , jednocześnie zwiększając ich dmg o powiedzmy 5% . Uważam ,że tak mocne leczenie jest zbyteczne a bije się śmieszne hityz których się śmieją ( mag bijący po 250 w ludzi z pocisków, gdzie nekro bije po 1k . Za duża różnica) . Rozumiem ,że jestem swego rodzaju suportem ale to działa źle . Co z tego jak leczę się 100 poziomem za 2k z tapena jak nawet nie mam tyle hp a bije 4x słabiej od nekrusa.
2) Naprawa leczenia zwiadowcy duchownego , obecnie śmieje się z niego profesja nekro alchemik ,która leczy się tak samo (chodzi tutaj o to ,że nekro używając pota na hp + uha jest w stanie uleczyć za ponad 2k a duchowny robiąc to samo nie uleczy się lepiej)
3) Silne bomby ,co tu dużo mówić są za mocne . Bijemy z nich 9 kratek ,każdy hit po 350+.
Moja propozycja to :
Bomba zadaje 100% obrażeń w cel który był namierzony, pozostałe 8 kratek obrywa po 50% :offtopic::offtopic::piwo:tej mocy . Nadal uważam ,że na altaronie za łatwo zabija się ludzi

:offtopic::offtopic::offtopic::offtopic::offtopic: :offtopic::offtopic::piwo::piwo:

corkarypto
06-01-16, 08:46
To prawda balans na altaronie to jakas kpina nekro bija po 1k, a z drugiej strony jak ktos ma set na zmniejszenie obrazen zadawanych od mroku jest nie do zabicia? Wnioski? Sety daja za duze bonusy ktore tworza takie patologie. Balans na altaronie jest tak realny jak polski klub grajacy w lidze mistrzow.

Trixis
06-01-16, 10:07
O tak ,zapomiałem o tych bonusach. 3% w jednej wnęce to jednak przesada, max 2% i było by trudniej wbić lvl + pvp wyglądało by lepiej

Mist
06-01-16, 11:44
To weź se Runy na dany żywioł i rozge i też se weź na mrok czy inny żywioł eq i już. Mag ma mocniejsze hity niż zwiad tylko że droższe.

CySiO
06-01-16, 11:50
Exo widzę wykorzystujesz moje propozycje o bombach. Agree.

Adam110
06-01-16, 12:03
Balans jest idealny pracowalismy nad nim 4 lata i nie przewidujemy zadnych zmian w najblizszym czasie.

Zamykam.

Mist
06-01-16, 12:27
Zgadzam się, a dowód na to, to taki że wszystkich profesji jest bardzo przybliżona ilość. Koniec

Trixis
06-01-16, 12:30
Zgadzam się, a dowód na to, to taki że wszystkich profesji jest bardzo przybliżona ilość. Koniec


Weź gościu idz sobie spokojnie expić na tym non i nie pisz głupot jak nawet nie wiesz co to silna bomba
Peace

lospytangos
06-01-16, 13:16
No ja 60 magiem nekro alch bije z Efo tote podobnie jak Carla 170 magiem duchem z pocisku :P :D

Mist
06-01-16, 13:24
Jak byś nie wiedział one są drogie, każda profa może jej używać z tego co wiem, i proszę się już nie czepiać balansu, jeśli chcesz zły balans to zapraszam na tibie. A nie tu się Czepiasz jak jest niemal idealny..

Trixis
06-01-16, 13:30
Jak byś nie wiedział one są drogie, każda profa może jej używać z tego co wiem, i proszę się już nie czepiać balansu, jeśli chcesz zły balans to zapraszam na tibie. A nie tu się Czepiasz jak jest niemal idealny..

Prosze nie wypowiadaj sie już w tym temacie bo nie wnosisz nic. Pograj więcej w altaron a nie wbijając 40 lvl śmiesz wypowiadać się o balansie . :idiota:

@Daiver dokładnie . Ja 180 magiem duchem bije jak 60 mag nekro mający ponad 50m lvli mniej. To jest zabawne

Mist
06-01-16, 13:49
Z tego co wiem duch ma też bonusy od świętości takie jak nekro od mroku. I miałem już 2x większy poziom kiedyś, nadal mało ale i tak sądzę że lepszego balansu się tu nie da zrobić, więc niech nawet nie próbują i będzie git, wgl to nie chce się mi już tu wypowiadać to już mnie nie cytuj ok.

Trixis
06-01-16, 14:05
Ok. Dzięki, że się już nie będziesz wypowiadał

inbass
06-01-16, 16:14
- Usunąć bonus od potów dla alchemików + całkowicie zmienić tą profesje (dodać jakieś czary/buffy/debuffy/kij wie co).
- Zmienić tabelkę obrażeń (np. nerf 138% punktowe nekro alch / obszarowe ele alch)
- Sety 2 wnęki.
- Zmniejszyć przyrost skilla walka dystansowa dla zwiadowcy (wbijanie na expie 160+ dysta robiąc przy tym 1,5kk expa bez rozdania pn)
- Zwiększenie znaczenia 'żywiołu' świętość (aby można było z tego normalnie expić a nie tylko na początku raindar)
- Dodanie jakiś czarów/innych rzeczy dla wysoko lvl'owych postaci (200/250/300+)
- Dodanie trudnych questów (nie mam na myśli zgadywanie słówek)
- Nowe bossy wraz z nowymi terenami
- Po tym wszystkich reset

Co do tapen tawisa... to czar dla wysoko lvl'owych postaci. Nie raz dostawałem hita za 2,6k hp mając 2,7k. Gdybym miał się hape tawisować to kolejny hit by mnie zabił, a tak to tapen i do przodu :)
Co do samego pvp nie wypowiem się bo tam nie gram.

Mist
06-01-16, 16:48
żadnego resetu, po nim wielu odejdzie tak jak po ostatnim, Zwiadowca? 165 dis? chyba na 150lvl+ bez skillania chyba że ktoś będzie szalał z odes kpiro i kuszą. ale reszta może być prócz resa

ezzak
06-01-16, 17:52
@Inbass

Bardzo dobre propozycje, alchemik nie powinien korzystać z umiejętności alchemii, tylko to powinna być subprofesja bojowa. Tabelka obrażeń jest dobrze zbalansowana :o. Sety 2 wnęki - teraz takich nie ma ? O przyroście skilla wyraża się mag, który może rozdać na 30 mlvlu pny i nie będzie odstawał od pozostałych na wyzszym poziomie. Świętość nie ma znaczenia - wszystkie nieumarłe, warlocki, profany.

@exo

Bomby - ok;
Damage duchownego nie trzeba zwiększać, trzeba zmniejszać damage nekromanty.


@Proszo
Bonusy w setach trzeba po prostu przedzielić przez 2, zrównać aurę mroku z aurą żywiołów (obie po 8%) i zmniejszyć redukcję leczenia w aurze mroku.

damian1591
06-01-16, 17:56
@Inbass Żal Ci dupe ściska, bo masz maga ducha, a nie zwiada nekro/alcha ?

Asayer
06-01-16, 18:04
Jeżeli została by naprawiona alchemia lub przywrócona do stanu sprzed resetu to sam chętnie bym wznowił grę. Skoro już został stworzony temat do płakania to też z niego skorzystam, a co! Przed resetem jako pierwszą subprofkę na maga wziąłem alchemika i od początku cieszyłem się profitami płynącymi z tanich mikstur i szybko rosnącego mlvl. Teraz chciałem sobie zagrać tak samo i się zawiodłem. Po wykorzystaniu składników za 1 talar udało mi się zrobić 3 plecaki mikstur many i wbić 10 alchemii. Jako, że dalej poziom alchemii rośnie coraz wolniej musiałbym zainwestować kilkadziesiąt talarów by robić potki bez straty hajsu (nadal traciłbym czas) co jest jakimś nieporozumieniem. Jeśli dla kogoś alchemia była zbyt op to mogliście osłabiać bonusy do obrażeń a nie tworzenie mikstur co jest kwintesencją tej subprofesji. Podsumowując; coś co mnie do Altaronu przyciągnęło, po tych “ulepszeniach“ zniechęciło mnie do gry. Gratuluję.

PS. Nie mam zamiaru wydawać PN‘ów na alchemię czyniąc moją główną profesję słabszą o stracony mlvl.

Boltzer
06-01-16, 19:02
Dajcie mi dostęp do test serwera i 3 miesiące, a wam zrobię taki balans, że nie będziecie wiedzieli od czego zacząć zmiany.

CySiO
06-01-16, 20:37
RMC, nie dadzą Ci test serweru, bo oni nie robią gry tak jak to widzą gracze, ale mają swój projekt który rozwijają. To co ludzie napiszą na forum jest może 10% jak nie mniej pasujące do tego co jest w altaronie. Gdyby administracja otworzyła serwer sprzed "tabelek" ze zwiększonym lekko dmg maga nekro z sd + duchownym dać lekko większe leczenie, to byś zobaczył, że byśmy się tyrali po 20 osób. Bo nie wyglądało by to tak, że podchodzisz w 3 osoby i ściągasz 250 lvl na hita (maga) lub 150 (zwiada). I gra by była mniej dynamiczna, do tego nie latały by tak szybko 250-300 lvle. Bo nie robiłbyś takiego expa. Oddać stary system uzbrojenia i bajka na serwerze. Do tego dodać 10 graczy na test serwerze, którzy by pomagali rozwijać grę pod graczy, a nie pod projekt. Do tego reklama i masz zajebisty ots.

Ps. Nie wiem czy to jest do zrozumienia, ale mam nadzieję, że tak :D.

Mervakis
06-01-16, 20:56
RMC, nie dadzą Ci test serweru, bo oni nie robią gry tak jak to widzą gracze, ale mają swój projekt który rozwijają. To co ludzie napiszą na forum jest może 10% jak nie mniej pasujące do tego co jest w altaronie.

Gdyby tak było to aktualne 300lvle nie miałyby nawet 150, nikt nie miałby setek talarów i nie robił nawet 1kk expa/h. Jak przejrzysz co wchodziło to wszystko było proponowane przez graczy, którzy chcieli wszędzie wychodzić przynajmniej na zero i wiecznie narzekali, że mało biją. Dopóki większość graczy chce takiej nijakiej gry, gdzie o wszystko łatwo to będzie jak jest.

CySiO
06-01-16, 21:37
To nie wiem kto tak chciał, chyba non pvp i Gwander, żeby wpierdalać lvl i walić do talarów :).

Noratl
06-01-16, 23:13
urokiem altaronu jest to że jest bardziej dynamiczny niż tibia ;)

Altrel
07-01-16, 01:58
Jak już zostało napisane aktualny stan Altaronu wynika z wprowadzania zmian, których chciała większość Graczy.

Jeżeli prześledzą Państwo propozycje z prefixem wprowadzone to zauważą, że większość zmian, które proponowaliśmy/wprowadzaliśmy została wycofana ze względu na Państwa opinie (chociażby niewprowadzenie nowego systemu NPC, wycofanie redukcji odes rago/rago tote). Panie Tizu, jest Pan osobą, która najbardziej lobbowała za wzmacnianiem zwiadowców i zwiększaniem ich zarobków, aktualny zwiadowca został w dużej mierze zbudowany na Pańskich propozycjach. Obecny mag, który może samotnie polować na demony i piaskowe hydry również został zbudowany na opiniach magów, którzy pisali, że redukcja pancerza jest zbyt mała (pamiętne umieranie na lisach). System run został oparty o opinie większości magów, którzy nie chcieli tracić czasu na ich robienie oraz chcieli, by z czasem biło się więcej. System sakiewek, z których wychodzi się na zero również powstał na podstawie opinii Graczy, którzy uważali, że zdobywanie pieniędzy jest zbyt trudne. Bonusy w zestawach też są tak proste do zdobycia ze względu na Państwa propozycje zmniejszania liczby bonusów w danym typie klejnotu i definiowania z góry za co odpowiadają. System antykick również powstał ze względu na Państwa opinie i jest najlepszym jaki można zaoferować na tym kliencie, proponowany by potwory nie atakowały uchroniłby co najwyżej rycerzy, gdyż jego aktywacja zajmowałaby przynajmniej 10 sekund o czym osoby, które go testowały za czasów Pana Drakonna na otwartych testach doskonale wiedzą.

Tak wygląda tworzenie projektu na podstawie opinii Graczy, wprowadzane są te elementy, które są wyborem większości pomimo, że zna się ich negatywne skutki.

Podsumowując: gdyby pozostałe propozycje (które popiera większość) z tego działu zostały wprowadzone, wbicie 200 poziomu zajęłoby osobie z dużą liczbą talarów niecały tydzień.

Taco
07-01-16, 02:13
Co do leczenia i dmg duchownego: nie czytałem reszty postów, ale stwierdzam, że jako 80~ woj duch / ele leczyłem się zbyt mocno - nie używałem żadnych mikstur leczących na górskich lurując po 2-4.
Bądź co bądź - nerf na leczenie powinien równać się buffem dmgu.

Kennis
07-01-16, 02:37
zmiejszyc dmg o połowe i wprowadzić żeby lvl jednak cos dawal + dodac
ciekawszy system wnęk który juz proponowałem ale został odrzucony jednak przytocze go tutaj.
Ogolnie jest duzo dostepnych bonusow z kamyczkow typu szmaragdy rubiny moja propozycja jest taka zeby byl inny bonus zaleznie na jaki ekwipunek wrzucimy np.rubin dobrej jakosci jak damy na zbroje da nam hp jak damy na helm da nam obrazenia od ognia jak damy na legi da nam iles tam walki 1h jak damy na buty i tu mogby byc nowy bonus typu regen hp
Zapytacie po co tak mysle ze fajnie by bylo miec swiety set all z 3 wnekami
Obrona: +2% Siła: -2% Pancerz: +2% Ochrona przed mrokiem: +4% i gratis
z zbroi 5% max hp
z helmu 4% wiecej zadajemy dmg z ognia
z legów mamy o 4 wiecej walki 1h
i z butow mamy wiekszy hp regen o 3 na sec
oczywiscie mozna by bylo tez bonusy mieszac uwazam ze w ten sposob powstaly by ciekawsze sety dla kazdej profesji bo kazdy by sie skupil na tym co potrzebuje i wtedy by nie bylo setów po 20% wtedy bylo by mniejsze dmg i ciekawsze kombinacje setów

szymongal
07-01-16, 07:39
zmiejszyc dmg o połowe i wprowadzić żeby lvl jednak cos dawal + dodac
ciekawszy system wnęk który juz proponowałem ale został odrzucony jednak przytocze go tutaj.
Ogolnie jest duzo dostepnych bonusow z kamyczkow typu szmaragdy rubiny moja propozycja jest taka zeby byl inny bonus zaleznie na jaki ekwipunek wrzucimy np.rubin dobrej jakosci jak damy na zbroje da nam hp jak damy na helm da nam obrazenia od ognia jak damy na legi da nam iles tam walki 1h jak damy na buty i tu mogby byc nowy bonus typu regen hp
Zapytacie po co tak mysle ze fajnie by bylo miec swiety set all z 3 wnekami
Obrona: +2% Siła: -2% Pancerz: +2% Ochrona przed mrokiem: +4% i gratis
z zbroi 5% max hp
z helmu 4% wiecej zadajemy dmg z ognia
z legów mamy o 4 wiecej walki 1h
i z butow mamy wiekszy hp regen o 3 na sec
oczywiscie mozna by bylo tez bonusy mieszac uwazam ze w ten sposob powstaly by ciekawsze sety dla kazdej profesji bo kazdy by sie skupil na tym co potrzebuje i wtedy by nie bylo setów po 20% wtedy bylo by mniejsze dmg i ciekawsze kombinacje setów

Szczerze jakoś nie widze takiego rozwiązania :/ Masz wszystkiego mało, wiec w sumie nic nie masz. Bonusy w granicach do 10% Są mało odczuwalne.
Może teraz zrobienie setu nie jest bardzo trudne, ale jeżeli lvl nie wpływa bezpośrednio na dmg, to chociaż sety wyróżniają graczy z wysokimi poziomami.
Leczenie duchownego na rozdanych pnach jest takie duże chyba dlatego, że ten czynnik również nie zwiększa sie z lvl, wiec już po rozdaniu mawrt na low lvlu sa to duże wartości, dostosowane do wyższych poziomów.
Jeżeli by to zmienić, na powiedzmy 200+ lvl, byłby płacz że duchowny leczy się niewiele mniej o narkomanów.
Dostajesz hape tawis rycerzem, ale i taki biegasz na uhach, bo masz słabe leczenie nawet na low lvl

LukaszNiesforny
07-01-16, 08:10
Ad1) ja bym szedł bardziej w kierunku ew. Oslabienia nekro, bądź dodaniem większej ilości itemow na odpornosci... ringi, jakieś ciekawe tarcze dla magów lub dodanie wnęk w tarczach przy czym byłaby mozliwosc wbicia tylko na obronę.
Ad2) o zwiadzie sie nie wypowiem, ale jesli to prawda to popieram
Ad3) z bombami dobry i sensowny pomysl

Dodam ze jestem za tym by to wszystko uzależnić trochę od lvla i żadnych resetow, na co to komu xd

makmej
07-01-16, 10:35
Zmniejszyć dmg w pvp do 30% :) No i mamy rozwiązanie.

Rebella
07-01-16, 11:52
Eeeee... Jak zmniejszymy 10-15% duchowi leczenia to co mu zostanie... Duchowny ma sie k*rwa leczyć. Jak mu to zabierzesz to będzie jak zwykły mag który może sobie bić ze światła więcej niż inne subprofy.
Bomby dobry pomysł niby ale wtedy szkoda ich robić moim zdaniem. Może zamiast 100%-50% zrobić 100%-75%.
No, to tyle. Elo ! :D

sokon12
07-01-16, 12:53
zmniejszyc dmg magow nekro alch z sd w PVP w mobki niech sobie nakurwiaja nawet po 5 k

Noratl
07-01-16, 13:45
Co wy się macie do tych bomb, 9kratek to nie tylko zaleta, ale w większości przypadków wada.

Xeneox
07-01-16, 15:16
Zrobić 30% DMG w pvp i będzie dobrze

sebastianix
07-01-16, 15:21
Zrobić 30% DMG w pvp i będzie dobrze

Z jednej strony masz racje, z drugiej strony, rycerz byłby niezniszczalny. Jak dla mnie trzeba osłabić wytrzymałość rycerzy, w szczegolnosci nekro.

Fakt, sety ro****aly caly system, gdyż są oparte na %, a nie na konretnych wartościach. Bez sensu jest teraz set dający dysta lub mglvl. Wszyscy robią % dmg, albo redukcje. Według mnie sety powinny dawać skile, a nie procentowy dmg.

sokoskiiii
07-01-16, 15:39
Zmniejszyć dmg w pvp do 30% :) No i mamy rozwiązanie.


bylo by dobre ale przy okazji nerf dla rycerza bo by byl zbyt tank oraz nerf wysysania many.Mysle ze by bylo lepiej.

pawello13
07-01-16, 16:41
a jakby set z bonusami był w jakiś sposób mnozony przez level ?

ezzak
07-01-16, 17:57
@Altrel

Nie ulepszyliście zwiadowców, zmieniliście mechanikę obrażeń i naprawiliście błąd dotyczący naliczania bonusów do obrażeń.

System sakiewek wychodzących na zero - na zero, ale dla kogo, przecież 100 poziom i 200 to różnica w obrażeniach, a sakiewki te same.

Mag bijący solo takie, a nie inne potwory - przypomnę Mervakisowi jak napisałem, "ty durniu teraz robi się duże expy z SD, a jak odblokujecie pociski to będzie to samo, tylko, że z pocisków." Można sobie kliknąć w stream Azury, który strzela w demony po 1800 z różdżki + pocisku właśnie teraz.

Nowy system run - spoko, tylko czemu przy okazji nowego rozwiązania zwiększono DMG magów o kilka %, a jak je wymaxują będzie to jakieś 20%+

I proponowane zmiany, o których chyba już pisałem:

Runy - zamiast zwykłego zwiększenia obrażeń o 15% w przypadku naładowania pocisku/gfb niech on podpala/zatruwa przeciwnika na X czasu, zadając Y dmg co Z sekund, gdzie X i Z zależne od poziomu magicznego, Y zależne od obrażeń zadanych pociskiem/gfb.

Zwiadowcy - po naprawieniu błędów nie wymagają zmian

Sakiewki - nie trzeba zmniejszać sakiewek, tylko obrażenia

Klejnoty - Niech wciąż pokazują jaki bonus zostanie dodany, ale wszystkie bonusy dotyczące zadawania i redukcji obrażeń powinny zostać podzielone przez 2. 12%/18% to już nie tyle co 24%/36%, a sam set nie powinien zwiększać możliwości postaci o 1/4, 1/3.

CySiO
07-01-16, 18:02
@Altrel
Panie Altrelu, ja domagałem się wzmocnień zwiadowcy pod kątem zbalansowania do innych profesji lub (jak było w przypadku proporcji zasięgu do obrażeń) wygodniejszej gry i możliwości expienia na czarnoksiężnikach. I jestem pewien, że 75% graczy wolałaby rozgrywkę sprzed "tabelek", które spowodowała miliony doświadczenia na godzine, przeżywalność rycerzy, którzy są tak trudni do zabicia bez runy absorbcji many, która została wprowadzona niedawno. A talary to zarabia się chyba łatwiej niż przed zmianami. Takie jest moje zdanie i sądzę, że większość ludzi grających tu (nie tylko dla lvl i talarów) się z tym zgodzi. Bo z serwera RPG stał się serwer ORSHABAAL.

Altrel
07-01-16, 18:19
Nie ulepszyliście zwiadowców, zmieniliście mechanikę obrażeń i naprawiliście błąd dotyczący naliczania bonusów do obrażeń.

Zmniejszenie kar prędkości za obciążenie.
Zmniejszenie wagi amunicji.
Zwiększenie ataku bełtów.
Zwiększenie redukcji pancerzem.
Zwiększenie szybkości wystrzeliwania bełtów.
Zmniejszenie poboru many za 'hape odes kpiro'.

Tyle przychodzi mi do głowy od razu, zmian wzmacniających zwiadowcę było najwięcej, jest to niepodważalny fakt. Obrażenia magów wynikają tylko i wyłącznie z bonusów w zestawach, nie z odblokowywania czegokolwiek, zmiana polegała na bardziej liniowym wzroście obrażeń w dwóch zdefiniowanych przedziałach poziomów magii, a widoczna jest po 190 poziomie magii.

corkarypto
07-01-16, 18:22
Z jednej strony masz racje, z drugiej strony, rycerz byłby niezniszczalny. Jak dla mnie trzeba osłabić wytrzymałość rycerzy, w szczegolnosci nekro.

Fakt, sety ro****aly caly system, gdyż są oparte na %, a nie na konretnych wartościach. Bez sensu jest teraz set dający dysta lub mglvl. Wszyscy robią % dmg, albo redukcje. Według mnie sety powinny dawać skile, a nie procentowy dmg.

Jak to Sis napisał te % robią zajebisty rozpierdol usunąć je i dać tylko sety z skillami. Wydaje mi się że 30% w pvp może uratować sprawę Altrel czy wy tego nie widzicie że kompletnie się pogubiliście? gra jest totalnie nie do przyjęcia dobrze że arczi ani gwander nie streamują bo jak by ludzie zobaczyli że nawala się w potwory po 3k... a co ja się będę i tak macie nas w dupie

Trixis
07-01-16, 18:25
Dokladnie orshabaall jak ta lala . Trąbie o tym od restartu gdzie powiedzmy 3 dziki rozwalaly 15 osob bo rozdali sobie pny a inni tego nie zrobili, to jest smieszne.
Gdzie tu balans jak 180 magiem duchownym padam od 3 osób.

Czasy gdzie biła się Nowa Era vs Collegium to czasy najlepszego balansu w historii altarona, brakowało tam poprawić kilka drobnych kwesti i bylo by jak ta lala, nikt nie płakał ,ze cos jest nie zbalansowane prócz tapen tawisa (który do dziś jest śmieszny u zwiadowcy) i tego ,ze nekro powinni bić z sd po jakies 500-600 a nie tak jak jest to teraz po 1k.
Nie wiem kto sobie taki dmg wymyślił bo napewno nikt z normalnych graczy nie proponował tego ,by biło się sd po 1k leczy by je wzmocniono a wy zaczeliscie mega cudować . Na moje to powinny być mocniejsze bonusy w setach, a w wnękach BARDZO RZADKO powino wbijać się 2% bonusy

I MOZE WKONCU ZAPROPONUJECIE GRACZĄ WSPÓŁPRACĘ I ZAPROSICIE ICH NA TEST SERWER BY RAZEM ZBUDOWAĆ TĄ GRĘ ? Wkońcu graczy jest bardzo dużo i wielu z nich ma ciekawe pomysły i przede wszystkim GRAJĄ W TĄ GRĘ i spędzają przy niej BARDZO DUZO CZASU

nevonsky
07-01-16, 18:28
ustawic 25% dmg w pvp, rycerz nadal bedzie smiertelny jezeli chociaz 2 magow bedzie wysysac mane

Altrel
07-01-16, 18:34
Wydaje mi się że 30% w pvp może uratować sprawę Altrel czy wy tego nie widzicie że kompletnie się pogubiliście?

Rozumiem, że znów chce Pan na forum tematy o nieśmiertelnych wojownikach, kolejne osłabienie ich obrony, kolejne tematy, że bossy są niezbalansowane i zabijają go na 1 uderzenie, porzucenie tej profesji przez aktualnych wojowników jednoręcznych, tematy o tym, że na serwerze nie ma blokerów i by wzmocnić wojowników jednoręcznych, przejęcie ich roli przez wysokopoziomowych zwiadowców duchownych, a na końcu powrót do punktu wyjścia.

Jak już pisałem proszę przejrzeć co było wprowadzane i dlaczego. Gra jest tworzona dla większości Graczy, pisaliśmy o tym na samym początku, gdy pojawiliśmy się w projekcie.

Adam110
07-01-16, 18:38
kiedy updejt

nevonsky
07-01-16, 18:50
Expić nie mogą to puacza na forum śmieszne jak mieli "dominando" to nic o balansie nie pisali

ty jak nie mogles expic, to lizales nam dupe XD

Trixis
07-01-16, 19:10
ta ,tak lizales Luffiemu ,ze cały czas zadowolony chodził dzięki tobie .
Jeśli uważasz, że na Altaronie mamy balans to jesteś:idiota:
Dlaczego 180 mag nekro alchemik ma expic , zarabiać , napierdalać o 4x więcej od duchownych stojąc tak samo długo jak i oni :D

mikeleplacido
07-01-16, 19:37
@up
W moim osobistym odczuciu mag duchowny 'przeznaczony jest' do gry drużynowej, nigdy nie będzie bić tyle co nekromanta, bo lecząc się kilka razy mocniej i bijąc tyle samo zepchnąłby nekro na bok i sprawilby, że profesja nekromanty stałaby się bezużyteczna. Zarabiać i expić można chociażby przy współdzieleniu expa, tyle że właśnie w drużynie.
Myślę jednak, że można by rzeczywiście zmniejszyć trochę obrażenia maga nekromanty, ale tylko w miksach subprofesji (nekro-ele, nekro-alch).

@down
Nie, mówię tylko, że duch jest typowo od leczenia, nekro od bicia i tyle. Nekro bije 2-3x więcej, duch leczy się 3-4x więcej, jeśli zwiększymy dmg ducha to nekro będą płakać na forum, że duch bije za dużo, nawet jeśli osłabimy jego leczenie. Z resztą to tylko moja opinia.

Trixis
07-01-16, 20:10
Czy ja mowie ,ze mam bić tak samo jak nekro ?

Catthon
07-01-16, 20:29
Co by się nie działo w tej grze, to te same osoby będą marudzić na obecną sytuację.

Jak gra się ciężko, to krzyczycie by poprawić sytuację.
Jak nerfią profesje, to krzyczycie że skandal i nikt się na to nie przygotował.
Jak zwiększa się koszt many, to jest lament, że nikogo nie stać na expienie.
Jak leci za dużo kasy to lament, że nie ma co robić z talarami.

Gdy zaś administracja realizuje budowę gry w oparciu o własne plany, to krzyczycie, że się nie znają i robią grę pod siebie.

Fajnie by było, gdyby administracja po prostu przestała brać pod uwagę takie dyskusje na forum, bo są tylko demotywujące i wprowadzają zamęt.

Może jakaś sensowna rada starszych zbudowana z co bardziej rozgarniętych graczy z właściwą perspektywą i dystansem, która by obradowała nad kolejnymi zmianami rozwiązałaby sprawę. Ot, taka lepiej zweryfikowana i trochę szersza grupa wybrańców, która weryfikuje pomysły i obraduje nad nimi solidnie.

To, że administracja jest tak blisko graczy (zupełnie inaczej niż w innych podobnych grach, gdzie trzeba się nieźle namęczyć by dotrzeć do Twórców) ma swoje wady i zalety. Póki co prawda jest taka, że zawsze znajdą się gracze, którzy będą marudzili na każdą zmianę. Nawet jak jedni ją wspierają i sami ją proponowali, to drudzy będą gnoić.

corkarypto
07-01-16, 20:58
Co by się nie działo w tej grze, to te same osoby będą marudzić na obecną sytuację.

Jak gra się ciężko, to krzyczycie by poprawić sytuację.
Jak nerfią profesje, to krzyczycie że skandal i nikt się na to nie przygotował.
Jak zwiększa się koszt many, to jest lament, że nikogo nie stać na expienie.
Jak leci za dużo kasy to lament, że nie ma co robić z talarami.

Gdy zaś administracja realizuje budowę gry w oparciu o własne plany, to krzyczycie, że się nie znają i robią grę pod siebie.

Fajnie by było, gdyby administracja po prostu przestała brać pod uwagę takie dyskusje na forum, bo są tylko demotywujące i wprowadzają zamęt.

Może jakaś sensowna rada starszych zbudowana z co bardziej rozgarniętych graczy z właściwą perspektywą i dystansem, która by obradowała nad kolejnymi zmianami rozwiązałaby sprawę. Ot, taka lepiej zweryfikowana i trochę szersza grupa wybrańców, która weryfikuje pomysły i obraduje nad nimi solidnie.

To, że administracja jest tak blisko graczy (zupełnie inaczej niż w innych podobnych grach, gdzie trzeba się nieźle namęczyć by dotrzeć do Twórców) ma swoje wady i zalety. Póki co prawda jest taka, że zawsze znajdą się gracze, którzy będą marudzili na każdą zmianę. Nawet jak jedni ją wspierają i sami ją proponowali, to drudzy będą gnoić.

Catthon mówisz o nas jak o jakimś bydle że gracze sro gracze tamto. Jak widać jesteśmy testerami tego produktu który rozwija się mozolnym tempem. A ja to widzę tak, administracja robi łatki metodą chybił trafił bez jakiś głębszych przemyśleń jeśli wyjdzie spoko to spoko, jeśli coś do dupy to nie rozumiemy założeń gry a koniec końców zostaje to zmienione po jakimś czasie tylko po cichu. Po co było pisać skrypt Wolanda na skup runek jak za jakiś czas został zmieniony system run? zastanów się, ja chciałbym zobaczyć wasz plan rozwoju Altaronu jeśli w ogóle taki istnieje. Z autopsji widzę że to jest robione wszystko jako tako, byle coś było robione bez żadnych analizy co będzie za X czasu. Teraz jesteśmy w miejscu gdzie powstały sety które dają chore wartości do obrony/ataku no i jest to zgłaszane. Wcześniej też były podobne tematy że tabelka jest zła w połączeniu z setami obecnie otrzymaliśmy patologie. Jeśli uważasz że hity w człowieka 1k + kostur jest spoko to nie mamy o czym rozmawiać.

@edit: Wpuście serwer pvp na testa pobijemy się przez kilka dni potestujemy wyciągniecie wnioski jak to ma wyglądać.

ezzak
07-01-16, 21:01
Zmniejszenie kar prędkości za obciążenie.
Zmniejszenie wagi amunicji.

Rzeczywiście, było. W końcu małe lvle z małym udźwigiem mogą sobie poexpić dłużej niż kilkanaście minut, wysokie wciąż pchają plecak na refill.


Zwiększenie ataku bełtów.

Raczej dopasowanie ich ataku do nowej mechaniki


Zwiększenie redukcji pancerzem.

Tak samo jak innym klasom

Zwiększenie szybkości wystrzeliwania bełtów.

Niemal brak wpływu na DPS, cooldown na czary przecież taki sam, tylko szybciej strzelają.

Zmniejszenie poboru many za 'hape odes kpiro'.

ok, było

Tyle przychodzi mi do głowy od razu, zmian wzmacniających zwiadowcę było najwięcej, jest to niepodważalny fakt. Obrażenia magów wynikają tylko i wyłącznie z bonusów w zestawach, nie z odblokowywania czegokolwiek, zmiana polegała na bardziej liniowym wzroście obrażeń w dwóch zdefiniowanych przedziałach poziomów magii, a widoczna jest po 190 poziomie magii.


Magowie mieli przy resecie odblokowany wzrost DMG z pocisków mroku/żywiołowych. Później przyspieszony wzrost DMG z pocisków SD. Później wysokie sety na DMG, które u nich odbiły się najmocniej, bo są największymi DMG dealerami. Później dodano nowe runy, które są mocniejsze już od momentu ulepszenia na mistrzowską, i stają się coraz silniejsze.

Trixis
07-01-16, 21:06
@Mrokuł
to oznacza to, że on sam nie wiesz czego chcesz (nie wiem czy brać go pod jakiegoś administratora czy nie ) bo w sumie kij wie kim jestes. Lanie mleka byle by przedstawić jakieś zjebane argumenty i myśleć ,ze wszystko jest spoko . Gościu przedstaw jakieś normalne i realne argumenty a nie np :
-kiedys chcieliscie by bylo to zmienione
-zrobilismy tak jak chcieliscie
Gunwo prawda tak naprawde nie wiecie jak to zrobić a jesteście zbyt zadumani w sobie by sięgnąć graczy o radę:zły4:

Zjebane jest też to ,ze jakiś 60 poziom z time ringiem dogadnia 180 bez, masakra . W ogóle ten caly system low capa i kombinowanie to tez jakieś nie porozumienie . Max speed ? Kto takie rzeczy wymyśla w ogóle

CySiO
07-01-16, 21:20
Napiszę tak, jestem za tym, by do testa miało dostęp więcej osób. Ale osoby grające aktywnie i takie które mają swój team nie powinny mieć dostępu do questów i nowych map. Tylko i wyłącznie mechanika gry/pvp/expienie. 0 sekretów, 0 nowych qustów, 0 nowych map i stworów.

Catthon
08-01-16, 01:43
@Mrokuł
to oznacza to, że on sam nie wiesz czego chcesz (nie wiem czy brać go pod jakiegoś administratora czy nie ) bo w sumie kij wie kim jestes. Lanie mleka byle by przedstawić jakieś zjebane argumenty i myśleć ,ze wszystko jest spoko . Gościu przedstaw jakieś normalne i realne argumenty a nie np :
-kiedys chcieliscie by bylo to zmienione
-zrobilismy tak jak chcieliscie
Gunwo prawda tak naprawde nie wiecie jak to zrobić a jesteście zbyt zadumani w sobie by sięgnąć graczy o radę:zły4:

Zjebane jest też to ,ze jakiś 60 poziom z time ringiem dogadnia 180 bez, masakra . W ogóle ten cały system low capa i kombinowanie to tez jakieś nie porozumienie . Max speed ? Kto takie rzeczy wymyśla w ogóle

Ja jestem zwyczajnym graczem z odrobiną dystansu, dlatego mogę pisać to co myślę. Nie uważam, że wszystko jest spoko. Uważam jednak, że hipokryzją jest Twoje marudzenie na grę, o której nigdy nie mówisz nic dobrego i tylko rujnujesz ją swoim destruktywnym zachowaniem.

@Proszo
Niektórych tak. To jednak raczej niechlubne wyjątki.

Jest plan na tę grę, ale administracja stara się też graczy słuchać. Dlatego kiedy chcieli kupować runy, to zostało im to w końcu umożliwione. Potem ktoś wymyślił (lub udało się wprowadzić) nowy system run i zastąpił on tamten, prowizoryczny. Moim zdaniem jest 10 razy lepszy, choć oczywiście nie bez wad.

W temacie pvp się nie wypowiadam, bo mnie to już nie dotyczy.

Trixis
08-01-16, 09:25
Ja jestem zwyczajnym graczem z odrobiną dystansu, dlatego mogę pisać to co myślę. Nie uważam, że wszystko jest spoko. Uważam jednak, że hipokryzją jest Twoje marudzenie na grę, o której nigdy nie mówisz nic dobrego i tylko rujnujesz ją swoim destruktywnym zachowaniem.

@Proszo
Niektórych tak. To jednak raczej niechlubne wyjątki.

Jest plan na tę grę, ale administracja stara się też graczy słuchać. Dlatego kiedy chcieli kupować runy, to zostało im to w końcu umożliwione. Potem ktoś wymyślił (lub udało się wprowadzić) nowy system run i zastąpił on tamten, prowizoryczny. Moim zdaniem jest 10 razy lepszy, choć oczywiście nie bez wad.

W temacie pvp się nie wypowiadam, bo mnie to już nie dotyczy.
To nie jest marudzenie ,coś jest chujowe dlatego trzeba by coś z tym zrobić. Problemy zaczeły się gdy powstały pierwsze 3 wnękowe sety na dmg. Już wtedy Luffy bił z rago tote po 1400 w ludzi . Administracja niby ogląda wojny to powinna wszystko widzieć gi działać.
Mówisz ,że ciągle narzekam ale jak coś jest chu###e to trzeba
A jak ja mam ją chwalić ??? Co mam zrobić temat na forum ,że pochwalam to i to ?
Pomyśl trochę ,w ogóle ze mną nie rozmawiasz a mówisz, że potrafię tylko krytykować


Widzisz, temat założyłem 2 dni temu i już poleciał nerf na leczenie . Co z tego jak dalej będzie się zabijać ludzi w 3 osoby? Twoje argumenty są tak słabe, czekaj czekaj ty w ogóle ich nie masz . Jeśli mówisz, że dla ciebe też wszystko nie jest ok to napisz jak to powino według ciebie wyglądać a nie krytykujesz innych !!!

Catthon
08-01-16, 09:46
Dodanie zaliczania bossów elementalistów w drużynie.
OCHHH JA PIERDOLE SUPER !!! Kiedyś jak o tym pisałem to było xx argumentów przeciw , ale się zmieniacie

Dobrze, ale odrzućmy destrukcyjną retorykę.
Czy zrobienie seta 3 wnękowego w całości na mrok nie jest wystarczająco trudne i nie powinno być nagradzane naprawdę mocnym kopem dla postaci? Ile takich setów macie na pvp? Czy gracza w dowolnym secie rzeczywiście NIE DA SIĘ zabić, nawet mając masę?

Kennis
08-01-16, 09:54
poprostu trzeba zrobic by server pvp byl robiony przez administracje z niskim expem bez resetu, a server pvp byl robiony przez graczy z pol rocznymi edycjami i exp stagem ze 100 lvl wbija sie szybko a pozniej wolniej sie expa zeby byl to server typowo do bicia sie

Kr92
08-01-16, 10:01
Sety 3w na dmg mroku są 2 i to niepełne (po prawie roku servera!). W trakcie akcji mimo to lepiej założyć zestaw na odporność, odchodzi nam te 30%~ ataku, + osoba która mnie bije zakładam, że też lata w zestawie na obronę, a ja redukuję jej atak o kolejne 30%~. Zostaje kula z sd 400, a nie 1k o którym mowa.
Jeżeli ktoś ma problem ze zrobieniem przynajmiej 2w zestawu na odporność od mroku niech stąd idzie.

Reasumując, DMG neco maga w pvp wynosi już teraz 400-600, a nie 1k. Jeżeli nie stawiacie oporu to nie dziwo, że ludzie przekładają zestawy na dmg i was wymiatają.
Płacze i tematy o balans dziwnym trafem pojawiają się zawsze ze strony ekipy która przegrywa i próbuje zrzucić swoją nieudolność na system. To takie Polskie!

szymongal
08-01-16, 10:01
Aktualnie trzeba wybrać(przynajmniej magiem) czy ubrać set na dmg i padać jak kapeć, czy jednak brać obrone i śmiać sie ze swoich hitów w pvp :D
Wg. mnie sety spełniają swoją rolę, dzieki nim postacie sie od siebie różnią. Bez nich każdy mag byłby taki sam, bo skillowanie mlvla nie ma sensu. Teraz przynajmniej wydając te talary na eq widać tego sens i chyba to nie jest rozwiazania problemu pvp tylko droga na skróty

Trixis
08-01-16, 10:09
Dobrze, ale odrzućmy destrukcyjną retorykę.
Czy zrobienie seta 3 wnękowego w całości na mrok nie jest wystarczająco trudne i nie powinno być nagradzane naprawdę mocnym kopem dla postaci? Ile takich setów macie na pvp? Czy gracza w dowolnym secie rzeczywiście NIE DA SIĘ zabić, nawet mając masę?
Sety są napewno 2 ,może 3 . Lecz nawet z setem 2w bije się bardzo mocno . 3 nekrusów zabija easy 180 magów ,nie tak dawno ekipą woj duchowny, mag duchowny i 2 nekrusów zabiliśmy 180 palka w niecałe 5 sekund po zobaczeniu go na ekranie ehh. Chodzi mi tu głównie o to ,że gra jest śmieszna pod względem tego, że za łatwo się pada . Akcje są dobre lecz co z tego jak trwają krótko :-S. Może poprostu zmienić hity w pvp nekrusów i alchemików z bomb? Nie wiem cz to jest w ogóle możliwe by inne profy pozostały tak jak są , a nekro zostali zmienieni ( tylko w pvp oczywiście)

LukaszNiesforny
08-01-16, 10:13
Fakt faktem za łatwo sie pada, może rzeczywiście ogólna redukcja hitów w pvp by cos dala, albo w ogóle całkowita redukcja hitow chociaz o te 10%, bo chyba niektórzy narzekali ze sie za łatwo expi xd

Kr92
08-01-16, 10:14
Może poprostu zmienić hity w pvp nekrusów i alchemików z bomb? Nie wiem cz to jest w ogóle możliwe by inne profy pozostały tak jak są , a nekro zostali zmienieni ( tylko w pvp oczywiście)

Polecam zestaw na odporność, wtedy zdecydowanie hity nekrusów w pvp zostaną zmienione ;|

Trixis
08-01-16, 10:25
Polecam zestaw na odporność, wtedy zdecydowanie hity nekrusów w pvp zostaną zmienione ;|


Arczi myślisz, że nie mam takiego seta? Mam a i tak padam od 3-4 nekro bo taki gwander i ty bijecie mnie po 1,4k więc brakuje 500 hp i padam w kilka sekund. Nikt mi nie powie ,że jest dobrze jak nie jest . Nie jest to płacz, ja w przeciwieństwie do Ciebie nie mam takiego ciśnienia na grę by pakać o dmg tylko dlatego ,że przegrywam wojnę . Chodzi tutaj o poprawienia tego co dzieje się na wojnach . Zrobiłeś sobie 3w set , zabijasz 150 lvle solo i jest okej tak?
Na wojnach liczy się tylko speed i mocne uderzenie . Na otwartej nawet mw sie nie strzela bo akcja kończy się zanim one znikną :-D to jest spoko tak? Spoko jest też to ,że ja tym duchownym stoję tyle co nekro a bije o 4x słabiej i wysysam śmieszną mane ,która nadaje się tylko wtedy gdy trzeba zabić kogoś na spam.
Żałuje ,że gram magiem duchem a nie nekro ,kiedyś był bardzo solidny w pvp a teraz może nekrusowi jedynie wyssać bąka z dupy!

Kr92
08-01-16, 10:35
Myślę, że masz zestaw na hp i liczysz, że da ci nieśmiertelność. Gwander i ja mamy praktycznie finalne wersje postaci, a zabijamy ledwo rozwinięte. W walce za jakiś czas nie będzie tak kolorowo, kiedy każdy walczący będzie dobrze przygotowany do walki,a nie bez dobrego zestawu, manasów czy nawet głupiego uha w przypadku nekro. Solo nie zabiję duchownego który przynajmiej z hape tawisem nie zamula, nawet w zestawie z którego biję po "1k", Maślak potwierdzi.
Zabiję typa który wrzucił sobie aurę na mrok bo chciał być koksem, a później płacz, że nie dał rady się wyleczyć (oczywiście hape tawisem)

Trixis
08-01-16, 10:49
To najwidoczniej chuja wiesz o tym jaki mam setbo ten co miałem zamieniłem na set do mroku. . Bijesz mnie po. ~700 z sd a gdybym tego nie miał bił byś mnie po 850+. tutaj to już nawet o sety nie chodzi . Chodzi o ne orshabalowe hity w ludzi ,które nawet na vesti.pl są słabsze , czaisz?

Tak zachwalasz te sety ,że nawet nie widzisz czy ktoś go ma czy nie haha co gość
P.S jak zbijałeś mnie w sylwestra to miałem przy sobie jedynie set na wode ,więc czasem mi tamtej sytuacji nie wypominaj

corkarypto
08-01-16, 11:03
Jak dla mnie sety powinny być dodatkiem do gry a nie "must have" aby powalczyć. W końcu to PVP a nie EQVEQ. Ktoś kto ma porobione sety jest koxem dlatego że go ma a nie dlatego że ogarnia to jest chore w tym systemie.

Trixis
08-01-16, 11:05
Jak dla mnie sety powinny być dodatkiem do gry a nie "must have" aby powalczyć. W końcu to PVP a nie EQVEQ. Ktoś kto ma porobione sety jest koxem dlatego że go ma a nie dlatego że ogarnia to jest chore w tym systemie.

Agree skil się chowie

Kr92
08-01-16, 11:08
Faktem jest i powtarzam to już dłuższy czas, że wartości bonusów czy to z tabelki czy to w zestawach nie mogą być tak duże (max 10-15% różnicy).
Właśnie to powoduje, że jedne profesje są super grywalne, a inne kompletnie.
W mojej opinii do dobrego balansu potrzebny jest mały rozrzut, żeby profesje to był tylko miły dodatek do naszej ulubionej kombinacji.

Ale jak to się mówi, jak się nie ma co się lubi to się lubi to co ma, a dobry zestaw teraz to podstawa. Grubsze zmiany czy to w tabelkach czy to w zestawach to nie jest rzecz na teraz i do zrobienia na hurra bo nie wyjdzie z tego nic dobrego, po raz kolejny...

CySiO
08-01-16, 11:17
A ja powtórzę n-ty raz, oddajcie stare sety z hp i skillami + zmieńcie dodatkowe % z subprofesji. Pvp odżyję.

Trixis
08-01-16, 11:17
Faktem jest i powtarzam to już dłuższy czas, że wartości bonusów czy to z tabelki czy to w zestawach nie mogą być tak duże (max 10-15% różnicy).
Właśnie to powoduje, że jedne profesje są super grywalne, a inne kompletnie.
W mojej opinii do dobrego balansu potrzebny jest mały rozrzut, żeby profesje to był tylko miły dodatek do naszej ulubionej kombinacji.

Ale jak to się mówi, jak się nie ma co się lubi to się lubi to co ma, a dobry zestaw teraz to podstawa. Grubsze zmiany czy to w tabelkach czy to w zestawach to nie jest rzecz na teraz i do zrobienia na hurra bo nie wyjdzie z tego nic dobrego, po raz kolejny...

Oho , czyli też Twoim zdaniem nie jest dobrze. Administracja mówiła ,że ich priorytetem jest zrobienie balansu . To na co w takim razie czekać , każdy wie, że sam Mervakis tego nie ogarnnie bo zajeło by mu to 2 lata . Weźcie jakiś casting na testerów ,zróbcie to razem a nie zamykacie się w swojej małej ekipie i robicie to żółwim tempem. Wyjdzie lepiej

corkarypto
08-01-16, 11:34
Faktem jest i powtarzam to już dłuższy czas, że wartości bonusów czy to z tabelki czy to w zestawach nie mogą być tak duże (max 10-15% różnicy).
Właśnie to powoduje, że jedne profesje są super grywalne, a inne kompletnie.
W mojej opinii do dobrego balansu potrzebny jest mały rozrzut, żeby profesje to był tylko miły dodatek do naszej ulubionej kombinacji.

Ale jak to się mówi, jak się nie ma co się lubi to się lubi to co ma, a dobry zestaw teraz to podstawa. Grubsze zmiany czy to w tabelkach czy to w zestawach to nie jest rzecz na teraz i do zrobienia na hurra bo nie wyjdzie z tego nic dobrego, po raz kolejny...

To może zrobić tak by te % bonusu w setach nie miały wpływu na pvp, tylko te co dają skilla. % bonusy działały by tylko na potworki. Jak ktoś chce robić 3kk expa to robi sobie set na mrok. I ten sam set nie robiłby rozpierduchy w pvp.

Pytanie czy to jest możliwe ?

Kennis
08-01-16, 13:34
a jak by zrobic 2x wiekszy exaust na sd/bomby pomogło by to coś??

szymongal
08-01-16, 14:21
Wtedy bys miał 4 tury na leczenie zanisz poleci kolejna buła.
Albo padniesz na perfekt combo albo wgle

nevonsky
08-01-16, 15:12
dobry patch, teraz 3 osoby zabija ducha ele rycka XD

Trixis
08-01-16, 15:34
Ta ele rycek jest teraz tak słaby jak soraka pod ad .
Jak juz nerficie leczenie to razem z dmg . Eh nie mam już na to głowy

mario
08-01-16, 22:23
Ta ele rycek jest teraz tak słaby jak soraka pod ad .
Jak juz nerficie leczenie to razem z dmg . Eh nie mam już na to głowy

Chyba exo nie pamiętasz tych czasów z ad soraka która rzucała bananami jak szalona xd

8741531
08-01-16, 22:56
To może i ja się wypowiem. Otóż chcę porównać po dzisiejszych zmianach profesje zwiadowcy nekromanty alchemika do maga nekromanty alchemika.

Wybierając tą profesję miałem na uwadze to, że będę w stanie na pewno wiecej wytrzymać od maga i mniej wiecej moje hity będą takie średnie. I owszem tak właśnie było do czasu tej, dzisiejszej zmiany.
Z założenia zwiadowcą powinienem być bardziej nie do zabicia a co się stało? Okazało się że magiem można być nie do zabicia.
Ja zwiadem aby się dużo leczyć musiałem poświęcić BARDZO dużo czasu aby wbić alchemię następnie rozdać PNY i dopiero w końcu móc zrobić dobre mikstury i sie nimi posługiwać. A mag od tak przychodzi, bierze w dłoń mistrzowskiego ucha bez jakiego kolwiek kombinowania automatycznie się leczy wiecej ode mnie.(900-1100 zwiadowca) (1400-1700 mag). Tak wiem, zaraz ktoś mi powie że zwiadem masz więcej HP, ale uwierzcie mi na wyższym poziomie nie ma to większego znaczenie mając jeszcze do tego złotą rybkę.

Obecnie z mojej perspektywy wygląda to tak:

Mag nekro alchemik- postać której nie musisz skilować, zdająca ogromne obrażenia zarówno w potwory jak i w ludzi. Na wyższym lvlu jesteś w stanie wytrzymać więcej od zwiadowcy nekro alchemika.

Kolejna sprawa to jest DMG w pvp i dmg w potwory czy waszym zdaniem zadawanie obrażeń +- 1000 w ludzi a w moby około 2500-3000 jest w porządku? Wyprzedzając fakty, tak wiem w pvp bardziej magowi opłaca sie chodzic w secie na odporność ale powiedzcie mi co to za problem nosić drugi set w plecaku na szybką zmianę.

Zaraz mi ktoś pewnie powie że mogę bić z puginałów i zadam podobne obrażenia. Tak owszem zadam podobe obrażenia ale tylko i wyłącznie jest to użyteczne do liczenia combo. A w przypadku mobów to zapraszam expić uderzając raz na 1.5 tury gdzie jest w tym duża rozbieżność i można uderzyć na prawdę mało.

Zbierając wszystko w jedną całość mag nekro alchemik totalnie wyklucza zwiada nekro alchemika pod prawie każdym względem
-Nie musi skilować
-Rozwija tylko 1 umiejętność PNAMI
-Zadaje kolosalne obrażenia z sd
-Na późniejszych poziomach leczy sie bardzo dużo (prawie jak mag duchowny różnica 300-400 HP
Przez co mając dużo życia na prawde daje sporą przewagę nad zwiadowcą.

Jeśli są jakieś błędy to sorry, ale pisze z telefonu

Pozdrawiam

Ps. Najlepszy balas w altaronie był przed wprowadzeniem tabelek. Wymagal tylko lekkiej korekty sd i tapen tawisa.

Mervakis
08-01-16, 23:10
Zaraz Wam przywalę takim balansem, że będziecie w 10 na czerwie królewskie chodzić. ;p

nevonsky
08-01-16, 23:12
To może i ja się wypowiem. Otóż chcę porównać po dzisiejszych zmianach profesje zwiadowcy nekromanty alchemika do maga nekromanty alchemika.

Wybierając tą profesję miałem na uwadze to, że będę w stanie na pewno wiecej wytrzymać od maga i mniej wiecej moje hity będą takie średnie. I owszem tak właśnie było do czasu tej, dzisiejszej zmiany.
Z założenia zwiadowcą powinienem być bardziej nie do zabicia a co się stało? Okazało się że magiem można być nie do zabicia.
Ja zwiadem aby się dużo leczyć musiałem poświęcić BARDZO dużo czasu aby wbić alchemię następnie rozdać PNY i dopiero w końcu móc zrobić dobre mikstury i sie nimi posługiwać. A mag od tak przychodzi, bierze w dłoń mistrzowskiego ucha bez jakiego kolwiek kombinowania automatycznie się leczy wiecej ode mnie.(900-1100 zwiadowca) (1400-1700 mag). Tak wiem, zaraz ktoś mi powie że zwiadem masz więcej HP, ale uwierzcie mi na wyższym poziomie nie ma to większego znaczenie mając jeszcze do tego złotą rybkę.

Obecnie z mojej perspektywy wygląda to tak:

Mag nekro alchemik- postać której nie musisz skilować, zdająca ogromne obrażenia zarówno w potwory jak i w ludzi. Na wyższym lvlu jesteś w stanie wytrzymać więcej od zwiadowcy nekro alchemika.

Kolejna sprawa to jest DMG w pvp i dmg w potwory czy waszym zdaniem zadawanie obrażeń +- 1000 w ludzi a w moby około 2500-3000 jest w porządku? Wyprzedzając fakty, tak wiem w pvp bardziej magowi opłaca sie chodzic w secie na odporność ale powiedzcie mi co to za problem nosić drugi set w plecaku na szybką zmianę.

Zaraz mi ktoś pewnie powie że mogę bić z puginałów i zadam podobne obrażenia. Tak owszem zadam podobe obrażenia ale tylko i wyłącznie jest to użyteczne do liczenia combo. A w przypadku mobów to zapraszam expić uderzając raz na 1.5 tury gdzie jest w tym duża rozbieżność i można uderzyć na prawdę mało.

Zbierając wszystko w jedną całość mag nekro alchemik totalnie wyklucza zwiada nekro alchemika pod prawie każdym względem
-Nie musi skilować
-Rozwija tylko 1 umiejętność PNAMI
-Zadaje kolosalne obrażenia z sd
-Na późniejszych poziomach leczy sie bardzo dużo (prawie jak mag duchowny różnica 300-400 HP
Przez co mając dużo życia na prawde daje sporą przewagę nad zwiadowcą.

Jeśli są jakieś błędy to sorry, ale pisze z telefonu

Pozdrawiam

Ps. Najlepszy balas w altaronie był przed wprowadzeniem tabelek. Wymagal tylko lekkiej korekty sd i tapen tawisa.

a wiec trzeba zablokowac mozliwosc uzywania uhow przez magow nekromantow

sokon12
09-01-16, 01:53
sety sa dobre dmg magow nekro w mobki. ale pvp to smiech, trzeba zmienic dmg magow nekro w pvp i tyle, 3-4 magow max m lvl i koniec pvp kto pierwszy ten lepszy, bula 4,5 k kto to wystoi ? kazdy zrobi maga nekro alch i po grze

sokon12
09-01-16, 03:59
https://www.youtube.com/watch?v=F5JSOntAyys

Hardyzz Skilzz
09-01-16, 13:05
Przykład z życia wzięty: Atena została zabita na opence przez 200 i 160 maga gdzie to jest 200 zwiadowca necromanta, taka sytuacja jest nie do pomyślenia...

Adam110
09-01-16, 13:58
Przyklad z zycia wziety: ostatnia openka na altaronie miala miejsce w 2013 roku

corkarypto
09-01-16, 14:47
Zaraz Wam przywalę takim balansem, że będziecie w 10 na czerwie królewskie chodzić. ;p

Jeżeli administracja ma się wypowiadać w ten sposób to ja nic nie mam do dodania. Przepraszam Cie Merv że zawracam Ci głowę takimi głupotami. Przecież balans którego nie ma to tylko zabieg kosmetyczny.

Xeneox
09-01-16, 14:48
Tak to jest pewnie nawet sami twórcy nie podchodzą do swojego projektu poważnie

Trixis
09-01-16, 15:21
@Proszo
To oznacza ,że są już znudzeni tym projektem i od niechcenia robią updejty.
Updejt? Nie słyszałem . Łatamy dziury

kantex
09-01-16, 15:35
Aby gra miała sens tutaj to tylko wystarczy zmienić dmg na każdą profesje i ustawić to by w końcu to miało ręce i nogi bo jak na razie to jest bajzel i wielki śmietnik zrobiony z tych wszystkich aktualizacji bezsensownych.

Carla oni problem mają związany z tym, że nikt się nie chce już projektem zajmować za darmo :D Dużo obiecywali innym co tutaj swój czas i wkład robili a nawet im nie zapłacili za robotę to co się dziwisz że każdy ma na to wyjebane. Szukają jeleni do robienia za free haha

nevonsky
09-01-16, 15:48
ja moge robic za fri, dajcie mi altaron w moje rece

Xeneox
09-01-16, 15:51
Dużo osób było by chętnych pomóc za fri ale niestety nikt tej pomocy docenić nie chce.

Trixis
09-01-16, 16:03
Ja kierownika zamawiam !

CySiO
09-01-16, 16:03
ja moge robic za fri, dajcie mi altaron w moje rece

Potwory w grze: Smok, Smoczyca, Lodowy Smok, Lodowa Smoczyca, Piaskowy Smok, Piaskowa Smoczyca itd. xDDD

@Up
Nie chodzi o to, że nie potrafią docenić, a bardziej o to, że serwer testowy ma dostęp do wszystkiego, a powinna być tylko mechanika gry/pvp. Bez nowości typu mapy/questy. Wtedy ludzie mogli by normalnie próbować zbalansować wszystkie profesje. Ale i tak według mnie, jeżeli chcecie mieć tu balans to jest potrzebny reset i zmniejszenie dmg o jakieś 30-40%, jak i przeżywalność rycerzy w pvp.

Mervakis
09-01-16, 18:48
Jeżeli administracja ma się wypowiadać w ten sposób to ja nic nie mam do dodania. Przepraszam Cie Merv że zawracam Ci głowę takimi głupotami. Przecież balans którego nie ma to tylko zabieg kosmetyczny.

Nie odbierzesz mi heheszków choćbym był cesarzem wszechświata. ;p
Balans robiony pod graczy nigdy się nie sprawdzi bo co 3 miesiące kolejna grupa interesów proponuje co innego. Balans jest możliwy tylko wtedy kiedy robiony jest przez jedną osobę i nikt inny nie ma prawa głosu w tej kwestii. Dodawanie 100 elementów po 100 prośbach, które do siebie nie pasują kompletnie, kończy się tym co jest obecnie.

Dużo osób było by chętnych pomóc za fri ale niestety nikt tej pomocy docenić nie chce.

Selbo pisał kiedyś żeby ludzie, którzy chcą pomóc zgłosili się do Niego i przesłali co potrafią. Nie zgłosił się nikt. Pisać, że chce się pomóc jest łatwo.

corkarypto
09-01-16, 19:10
Merv "piękno tkwi w prostocie" jak już ludzie tu pisali balans w miarę dobry już był na Altaronie ale zaczęliście robić coś na siłe i mamy teraz co mamy. Pamiętaj coś co jest stosunkowo proste jest najlepszym rozwiązaniem bo się nie ma co spierdolić ewentualnie łatwo to jest naprawić, sami doprowadziliście do tego bałaganu. Chcieliście być na siłe inni od tibiolki iść innym nurtem, no i ponieśliście porażkę i obwiniacie za to graczy. Czasami warto jest korzystać z sprawdzonych rozwiązań.

@Edit to nic nie róbcie, zostawcie jak jest. Ja napewno nie zamierzam grać w coś takiego.

Mervakis
09-01-16, 19:23
Wybacz, ale tabelki i skille do 200 robiły 2 osoby, których już tu nie ma, jak zobaczysz co wchodziło odkąd ja tu cokolwiek wprowadzam to są to tylko propozycje z tematów graczy, taka polityka. Zainteresowanie tym tematem jest dość liche, myślę że po znerfieniu po całości bonusów powstałby temat drugiego serwera, w którym więcej osób byłoby przeciw niż tu jest za, innymi słowy znów trzeba by robić zmianę pod "większość". Można też zrobić ankietę, w której 10x Morgian zagłosuje na przekór żeby wszystkim zrobić na złość. ;p

ezzak
09-01-16, 20:08
Ty masz tak zaorane w głowie, że szkoda gadać. Znów się człowiek rozpisać musi.

Po pierwsze i najważniejsze, niemal nikomu nie przeszkadzają wnęki, tylko jacyś fanatycy starych, mieszanych setów, bo wolą stare, które było dobre, niż nowe, które może być lepsze (obecnie jest wiadomo jakie).
Po drugie, tabelki nie są złe, nawet bardzo dobrze że subprofesje definiują styl gry postaci.
Po trzecie, napisz tutaj graczom, że chodzi o propozycje na ukrytym forum, bo niektórzy chyba się nie domyślają o co chodzi.
Po czwarte, napisałem do Ciebie że mam dużo czasu, żebyś ogarnął mi test-serwa, ja tam mogę siedzieć i sprawdzać co będzie trzeba, ale się za bardzo poczuwasz.
Po piąte, gracze dawali tylko sugestię zmian obecnych lub dodawania nowych systemów, to wy odpowiadacie za całokształt.

A teraz lista rzeczy, którą spierdoliłeś/spierdoliliście:

* Skillowanie poziomu magicznego u maga, koszt PN za mlvl, efekt - każdy mag na serwerze jest taki sam, maksymalna różnica to może 2 mlvl'e. Jeden do dwóch dni skillowania wystarcza, następnie rozdajemy pny i wystarczy expić, za zarobiony hajs zrobić set na mrok kupując perły u NPC i po miesiącu czasu jedyne co masz do roboty to kołowanie lepszego, trójwnękowego seta.

* Klejnot/perła informuje jaki bonus zostanie dodany po wbiciu do ekwipunku? Ok - tylko w tym momencie wszystkie perły powinny zostać wyjebane z oferty NPC, albo ich cena zrównana z ceną innych klejnocików (40t 100 czy coś takiego), a same perły dodane do lootu z kilku potworów, żeby było gdzie zdobyć.

* "Zwracanie się wszędzie z sakiewki" - Nie wiem co za typ to wymyślił, ale co to znaczy zwracanie się refilla z sakiewki, na 80 lvlach nam się zwracało z sakiewki na piaskowych, na 100 już zarabialiśmy, teraz profit czasami jest wyższy niż obkup, przy 1.8-2kk exp/h

* Nowy system run - super pomysł, szkoda że już od mistrzowskiej runy zadaje ona więcej obrażenia niż stara, a naładowana ma bonus 15%. A wystarczyło po prostu zastąpić opcję zakupu czaru runicznego u NPC opcją zakupu kamienia runicznego w takiej postaci jak obecna, który zadawałby identyczne obrażenia jak stara runa.

To na początek, znajdzie się tego wiele więcej. Jak macie robić na odpierdol, to po prostu nie róbcie, wszyscy będziemy szczęśliwsi.

Trixis
09-01-16, 20:27
Ja też mam bardzo dużo czasu by posiedzieć czas na test serwerze TYLKO NA TO BY SPRAWDZIĆ BALANS . Nie wiem ile osób ma tam dostęp ale wiem, że zamiast co kolwiek robić to sprawdzają ile na danym expie zrobią k/h dają sobie max skille i się bawią zamiast zrobić 5 osobowy team (taki jakim powinno się expić na piaskowych i bagiennych) i iść expić. Dzięki temu balans został by bardzo szybko poprawiony. Po refilu powinni wbijac na jakis komunikator i razem decydowac jak powinno to wszystko wyglądać . Tylko po przez taką pracę można osiągnąć balans a nie tak jak to ty Mervakis powiedziales "BALANS MUSI ROBIC JEDNA OSOBA" żałosne

Mervakis
09-01-16, 21:38
Podstawowa kwestia - ile teamów testerów, tyle balansów. To co dla Ciebie/mnie jest balansem, dla exp loverów jest gównem, a co dla exp loverów jest PRO ELO balansem jest dla Nas gównem. Zaproponowałeś żeby zrobić team 5 testerów, każdy skład ustaliłby co innego. Pisząc 1 osoba chodzi mi o 1 konkretną wizję, a nie realizowanie propozycji składanych przez skrajnie różne podejścia.

Trixis
09-01-16, 22:27
Podstawowa kwestia - ile teamów testerów, tyle balansów. To co dla Ciebie/mnie jest balansem, dla exp loverów jest gównem, a co dla exp loverów jest PRO ELO balansem jest dla Nas gównem. Zaproponowałeś żeby zrobić team 5 testerów, każdy skład ustaliłby co innego. Pisząc 1 osoba chodzi mi o 1 konkretną wizję, a nie realizowanie propozycji składanych przez skrajnie różne podejścia.

Chyba źle mnie zrozumiałeś, nie 5 teamów tylko 5 osób tworzący 1 team ,który będzie tworzyć balans. W przeciwieństwie do Ciebie ja spędzam bardzo dużo czasu rozmawiając z ludzmi na komunikatorach nie znając ich w życiu realnym . I wiesz co? Jakoś świetnie się z nimi dogaduję, mamy podobne zdania dotyczące balansu . Ty jako osoba ,która tylko czyta nasze posty, które najczęściej nie wyrażające tego co mają , stwierdzasz i zakładasz z góry ,że będzie źle . Chłopie razem można wszystko , ludzie to ludzie . Największe firmy na świecie / gry też nie są tworzone przez jedną osobę .

Jak robiłeś jakiś projekt w grupie przypuśćmy 4 osobowej do szkoły to też kazałeś innym siedzieć cicho bo miałeś na to swój pomysł?
Sory za przykład, nie powinienem tak porównywać no ale stwierdzam tylko fakt

P.S wprowadźcie lajki pod postami tak jak na fejsie

Mervakis
09-01-16, 22:34
Napisałem - team 5 testerów. Jednak to co by wyszło zależałoby od tego kto byłby w teamie. Tutaj wśród osób grających masz kilka skrajnych wizji. Takich konfiguracji można zrobić wiele.

vb nie oferuje lajków. :v

Trixis
09-01-16, 22:37
To dajmy 5 osób , każdy z inną wizją. Niech wbiją na ts altaronu i skoczą na expa . Myśle ,że się dogadają ,każdy się wypowie i przedstawi jak by to widział . Takie dyskusje trwały by długo lecz kończyły by się powodzeniem

pawello13
09-01-16, 23:09
gralem tu dawno temu , 3 lata temu bylo fajnie pieknie, ciezko bylo wbic 200, a palki na mase, paput jak parcel nie do zabicia bo taki mial byc najt, GDZIE TO JEST? fakt zmienili wtedy ze kpiro dziala jak stoisz, bo magowie katowani przez palkow byli. ale taki east dawal rade. zbieralem hajs na koscianych zeby isc z boberem na wrl we dwoch . teraz solo bija piaskowe, parodia, niech wroci to z tamtych czasow. ale dac jakas granice na tych magow albo dobre repito zeby uciekali . wojny byly niesamowite i exp. bylo ok zaczeli kombinowac i tak jest jak jest, do dupy, nawet nie chce mi sie kombinowac hajsu na pacc z niemiec bo mialem byc tankiem tak altrel bronil ze o ja pier.. i co ja moge teraz solo ? 2 respy bic ktorych mam juz dosc dlatego nei gram . pomyslcie nad powrotem do tego co bylo jak bylo wiele ludzi, nie zmieniajcie kpiro jak wtedy co ciagnie sie do dzis, ale zajmijcie sie mapa i zadaniami, co chyba jest glownym zalozeniem tego projektu a nie wojna


a no i na elfy chodzilo sie po kase bo nie zwrocilo sie na koscianych, to kombinowalem ja i nie jeden.. a teraz tam ktos chodzi wogole? na przeszlosci? parodie zrobiliscie z dobrego serwera, wtedy nawet na trollach expili teraz jak ktos zabladzi to tam expi ale wyjdzie za chwile bo nic nie oplaca sie tam..

Trixis
09-01-16, 23:19
@up
Kiedyś to na piaskowa chętnie brali wojownika(który musiał uważać na 3 piaskowe a nie to co teraz 6 piachów to pryszcz dla takiego) a teraz wojowniaka mają w dupie chyba ,że solo wbije 200 lvl i będą go brać na gargi(które się nie respią) i bagienne . Pamiętam jak trannitis expił od nowa swojego ryca to mawet teamhunty na górskich arion robili!

Nie wspomne już o magu duchu ,który był zawsze mile widziany na th a teraz to wiadomo jak jest ,byle by mane wysysał i mas resował na akcjach

pawello13
09-01-16, 23:34
kiedys bylo zupelnie inaczej, stracilem za wiele czasu na te gre a zawsze zjebali cos, dlatego odpuszczam sobie gre, szkoda mojego czasu jak znow maja cos zjebac... a jak sie postawie, ze mam dwa respy to powiedza ze jestem tankiem, mam isc kurwa sam na te piaskowe czekac az ktos bedzie je bic ? i tak mi sie nie oplaci bo solo na upiorach zrobie 1,1kk exp. ale kurwa ile mozna latac na tym samym respie ?! wole latac do tego samego kiosku po piwo

Trixis
12-01-16, 13:49
Kiedy jakiś nerfik bądź updejt?

nevonsky
12-01-16, 14:27
Kiedy jakiś nerfik bądź updejt?

w grudniu po poludniu

Trixis
12-01-16, 14:42
Smok przegiołeś. A chciałem ci pomóc wyjść z bronzu! Wszystko przepadło

paaaprikos96
12-01-16, 17:50
http://i1.memy.pl/obrazki/be91982870_palka_sie_przegla.jpg