PDA

Zobacz pełną wersję : Bonusy z szafirów


paaaprikos96
12-12-15, 13:03
Cześć i czołem,
Jak wszyscy wiemy bonus z klejnocika zrobionego z szafirów (zwiększenie many gracza) jest bezużyteczny i nikt tego nawet nie wbija, niektórzy wypierniczają takie klejnociki prosto do kosza. A co jeśli by ten bonus zmienić na bonus do odporności od wysysania many ? Jak myślicie, czy wtedy takie klejnoty by się w końcu do czegoś przydały?
Piszcie śmiało, znajmy zdanie tłumu :uśmiech:
Pozdrawiam ^^

kantex
12-12-15, 14:24
Już pisałem wcześniej na forum taki temat i są przeciw temu by to wprowadzić ponieważ mamy w grze amulety które są ciężko dostępne bo rzadko lecą...

paaaprikos96
12-12-15, 15:23
Jeżeli to prawda, to argument przeciw jest słaby, tak samo więc nie powinno być klejnotów od obrony przed wodą bo mamy amulety ;_;

Mastach
12-12-15, 17:26
Nie, jest AZ 50% w amulecie, ktore leca zdecydowanie czesto np. Katakumby

Noratl
12-12-15, 18:30
wcześniej amulety chroniły 75%, jakoś nie robiło to problemu, set dobra sprawa, może ktoś takowy zrobi, chociaż wątpię bo bardziej opłaca się na dmg, im szybciej mob padnie, tym mniej wyssie many oraz zada mniej obrażeń.

szymongal
13-12-15, 05:16
Zdecydowanie trzeba zrobić cos z tym bonusem. Bo o ile np z rubinow: obrona, ataki od ognia jak i bonus do skilla dwurecznego sa przydatne; ametysty również; szmaragdy może trochę mniej, ale pewnie wynika to z faktu ze malo mobow bijemy z ziemii, ale zręczność jak najbardziej przydatna, to ten bonus z szafirow to lekkie nieporozumienie.
Odporność na wysysanie wydaje sie dosyć rozsądnym rozwiazanie, tym bardziej mając na uwadze nową rune maga duchownego, jak i duże wartosci wysysania many przez kilka mobow, co jest uciążliwe nawet z amuletem.
Także zmiana w mechanice run, ktore pobieraja mane(a wiec nawet rycerz nie moze pozwolić sobie na jej niedobór) mówi za tą zmianą, bo sam nie widze innej alternatywy.

szymongal
13-12-15, 05:57
@up
Oczywiscia masz racje, oczywiscie 1h, jednak nie zmienia to kontekstu :P
A woda to chyba pomylka, chodzi o ziemię

inbass
13-12-15, 07:26
A ja powiem, że bonus do many jest dobry. Trzeba tylko wiedzieć w jaki sposób go wykorzystać i na jakim lvl.

paaaprikos96
13-12-15, 07:33
A ja powiem, że bonus do many jest dobry. Trzeba tylko wiedzieć w jaki sposób go wykorzystać i na jakim lvl.

Podaj przykład, bo ja widzę tylko jeden: do bicia bossów, żeby nie paść na kapcia.

inbass
13-12-15, 09:28
To swoją drogą.
Dla maga low lvl bardziej opłaca się bonus do many niż hp...
2%many da więcej niż 2%hp jak latasz na mocnych (mam na myśli bardzo mocnych, które normalnie mają cię na hita) mobach z utamka. // To co napisałem zależy od stylu gry i ogarnięcia
Nie będę pisał jakie potwory i jak je bić aby to wykorzystać.
Co do bossów, to raz ten bonus uratował koledze życie na bossie a hp by tego nie zrobiło.

gekong
14-12-15, 19:33
Ja jestem za tym, aby została możliwość zwiększenia many, chociażby ze względu na to że jak ktoś nam luruje mobki na expie np. piaskowe. Dzięki dużej ilości many (+bonus z seta) jest większa szansa na przeżycie w ekstremalno-hardkorowo-nieprawdopodobnych ( a jednak) warunkach.

szymongal
14-12-15, 22:45
Jak dostajesz combo 1,5k na ture, to naprawdę nie ma znaczenia, czy masz 5k many czy 4. Bo i tak nie dasz rady sie wymanasować.