PDA

Zobacz pełną wersję : Mag a update ?


darkduda3
08-07-11, 08:02
Witam , chcialbym w tym temacie poruszyc sprawe maga.
Dobrze wiem i rozumiem ze mag ma tutaj byc tak zwanym "Glass Cannon'em"
Ale nie jestem pewien czy ten pomysl do konca pasuje do tibijskiego silnika gry.

Otoz czarodziej musi caly czas byc w odleglosci od wroga by bic i nie tracic na tym olbrzymich punktow zycia ( zdarzalo sie oberwac od Stonogi za 50 hp ) a w razie kicka moze pasc na 70lvl+ od dwoch willkow.

Da sie to przezyc ale po kazdym dedzie bezpowrotnie traci magic lvl (przyklad z 25 mlv na 26mlv musialem spalac mane przez ponad dwa dni - zrobilem na tym 780~ run UH czyli 420many*780 run - 302,400 punktów many. Czyz nie jest to przesada ? Tak zaraz ktos wyjedzie z tekstem ze sa pny , ale gdy padniesz nie dostajesz pnow spowrotem czyli smierc na stale oslabia twoja postac.

Teraz sprawa czarow mag tutaj posiada kule energii i ognia - czemu nie dac mu mozliwosci bicia z innych zywiolow magicznych np za pomoca subprofesjii ? ( to samo tyczy sie waveow) - tylko nie leciec mi z tekstami ze przeciez jest OREH WREKH i reszta czarow typu exori bo jaki mag moze wpasc w np 2 trolle i zdarzyc je z tego ubic zanim one ubija ciebie ?

Kostury to jedna wielka porażka nie widzialem czarodzieja ktory odstawil by tarcze dla 1/2 kratek dalszego zasiegu (bo dmg jest praktycznie taki sam jak z wandow ) poniewaz lokacja tutaj sa dosyc ciasne i nie ma mozliwosci dobrego manewru a potwory na alataronie jak mozna zauwazyc sa dosyc szybkie i bez hape odes przewaznie Cie dogonia , a potem widzisz juz tylko napis "NIE ŻYJESZ :("

Kolejna sprawa sety :Jest ich malo naliczylem 4 sety dla profesjii magicznej (20,40,70,100lvl) moze dodac pare nowych setow np +odpornosc na dany zywiol?
Mag musi tutaj byc w ciaglym ruchu nie moze stanac przed mobem i spamowac czar by go zabic wiec moze dodac do setow czarodzieja jakis %do szybkosci poruszania sie ? nie wielki ale kazdy % moze uratowac Ci dupsko

Na koniec moze warto sie zastanowic nad lekkim podrasowaniem jego obrony - bo jak juz wspominalem GLASS CANNON moze sie sprawdza ale raczej nie w grze 2d , bo nie oszukujmy sie Altaron to odmienny projekt ale wciaz bazowany na silniku stworzonym przez CIPsoft.
70+ (koscisty set) mag padajacy na kicku od 2 wilkow ?
nie jest to przegiecie ?

Prosze o nie wyzywanei sie tutaj ze mag jest ELO ELO PRO1! bo nie kazdy jest no lifem i jak padnie nie odejdzie od komputera przez 4 dni zeby odbic co stracil :)
Prosze MG o odpowiedz czy w sprawie maga w nadchodzacy update bd jakas zmiana.
Dziekuje pozdrawiam :)

Caveki
08-07-11, 09:10
Popieram. W szczególności mlv wolno leci, już bym wolałbym PN mniej dawały a mlv rósł normalnie. Dzis po 3 dedach na kickach spadło mi 1,5mlv. By to odrobić musiałbym stać z 2dni i robić mlv.

Kosiek
08-07-11, 09:32
Otoz czarodziej musi caly czas byc w odleglosci od wroga by bic i nie tracic na tym olbrzymich punktow zycia ( zdarzalo sie oberwac od Stonogi za 50 hp ) a w razie kicka moze pasc na 70lvl+ od dwoch willkow.
To w jakim ty uzbrojeniu chodzisz? :p
tylko nie leciec mi z tekstami ze przeciez jest OREH WREKH i reszta czarow typu exori bo jaki mag moze wpasc w np 2 trolle i zdarzyc je z tego ubic zanim one ubija ciebie ?
Możesz mi to przetłumaczyć na polski zrozumiały? (wydawało mi się że oreh wrek to czar wojownika)
Kolejna sprawa sety :Jest ich malo naliczylem 4 sety dla profesjii magicznej (20,40,70,100lvl) moze dodac pare nowych setow np +odpornosc na dany zywiol?
Mało Ci setów? Masz całe 4 sety, które dodają Ci różnych bonusów... W Tibii masz pancerze, które chronią przed żywiołami, ale one nie dodają Ci many, poziomu magicznego i zręczności...
nie oszukujmy sie Altaron to odmienny projekt ale wciaz bazowany na silniku stworzonym przez CIPsoft.
:O Pierwszy raz słyszę, żeby CipSoft oddał komuś swój silnik...

Lord Darkei
08-07-11, 11:45
Kosiek a kto stworzył ten silnik ? Microsoft ? Bo mi sie wydaje że Cipsoft

Kosiek
08-07-11, 11:55
Silnik został napisany od nowa przez ludzi związanych z projektem, a obsługę protokołu wzięto z silników OTS.

Eresol
08-07-11, 12:00
Słyszałem też że kościany set bez tarczy nie dodaje bonusów wiec z kosturem nie da się chodzić

Ryzy
08-07-11, 13:38
Ja cały czas chodzę z bronią dwu ręczną, nawet jak trafiło mi się naręcze magii to odsprzedałem je bo wole kostur :)

Po kij mi tarcza jak wszystko biorę na dystans.

Po prostu wydaje mi się, że gra magiem nie jest dla wszystkich, jest to trudna do prowadzenia postać i tyle, ale w zamian ma inne plusy

blanko2222
08-07-11, 15:57
Proponuje przestać lamentować o balansie profesji ,co wam się nie podoba i co byście chcieli. Poczekajcie na update;) Dopiero po update zacznijcie krytykować i rzucać mięchem.

malpaa
08-07-11, 23:23
Ja cały czas chodzę z bronią dwu ręczną, nawet jak trafiło mi się naręcze magii to odsprzedałem je bo wole kostur :)

Po kij mi tarcza jak wszystko biorę na dystans.

Po prostu wydaje mi się, że gra magiem nie jest dla wszystkich, jest to trudna do prowadzenia postać i tyle, ale w zamian ma inne plusy




Jeden normalny..... :p Więcej niechce mi się czytać nawet ;d

kaka
09-07-11, 00:01
Oj, bo ty ryzy ślepy jesteś że nie widzisz swojego waste tym kosturem:D, gdyby brał tyle samo albo mniej many, to jeszcze, ale nie dość że gorszy to więcej żre;P

darkduda3
09-07-11, 09:29
Co do Kosika i jego OREH WREKH (nie czepiaj sie :P nie pamietam nazwy ale chodzilo mi o nutki nekro wiesz ocb :) )
Btw moze jakis gm sie odezwie w sprawie tematu ?

Nil Loth
09-07-11, 10:13
Nie rozumiem tej całej dyskusji, każda profesja ma swoje plusy i minusy.

Co prawda dostaje hity od wilka ale nadrabia to nadzwyczajnymi obrażeniami, łucznik czy rycerz na 20 poziomie nie uderzy z czaru obszarowego za 200-Mag owszem. Co do setów, a co? Łucznik niby ma więcej? Poza tym bonusy są dosyć konkretne :]

Jak już mój szanowny kolega Ryzy wspomniał, gra magiem nie jest dla każdego. Jak Ci się nie podoba zawsze możesz pograć rycerzykiem.

Szaty96
09-07-11, 10:57
Popieram w 100 % zalozony temat tutaj mag jest papierowy i mlv sie odbija badziewnie. Gram magiem i na byle gównie ciagle padam... Ogolnie hity sa za mocne wszystkie

darkduda3
09-07-11, 13:54
Nill nie mowie tutaj ze gra magiem jest bez sensu - rozumiem ze mag posiada ogromny dmg ale padnac z koscistym setem na 2 wilkach na kicku ? - to nei jest dla Ciebie przesada ?

I chcialbym tez zwrocic uwage na czary maga czemu w zaleznosci od subprofesji nie dodac mu Kul : Ziemi , wody , smierci i swietosci ?
I nie mowie tu o efo nor czy olta nor bo czary ala stare tibisjkie 1sqm Vis raczej nie pasuja tutaj na maga :)
To samo tyczy sie wave'ow czemu ich nie wprowadzic ? np Elementalista fala Energii / Ziemi ?

Takze ponawiam wiadomosc czy jakis MG chcacy zdradzic kawalek tajemnicy odpowie na nasze pytanie : czy z magiem a updatem wiaza sie jakies zmiany ?

Tron
09-07-11, 14:21
A ja proponowałbym poczekać na tą aktualizację i wtedy zobaczyć co zostało zmienione, albo czy w ogolę zostało coś zmienione. I dopiero wtedy można by dyskutować. Dla mnie to prosto wygląda: Mag = słaby w obronie/olbrzymia siła ataku, więc można mówić o równowadze, prawda? Ale prawda jest taka, że perfekcyjnie zbalansowane profesje nie istnieją. Zawsze komuś się nie będzie coś podobać w jego profesji, bo każdy by chciał żeby ona była najpotężniejsza od innych.

darkduda3
09-07-11, 15:45
Alkus , Twoja wypowiedz mnie wrecz oczarowala - twoje slowa byly wypowiedziane juz chyba na kazdym Tibijskim/Otsowy itp forum. Wiec to zadna nowosc. Ja jedynie czekam na aktualizacje i pytam czy zostanie cos wprowadzone :)

Maffy
09-07-11, 17:26
Gram magiem, wiadomo, że chciałbym mieć lepszego deffa, a jak "2011-06-30 20:50:22 Gracz zginął na poziomie 53 , zabity przez wilka. " Mój ostatni dead. Dużo wojowników mówi mi, że w updacie powinni zmniejszyć dmg maga, i zawsze mówię to samo. Mag jest trudną profesją i zamiast wbijać np. 80 level wojem i narzekać, że mag ma takie, a nie inne dmg, to wbij 80 maga!!!

Sirian12345
09-07-11, 18:13
@Nill

Masz racje każda profa ma inne "właściowści" wojem super sie expi a do pvp jest ciota a znow mag do expa słaby a do pvp dobry bo to fakt ze na 20lvl ciora w pvp juz.

@Temat
Dobrze jest jak jest trzeba sie zastanowić wczesniej czy chce sie expic czy miec chara do pvp. Bo jak by zrobili magowi lepszego deffa i dmg wywalili w kosmos to było by tu tak jak na niektorych ots-ach 1 profka zadzi a reszta to dno.....

darkduda3
09-07-11, 18:28
czyli jak mag nie jest do expienia to jak wbic mu poziom do pvp ? kupic od MG ? haha:D

Sirian12345
09-07-11, 19:49
Nie mowie ze nie jest do expa... nim sie poprostu trudniej expi tak jak wojem trudniej jest w pvp.... btw nie lap za slowka...

tenzuy
09-07-11, 21:36
Hmm... Mnie się wydaje, że mag jest po prostu dla doświadczonych graczy. Dla tych co umieją grać, mają tzw. "skilla". I ci którzy wybierają maga, raczej o tym wiedzą.

PS: Dlatego ja wybrałem wojownika. Nim najtrudniej paść =P

kamracik5
09-07-11, 21:49
mag za dużo bije, za dużo obrywa.

system pnów i mlevela to jakaś parodia, po każdym dedzie ( na jeden level akutalnie 40) wbijam jakieś 20% m levela z czego przy dedzie spada mi jakieś 80%.

następna sprawa, czary duchownego.

sio : kompletnie nie opłacalne, albo polepszyć działanie albo troche zmniejszyć złożycie many
święty blask (160 many) bije tyle co flam hur, w dodatku odbiera 3x więcej many i ma gorzej rozłożone sqm.
święty dotyk: kolejna 1sqm parodia

tenzuy
09-07-11, 22:42
To samo mogę powiedzieć o skillowaniu broni dwuręcznej. Padnę, to już nie odzyskam, bo dwuręki powyżej pewnego poziomu nie rosną. Ale akceptuję to jako styl gry.
I ten argument przeciw magom odpada. Nie jesteście jedyni.

Co do reszty się zwyczajnie nie znam =P

9106796
09-07-11, 23:42
Co jak co ale dać magowi czar ktory jest na 1sqm to jest przesada bo jak my mamy z niego bic skoro magiem tak duzo obrywamy od potworow?;>
Nad tym niech sie ktos zastanowi bo rozumiem,ze monster moze Cie dogonic i wtedy mocno bic ale jesli masz czar na 1 sqm to jest on praktycznie nie do wykorzystania na expie samemu.

Sirian12345
10-07-11, 00:33
No jak tu juz bylo wczesniej mowione kazda profa ma swoje "+" i "-" i trzeba sie z tym pogodzic. Mozemy liczyc na to jedynie ze przy upie cos sie zmieni... miejmy nadzieje ze na lepsze i to dla kazdej profki nie tylko dla jednej

kaka
10-07-11, 03:28
Jak się magiem expić nie umie to się pada albo idzie zdobywać lvle na rotach;) Jakoś ja potrafiłem i ostatni raz padłem na 42lvlu, na kicku neta wiadome na początku zwłaszcza jest ciężko ale jak się ma dobry net i ogarnia to potem się nie pada.
Gdyby miał lepszą obronę to kosztem hitów, a takie coś zniszczy maga, uważam że idea glass cannon jest idealna i świetnie do niego pasuje, przynajmniej gra jest ciekawa, a expiąc trzeba cały czas zwracać uwagę co się robi, głupi błąd i można paść a takim najtem to na expie można jedną reką palić szluga drugą pić browar i tylko zaznaczać potworki od czasu do czasu się tawisując.
No ale, ludzie z tibi są przyzwyczajeni do gry łatwej i nie wiedzą co się dzieje jak potworki hitują za tyle, to potem jest płacz, jedynym minusem maga według mnie jest brak czaru pozwalającego uciec od kiny w pvp, on ma hape odes i ja, a on biega w zbrojach ciężkich, ja lekkich szatach mogliby dać mu jakiś lepszy haste, podczas którego nie może np rzucać czarów ofensywnych lub się leczyć, jednak w tibi zawsze najwiekszym atutem magów było utani gran hur tego tu trochę brakuje ale i tak da się ugrać:)