PDA

Zobacz pełną wersję : Runy


Marancza
07-11-15, 19:08
Witam, proponuję przywrócenie run do starego systemu. Pozdrawiam.

Obles
07-11-15, 19:16
Zagłosowałem na tak, bo nie przeczytałem o co chodzi. Mój głos jest na nie.
Dać dla dzieciaczka czekoladę i potem ją zabrać - będzie płakało, wiem, ale za chwilkę się przyzwyczaicie i będzie dobrze.

Altrel
07-11-15, 19:16
Nowy system run nie zostanie wycofany.

Marancza
07-11-15, 19:19
Nowy system run nie zostanie wycofany.

Uważacie tanie Altrele, że robicie grę pod graczy? Serio?

Trixis
07-11-15, 19:43
Jesteś jakiś głupi? Weź wbij 200 poziom robiąc sobie runy i perdol się z tym sam . Gościu system jest dobry tylko masz za małą głowe by to ogarnąć

Altrel
07-11-15, 20:01
Uważacie tanie Altrele, że robicie grę pod graczy? Serio?

Jeżeli spojrzy Pan na zmiany to są one wszystkie podyktowane realnymi problemami, które zgłaszają na forum Gracze oraz realizacją ich pomysłów. Pan nie grając i nawet nie sprawdzając jak działa obecny system, wypisuje hasła niepotwierdzone żadnymi sensownymi testami, nie proponuje Pan rozwiązań procesowych odnośnie konkretnych aspektów, ale z góry zakłada, że cały system jest zły.

Altrel
07-11-15, 20:08
Stary system zaburzał sferę ekonomiczną jak i sferę umiejętności na korzyść niskopoziomowych magów, stąd nie został zachowany. Aby osiągnąć balans należy zapewnić zrównoważony wzrost wszystkim profesjom z zachowaniem ich odrębności i cech szczególnych.

carlcoxxx
07-11-15, 20:25
Ja chciałbym się dowiedzieć jak ma wyglądać "rozwój tych runek". No bo powiedzmy ze mamy maga prosto z licoru. Najpierw bijemy pela/eamo alukiem, potem przerzucamy sie na pociski - kupujemy najtańszy prymitywny pocisk bo kasy magiem nie zarobimy nigdzie. Wbijamy kilka lvli na 1 respie z 1 pocisku, potem kilka lvli na innym respie na 2 pocisku. W tym czasie pewnie % pocisku nie wzrosnie wiecej niz do 30%. No to jezeli mamy 4 żywioły pocisk + obszarówka to kiedy mamy "wykształcić" te 8 runek? Czyli nie dość że nie treniliśmy mlvla klepiąc runki na zamówienie to jeszcze tylko x % potencjału runki wykorzystujemy. Na początku (miesiąc albo wiecej) to średnie runy to beda bardzo drogie.

Po tym wywodzie mam zasadnicze pytanie: Jak bez konieczności resetu postaci macie zamiar dać nowym graczom możliwość konkurowania ze starymi wygami, którzy setki talarów przewalili klepiąc mlvl?

Altrel
07-11-15, 20:33
Ulepszanie run zostało opisane w poradniku. Dodatkowo jeżeli wyruszy Pan na polowanie zauważy, że zdobycie run i ich ulepszanie przez alchemików nie jest trudne, na obu serwerach jest już sporo średnich run.

Nowi Gracze nadal mogą wbijać szybko umiejętności używając czarów spontanicznych, zmieniło się jedynie to, że tak jak i inne profesje nie zarabiają na tym.

Obles
07-11-15, 20:41
Aye! Ja też jestem za powrotem do starego systemu run.

@Obles
Dziecku byś czekoladę odebrał? Straszny jesteś wiesz? Btw ten kto daje i zabiera, ten się w piekle poniewiera!

Jakby było niedobre, to bym odebrał. Dzieci trzeba uczyć szacunku i posłuchu. Wiem, że jestem straszny, jak to mówią - uroda radiowa :D. W piekło nie wierzę, więc się nie boję!

A tak serio - przez chwilę będzie (i jest) zamieszanie przez te runy i fakt, jest ciężej, szczególnie teraz, ale wystarczy trochę samemu pokombinować, przystosować się i na pewno zaczniecie dostrzegać plusy.

carlcoxxx
07-11-15, 20:51
Czyli koncepcja dot. expa magiem w przyszłości to albo ciąganie ze sobą kilku multi miksów albo exp 20 min i nawrotka do depo... :smutny:

jopi
07-11-15, 22:52
Ja bym był za tym żeby mag mógł robić tylko runy rozładowania, przemiany i ożywienia zwłok.
Nie są one zbyt często używane, dlatego nawet przy masowej produkcji kokosów się na tym nie zbije, także idea niezarabiania na skilowaniu by była zachowana.

Nawet w przypadku sprzedania bp tych run i zarobieniu 1k, wojownik może iśc skilować na czerwie, pozbierać gruczoły i też zarobić 1k (albo i więcej).