PDA

Zobacz pełną wersję : super umiejetnosc


nevonsky
03-11-15, 23:02
powiedzmy przy 10k nazbieranych duszach aktywuje sie nam super umiejetnosc.

duchowny przy zgonie zostalby wskrzeszony z x iloscia hp oraz y iloscia many, w tym samym miejscu gdzie zginal, po krotkim odstepie czasu, jak guardian angel z lola.

nekromanta podobnie, ale przy zgonie wyssylalby swojemu oprawcy/om zycie.

co do elementalisty to nie mam pomyslu.

uzycie super umiejetnosci zabieraloby 10k dusz.

19960314
03-11-15, 23:04
Jak guardian angel z lola i pozamiatane.
Daje lajka

iceduke
03-11-15, 23:04
przeciez masz daarfe

Taco
05-11-15, 16:00
Jak by się ją aktywowało?

iceduke
05-11-15, 16:02
duchowny przy zgonie

nekromanta podobnie, ale przy zgonie


Czytanie ze zrozumieniem

Wicher
05-11-15, 19:11
Troche bym to skonkretyzował.

10k dusz na super umiejętność, maksymalna ilość dusz jaką mozna zebrac 15k.

Każda sub profesja miała by swoja super umiejetnosc, w kazdej gildii bylby NPC odpowiedzialny za wykupienie super umiejętności (koszt 15t) i tylko jedna super umiejetnosc mogłaby być aktywna. Można zmieniać super umiejętność pomiedzy gildiami do których sie przystąpiło za koszt ww. 15t.

Super umiejętność duchownego:
Po śmierci odradza się z ilością 35% hp po 2 sekundach

Necromanci:
Po śmierci rzuca klątwę na wszystkich którzy zadali mu dmg przyczyniając się do jego zgonu. Klątwa to zmniejszenie obrażeń o 10%, lub zmniejszenie efektu leczenia o 15% na czas 1 minuty

Alchemicy:
Po zgonie wybuchają xD Zadając spore obrażenia w odległości 2 kratek od miejsca zgonu. Obrażenia (level alchemii x 5; wybuchajacy alchemik nie dostaje za to zadnych fragów)

Elementaliści:
Gdy zginą wszyscy w party zyskują dodatkowe przyspieszenie na 10 sekund (bonus taki jak przy miksturce na predkości oczywiscie dokładał by sie do juz istniejących bonusow predkosci)


Co wy na to? :)

Graata
05-11-15, 19:52
Podoba mi się.

Walles
05-11-15, 20:52
Dobre :geek:

Tron
05-11-15, 21:47
Koncept bardzo fajny, widziałbym to w grze, ale czemu taka umiejętność aktywowałaby się tylko podczas omdlenia postaci, a same bonusy ograniczają się tylko do PvP? Takowe umiejętności mijałyby się z celem na serwerze Non-PvP. Duże pole do popisu, np. połączenia tychże umiejętności dla postaci z dwoma subprofesjami, no ale trzeba by posiedzieć nad tym pomysłem i porządnie nad nim pomyśleć.

Propozycje Wichera co prawda trafne, ale nieuczciwe, wymagają poprawek - duchowni za bardzo górują nad resztą.

Bynio
05-11-15, 22:12
Może dlatego górują, że w każdym innym przypadku "nie licząc leczenia" kuleją.
Ja proponuje wskrzeszanie gracza za 5k dusz dla maga duchownego, z powiedzmy 50% życia, a dla nekromanty po wskrzeszeniu gracza, byłby on nieumarłym z zmniejszonym dmg o 30% na 2 minuty i 25% maksymalnej wartości życia.

pawello13
06-11-15, 04:59
ale przecież jak padniesz to budzisz się w świątyni, nie zbierasz dusz, masz 100% hp. ;/

inbass
06-11-15, 07:22
Ogólnie ciekawe pomysły ale...
Teraz wyobraźcie sobie zbieranie 10k dusz...
https://www.the-snackbar.com/media/kunena/attachments/852/crowds.gif

nevonsky
06-11-15, 09:17
ale przecież jak padniesz to budzisz się w świątyni, nie zbierasz dusz, masz 100% hp. ;/

zgon z super umiejetnoscia nie powodowalby utraty expa, eq oraz blessow

Kapralski
06-11-15, 09:26
takie se
deska przez dc/lagach = podwójne straty

paaaprikos96
06-11-15, 09:33
zgon z super umiejetnoscia nie powodowalby utraty expa, eq oraz blessow

Może pójść w tę stronę, że np. dana osoba nie otrzymuje obrażeń powiedzmy przez 5 sekund?

nevonsky
06-11-15, 10:24
Może pójść w tę stronę, że np. dana osoba nie otrzymuje obrażeń powiedzmy przez 5 sekund?

albo kazda profka duchowna mialaby swoja super umiejetnosc.

rycek - wskrzeszenie jak z mojego pierwszego posta

mag - przy zgonie zostawaloby mu 1 hp oraz dostalby oslone, ktora chronilaby go od obrazen przez 5 sekund

zwiadek - przy zgonie w tej samej chwili mialby przywrocone pelne hp i mane, dostalby maksymalne przyspieszenie i niewrazliwosc na spowolnienie na 5 sekund

dla nekromantow niech ktos inny rozkmini :)

paaaprikos96
06-11-15, 10:28
mag - przy zgonie zostawaloby mu 1 hp oraz dostalby oslone, ktora chronilaby go od obrazen przez 5 sekund


Wyczuwam Tryndamere :D
http://guidegame.vn/wp-content/uploads/cach-choi-tryndamere-giet-dich-trong-tru-voi-ultimate-guide-trydamere.png

Mefisto63
06-11-15, 12:10
To nie Vestia.