Zobacz pełną wersję : super umiejetnosc
powiedzmy przy 10k nazbieranych duszach aktywuje sie nam super umiejetnosc.
duchowny przy zgonie zostalby wskrzeszony z x iloscia hp oraz y iloscia many, w tym samym miejscu gdzie zginal, po krotkim odstepie czasu, jak guardian angel z lola.
nekromanta podobnie, ale przy zgonie wyssylalby swojemu oprawcy/om zycie.
co do elementalisty to nie mam pomyslu.
uzycie super umiejetnosci zabieraloby 10k dusz.
Jak guardian angel z lola i pozamiatane.
Daje lajka
Jak by się ją aktywowało?
duchowny przy zgonie
nekromanta podobnie, ale przy zgonie
Czytanie ze zrozumieniem
Troche bym to skonkretyzował.
10k dusz na super umiejętność, maksymalna ilość dusz jaką mozna zebrac 15k.
Każda sub profesja miała by swoja super umiejetnosc, w kazdej gildii bylby NPC odpowiedzialny za wykupienie super umiejętności (koszt 15t) i tylko jedna super umiejetnosc mogłaby być aktywna. Można zmieniać super umiejętność pomiedzy gildiami do których sie przystąpiło za koszt ww. 15t.
Super umiejętność duchownego:
Po śmierci odradza się z ilością 35% hp po 2 sekundach
Necromanci:
Po śmierci rzuca klątwę na wszystkich którzy zadali mu dmg przyczyniając się do jego zgonu. Klątwa to zmniejszenie obrażeń o 10%, lub zmniejszenie efektu leczenia o 15% na czas 1 minuty
Alchemicy:
Po zgonie wybuchają xD Zadając spore obrażenia w odległości 2 kratek od miejsca zgonu. Obrażenia (level alchemii x 5; wybuchajacy alchemik nie dostaje za to zadnych fragów)
Elementaliści:
Gdy zginą wszyscy w party zyskują dodatkowe przyspieszenie na 10 sekund (bonus taki jak przy miksturce na predkości oczywiscie dokładał by sie do juz istniejących bonusow predkosci)
Co wy na to? :)
Koncept bardzo fajny, widziałbym to w grze, ale czemu taka umiejętność aktywowałaby się tylko podczas omdlenia postaci, a same bonusy ograniczają się tylko do PvP? Takowe umiejętności mijałyby się z celem na serwerze Non-PvP. Duże pole do popisu, np. połączenia tychże umiejętności dla postaci z dwoma subprofesjami, no ale trzeba by posiedzieć nad tym pomysłem i porządnie nad nim pomyśleć.
Propozycje Wichera co prawda trafne, ale nieuczciwe, wymagają poprawek - duchowni za bardzo górują nad resztą.
Może dlatego górują, że w każdym innym przypadku "nie licząc leczenia" kuleją.
Ja proponuje wskrzeszanie gracza za 5k dusz dla maga duchownego, z powiedzmy 50% życia, a dla nekromanty po wskrzeszeniu gracza, byłby on nieumarłym z zmniejszonym dmg o 30% na 2 minuty i 25% maksymalnej wartości życia.
ale przecież jak padniesz to budzisz się w świątyni, nie zbierasz dusz, masz 100% hp. ;/
Ogólnie ciekawe pomysły ale...
Teraz wyobraźcie sobie zbieranie 10k dusz...
https://www.the-snackbar.com/media/kunena/attachments/852/crowds.gif
ale przecież jak padniesz to budzisz się w świątyni, nie zbierasz dusz, masz 100% hp. ;/
zgon z super umiejetnoscia nie powodowalby utraty expa, eq oraz blessow
takie se
deska przez dc/lagach = podwójne straty
paaaprikos96
06-11-15, 09:33
zgon z super umiejetnoscia nie powodowalby utraty expa, eq oraz blessow
Może pójść w tę stronę, że np. dana osoba nie otrzymuje obrażeń powiedzmy przez 5 sekund?
Może pójść w tę stronę, że np. dana osoba nie otrzymuje obrażeń powiedzmy przez 5 sekund?
albo kazda profka duchowna mialaby swoja super umiejetnosc.
rycek - wskrzeszenie jak z mojego pierwszego posta
mag - przy zgonie zostawaloby mu 1 hp oraz dostalby oslone, ktora chronilaby go od obrazen przez 5 sekund
zwiadek - przy zgonie w tej samej chwili mialby przywrocone pelne hp i mane, dostalby maksymalne przyspieszenie i niewrazliwosc na spowolnienie na 5 sekund
dla nekromantow niech ktos inny rozkmini :)
paaaprikos96
06-11-15, 10:28
mag - przy zgonie zostawaloby mu 1 hp oraz dostalby oslone, ktora chronilaby go od obrazen przez 5 sekund
Wyczuwam Tryndamere :D
http://guidegame.vn/wp-content/uploads/cach-choi-tryndamere-giet-dich-trong-tru-voi-ultimate-guide-trydamere.png