PDA

Zobacz pełną wersję : [odrzucone] Moje propozycje.


Heralder
29-08-10, 15:31
Wpis usunięty przez administrację.

Drakonno
29-08-10, 18:19
Mi się bardzo podoba. Zapewne nie tylko mi. Mimo wsyzstko twórcy altaronu raczej tego nie wprowadzą. Z tego co mi się wydaje to już jest większość opracowana i dodawanie jakiś nowych rzeczy czy systemów by psuło obecną koncepcję. Jednak, tak jak powiedziałem, wydaje mi się i mam nadzieję, że mi się źle wydaje.

Obles
29-08-10, 18:30
Co do kowalstwa i poprawy alchemii jestem jak najbardziej na tak - wielkie urozmaicenie w grze podtrzymujące klimat RPG, wiadomo dość dużo pracy, ale nie mówię że trzeba to zrobić na teraz/zaraz.
Jedyne zastrzeżenie mam co do tych bogów...
Są już wzmianki o stwórcach Altaronu w księgach na Licorze, po za tym nie widzę tych modlitw, pewnie wyglądało by to tak: ctrl+c ctrl+v...
Ale składanie ofiar dla danego boga - o ile będą trudne do zdobycia, i potem bonus w postaci możliwości dostania się do jakiegoś świętego miejsca? Czemu nie!

guhav
29-08-10, 20:50
Bardzo ciekawe pomysły. Jednak wydaje mi się, że lepiej będzie poczekać na "otworzenie" kontynentu do testów. Któż to wie co twórcy Altaronu już wymyślili.

Prakt
30-08-10, 15:56
Co do kowalstwa i poprawy alchemii jestem jak najbardziej na tak

Jeszcze jej Wam nie udostępniliśmy, a Wy już chcecie ją poprawiać! ;(

Alchemia została zaproponowana przez pewnego gracza całkiem niedawno

To, że coś proponujecie, nie oznacza, że już o tym nie myślimy. Dla przykładu powiem, że alchemia była jedną z pierwszych innowacji, jakie zakładaliśmy jeszcze przed rozpoczęciem prac nad projektem i jest od kilku lat zaprojektowana. Ostatnio ją usprawniliśmy, oskryptowaliśmy i tylko czeka na graczy.

guhav
30-08-10, 16:33
Jeszcze jej Wam nie udostępniliśmy, a Wy już chcecie ją poprawiać! ;(

To, że coś proponujecie, nie oznacza, że już o tym nie myślimy. Dla przykładu powiem, że alchemia była jedną z pierwszych innowacji, jakie zakładaliśmy jeszcze przed rozpoczęciem prac nad projektem i jest od kilku lat zaprojektowana. Ostatnio ją usprawniliśmy, oskryptowaliśmy i tylko czeka na graczy.

Gracze czekają na nią a ona na Nas?! Na co jeszcze czekacie? :P Dawać ją, dawać! :D

Heralder
30-08-10, 17:42
Oj, Prakt, zwracam honor, co do alchemii. Cieszę się, że już o tym wcześniej myśleliście, ale po prostu chciałem tchnąć nieco nadziei w Drakonno. ;) Przecież to ostatecznie Wy decydujecie, jakie innowacje wprowadzić. A co do "poprawiania" alchemii: to są jedynie moje propozycje. Nie mamy pojęcia co już jest wprowadzone i na czym całokształt będzie polegać, ale mimo wszystko przedstawiłem swoje koncepcje. Jeżeli macie zbliżone idee, bądź wprowadziliście w życie coś podobnego, to się bardzo cieszę, ale jeżeli nie, to wartoby rozpatrzyć pomysł. Przecież wszyscy ostatecznie na tym zyskamy. :)

Rido
31-08-10, 15:30
Podoba mi się ten pomysł z bogami (książki zawsze można zmienić :P), ale jak już ktoś wcześniej wspomniał bardzo trudne do zdobycia przedmioty w zamian za przeniesienie nas do jakiegoś miejsca przez akolitę czy kogo tam. A za przedmioty trochę łatwiejsze w zdobyciu, jakieś tymczasowe bonusy np. +3 do walki bronią jednoręczna czy coś. I żeby "wierni" nie migrowali to można zrobić 1 jednego boga na każdą z profesji i 1 wszechstronnego, który dawałby błogosławieństwa przydatne dla każdej profesji.

A co do bransolety, może lepszym elementem byłyby rękawice.

Heralder
20-11-10, 13:36
Dwie, propozycje:

1. Spójrzcie na okno czatu:

http://img130.imageshack.us/img130/7530/chatkb.jpg (http://img130.imageshack.us/img130/7530/chatkb.jpg)

Irytujący jest ten nawał treści inkantacji czarów. Powinien się pojawiać jedynie w Komunikatach i na Głównym. Grając magiem rozmowa z kimś jest uciążliwa.

2. Likwidacja ustawiania jasności gry (pisałem o tym wcześniej, ale gwoli przypomnienia). Z tą opcją wszelkie źródła światła, jak pochodnie, czy zaklęcia nie mają racji bytu. To swego rodzaju legalna wersja lighthacka. Kiedyś pochodnie miały sens i klimat. Powróćmy do tego, proszę.

Edit
@Tavir:
Powiadasz? Hmm, przyznam szczerze, że nie miałem pojęcia o tej opcji. Dzięki wielkie!

Tavir
20-11-10, 16:32
@Heralder
1. Dodaj w skrótach przed czarami #S i spróbuj :)
2. Miło by było znów zacząć chodzić z pochodnią.

Prakt
20-11-10, 22:37
2. Likwidacja ustawiania jasności gry (pisałem o tym wcześniej, ale gwoli przypomnienia). Z tą opcją wszelkie źródła światła, jak pochodnie, czy zaklęcia nie mają racji bytu. To swego rodzaju legalna wersja lighthacka. Kiedyś pochodnie miały sens i klimat. Powróćmy do tego, proszę.


Też o tym myśleliśmy, ale to by wymagało edycji klienta, co aktualnie przerasta nasze możliwości.

Heralder
21-11-10, 12:40
No trudno. Może kiedyś jakiś zapalony altaroński spryciarz się znajdzie i Wam pomoże.

Stros
31-12-10, 09:14
Edit:
7. Pozbycie się jasności gry (lighthacka). Wtedy zaklęcia światła i pochodnie miałyby zastosowanie i sens. Poza tym przypominacie sobie ten klimat, kiedy się biegało po ciemnych pomieszczeniach, przy źródle sztucznego światła?


Moim zdaniem likwidacja lighthacka jak i likwidacja staminy byłyby ukłonem w stronę botterów.

irwin546
31-12-10, 20:49
Stamina - zgodzę się.
Lighthack - wprost przeciwnie. Botterom w niczym by to nie przeszkodziło.

Gekko
09-07-13, 14:38
Jestem jak najbardziej za, chcę widzieć w grze wykopywanie kilofem rudy miedzi!!!!!!!!!!

@down ale ból dupki

Solmyr
09-07-13, 16:23
31-12-10 -> Data ostatniego postu
09-07-13 -> Dzisiaj

Serio nie macie czego wygrzebywać?