PDA

Zobacz pełną wersję : Utrata umiejętności przy śmierci


Stros
24-08-15, 11:15
Proponuję, aby:
osoby z poziomem poniżej 50, mające RS
traciły umiejętności po śmierci.

Kr92
24-08-15, 11:44
Podpisuję się, skończy się walka w nieskończoność noobcharami bijącymi jak mainy.

Windykator
24-08-15, 12:45
proponuję to usprawnić do takiego stopnia żeby PNy nie kolidowały ze stratami umiejętności przy śmierci również przy 0pvp na wszystkich poziomach.

Stros
24-08-15, 13:32
Proszę Cię Legkanie rozwiń swoją myśl.
W jaki sposób PNy kolidują z stratami umiejętności.
Czy chiałbyś, aby przy stracie umiejętności i poziomu PNy wracały do puli PNów "do zdobycia"?

paaaprikos96
24-08-15, 13:36
Może chodzi mu o to, że jeśli np. z poziomu umiejętności 99 na poziom umiejętności 100 mamy załóżmy 5 PN, a z poziomu um. 100 na poziom um. 101 6 PN, to jak spadniemy z poziomu um. 100 na 99 to było potrzeba 5 PN a nie znów 6PN (strzelam).

Windykator
24-08-15, 15:03
nie karnemelku, to by doprowadziło do szybkich maxow.
A Ty Conmi cwaniakuj dalej. na pewno dobrym rozwiązaniem nie jest dodanie strat u niskich poziomow, ktore dopiero ucza sie gry, nie możemy ich ograniczać przez ew. walki noobcharami.
Powrót do puli PN? W sumie to już Markowi kiedyś pisałem jak ja bym rozwiązał kwestie PNów i strat umiejętności, tutaj nie napiszę z oczywistego względu bandy idiotów z dostępem.

paaaprikos96
24-08-15, 15:09
nie karnemelku, to by doprowadziło do szybkich maxow.


Mówiłem o spadku w poziomie umiejętności, a nie lvl-a. PN-y jeśli już przy spadku umiejętności nie miałyby wracać.

Windykator
24-08-15, 15:14
rozumiem o czym mowisz, ale sila rzeczy jezeli umiejetnosc spada to nie dla 1pn 'straty' dla wlasciciela tylko kara musi byc sroga. Ogolnie jak wiekszosc wie - pny dla mnie tą grę zabijają w 90%, więc zawsze będe stawiał na jak najgorsze dla gracza straty we wszystkim. Jest za prosta...
Wracając do tematu... straty powinny tyczyć się doświadczonych graczy, a nie amatorów, którzy dopiero zaczynają przygodę z altaronem (1-50lvl). Chyba na tym zakończę, bo przepychanie się argumentami 'noobchary' 'noobwar' 'dziki', itp. nie ma sensu.

Trixis
24-08-15, 15:27
Proponuję, aby:
osoby z poziomem poniżej 50, mające RS
traciły umiejętności po śmierci.

@Legkan
Conmi zaznaczył , że maja być to gracze z <RS> , dlaczego wypisujesz jakies głupoty na temat ludzi co uczą się grać ? Mając Rsa raczej grac w jakims stopniu juz potrafia wiec nie wiem o co ci chodzilo

Kapralski
24-08-15, 16:26
dobre było by wprowadzenie walk między graczami tak jak działa system dzielenia doświadczenia, gracze mogli by atakować się tylko wtedy gdy poziom niższego gracza wynosi 2/3 poziomu gracz o wyższym poziomie

rozwiązało by to większość problemów dotyczących wojen ale co prawda zablokowało by możliwość wyżywania się 150 poziomów na 50tkach

zmotywowało by to Was do zdobywania coraz to wyższych poziomów

znacznie rzadziej pojawiał by się problem w którym gracz wychodzi na kontynent i składa się po wyjściu że szpitala przez co, nie oszukujmy się, sporo ludzi zakończyło przygodę z altaronem

pewnie zdanie takiego nonka jak ja nie jest tu mile widziane ale uważam że był by to fajny, innowacyjny pomysł godny przetestowania

Mervakis
24-08-15, 16:33
dobre było by wprowadzenie walk między graczami tak jak działa system dzielenia doświadczenia, gracze mogli by atakować się tylko wtedy gdy poziom niższego gracza wynosi 2/3 poziomu gracz o wyższym poziomie

rozwiązało by to większość problemów dotyczących wojen ale co prawda zablokowało by możliwość wyżywania się 150 poziomów na 50tkach

zmotywowało by to Was do zdobywania coraz to wyższych poziomów

znacznie rzadziej pojawiał by się problem w którym gracz wychodzi na kontynent i składa się po wyjściu że szpitala przez co, nie oszukujmy się, sporo ludzi zakończyło przygodę z altaronem

pewnie zdanie takiego nonka jak ja nie jest tu mile widziane ale uważam że był by to fajny, innowacyjny pomysł godny przetestowania


Wysokie poziomy nie zabijają ludków, które dopiero co wyszły z licoru, zajmują się tym dziki, które mają 10 lvle, więc niczego by to nie zmieniło. Poza tym tego typu ograniczenia sprawiłyby, że robiono by trapy nieśmiertelnymi postaciami, których h lvle nie mogłyby zabić w celu przebicia trapa co byłoby wybitnie smutne. :< Łapeczka w dół.

Takie ograniczanie, 50 lvle, rsy, też nie jest fajne, albo tracą wszyscy albo nikt. Ileż to wbić 60 poziom zabijać aż spadnie się do 50, poczekać aż rs zniknie wbić znów 60 i tak w kółko, niczego to nie zmienia.

Kapralski
24-08-15, 16:38
fakt, ale w tibii zrobili możliwość przenikania się postaci, nie wiem czy obecny silnik pozwala na wprowadzenie tu czegoś takiego ale czemu nie

pozostaje też opcja nr 2 która jest używana na nie jednym OTS, pvp od poziomu xxx

Obles
24-08-15, 16:50
fakt, ale w tibii zrobili możliwość przenikania się postaci, nie wiem czy obecny silnik pozwala na wprowadzenie tu czegoś takiego ale czemu nie

pozostaje też opcja nr 2 która jest używana na nie jednym OTS, pvp od poziomu xxx

http://vader.joemonster.org/upload/qpc/1338676cdc2c0764225c1ed5cdbaf5b83d5.gif

paaaprikos96
24-08-15, 16:51
dobre było by wprowadzenie walk między graczami tak jak działa system dzielenia doświadczenia, gracze mogli by atakować się tylko wtedy gdy poziom niższego gracza wynosi 2/3 poziomu gracz o wyższym poziomie

rozwiązało by to większość problemów dotyczących wojen ale co prawda zablokowało by możliwość wyżywania się 150 poziomów na 50tkach

zmotywowało by to Was do zdobywania coraz to wyższych poziomów

znacznie rzadziej pojawiał by się problem w którym gracz wychodzi na kontynent i składa się po wyjściu że szpitala przez co, nie oszukujmy się, sporo ludzi zakończyło przygodę z altaronem

pewnie zdanie takiego nonka jak ja nie jest tu mile widziane ale uważam że był by to fajny, innowacyjny pomysł godny przetestowania

Gracz A z poziomem 100 ucieka od gracza B z poziomem 150 (załóżmy, że gracz B ma szanse zabić gracza A, bo np.gracz A nie ma już supli), gracz A wchodzi do trapa, wtedy loguje gracz C z poziomem w jednokratkowym przejściu i już gracz B nie może zabić gracza A, bo gracz C stoi mu na przejściu, blokując jedyną możliwą drogę.

W sytuacji opisanej przez Ciebie ja już nie mógłbym walczyć z np. Artezonem, który ma prawie 2x wyższy poziom ode mnie, a mam do tego prawo :uśmiech: .

Załóżmy, że jest teafight drużyny X i drużyny Y. W obu drużynach są gracze o poziomach odpowiadających Twoim kryteriom. W teamie X jest zaś postać posiadająca poziom znacznie przewyższający wszystkich pozostałych graczy. Team Y wybił wszystkich graczy drużyny X oprócz tego wysokopoziomowego gracza. I teraz nikt nic mu nie zrobi, ponieważ nie współczynniki poziomowe nie spełniają kryteriów.
I teraz mamy 2 opcje:
- gracze drużny Y nie mogą zaznaczyć tego gracza, co spowoduje, że np. gracz będzie mógł zgubić 'pz' i spokojnie wyloguje, jeśli nie przyjdzie ktoś, kto może go zaznaczyć/uderzyć (spełnia wymogi)
- gracze drużyny Y mogą mu przytrzymać 'pz' ale nie mogą go uderzyć, również ten wysokopoziomowy gracz nie może nic zrobić im, którzy np. trzymają go w trapie i czekają aż przyjdą osoby z wyższymi poziomami (spełniającymi wymogi).

Można by jeszcze więcej przytoczyć konkretnych przykładów, wszyscy jednak rozumiemy o co chodzi :oczko:

Windykator
24-08-15, 19:36
@Legkan
Conmi zaznaczył , że maja być to gracze z <RS> , dlaczego wypisujesz jakies głupoty na temat ludzi co uczą się grać ? Mając Rsa raczej grac w jakims stopniu juz potrafia wiec nie wiem o co ci chodzilo

czuj sie, ze nowi gracze nie pkuja na niskich poziomach, chyba nigdy zespolowo nie zaczynales gry na 'nieznanym' serverze. tak czy srak nie dyskutuje juz na temat. Wszyscy załóżcie postacie na nonpvp i sobie tam grajcie skoro noobki wam przeszkadzają, a jak nie to dążcie do zmiany w systemie, a nie do jakiś smiesznych ogranicznikow w karach pvp. za 2 miechy podniesiemy limit na 100 lvl, potem 150... wszystko ludzie pod siebie by robili...

Bynio
24-08-15, 21:43
Pvp od 20 poziomu, do tego poziomu gracze mogą przez siebie przechodzić "oczywiście nie licząc dp" myślę, że wtedy, gracz już potrafi się troszkę bronić przed atakami drugiego gracza. Oczywiście nie wyciągajmy sytuacji 2-lub więcej na jednego.

cewix
25-08-15, 03:53
Nie oszukujmy się, największym problemem jest to, że zwyczajnie 50lvl ma za mocne pierdolnięcie, więc nie opłaca się bić swoim mainem

pawello13
25-08-15, 06:13
No bo przydałoby się żeby lvl miał wpływ na dmg, 50 lvl z 150 mlvl bedzie bić to samo co 150 lvl z 150 mlvl. itd.

Ditos
25-08-15, 08:58
Moze zrobcie cos zeby ten poziom faktycznie mial znaczenie bo w obecnej chwili to za wiele on nie zmienia :)

Marancza
25-08-15, 09:44
poziom to tylko liczba, a altaron ma być ntrudny